quote:Op woensdag 14 november 2018 23:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal probleemgevallen daar.
Ik zou elke dag huilen daar, wat een hel.quote:Op woensdag 14 november 2018 23:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal probleemgevallen daar.
Diep van binnenquote:Op woensdag 14 november 2018 23:56 schreef Yurtovic het volgende:
Mike komt geen bakje meer drinken in het huisje denkt Lotus: vage gozer is het toch.
Er lag ook een brief in 'Pafje'(het rokersbankje), daar werden ook geen hoofdletters in gebruikt en dat was ook serieus. want het kwam van 'de mail'(Febo)quote:Op donderdag 15 november 2018 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
En verder over het contract van Brenda. Lotus had Brenda aangesproken over de vele hoofdletters in het contract: die toon is echt niet chill. Brenda had het niet zo bedoeld.
quote:Op donderdag 15 november 2018 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er lag ook een brief in 'Pafje'(het rokersbankje), daar werden ook geen hoofdletters in gebruikt en dat was ook serieus. want het kwam van 'de mail'(Febo)
Rookbeleid weer aangescherpt?
Zal wel zijn omdat Greet daar ligt. En geen poot uitsteekt.quote:
hoorde ik ook ja, dacht al een mail, maar denk dat je het goed interpreteertquote:Op donderdag 15 november 2018 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er lag ook een brief in 'Pafje'(het rokersbankje), daar werden ook geen hoofdletters in gebruikt en dat was ook serieus. want het kwam van 'de mail'(Febo)
Rookbeleid weer aangescherpt?
Crypto's zijn mijn specialiteit. ^^quote:Op donderdag 15 november 2018 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dank, dat stukje snapte ik niet helemaal.
elke dag hard bezig met de webshop .......,............ ,...................................................,.........quote:Op donderdag 15 november 2018 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat Greet daar ligt. En geen poot uitsteekt.
Gelukkig niet....o nu smakkerdesmak.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat Greet daar ligt. En geen poot uitsteekt.
quote:Op donderdag 15 november 2018 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Crypto's zijn mijn specialiteit. ^^
Nee, dat zij ook geen hoofdletters gebruiken om iets duidelijk te maken en dat Brenda dat wel deed in haar contract.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gelukkig niet....o nu smakkerdesmak.![]()
Zou Lotus ook bedoelen dat het contract van de febo afkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |