Ken jij geen druk op de werkvloer?quote:
Die lijst van GGMM is prima joh. Haags wil vast wel helpen met stemmen tellen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nog op zoek naar 2 mede-juryleden. Opgeven kan middels een DM.
Een award-topic volgt later deze week.
Wil je hier enige invloed op uit kunnen oefenen zie ik je DM wel verschijnenquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lijst van GGMM is prima joh. Haags wil vast wel helpen met stemmen tellen.
Hij heeft de hele dag de tijd om te fokken, wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ken jij geen druk op de werkvloer?
Als er verder niemand is wil ik best helpen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je hier enige invloed op uit kunnen oefenen zie ik je DM wel verschijnen
wat schuift het?quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nog op zoek naar 2 mede-juryleden. Opgeven kan middels een DM.
Een award-topic volgt later deze week.
Ze hebben wel tijd om de NSBer uit te hangen maar wat stemmen tellen ho maarquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is toch de taak van de nieuwe mod?ik kan me niet voorstellen dat GGMM hier geen tijd voor heeft.
Jawel dat kan je welquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is toch de taak van de nieuwe mod?ik kan me niet voorstellen dat GGMM hier geen tijd voor heeft.
Deze vind ik niet zo leuk. (Sorry)quote:
Er zijn (gelukkig) leukere inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat kan je wel
[..]
Deze vind ik niet zo leuk. (Sorry)
Wat mij betreft geen kanshebber op de Award.gif!
quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben wel tijd om de NSBer uit te hangen maar wat stemmen tellen ho maar
WALGELIJK
quote:
Apartquote:
Deze er graag inquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Fernando Ricksen award -
user die wel meeleest maar niet meepost.
Terwijl jij de grootste zijlijnschreeuwer bentquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben wel tijd om de NSBer uit te hangen maar wat stemmen tellen ho maar
WALGELIJK
sow.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Terwijl jij de grootste zijlijnschreeuwer bent.
Ik ben altijd bereid te helpen maar niemand wil mequote:Op dinsdag 4 december 2018 16:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Terwijl jij de grootste zijlijnschreeuwer bent.
Dat kan twee dingen betekenen: 1) je wordt gepest; of 2) je komt zelfinzicht tekort.quote:Op dinsdag 4 december 2018 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid te helpen maar niemand wil me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |