quote:
Bosz negeerde Premier League-flirt: 'Die voorzitter begreep er niets van
quote:
Bosz kon meteen weer aan de slag, zo vertelt hij nu. 'Ik kreeg op de eerste dag al een telefoontje van een club. En dat is eigenlijk de hele maand januari zo doorgegaan. Vanuit Nederland, maar ook uit Engeland, Frankrijk en nog verder, zoals het Midden-Oosten.
quote:
En dus kwam er voor hem ook geen avontuur in de hoogste Engelse divisie. 'In januari belde een voorzitter van een club uit de Premier League op', blikt Bosz terug. 'Hij zei: “We gaan onze trainer eruit gooien en we willen dat jij het overneemt”. Ik antwoordde: Ik ben vereerd, maar ik denk dat jullie de verkeerde hebben gebeld. De voorzitter zei: “Hoezo?”, waarop ik antwoordde: Ik ben iemand die staat voor aanvallend, avontuurlijk en dominant voetbal. Jullie moeten tegen degradatie vechten. Dan hebben jullie een trainer nodig die de boel opzweept en dichttimmert. Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor. Die man begreep er helemaal niets van.'
quote:
Als Ajax wil, kunnen ze straks vijftig miljoen voor een speler betalen, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Wat ze wél kunnen doen, is bijvoorbeeld zeggen: We verkopen Neres en we gaan Lozano halen.
wat is dit voor idioot?
i seizoen ajax waar hij de helft van het seizoen zwaar kut speelde
Bij Feyenoord is hij weggejaagd
163 dagen bij Borussia waarna hij eruit gepleurd werd
Nog nooit een prijs gewonnen
En hij doet maar voorkomen alsof hij het voetbal heeft uitgevonden In nederland
En geeft hij het ene na het andere interview alsof hij Guardiola of Cruiff is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018