Ja dat weet je dus niet hè, met je volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2018 11:13 schreef Fokker89 het volgende:
Maar het alarm gaat hier dus serieus af. Terwijl er niks aan de hand is volgens mij.
Dan is het toch wellicht een goed idee om naar binnen te gaan, ramen en deuren te sluiten en de radio aan te zetten.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:13 schreef Fokker89 het volgende:
Maar het alarm gaat hier dus serieus af. Terwijl er niks aan de hand is volgens mij.
Nu wel, in heel Flevoland gaan ze afquote:Op donderdag 15 november 2018 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet hè, met je volgens mij
Liggen ze weer op het bedieningspaneel te neuken.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu wel, in heel Flevoland gaan ze affoutje.
misschien heeft een terrorist wel een dijk opgeblazen en wordt Flevoland terug aan de natuur gegevenquote:Op donderdag 15 november 2018 11:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu wel, in heel Flevoland gaan ze affoutje.
Er zijn in Almere wel 2 bommen gevondenquote:Op donderdag 15 november 2018 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien heeft een terrorist wel een dijk opgeblazen en wordt Flevoland terug aan de natuur gegeven
De oostvaardersplassen slaan terug.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien heeft een terrorist wel een dijk opgeblazen en wordt Flevoland terug aan de natuur gegeven
Ach ja, zo gebeurt er nog eens wat daarzoquote:Op donderdag 15 november 2018 11:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn in Almere wel 2 bommen gevonden
Gelijk een goede test trouwens voor https://www.omroepflevoland.nl/, die ligt er nu dus uit
Helaas was het niet echtquote:Op donderdag 15 november 2018 11:20 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
De oostvaardersplassen slaan terug.
Ze willen dat we denken dat het niet echt isquote:
HET ZIJN NIET DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAR DE HERTEN. AL DIE JAREN ZATEN WE EEN LETTER ER NAASTquote:Op donderdag 15 november 2018 11:27 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ze willen dat we denken dat het niet echt is
Friese Hertencommando's uit de Oostvaardersplassen hebben de meldkamer overgenomen terwijl de polder vol gas wordt gepompt.
OPEN JE OGEN NOU EENS!1!1!1!
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 15 november 2018 11:27 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ze willen dat we denken dat het niet echt is
Friese Hertencommando's uit de Oostvaardersplassen hebben de meldkamer overgenomen terwijl de polder vol gas wordt gepompt.
OPEN JE OGEN NOU EENS!1!1!1!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |