Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)oor-medische-blunderquote:’Ricksen bijna overleden door medische blunder’
AMSTERDAM - Oud-voetballer Fernando Ricksen, die lijdt aan de dodelijke ziekte ALS, is twee weken geleden bijna overleden.
Zijn biograaf Vincent de Vries zegt tegen de Stentor dat een verpleegster Ricksen niet herkende en hem plat op zijn rug legde. „Hij heeft moeten vechten voor zijn leven.”
Bijna opgegeven
Ricksen was op 6 oktober opgenomen in een Schots ziekenhuis, omdat hij pijn op zijn borst had. „We waren in Schotland voor een meet & greet bij zijn oude club Glasgow Rangers toen hij in elkaar klapte. Fernando ging ineens hard achteruit, artsen gaven hem bijna op. Het was de eerste keer dat ik nerveus naar het ziekenhuis ging”, aldus De Vries.
Ricksen kan alleen zijn ogen nog bewegen. Daarmee bestuurt hij een spraakcomputer. De verpleegster nam die weg en legde hem plat. De Vries: „Fernando mag helemaal niet plat liggen, zijn longen worden drie keer per dag leeggepompt.” Een nachtzuster vond hem toevallig en redde hem.
quote:Op donderdag 15 november 2018 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beste JanCees, dit staat al in NWS.
Ik bedoel dat er al een zelfde topic in NWS staat.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Je hebt nog nooit gehoord van de functie om twee topics samen te voegen?quote:Op donderdag 15 november 2018 17:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er al een zelfde topic in NWS staat.
NWS / Fernando Ricksen vecht voor leven na fout zuster.
Daarom heeft het weinig zin deze daar ook heen te verplaatsen.
Beetje onzinnig niet?quote:Op donderdag 15 november 2018 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord van de functie om twee topics samen te voegen?
In dat geval kan deze wel dicht.quote:Op donderdag 15 november 2018 17:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er al een zelfde topic in NWS staat.
NWS / Fernando Ricksen vecht voor leven na fout zuster.
Daarom heeft het weinig zin deze daar ook heen te verplaatsen.
Waar gáát het over. Twee topics in twee verschillende subforums, bel het gerechtshof.quote:Op donderdag 15 november 2018 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord van de functie om twee topics samen te voegen?
Ik zeg enkel dat die functie er is, overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar gáát het over. Twee topics in twee verschillende subforums, bel het gerechtshof.
Ik word moe van dat gejank om een dubbel topic of meerdere topics over een onderwerp verspreid over subfora. Zou het wat uitmaken? Welk belang heb je erbij?quote:Op donderdag 15 november 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat die functie er is, overdrijf niet zo.
Het maakt mij inderdaad geen reet uit.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word moe van dat gejank om een dubbel topic of meerdere topics over een onderwerp verspreid over subfora. Zou het wat uitmaken? Welk belang heb je erbij?
Misschien dat het niet om jou gaat, maar wel om JanCees maar dat is begrijpelijk. Zwaar om iedere ochtend met je worstenvingers over je mobiel door de lijst met topics te scrollen.
Sorry dat je je aangevallen voeldequote:Op donderdag 15 november 2018 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het maakt mij inderdaad geen reet uit.
Het leven gaat door makker.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sorry dat je je aangevallen voelde
Tering wat ben jij langzaam. Dit topic bestond al 6 minuten in NWS.quote:Op donderdag 15 november 2018 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)oor-medische-blunder
quote:Op donderdag 15 november 2018 18:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word moe van dat gejank om een dubbel topic of meerdere topics over een onderwerp verspreid over subfora. Zou het wat uitmaken? Welk belang heb je erbij?
Misschien dat het niet om jou gaat, maar wel om JanCees maar dat is begrijpelijk. Zwaar om iedere ochtend met je worstenvingers over je mobiel door de lijst met topics te scrollen.
Heb je al gemaild?quote:Op donderdag 15 november 2018 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat ben jij langzaam. Dit topic bestond al 6 minuten in NWS.
Hopelijk ben ik snel mod. Dan kunnen dit soort topics direct op slot.
Jazekerquote:Op donderdag 15 november 2018 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je al gemaild?
Want na je succesvolle periode als mod, moet het na je mail nagenoeg een formaliteit zijn
quote:Op donderdag 15 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bericht is succesvol verzonden
Sick, dat is toch geen leven meer.quote:Ricksen kan alleen zijn ogen nog bewegen. Daarmee bestuurt hij een spraakcomputer. De verpleegster nam die weg en legde hem plat. De Vries: „Fernando mag helemaal niet plat liggen, zijn longen worden drie keer per dag leeggepompt.”
Als dit waar is kan het maar beter snel afgelopen zijn ja, niet te doenquote:Op donderdag 15 november 2018 20:01 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Sick, dat is toch geen leven meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |