Wordt weer een caférenovatiequote:
bij Ziggo zal hij minder mild zijnquote:
True. Smullenquote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij Ziggo zal hij minder mild zijn
Mwah. Tis maar een duwtje.quote:Op zondag 11 november 2018 19:59 schreef YokiKater het volgende:
Tering, wat typisch.. zo ken ik hem. Kneuzen van de autosport man.
Ik vind dat Max zich netjes heeft in weten te houden.quote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef gianni61 het volgende:
Wat chabot ook zegt: ik had hem met die helm op z'n kop gemept
Nee, gewoon nee. Tuurlijk is er rivaliteit, maar dit hoort gewoon niet en kom je gelukkig nog steeds niet vaak tegen in de autosport. Het ging mij overigens meer om de reactie van Tom bij Ziggo, die had, en heeft het nu, ook over even Ocon opzoeken.. Tom, en ik spreek uit ervaring, is altijd heel goed in afzeiken en zuur zijn over anderen, vind zichzelf heel wat en is ook geen amateur maar heeft echt wel een beetje vervelende mentaliteit.quote:Op zondag 11 november 2018 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Tis maar een duwtje.
Passie voor de sport, ik hou ervan.
quote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef gianni61 het volgende:
Wat chabot ook zegt: ik had hem met die helm op z'n kop gemept
inderdaad ook hoe hij nu in z'n interview reageert..quote:Op zondag 11 november 2018 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind dat Max zich netjes heeft in weten te houden.
Als je van dit duwtje onder de indruk bent.. daarnaast zeg die grijnzende kop van Ocon ook wel genoeg hè.
Hij was gewoon mad, sad en een beetje misselijk.quote:
Ik mag niet zappen van SD.quote:Op zondag 11 november 2018 20:22 schreef gianni61 het volgende:
Max is wat dat betreft veel al slimmer en volwassen geworden.
Maar goed. Nu begint boer zoekt vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |