abonnement Unibet Coolblue
pi_183095594
Hoi allemaal,

inmiddels heb ik de zomervakantie 2019 geboekt :D Lekker op tijd maar ja, naar de camping is Spanje dus je moet snel zijn voor een camping ben ik inmiddels achter ... We reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 13 jaar)

Nu gaan we 2 weken naar de camping - we zitten in Sant Pere Pescador (Costa Brava). Nu hebben we 5 dagen om daar te komen vanuit Utrecht. We zitten er dus aan te denken om 1 of 2 tussenstops van een paar dagen te maken.

We zaten zelf te denken aan de landingsstranden in Normandië (de oudste is zeer geïnteresseerd in de 2e wereldoorlog) en bij Bordeaux (maar is daar wel iets te doen behalve surfen?).

Ik zou graag jullie advies: wat zouden we kunnen doen op de route van Utrecht naar Spanje? Mag ook wat afwijken van de snelste route, dat is geen probleem!
pi_183097181
Ik zou naar Lourdes gaan, maar ik ben gefascineerd door bedevaartsoorden.
pi_183097665
Andorra? Mooi gebied.
pi_183097981
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou naar Lourdes gaan, maar ik ben gefascineerd door bedevaartsoorden.
Oeh, wel een goed idee! Ik vraag me alleen af of ik mijn gezin zover krijg :D
pi_183097985
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Andorra? Mooi gebied.
Goeie, ga ik meenemen, die had ik zelf ook al een tijdje geleden geopperd maar weer vergeten :D
pi_183098011
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:04 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Oeh, wel een goed idee! Ik vraag me alleen af of ik mijn gezin zover krijg :D
Gewoon zeggen dat ze anders naar de hel gaan.
pi_183098071
Een nadeel van eerst dingen aan de Franse kust bezoeken (Normandie, Bordeaux) is dat je daarna dwars door de Pyreneeën moet om aan de Costa Brava te komen.

Wij hebben vorig najaar ook die rit gedaan, om bij een vriend uit te komen die in Barcelona woont.