Neu, die gaat het alleen maar heel koud krijgen de komende dagen.quote:Op woensdag 14 november 2018 23:14 schreef Yurtovic het volgende:
Florian kan wel meer gaan rellen denk ik
quote:Op woensdag 14 november 2018 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Erik: als je kijkt dan denk je, die lui doen niets, hangen maar een beetje en dan komt er ineens een paard binnen.
quote:Op woensdag 14 november 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Erik: dat ze morgen gaat hardlopen, best wel knap, moet ze om half 6 beginnen te poederen. Dan komen de anderen langslopen, zit zij nog te poederen.
Prachtig,die man verdient een eigen topic.De uitspraken van Erik.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: er moet nog veel betaald worden. Ik ben benieuwd. Ik neem aan dat we niet snel failliet gaan.
Erik: wegens faillisement gesloten.
Daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 14 november 2018 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat niet weten?
Ze hebben toch gezien dat ze aan het drinken waren?
hahahahaha heb je het aantal views al gezien ??quote:Op woensdag 14 november 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijgen we dit straks weer (meer dan 6Kviews ...)![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is klaar en veegt hem af - 12 november 2018.
x6x1y9m
[ afbeelding ]
oeps sorry ja dusquote:Op woensdag 14 november 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijgen we dit straks weer (meer dan 6Kviews ...)![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is klaar en veegt hem af - 12 november 2018.
x6x1y9m
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op woensdag 14 november 2018 23:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prachtig,die man verdient een eigen topic.De uitspraken van Erik.
Hij had een goed radiohoofdquote:Op woensdag 14 november 2018 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jack Spijkerman was ooit wel lelijk en leuk.
En dat uit jouw mond.quote:Op woensdag 14 november 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over.
Ze denken te weten wat anderen denken en verbinden vervolgens daar hun conclusies aan.
Dat is invullen voor een ander en dat is dom. Moet je nooit doen.
Ben jij dat zo vaakquote:Op woensdag 14 november 2018 23:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha heb je het aantal views al gezien ??![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 november 2018 23:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij had een goed radiohoofd
Hij heeft een 'band' met sommige bewoners, dat weten we tochquote:Op woensdag 14 november 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond.![]()
![]()
![]()
Jij weet altijd precies wat Jeffry en Jessie denken, waarom ze op een bepaalde manier in bed liggen etc etc
Ik heb ze al geplaatst in zijn gewone topicquote:Op woensdag 14 november 2018 23:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prachtig,die man verdient een eigen topic.De uitspraken van Erik.
'Fotograaf zzp-er'quote:
quote:Op woensdag 14 november 2018 23:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb ze al geplaatst in zijn gewone topic
quote:Op woensdag 14 november 2018 23:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb ze al geplaatst in zijn gewone topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |