Volgende dag vrij genomen dus maakt mij niet uit hoelaat ik thuis ben.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de heenweg, maar om de terugweg.
Mooi! Ik ga niet 5 uur in de hitte staan. Dat weet ik welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:57 schreef tompsv18 het volgende:
Mojo heeft het tijdschema gepubliceerd:
16.00u: Deuren open
18.30u: SWMRS
19.10u: Pauze
19.40u: Andy Burrows
20.30u: Pauze
21.00u: Muse
23.00u: Verwacht einde
Denk dat ik er rond 19.15/30 ben ofzo. Andy Burrows nog even meepakken. Hij zal America van Razorlight wel doen. Z'n solowerk ben ik niet zo bekend mee, al is Hometown wel een leuk nummertje.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga niet 5 uur in de hitte staan. Dat weet ik wel
Gelukkig koelt het s avonds wel iets afquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga niet 5 uur in de hitte staan. Dat weet ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad vrij krap allemaal... Ik ga ook maar met de auto. In ieder geval zekerheid om niet te hoeven stationhangen o.i.d.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:05 schreef Eix het volgende:
Voor wat betreft het ov: voor mij deze keer geen optie omdat de laatste normale verbinding al om 23u13 vertrekt. En dat vind ik echt te krap. Later kom ik weliswaar nog wel een keer thuis, maar mag ik twee uur omreizen met het nachtnet.
Dus, ik probeer het wel met de auto. En dan zie ik het wel.
Misschien omdat veel mensen ze probeert te dumpen?quote:Op zondag 23 juni 2019 10:16 schreef Stofje het volgende:
Euj, het concert is van Ticketswap af. Waarom zou dat zijn? Stonden gisteren nog 1100 kaarten ofzo op.
Ja dat is dikke prima!quote:Op zondag 23 juni 2019 11:49 schreef Fietsertje70 het volgende:
En weeronline geeft nu 29 graden aan voor Nijmegen komende donderdag, voelt toch net iets beter aan dan 36 ofzo
Pak een Ov-fiets op Nijmegen centraal. Het is maar een kwartiertje fietsen. Dan haal je het sowieso. Fiets kan je bij de ingang van Goffert parkeren in een fietsenstalling.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:52 schreef nijnja het volgende:
Ik twijfel nog, OV of auto. Mijn laatste optie vanaf Nijmegen gaat om 0.01u. Zou moeten kunnen, maar als ik de verhalen hoor/lees...
Goeiequote:Op maandag 24 juni 2019 08:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pak een Ov-fiets op Nijmegen centraal. Het is maar een kwartiertje fietsen. Dan haal je het sowieso. Fiets kan je bij de ingang van Goffert parkeren in een fietsenstalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |