abonnement Unibet Coolblue
pi_183209914
Als ik geen lijstjes en stress post (enkel overwinningen en gewoon meepraat), ben ik dan wel welkom? Of niet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 november 2018 @ 19:04:28 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_183210013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik geen lijstjes en stress post (enkel overwinningen en gewoon meepraat), ben ik dan wel welkom? Of niet?
je bent sowieso welkom, cots. Ik hoop dat ik een anderen je dat vaak genoeg duidelijk maken.

Maar het extreme, het jezelf afstraffen, het doordraaien als je een keer 1002 kcal hebt gegeten, dát vind ik gewoon heel lastig. Want dat heeft niks meer te maken met verantwoord afvallen.

We kunnen 10 keer tegen je zeggen dat je eerder te weinig eet dan te veel, 50 keer of 100 keer. Het landt niet. En daar kun je niks aan doen, want je bent nou eenmaal ziek, maar het is wel héél moeilijk voor de rest om mee om te gaan.

Post gerust mee, écht, dat meen ik. Maar vraag jezelf ook af of je dat wil en kan volgens de insteek van LIF ;) :*
disclaimer
pi_183210123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je bent sowieso welkom, cots. Ik hoop dat ik een anderen je dat vaak genoeg duidelijk maken.

Maar het extreme, het jezelf afstraffen, het doordraaien als je een keer 1002 kcal hebt gegeten, dát vind ik gewoon heel lastig. Want dat heeft niks meer te maken met verantwoord afvallen.

We kunnen 10 keer tegen je zeggen dat je eerder te weinig eet dan te veel, 50 keer of 100 keer. Het landt niet. En daar kun je niks aan doen, want je bent nou eenmaal ziek, maar het is wel héél moeilijk voor de rest om mee om te gaan.

Post gerust mee, écht, dat meen ik. Maar vraag jezelf ook af of je dat wil en kan volgens de insteek van LIF ;) :*
ik houd gewoon mijn eetgedrag voor me (tenzij ik iets stoers heb gedaan oid) en lees gewoon voor de motivatie en inspiratie mee en klets gewoon mee en juich met de anderen mee als daar sprake van is... want ik vind jullie oprecht heel erg tof en fijn :@

Landen is moeilijk inderdaad... ik doe het echt niet om irritant te zijn :@ En ik voel me ook welkom. Alleen ik wil geen last zijn en dat ben ik wel. Als het me niet lukt mijn stress voor me te houden ga ik weg.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183210790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 18:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Gooi 150 g honing, 100 g havermout, 100 g noten (gekneusd in de vijzel) 50 g gedroogde abrikozen in reepjes gesneden) bij elkaar en meng.. hier gaat er nog een schep lijnzaad en een scheutje sesamolie door het mengsel, maar dat is optioneel.. alles in een bakblik( ik gebruik een rechthoekig bakblik) en dan 20 min op 175 graden.. klaar is Klara! :Y) ^O^

K. Wordt er iedere keer helemaal blij van als ik het maak.. dus hier is het een hit..
Al mijn pogingen tot zulke mengsels werd een grote plakkerige slappe bende -O-
pi_183210845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Al mijn pogingen tot zulke mengsels werd een grote plakkerige slappe bende -O-
Bij mij ook :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:22:13 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183211367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Al mijn pogingen tot zulke mengsels werd een grote plakkerige slappe bende -O-
Jr moet het ook in de oven stoppen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183211400
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jr moet het ook in de oven stoppen.. :+
Wat is dan nou voor een vreemde tip ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183211420
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jr moet het ook in de oven stoppen.. :+
Jaaaaaaaaaaaa haha :+ :P
pi_183212559
_O- mijn moeder vroeg of ik een kerstmenu wilde samenstellen. Dus ik stuur haar een voorstel. Leek haar heel lekker. Alleen zij dacht dat het het kerstmenu was van het restaurant was waar we tweedekerstdag heen gaan _O- iets te complex gezocht geloof ik :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183213044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- mijn moeder vroeg of ik een kerstmenu wilde samenstellen. Dus ik stuur haar een voorstel. Leek haar heel lekker. Alleen zij dacht dat het het kerstmenu was van het restaurant was waar we tweedekerstdag heen gaan _O- iets te complex gezocht geloof ik :')
Leuk! Nog genoeg tijd om te oefenen
Ik ben ook al aan het plannen voor kerstavond
pi_183213144
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk! Nog genoeg tijd om te oefenen
Ik ben ook al aan het plannen voor kerstavond
Het valt wel mee hoor :) uit dat kookboek haal ik vaak 1 item en de rest gewoon. Alleen nu zijn alle componenten uit mijn lievelingskookboek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183218554
Gisteren niet de netste dag. Bij m'n schoonzus eten, en die had het toetje al opgeschept wat ze normaal niet doet. Wilde nog niet zeggen dat ik bezig ben met gezond eten, want dan roept ze elke keer wanneer ze me ziet dat ze al goed ziet dat ik ben afgevallen. Ook als ik gewoon weer alles ben aangekomen.

Lijstje gisteren:
O: Halfvolle vanille yoghurt All Bran
L: 2 pistolletjes, kipfilet, komkommer en twee gekookte eitjes
T: Klein stukje gevulde speculaas
D: Kleine portie frietjes met stoofvlees
T: Stoofpeer met een bolletje roomijs en een toefje slagroom

Lijstje vandaag:
O: Vanille Optimel yoghurt met All Bran
T: Kiwi gold. O+
L: 2 crackers met kipfilet, komkommer en twee gekookte eitjes
D: Pasta met vis, courgette, paprika en tomaatjes in rode pesto
pi_183218629
Vandaag eindelijk weer eens een daling op de weegschaal gezien (65,1) en dat terwijl ik gisteren niet goed gegeten heb (friet en taart met een botercrème o.a.).
Vandaag maar weer even in het gareel:

O magere kwark met zelfgemaakte granola, chiazaad, hennepzaad en een handje rozijnen
L risotto met hamblokjes, champignons, doperwtjes
T appel
D bloemkoolgratin met een stukje braadworst

Vanmiddag ook nog even lekker een stuk gaan wandelen met dit mooie weer.
pi_183218764
Lijstje
O: kwark
L: bonenburger
D: wraps met groente en gehakt
T: 2 speciaal biertjes en misschien een handje zelfgemaakte kruidnoten

Verder een paar uur door een dierentuin slenteren
pi_183218871
62,5 met kleren aan *O*
Vanavond uiteten dus tja morgen zie ik wel weer
pi_183218906
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
62,5 met kleren aan *O*
Vanavond uiteten dus tja morgen zie ik wel weer
Goed bezig jij! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183219894
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:59 schreef coucou het volgende:

Vanmiddag ook nog even lekker een stuk gaan wandelen met dit mooie weer.


Mijn dag begon met een chocomel. Niet eens een halfvolle. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183219931
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:34 schreef Messina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn dag begon met een chocomel. Niet eens een halfvolle. :@
Lekker toch, zeker met dit weer :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183220208
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lekker toch, zeker met dit weer :*
Heerlijk! Maar het voorspelt weinig goeds voor de rest van de dag :9
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183220232
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 12:03 schreef Messina het volgende:

[..]

Heerlijk! Maar het voorspelt weinig goeds voor de rest van de dag :9
Ach... zondigdag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183221529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Alleen ik wil geen last zijn en dat ben ik wel.
JIJ bent geen last, je ziekte is dat. En jij bent veel meer dan alleen je ziekte.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183221733
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:53 schreef Myraela het volgende:
Gisteren niet de netste dag. Bij m'n schoonzus eten, en die had het toetje al opgeschept wat ze normaal niet doet. Wilde nog niet zeggen dat ik bezig ben met gezond eten, want dan roept ze elke keer wanneer ze me ziet dat ze al goed ziet dat ik ben afgevallen. Ook als ik gewoon weer alles ben aangekomen.

[..]
Je kan toch ook zeggen dat je geen trek meer hebt in een toetje? Ik zeg meestal gewoon dat ik niet meer hoef, of dat ik al genoeg heb. Als ze doorvragen waarom, zijn het zeurpieten en herhaal ik nog eens dat ik gewoon niet meer hoef, ja sorry hoor. ;)
pi_183221924
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:53 schreef Myraela het volgende:
Gisteren niet de netste dag. Bij m'n schoonzus eten, en die had het toetje al opgeschept wat ze normaal niet doet. Wilde nog niet zeggen dat ik bezig ben met gezond eten, want dan roept ze elke keer wanneer ze me ziet dat ze al goed ziet dat ik ben afgevallen. Ook als ik gewoon weer alles ben aangekomen.

Lijstje gisteren:
O: Halfvolle vanille yoghurt All Bran
L: 2 pistolletjes, kipfilet, komkommer en twee gekookte eitjes
T: Klein stukje gevulde speculaas
D: Kleine portie frietjes met stoofvlees
T: Stoofpeer met een bolletje roomijs en een toefje slagroom

Lijstje vandaag:
O: Vanille Optimel yoghurt met All Bran
T: Kiwi gold. O+
L: 2 crackers met kipfilet, komkommer en twee gekookte eitjes
D: Pasta met vis, courgette, paprika en tomaatjes in rode pesto
All Bran :9
Vind het alleen zo jammer van de hoeveelheid suiker, dus was ik tijdelijk overgestapt op AH bran flakes maar dat was wel erg droog en alsnog best wat suiker.
Daarom nu maar cruesli vol vezel noten met minder suiker en tegelijk wel veel goede vetten. Ook minder trek tot aan de lunch trouwens.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183221962
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
(lokquote)
Had ik nog niet gevraagd, maar hoe gaat het met jullie dansen? En hoe is M z'n sollicitatie verlopen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 18 november 2018 @ 14:56:19 #125
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183223106
<95 vanmorgen *O*
Deze week weer training dus eind can de week zal dat wel weer meer zijn,maar voor nu is het goed :s)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')