Maak er iets van en zorg ervoor dat het niet een tijdelijk forum wordt.
quote:Ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes wordt.
Op woensdag 1 januari 2003 01:13 schreef gelly het volgende:
Succes mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Golfer en Doc zullen dit zeker in goede banen leiden.
quote:Ik denk het niet. Er zijn hier te weinig Groningen supporters
Op woensdag 1 januari 2003 01:21 schreef drGoeroe het volgende:
Dit wordt een big succesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Uhm..het is in dit forumonderdeel Golfer en Doc dus geworden.
Op woensdag 1 januari 2003 01:26 schreef Sphere het volgende:
Succes Golfer en Leatherface.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen nog een sportief 2003 toegewenst
quote:* Puur is Groningen supporter
Op woensdag 1 januari 2003 01:26 schreef gelly het volgende:[..]
Ik denk het niet. Er zijn hier te weinig Groningen supporters
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cool, een voetbalforum. Ik hoop dat het een succes wordt.
quote:Om het Engels voetbal te promoten, logisch
Op woensdag 1 januari 2003 01:59 schreef erikh het volgende:
Waarom een voetbal forum aanmaken als we net in de winterstop zitten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Drie letters voor jou: LFC
Op woensdag 1 januari 2003 01:59 schreef erikh het volgende:
Waarom een voetbal forum aanmaken als we net in de winterstop zitten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hoeveel letters voor mij ?
Op woensdag 1 januari 2003 11:51 schreef Doc het volgende:[..]
Drie letters voor jou: LFC
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 11:51 schreef Doc het volgende:[..]
Drie letters voor jou: LFC
ik accepteer de cookies.
quote:Relforum
Op woensdag 1 januari 2003 12:30 schreef -DEVON- het volgende:
Reltopic dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop