Sja, wat Hamilton zegt staat vaak beter in de BNW subforaquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:23 schreef BroesWillems het volgende:
Net op Ziggo beweerd Hamilton dat de auto niet meer zo in balans was als hij hem achter gelaten. Zou hij zelf niet gewoon nog last hebben van de corona? Als je zelf een griepje hebt gehad ben ik de dagen er na ook niet echt scherp.
Adios tegen mn mexicaanse collegaquote:
Zag het, maar was op moment van typen nnb.quote:Op zondag 13 december 2020 14:43 schreef daNpy het volgende:
Ja de bak stond vast blijkbaar. Is niet de eerste keer trouwens.
Allemaal showquote:Op zondag 13 december 2020 15:30 schreef K.loon het volgende:
Ik blijf het wel even volgen, want dingen kunnen gewoon nog steeds stuk. Zal niet de eerste keer zijn..
Ik ben wel benieuwd waarom Hammie zijn teammaat nog niet heeft verschalkt.. zou hij nog veel last hebben van zijn infectie? Hij leek in het vierkantje ook een beetje ademnood te hebben soms.. dat zal in de auto niet heel veel beter zijn.
Met 11 seconden niet zo'n probleem toch?quote:Op zondag 13 december 2020 15:34 schreef K.loon het volgende:
Ik zit te wachten tot er een Benz naar binnen duikt voor een setje rood, dan moeten ze mee.
Nu weer in het interview.. weet het niet.. ik zie hem er wel voor aanquote:
Zoals hij al zei; hij kon het laatste stukje natuurlijk redelijk cruisen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met 11 seconden niet zo'n probleem toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |