Ga een kussen zoenen.quote:Op maandag 12 november 2018 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Was wel oke voor een anime/manga based film.
trinity killer genotquote:Op maandag 12 november 2018 22:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben na rita wel een beetje afgehaakt
Dat weet ik maar ik vind Huub niet zo goed als Coen/Koen. Met name die Kees is niet zo leuk. Vaak zijn de opvolgers slechter maar bij Flodder werden ze juist beter.quote:
Ik had het niet over goede films. Maar over films die wel oke geadopteerd waren.quote:
Mij lukt het wel. Dan aandachtshoer je toch niet goedquote:Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef Tjacka het volgende:
dit werkte niet voor aandacht
naja dan maar naar onz
Was idd stiekem best vermakelijk.quote:Op maandag 12 november 2018 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Was wel oke voor een anime/manga based film.
kill bill genotquote:Op maandag 12 november 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was idd stiekem best vermakelijk.
Hou sws wel van die japanse ongein waar 1 gast 100 anderen aankan.
Kees in de serie was wel heel anders qua karakterquote:Op maandag 12 november 2018 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik vind Huub niet zo goed als Coen/Koen. Met name die Kees is niet zo leuk. Vaak zijn de opvolgers slechter maar bij Flodder werden ze juist beter.
‘Niet geklikt’ is een populaire reactie. Aids.quote:Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het niet over goede films. Maar over films die wel oke geadopteerd waren.
Dit is de druppel en verlaat je white knight team.quote:Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mij lukt het wel. Dan aandachtshoer je toch niet goed
ja jaquote:Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het niet over goede films. Maar over films die wel oke geadopteerd waren.
hou je bekquote:Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mij lukt het wel. Dan aandachtshoer je toch niet goed
quote:Op maandag 12 november 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |