abonnement Unibet Coolblue
pi_183203089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en hoe kom ik er achter dat iemand naar banaan smaakt dan...

Deze claimt oprecht te zijn eerlijk blabla. Fuck hoe weet je dat voordat je je tijd gaat verdoen met iemand.
Dan gaan bij mij alarmbellen af, iemand die oprecht is hoeft niks te claimen. Die laat het simpelweg zien. Keer op keer.
pi_183203156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:27 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dan gaan bij mij alarmbellen af, iemand die oprecht is hoeft niks te claimen. Die laat het simpelweg zien. Keer op keer.
Ja heb je gelijk .

Dit was meer in een gesprek over slechte dates en dat ik hem vroeg of die dan gelijk zo oprecht zou zijn om dat te zeggen.

Maar ja ik kan in een gesprek met jou ook zeggen dat ik een eerlijk persoon ben ofzo. Hoeft niet te betekenen dat ik dat niet ben.
  zaterdag 17 november 2018 @ 12:57:08 #228
545 dop
:copyright: dop
pi_183203861
Er zijn heel veel mensen, die oprecht willen zijn . Maar het ook erg lastig vinden om de ander teleur te stellen.
Vervolgens wringen ze zichzelf in ingewikkelde bochten om iedereen tevreden te houden. Terwijl ze fijtelijk gewoon de ander teleurstellen. Met halve excuses en niet complete verhalen.

De kunst is in elk geval de ander je terechtstelling te laten blijken. Zonder verwijten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183203942
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:57 schreef dop het volgende:
Er zijn heel veel mensen, die oprecht willen zijn . Maar het ook erg lastig vinden om de ander teleur te stellen.
Vervolgens wringen ze zichzelf in ingewikkelde bochten om iedereen tevreden te houden. Terwijl ze fijtelijk gewoon de ander teleurstellen. Met halve excuses en niet complete verhalen.

De kunst is in elk geval de ander je terechtstelling te laten blijken. Zonder verwijten.
Tja......maar eerlijkheid werkt wel het beste.....hoe teleurstellend de boodschap ook is....
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:03:15 #230
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204007
Goh het is wel de week van de mislukte dates he?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk .

Dit was meer in een gesprek over slechte dates en dat ik hem vroeg of die dan gelijk zo oprecht zou zijn om dat te zeggen.

Maar ja ik kan in een gesprek met jou ook zeggen dat ik een eerlijk persoon ben ofzo. Hoeft niet te betekenen dat ik dat niet ben.
Misschien denk je dat wel voor jezelf of is het in jouw ogen rechtvaardig.. :+

Nee ik zou het niet zoeken in dat hij niet wil.. maar meer dat er iets is wat hij niet wil zeggen omdat ie bang is dat je dan afknapt ofzo..

Kijkt als ik ziek ben weet ik ook nog niet wanneer ik weer beter ben.. dus dan is het moeilijk zeggen of ik morgen kan...

Maargoed het zijn gewoon van die dralende mensen..
Ik noem ze meestal energievreters.. dan leef je helemaal naar ze toe (want tweede date) en dan is er gedoe..
Ze moeten dan wel even een tandje bijzetten om het alsnog goed te maken.. en niet pas volgende week ofzo..

Dus minimaal een serenade in je voortuin ofzo.. :Y
pi_183204092
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Goh het is wel de week van de mislukte dates he?

[..]

Misschien denk je dat wel voor jezelf of is het in jouw ogen rechtvaardig.. :+

[quote]Nee ik zou het niet zoeken in dat hij niet wil.. maar meer dat er iets is wat hij niet wil zeggen omdat ie bang is dat je dan afknapt ofzo..
Deze begrijp ik niet.

Kijkt als ik ziek ben weet ik ook nog niet wanneer ik weer beter ben.. dus dan is het moeilijk zeggen of ik morgen kan...

Maargoed het zijn gewoon van die dralende mensen..
Ik noem ze meestal energievreters.. dan leef je helemaal naar ze toe (want tweede date) en dan is er gedoe..
Ze moeten dan wel even een tandje bijzetten om het alsnog goed te maken.. en niet pas volgende week ofzo..

Dus minimaal een serenade in je voortuin ofzo..
[/quote]
Ik denk zelf als ik strondverkouden ben ook niet graag op date ga. Wat ik wel zou doen is contact blijven houden over wanneer wel.
pi_183204099
Serenade :D :D
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:10:58 #233
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204223
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze begrijp ik niet.

denk zelf als ik strondverkouden ben ook niet graag op date ga. Wat ik wel zou doen is contact blijven houden over wanneer wel.
Zelfs op FOK! heb je een slecht handschrift met je gekras.. :6

Maar klopt.. ik zou in elk geval aangeven dat ik je zo snel mogelijk wil zien..
En fuck een concert.. of ik koop er een kaartje bij zodat je mee kan, of ik raakte de mijne nog wel kwijt voor die tijd.. (of het moet al heel speciaal zijn ofzo..)

Maar wat Dop zegt is ook wel heel erg waar vaak.. Daar had ik vroeger ook wel last van..
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:16:10 #234
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Serenade :D :D
Een vriend van me deed dat nadat ie een date had gehad, en ze aangaf dat ze hem niet helemaal leuk vond..
Toen heeft ie zn gitaar gepakt is in de auto gesprongen en heeft ie een liedje gespeeld voor haar... _O-

Werd het niet anders van, maar een vriendin had gezegd dat als een man zoiets voor je doet dat je nooit een betere man gaat vinden... Dus gaf ze toe..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183204395
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:10 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zelfs op FOK! heb je een slecht handschrift met je gekras.. :6

Maar klopt.. ik zou in elk geval aangeven dat ik je zo snel mogelijk wil zien..
En fuck een concert.. of ik koop er een kaartje bij zodat je mee kan, of ik raakte de mijne nog wel kwijt voor die tijd.. (of het moet al heel speciaal zijn ofzo..)

Maar wat Dop zegt is ook wel heel erg waar vaak.. Daar had ik vroeger ook wel last van..
quote:
Tinder: en ik voel me heel eerlijk niet heel erg top!!
Tinder: zullen we een andere avond doen? Wil echt heel graag met je hangen, eten, lachen maar ben niet hel fit.
Tinder: probeer er niet onder uit te komen
Tinder: maar wil me goed voelen
Tinder: zeker als ik jou ga zien.
en geen zin om met donkere plekken onder m'n ogen en half gaar naar je te staren
Dit stuurde die... Wanneer kan je nou iets geloven of niet? Waarom zou je als je iemand niet wilt zien er zo'n verhaal van maken?
pi_183204402
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een vriend van me deed dat nadat ie een date had gehad, en ze aangaf dat ze hem niet helemaal leuk vond..
Toen heeft ie zn gitaar gepakt is in de auto gesprongen en heeft ie een liedje gespeeld voor haar... _O-

Werd het niet anders van, maar een vriendin had gezegd dat als een man zoiets voor je doet dat je nooit een betere man gaat vinden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een échte man! Jammer dat hij er niet voor beloond werd.....
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:18:33 #237
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Dit stuurde die... Wanneer kan je nou iets geloven of niet? Waarom zou je als je iemand niet wilt zien er zo'n verhaal van maken?
Typisch blow gedrag... (niet mis mee maar doe dat dan samen)
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:19:32 #238
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204460
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Een échte man! Jammer dat hij er niet voor beloond werd.....
Is het type dat veel te ver gaat voor mensen die ie praktisch niet kent... best sneu.. :P
pi_183204488
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Typisch blow gedrag... (niet mis mee maar doe dat dan samen)
Ik heb geen idee of die blowt eigenlijk :P
pi_183204539
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Is het type dat veel te ver gaat voor mensen die ie praktisch niet kent... best sneu.. :P
Of wanhopig....
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:23:51 #241
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183204590
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Of wanhopig....
Nee doet ie voor iedereen ook buiten dates om.. veel te vrijgevig.. en als het dan andersom is komt ie berooid thuis..
pi_183204628
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee doet ie voor iedereen ook buiten dates om.. veel te vrijgevig.. en als het dan andersom is komt ie berooid thuis..
Tja....
pi_183204691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Dit stuurde die... Wanneer kan je nou iets geloven of niet? Waarom zou je als je iemand niet wilt zien er zo'n verhaal van maken?
Maar eerst dit en daarna werd het dat die een concert had?
Of begrijp ik hem nu verkeerd?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 17 november 2018 @ 13:35:03 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183204879
Hier is het rustig. Sinds de mislukte Date van anderhalve week geleden niet meer getinderd of iets ondernomen. Voelt eigenlijk wel even lekker.

Heb wel een vakantie geboekt voor eind december (Malta). Als ik tegen die tijd weer zin heb, slinger ik daar nog wel eens een foto naar rechts. Misschien zijn die maltesers wel leuker. 8-)
pi_183204946
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:35 schreef Kreator het volgende:
Hier is het rustig. Sinds de mislukte Date van anderhalve week geleden niet meer getinderd of iets ondernomen. Voelt eigenlijk wel even lekker.

Heb wel een vakantie geboekt voor eind december (Malta). Als ik tegen die tijd weer zin heb, slinger ik daar nog wel eens een foto naar rechts. Misschien zijn die maltesers wel leuker. 8-)
Lekkere vakantie voor de boeg!!

En straks zit je bij Alle you need is love omdat je je buitenlandse vriendinnetje zo mist...... :) :)
pi_183204957
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:35 schreef Kreator het volgende:
Hier is het rustig. Sinds de mislukte Date van anderhalve week geleden niet meer getinderd of iets ondernomen. Voelt eigenlijk wel even lekker.

Heb wel een vakantie geboekt voor eind december (Malta). Als ik tegen die tijd weer zin heb, slinger ik daar nog wel eens een foto naar rechts. Misschien zijn die maltesers wel leuker. 8-)
Malta is in ieder geval wel super mooi! (overigens ook genoeg mooie vrouwen daar gezien, dus alvast succes met swipen ;) )
pi_183205087
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:27 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Maar eerst dit en daarna werd het dat die een concert had?
Of begrijp ik hem nu verkeerd?
Nee dit was gisteren. Vandaag zei die concert
  Official ESF Kreviewer zaterdag 17 november 2018 @ 13:58:32 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183205251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dit was gisteren. Vandaag zei die concert
"hij". Zei hij concert.

Verder draai je weer door. 20+ posts over een appje van iemand die niet wil afspreken.
pi_183205292
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

"hij". Zei hij concert.

Verder draai je weer door. 20+ posts over een appje van iemand die niet wil afspreken.
oke.
pi_183205312
We gaan woensdag schaatsen in Amsterdam! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')