abonnement Unibet Coolblue
pi_183139492
Er is ook gewoon geen ene reet op tv zo overdag :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183139530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:23 schreef fietsie het volgende:
Er is ook gewoon geen ene reet op tv zo overdag :(
Netflix O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183139617
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest herhaalrecept aanvragen en DA spreken.

Huisartsenpraktijk is dicht en dagwaarneming kost 10 cent!!! per minuut.
DA is vrij op woensdag.

Morgen allebei in de herkansing. :')
Moet je voor dagwaarneming betalen? Alleen omdat de HA zelf bedacht heeft op woensdag niet te werken? Das achterlijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183139678
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, dat gebeurt mij vaker. -O-

Dit was in vervolg op de opmerking “ ingerichte werkprocessen”;...
Ben ik dan duidelijker?
Plus dat ha praktijken een iso certificering kunnen scoren.
Een gesloten apotheek - op een doordeweekse dag - scoort niet, vermoed ik.
Apotheek zal best open zijn. Huisartsen hebben soms een gesloten dag, maar dan is dat geregeld via waarneming (dat dat 10 cent per minuut is -om te bellen, vermoed ik?-) is stom.
Maar het vragen van een herhaalrecept heeft geen spoed en kun je als patiënt inplannen. Kan vandaag dus niet, hoeft niet via de waarneming tenzij je niet goed hebt gekeken/gepland en echt aan je laatste pil zit.

Dat probleem heeft Lonaa volgens mij niet, die belt morgen gewoon met de eigen huisarts en regelt het een dagje later.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183139711
Ik heb mezelf een vrije avond geregeld. Eigenlijk training maar 8 van de 12 deelnemers zegden (zeiden?) af.
Voor 4 man ga ik niet op en neer rijden, levert hen ook weinig op, gezien de werkvorm. Dus, behalve mensen afbellen en wat mailtjes vanuit huis afhandelen, vrije dag! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183140070
Hallo. Ik moest even janken van de spanning bijde tandarts maar alles is prima verlopen zoals verwacht. Ik leef dus nog.
Spoilers!
pi_183140087
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik moest even janken van de spanning bijde tandarts maar alles is prima verlopen zoals verwacht. Ik leef dus nog.
pfffff. Dus geen last van de verdoving etc? Wat een enorme opluchting.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183140105
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik moest even janken van de spanning bijde tandarts maar alles is prima verlopen zoals verwacht. Ik leef dus nog.
^O^ ^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183140210
Stom. Had een tvtje in de schuur, voor mijn spinnningbike. Soort van motivatiedingetje.

Ding net verplaatst, daarvoor moest ie van de stroom. En nu gaat ie niet meer aan.

...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183140512
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik moest even janken van de spanning bijde tandarts maar alles is prima verlopen zoals verwacht. Ik leef dus nog.
knuf :* Fijn dat je nog leeft O+ Viel het uiteindelijk mee of tegen? (qua gevoel, dat het prima is verlopen ging denk ik over de ingreep zelf?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183140772
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik moest even janken van de spanning bijde tandarts maar alles is prima verlopen zoals verwacht. Ik leef dus nog.
Leven is fijn ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183141569
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

knuf :* Fijn dat je nog leeft O+ Viel het uiteindelijk mee of tegen? (qua gevoel, dat het prima is verlopen ging denk ik over de ingreep zelf?)
Het viel 100% mee. Het was even klote toen er vulmiddel in mijn strot droop maar dat was alles. Ik maakte me druk om de verdoving maar ook over eventuele diarree dus dat was dubbele stress en dat helpt sowieso niet goed op de darmen. Maar niets aan de hand op alle vlakken. Ik ben gewoon eerlijk geweest dus ze deden extra lief.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 november 2018 @ 13:26:17 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183142020
Goed. Wegens kosten en lange vlucht en ellende heb ik besloten toch maar niet de halve wereld rond te vliegen voor mijn eerste vakantie alleen. :').
Het nieuwste idee, wel serieus, is Malta. Niet warm daar, maar wel relaxed. 23 december heen, 1 januari terug.
385 euro retourticket en ongeveer 400 euro voor een airbnb. Dat is de helft van de allergoedkoopste die ik eerder vond voor minder dagen op curacao (het is ook niet echt te vergelijken).

Ik moet alleen nog op de knop drukken en dan kan ik niet meer terug. ;(. Alles uitgezocht, genoeg airbnb's vrij beschikbaar daar.

Einde volgende brainfart.
  woensdag 14 november 2018 @ 13:36:49 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183142235
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef Kreator het volgende:
Goed. Wegens kosten en lange vlucht en ellende heb ik besloten toch maar niet de halve wereld rond te vliegen voor mijn eerste vakantie alleen. :').
Het nieuwste idee, wel serieus, is Malta. Niet warm daar, maar wel relaxed. 23 december heen, 1 januari terug.
385 euro retourticket en ongeveer 400 euro voor een airbnb. Dat is de helft van de allergoedkoopste die ik eerder vond voor minder dagen op curacao (het is ook niet echt te vergelijken).

Ik moet alleen nog op de knop drukken en dan kan ik niet meer terug. ;(. Alles uitgezocht, genoeg airbnb's vrij beschikbaar daar.

Einde volgende brainfart.
^O^

Klinkt als het wijs spenderen van moneys :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 14 november 2018 @ 13:37:53 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183142251
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, dat gebeurt mij vaker. -O-

Dit was in vervolg op de opmerking “ ingerichte werkprocessen”;...
Ben ik dan duidelijker?
Plus dat ha praktijken een iso certificering kunnen scoren.
Een gesloten apotheek - op een doordeweekse dag - scoort niet, vermoed ik.
Hieruit begrijp ik dat het bij jou, nu iig, goed geregeld is. Fijn, denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183142274
Klusjes klaar.

Nu nog een displayport 2 dvi stekkert voor heul weinig vinden en alles is weer af op dat gebied.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183142307
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef Kreator het volgende:
Goed. Wegens kosten en lange vlucht en ellende heb ik besloten toch maar niet de halve wereld rond te vliegen voor mijn eerste vakantie alleen. :').
Het nieuwste idee, wel serieus, is Malta. Niet warm daar, maar wel relaxed. 23 december heen, 1 januari terug.
385 euro retourticket en ongeveer 400 euro voor een airbnb. Dat is de helft van de allergoedkoopste die ik eerder vond voor minder dagen op curacao (het is ook niet echt te vergelijken).

Ik moet alleen nog op de knop drukken en dan kan ik niet meer terug. ;(. Alles uitgezocht, genoeg airbnb's vrij beschikbaar daar.

Einde volgende brainfart.
Dat klinkt als een wijs plan en een leuk plan.
Spoilers!
pi_183142332
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef Kreator het volgende:
Goed. Wegens kosten en lange vlucht en ellende heb ik besloten toch maar niet de halve wereld rond te vliegen voor mijn eerste vakantie alleen. :').
Het nieuwste idee, wel serieus, is Malta. Niet warm daar, maar wel relaxed. 23 december heen, 1 januari terug.
385 euro retourticket en ongeveer 400 euro voor een airbnb. Dat is de helft van de allergoedkoopste die ik eerder vond voor minder dagen op curacao (het is ook niet echt te vergelijken).

Ik moet alleen nog op de knop drukken en dan kan ik niet meer terug. ;(. Alles uitgezocht, genoeg airbnb's vrij beschikbaar daar.

Einde volgende brainfart.
klinkt goed. Al op de knop gedrukt? Zo niet, wat houdt je nog tegen?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183142354
pff, ziekgemeld thuis. Ik heb de hele tijd het idee dat het wel oké gaat, totdat ik op sta en bijna flauw val. Hopelijk duurt dit niet lang.
freedom is just another word for nothing left to lose
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 november 2018 @ 13:43:13 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183142373
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:36 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Klinkt als het wijs spenderen van moneys :9
Joah, denk het ook.

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01

wordt het denk ik. Al vind ik em nog een beetje donker zo zonder uitzicht.

Dit is ook wel grappig, op een jacht. :')

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01
  woensdag 14 november 2018 @ 13:43:27 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183142375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:42 schreef Lot_1 het volgende:
pff, ziekgemeld thuis. Ik heb de hele tijd het idee dat het wel oké gaat, totdat ik op sta en bijna flauw val. Hopelijk duurt dit niet lang.
Nasty! Enige idee wat de oorzaak is?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 november 2018 @ 13:43:57 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183142389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:41 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

klinkt goed. Al op de knop gedrukt? Zo niet, wat houdt je nog tegen?
Eeuwige twijfel.
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 november 2018 @ 13:44:24 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183142403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:42 schreef Lot_1 het volgende:
pff, ziekgemeld thuis. Ik heb de hele tijd het idee dat het wel oké gaat, totdat ik op sta en bijna flauw val. Hopelijk duurt dit niet lang.
Beterschap. ;(. Wat heb je.
pi_183142421
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Joah, denk het ook.

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01

wordt het denk ik. Al vind ik em nog een beetje donker zo zonder uitzicht.

Dit is ook wel grappig, op een jacht. :')

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01
Heb je een paar concrete doelen daar? Dingen die je zou willen zien / bezoeken / ondergaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 14 november 2018 @ 13:46:07 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183142436
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Joah, denk het ook.

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01

wordt het denk ik. Al vind ik em nog een beetje donker zo zonder uitzicht.

Dit is ook wel grappig, op een jacht. :')

https://www.airbnb.nl/roo(...)check_out=2019-01-01
150% kiezen voor dat jacht _O_

Nee serieus, misschien iets minder luxe kamer/badkamer en minder ruimte, maar licht, tofheid en gewoon heerlijk slapen op het water en alles.
Gekke plekken altijd kiezen bij mogelijkheid tot keuze _O_

Andere is mooi, maar bedompt hok zo in je eentje vrees ik

Jacht *O* *O* *O* *O* *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')