En de rekening gaat naar Utopiaquote:Op woensdag 14 november 2018 21:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft net op internet gezocht naar een vliegreisje naar curacao met hotel eind november.
Die twee gaan echt wel beide Utopia verlaten.
Breng dr niet op ideeenquote:Op woensdag 14 november 2018 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de rekening gaat naar Utopia
Misschien mogen de nieuwe beide blijvenquote:Op woensdag 14 november 2018 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg geld om daar te zijn he?quote:Op woensdag 14 november 2018 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2018 21:51 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat kijkt hij eng uit zijn ogen zeg.
Er mag niet gedronken worden als de tijdelijke bewoners er zijn. Hoorde ik een paar dagen geleden al.quote:
freakazoidquote:Op woensdag 14 november 2018 21:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Florian moet nog een beetje landen.
[ afbeelding ]
oh is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 14 november 2018 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er mag niet gedronken worden als de tijdelijke bewoners er zijn. Hoorde ik een paar dagen geleden al.
Hij is grappigquote:Op woensdag 14 november 2018 22:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Florian lijkt op Kwebbelkop
[ afbeelding ]
Drinken is dus geen probleem als er tijdelijk twee nieuwe inwoners zijn.quote:
Waar zit ze naar te kijken dan?quote:Op woensdag 14 november 2018 21:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske moet zelfs hijgen als ze achter de laptop zit.
[ afbeelding ]
Krijgt elke dag 1 biertje van koning Mike.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Drinken is dus geen probleem als er tijdelijk twee nieuwe inwoners zijn.
Of heeft Erik een extra bierdrinkclausule in zijn contract laten opnemen?
Reden voor een feestjequote:Op woensdag 14 november 2018 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Drinken is dus geen probleem als er tijdelijk twee nieuwe inwoners zijn.
Of heeft Erik een extra bierdrinkclausule in zijn contract laten opnemen?
Dat meisje heeft door haar lach een publieksstemquote:Op woensdag 14 november 2018 22:09 schreef Setje72 het volgende:
Wat vind ik die Lotus irri zeg...dacht dat ik haar wel kon handelen...maar met koptelefoon op is het ECHT geen doen
Ik zat er net naar te kijken. Marty Feldman.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 november 2018 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken. Marty Feldman.
Ik stem Floorquote:Op woensdag 14 november 2018 22:12 schreef Sambalbaai het volgende:
De sfeer wil er niet echt inkomen bij het vuur. Christel stopt Franny in de hangmat en Floor ziet eruit alsof hij elk moment over het hek gaat springen.
Waar slaapt Franny?quote:Op woensdag 14 november 2018 22:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Floor gaat hem aantrappen, oftewel naar bed/hangmat.
Ik wacht ook nog even, Maar het is een leuke gozerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |