abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 november 2018 @ 20:16:55 #101
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183108416
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg je geen tbs als je een inbreker neersteekt :') Wel straf, maar geen tbs. Tenzij je hem aan stukken snijdt of achtervolgt naar buiten en hem daar neersteekt o.i.d.
Ja want alleen daar krijg je tbs (welke vorm of maatregel maakt niet uit, dat is je toch onbekend) voor he?
pi_183108444
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 20:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja want alleen daar krijg je tbs (welke vorm of maatregel maakt niet uit, dat is je toch onbekend) voor he?
Ik heb inderdaad geen idee, ga niet zo vaak met gekken om, jij blijkbaar wel


Jij reageert toch zelf op iemand die het over inbrekers aanpakken heeft?
  maandag 12 november 2018 @ 20:22:42 #103
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183108570
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:18 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen idee, ga niet zo vaak met gekken om, jij blijkbaar wel
Zegt Theo Heinrichs je iets? Was de langst zittende TBS patient in NL
Een zedendelict.. geen verkrachting.. geen geweld.. geen doodslag.. geen moord..
Maar wel meer dan 50 (vijftig) jaar tbs.. Vanaf zn 17e.. Nooit meer buiten gekomen..

En jij hebt het over mensen aan stukken snijden...
pi_183108644
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zegt Theo Heinrichs je iets? Was de langst zittende TBS patient in NL
Een zedendelict.. geen verkrachting.. geen geweld.. geen doodslag.. geen moord..
Maar wel meer dan 50 (vijftig) jaar tbs.. Vanaf zn 17e.. Nooit meer buiten gekomen..

En jij hebt het over mensen aan stukken snijden...
Jij zegt dat iemand tbs opgelegd gaat krijgen als diegene een inbreker neersteekt, ik zeg dat dat niet zo is. Of zeg je nu dat diegene ook nog andere ziekere gedachtes heeft zonder hem of haar te kennen?

Maar dan zal die Theo wel goed gek zijn geweest. Zonde van het belastinggeld wat weggegooid is voor hem. Ze laten iemand ten slotte niet zomaar 50 jaar vastzitten.
  maandag 12 november 2018 @ 20:26:32 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183108676
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij zegt dat iemand tbs opgelegd gaat krijgen als diegene een inbreker neersteekt, ik zeg dat dat niet zo is. Of zeg je nu dat diegene ook nog andere ziekere gedachtes heeft zonder hem of haar te kennen?

Maar dan zal die Theo wel goed gek zijn geweest. Zonde van het belastinggeld wat weggegooid is voor hem. Ze laten iemand ten slotte niet zomaar 50 jaar vastzitten.
Mooie woorden hoor... :')
pi_183108722
Hij heeft bij zijn recente veroordeling wederom TBS opgelegd gekregen.
  maandag 12 november 2018 @ 20:32:22 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183108837
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Physsic het volgende:
Hij heeft bij zijn recente veroordeling wederom TBS opgelegd gekregen.
Die Jack S?
pi_183108889
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 20:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Die Jack S?
Ja. :Y
pi_183112093
Ik had het nog niet voorbij zien komen, maar deze vader had kennelijk ook al het één en ander op zijn kerfstok:

quote:
Het hof weegt ook mee dat H. in het verleden al vaker was veroordeeld voor mishandeling en poging tot doodslag. Van Koppen: "Bij dit soort zaken wordt naar de details gekeken. Het hof vraagt zich af of de verdachte dingen anders had kunnen doen."
https://nos.nl/artikel/22(...)hij-veel-te-ver.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183112216
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:29 schreef Monolith het volgende:
Ik had het nog niet voorbij zien komen, maar deze vader had kennelijk ook al het één en ander op zijn kerfstok:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)hij-veel-te-ver.html
dat is wel nuttige toevoeging. Klinkt beetje als een man die eerst klappen uitdeelt en dan misschien pas gaat nadenken
  maandag 12 november 2018 @ 22:40:49 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183112445
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183112559
quote:
Verdachte stelt telkens nadrukkelijk dat het een sneeuwschep met licht metalen, aluminium blad, zou betreffen waarvan de opstaande randen waren omgevouwen. De verdachte heeft deze schep echter nimmer getoond aan de politie. Ondanks dat verdachte zich korte tijd na het mishandelen van [slachtoffer] heeft gemeld bij de politie, is de schep ook nooit teruggevonden.

Ter zitting kon verdachte geen antwoord geven op de vraag waar de schep is gebleven. Opvallend genoeg verklaarden de ooggetuigen geen van allen over een aluminium sneeuwschep maar spraken zij van een bats of een schep of schop, zijnde aldus van een ander materiaal. Het hof heeft geen reden om te twijfelen aan de waarnemingen van de verscheidene getuigen en houdt het er voor dat verdachte toen een schep of schop en niet een licht metalen, aluminium, sneeuwschep, heeft gehanteerd.
Een hele lichte schep. :')

Ex weer bij Pauw vanavond?
pi_183112964
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is wel nuttige toevoeging. Klinkt beetje als een man die eerst klappen uitdeelt en dan misschien pas gaat nadenken
Uit de uitspraak:

quote:
Het hof heeft bij de strafoplegging voorts ten nadele van verdachte meegewogen dat hij, blijkens het hem betreffende uittreksel Justitiële Documentatie d.d. 31 augustus 2018, reeds eerder onherroepelijk is veroordeeld ter zake van soortgelijke feiten als thans bewezen verklaard. Het valt het hof daarbij op dat de sinds 1996 door verdachte gepleegde geweldsmisdrijven in ernst oplopen van mishandeling tot poging tot doodslag, doch dat deze veroordelingen hem er kennelijk niet van weerhouden om zich wederom schuldig te maken aan een ernstig geweldsdelict.
Erg frisse vent is deze held van menig Fokker dus ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 november 2018 @ 23:08:52 #114
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183113192
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uit de uitspraak:

[..]

Erg frisse vent is deze held van menig Fokker dus ook niet.
In dit licht vind ik de straf zelfs nog laag uitvallen. Recidivist waarbij het geweld ook nog eens escaleert.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183113360
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uit de uitspraak:

[..]

Erg frisse vent is deze held van menig Fokker dus ook niet.
Ach het is belachelijk om ex-TBS'ers te discrimineren toch? Wereld van verschil met tbs'ers. Althans, dat beeld schetsen anderen in dit topic. Maar omdat deze beschermende vader overtrokken gereageerd heeft om zijn dochter te beschermen moet er meteen gerefereerd worden naar zijn verleden? Dit heeft wel wat weg van een hetze...
pi_183113489
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ach het is belachelijk om ex-TBS'ers te discrimineren toch? Wereld van verschil met tbs'ers. Althans, dat beeld schetsen anderen in dit topic. Maar omdat deze beschermende vader overtrokken gereageerd heeft om zijn dochter te beschermen moet er meteen gerefereerd worden naar zijn verleden? Dit heeft wel wat weg van een hetze...
huilie huilie hoor _O-
pi_183113531
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ach het is belachelijk om ex-TBS'ers te discrimineren toch? Wereld van verschil met tbs'ers. Althans, dat beeld schetsen anderen in dit topic. Maar omdat deze beschermende vader overtrokken gereageerd heeft om zijn dochter te beschermen moet er meteen gerefereerd worden naar zijn verleden? Dit heeft wel wat weg van een hetze...
Overtrokken reactie? Wat zou jij doen als je 14 jarige dochter chatberichten krijgt van een volwassen ex-TBS'er!? Ik zou eigenrechter spelen en 'm opzoeken met een schep.
pi_183113562
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

huilie huilie hoor _O-
Zeg jij dat ook tegen die aangerande kinderen? "Huilie huilie hij heeft z'n straf gehad!"... Maar stel je voor dat iemand te voortvarend reageerde met de bescherming van z'n gezin, nee diegene is het kwaad zelve! Bizar dat het belang van de kinderen weer ondergeschoven wordt in de drang om maar een schuldige aan te wijzen...
pi_183113630
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:08 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

In dit licht vind ik de straf zelfs nog laag uitvallen. Recidivist waarbij het geweld ook nog eens escaleert.
Het is maar goed voor meneer H. dat we hier D66-rechters hebben en geen three strikes principe.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183113662
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:23 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zeg jij dat ook tegen die aangerande kinderen? "Huilie huilie hij heeft z'n straf gehad!"... Maar stel je voor dat iemand te voortvarend reageerde met de bescherming van z'n gezin, nee diegene is het kwaad zelve! Bizar dat het belang van de kinderen weer ondergeschoven wordt in de drang om maar een schuldige aan te wijzen...
je bent wel erg emo.
pi_183113750
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je bent wel erg emo.
Ja ik heb het niet zo op pedo's, blijkbaar denk jij daar anders over, ieder zijn mening.
pi_183113796
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:32 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja ik heb het niet zo op pedo's, blijkbaar denk jij daar anders over, ieder zijn mening.
dat weet jij niet. Ik heb het overigens niet op gewelddadige personen die een strafblad hebben en dan eigen rechter spelen
pi_183113827
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat weet jij niet. Ik heb het overigens niet op gewelddadige personen die een strafblad hebben en dan eigen rechter spelen
Dat is te merken inderdaad.
pi_183113882
Ik zie overigens weinig steunbetuigingen aan het adres van het slachtoffer van de poging tot doodslag hier, enkel een verdediging van de rechtsstaat. Terwijl de hooivorken alweer geslepen waren en de meute schuimbekkkend schande sprak van de straf voor deze brave huisvader blijkt de werkelijkheid toch wel iets genuanceerder te liggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183114026
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:38 schreef Monolith het volgende:
Ik zie overigens weinig steunbetuigingen aan het adres van het slachtoffer van de poging tot doodslag hier, enkel een verdediging van de rechtsstaat. Terwijl de hooivorken alweer geslepen waren en de meute schuimbekkkend schande sprak van de straf voor deze brave huisvader blijkt de werkelijkheid toch wel iets genuanceerder te liggen.
Een veroordeeld tbs'er die weer vastzit toch?
pi_183114042
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2018 16:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Leg eens uit, waarom die smiley?
Vanwege zijn belachelijke met drogredenen omklede argument misschien?
pi_183114453
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zegt Theo Heinrichs je iets? Was de langst zittende TBS patient in NL
Een zedendelict.. geen verkrachting.. geen geweld.. geen doodslag.. geen moord..
Maar wel meer dan 50 (vijftig) jaar tbs.. Vanaf zn 17e.. Nooit meer buiten gekomen..

En jij hebt het over mensen aan stukken snijden...
Wel een 4 jarig meisje misbruikt op verlof, onder andere...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 13 november 2018 @ 00:24:57 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183114588
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:38 schreef Monolith het volgende:
Ik zie overigens weinig steunbetuigingen aan het adres van het slachtoffer van de poging tot doodslag hier, enkel een verdediging van de rechtsstaat. Terwijl de hooivorken alweer geslepen waren en de meute schuimbekkkend schande sprak van de straf voor deze brave huisvader blijkt de werkelijkheid toch wel iets genuanceerder te liggen.
Want met het "slachtoffer" moeten we medelijden hebben... :')

De ene crimineel beukt de ander inelkaar. Next.
pi_183115056
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is wel nuttige toevoeging. Klinkt beetje als een man die eerst klappen uitdeelt en dan misschien pas gaat nadenken
Nadenken heeft ie wel gedaan. Hij is heel bewust de man gaan zoeken. Dit is allemaal niet in een opwelling gebeurd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183115540
Hamvraag.
Was het lekkere chocolade?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_183115823
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Overtrokken reactie? Wat zou jij doen als je 14 jarige dochter chatberichten krijgt van een volwassen ex-TBS'er!? Ik zou eigenrechter spelen en 'm opzoeken met een schep.
Tbs vanwege vermogensdelicten, geen zeden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 13 november 2018 @ 07:25:36 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183115868
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wel een 4 jarig meisje misbruikt op verlof, onder andere...
Zeker..hij zat niet voor niets vast.. maar nog steeds geen geweld gebruikt..
pi_183116083
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 00:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want met het "slachtoffer" moeten we medelijden hebben... :')

De ene crimineel beukt de ander inelkaar. Next.
Begrijpend lezen is weer lastig. Er werd weer een poging gedaan er een kampjesdiscussie van te maken. Of in kampje aggressieve testosteronbom of in kampje kinderlokker. Ik stelde dat er helemaal niemand in kampje twee zit, in tegenstelling tot wat er beweerd werd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183116120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is weer lastig. Er werd weer een poging gedaan er een kampjesdiscussie van te maken. Of in kampje aggressieve testosteronbom of in kampje kinderlokker. Ik stelde dat er helemaal niemand in kampje twee zit, in tegenstelling tot wat er beweerd werd.
Jij zit overduidelijk in kamp ratio samen met Zolderkamer. Beredeneren vanuit ratio omdat je je simpelweg niet kunt verplaatsen in de beweegredenen van de vader. Kun je wel hooghartig doen, blijven herhalen wat de wet zegt, wat zijn verleden was of wat het met de rechtstaat doet als we allemaal eigen rechter spelen maar dat is simpelweg oorzaak - gevolg.

Straf jij de pedo niet? Dan straft vader hem wel. En terecht uiteraard.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:17:19 #135
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183116218
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Jij zit overduidelijk in kamp ratio samen met Zolderkamer. Beredeneren vanuit ratio omdat je je simpelweg niet kunt verplaatsen in de beweegredenen van de vader. Kun je wel hooghartig doen, blijven herhalen wat de wet zegt, wat zijn verleden was of wat het met de rechtstaat doet als we allemaal eigen rechter spelen maar dat is simpelweg oorzaak - gevolg.

Straf jij de pedo niet? Dan straft vader hem wel. En terecht uiteraard.
Speelt de vader eigen rechter, dan kan hij celstraf verwachten. En terecht uiteraard.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183116246
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Speelt de vader eigen rechter, dan kan hij celstraf verwachten. En terecht uiteraard.
Natuurlijk niet. Als het recht krom is maak je het zelf recht. Dit is een logisch gevolg door gebrek aan handelen vanuit politie en justitie. Ik zie geen enkele reden waarom deze man een straf zou verdienen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183116309
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Jij zit overduidelijk in kamp ratio samen met Zolderkamer. Beredeneren vanuit ratio omdat je je simpelweg niet kunt verplaatsen in de beweegredenen van de vader. Kun je wel hooghartig doen, blijven herhalen wat de wet zegt, wat zijn verleden was of wat het met de rechtstaat doet als we allemaal eigen rechter spelen maar dat is simpelweg oorzaak - gevolg.

Straf jij de pedo niet? Dan straft vader hem wel. En terecht uiteraard.
Dat laatste lijkt me bij uitstek een rationele redenering, dus ook jouw kampjespoging faalt.
Er is natuurlijk ook nergens gezegd dat de man niet gestraft zou worden. Sterker nog, hij is gewoon gestraft. Het wordt de vader dan ook zwaar aangerekend dat hij de politie niet duidelijk inlichtte over de locatie van deze persoon, maar in plaats daarvan zelf tot actie over ging, vluchtte in plaats van de man staande te houden en loog over het gebruikte voorwerp. Dat in combinatie met het lange verleden van ernstige geweldsdelicten van de man maakt 4,5 jaar tot een prima straf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:45:54 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183116469
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als het recht krom is maak je het zelf recht. Dit is een logisch gevolg door gebrek aan handelen vanuit politie en justitie. Ik zie geen enkele reden waarom deze man een straf zou verdienen.
Die reden zie je misschien wel als iemand een baksteen door je ruit gooit omdat je naar hun mening te hard door de woonwijk reed.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:53:48 #139
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183116557
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Jij zit overduidelijk in kamp ratio samen met Zolderkamer. Beredeneren vanuit ratio omdat je je simpelweg niet kunt verplaatsen in de beweegredenen van de vader. Kun je wel hooghartig doen, blijven herhalen wat de wet zegt, wat zijn verleden was of wat het met de rechtstaat doet als we allemaal eigen rechter spelen maar dat is simpelweg oorzaak - gevolg.

Straf jij de pedo niet? Dan straft vader hem wel. En terecht uiteraard.
Gestraft worden? Voor welk feit dan? Dat hij chocolade en bloemen in een tuin legde?
Die vader is een tokkie met een geweldshistorie.. goede opvoeder joh..
Dat soort kinderen groeien op voor galg en rad..

Je kan je kind natuurlijk ook gewoon vertellen dat het geen 17 jarig jochie betreft..
pi_183116778
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Gestraft worden? Voor welk feit dan? Dat hij chocolade en bloemen in een tuin legde?
Die vader is een tokkie met een geweldshistorie.. goede opvoeder joh..
Dat soort kinderen groeien op voor galg en rad..

Je kan je kind natuurlijk ook gewoon vertellen dat het geen 17 jarig jochie betreft..
Dit soort provocerende posts slaan natuurlijk nergens op. Derhalve ga ik hier niet inhoudelijk op in.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:09:52 #141
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183116825
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Dit soort provocerende posts slaan natuurlijk nergens op. Derhalve ga ik hier niet inhoudelijk op in.
_O-
Nee dat begrijp ik wel.. Er is niets gebeurd.. en dan is een klopjacht buiten de politie om gerechtvaardigd..
Ook iemand helemaal kapotmeppen is dan gerechtvaardigd..

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.. :O
pi_183116826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Dit soort provocerende posts slaan natuurlijk nergens op. Derhalve ga ik hier niet inhoudelijk op in.
Je kunt moeilijk ontkennen dat het feit dat pa regelmatig in de bak zit niet heel bevorderlijk zal zijn voor de ontwikkeling van het kind. Het is te hopen dat zijn geweld in het verleden niet gericht is geweest tegen moeder of kind.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:12:20 #143
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183116862
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-
Nee dat begrijp ik wel.. Er is niets gebeurd.. en dan is een klopjacht buiten de politie om gerechtvaardigd..
Ook iemand helemaal kapotmeppen is dan gerechtvaardigd..

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.. :O
Mike-The-Situation is een goed voorbeeld waarom we wetten tegen eigenrichting hebben. Man man.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183116882
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-
Nee dat begrijp ik wel.. Er is niets gebeurd.. en dan is een klopjacht buiten de politie om gerechtvaardigd..
Ook iemand helemaal kapotmeppen is dan gerechtvaardigd..

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.. :O
Euh ja, dat is inderdaad gerechtvaardigd.

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183116900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:12 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Mike-The-Situation is een goed voorbeeld waarom we wetten tegen eigenrichting hebben. Man man.
En wat heeft de wet de TBS'er goed geholpen zeg. Onee, die was halfdood.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183116908
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk ontkennen dat het feit dat pa regelmatig in de bak zit niet heel bevorderlijk zal zijn voor de ontwikkeling van het kind. Het is te hopen dat zijn geweld in het verleden niet gericht is geweest tegen moeder of kind.
Bijzondere bewering wel. Even de onderbuik spuwen?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:16:35 #147
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183116918
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

En wat heeft de wet de TBS'er goed geholpen zeg. Onee, die was halfdood.
Helaas is de wet niet volledig preventief. Het repressieve deel heeft hier wel gewerkt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:17:14 #148
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183116930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Euh ja, dat is inderdaad gerechtvaardigd.

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.
Aha.. En nu kan dochterlief mooi bejegend worden door iedereen...
Want papa is even een poosje buiten beeld.. zoals ie wel vaker was..
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:17:27 #149
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183116933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Euh ja, dat is inderdaad gerechtvaardigd.

En als je er dan over na moet denken is het opeens te moeilijk.
Jij vindt het gerechtvaardigd. Groot verschil.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183116937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Helaas is de wet niet volledig preventief. Het repressieve deel heeft hier wel gewerkt.
Dat blijkt. Onee, de man is een held en mensen zamelen massaal geld voor hem in en spreken schande over het rechtssysteem.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')