abonnement Unibet Coolblue
pi_183161333
Hallo medeklussers,
Ik ben voor de hobby mezelf een beetje tig bakken aan het leren. Nu ben ik op zoek naar een grotere gasfles(20 liter) maar twijfel een beetje waar deze te kopen. In NL komt een eigendomsfles van 20l met vulling al snel neer op 300 euro. Op duitse sites zie ik dat je al gevulde flessen kan bestellen voor 150 euro. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Kan je deze ook gewoon in NL laten vullen?
pi_183166760
Duitse fles heeft andere draad, dus zal er ook een duitse reduceer gekocht moeten worden.
Vullen zal waarschijnlijk ook een probleem worden, omdat de fles andere draad heeft.
Voor incidenteel gebruik is een huurfles misschien een optie.

Je huurt dan een fles voor 1, 3 of 5 jaar) voor een x bedrag, en kan hem dan tegen de gaskosten altijd omruilen tegen een volle fles.
Je hebt dan nooit geen wachttijd voor het vullen, de fles is altijd gekeurd, en je kan een nederlandse reduceer gebruiken.
pi_183180443
Voor hobby is een 20 liter fles best groot, hoe groot is je huidige fles (en hoeveel bar) en hoelang doe je ermee? ik heb ook een 20l fles staan en daar doe ik meer dan 2 jaar mee met hobby gebruik ;)

Huren is een optie, maar dat is eigenlijk te duur en alleen interessant als je even een paar grote projecten moet doen. Meestal is 1,5 jaar huren net zo duur als een eigendomsfles.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_183188472
Ik denk dat het toch maar een fles in Nl wordt. Hier bij de Hoza is een gevulde 10l fles 209 euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')