abonnement Unibet Coolblue
pi_183079423
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Als mensen niet zouden ervaren dat de Nederlandse identiteit op veel meer plaatsen onder druk stond (EU, islamisering, massa-immigratie, Amerikaanse cultureel overwicht, etc), dan zou er veel minder heftig gereageerd worden.
Als wat je hier zegt werkelijk waar was en ook goed verdedigbaar dan zou men het toch niet nodig moeten hebben om deze discussie te voeren onder de mantel van een kinderfeestje, lijkt me.

Dat populistisch rechts vol op dit kinderfeestje duikt in de hoop een punt te maken ten aanzien van "islamisering", "massa-immigratie" enzovoort, demonstreert wat mij betreft maar 1 ding: dat hun standpunt kansloos en onverdedigbaar is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 11 november 2018 @ 15:33:05 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183079443
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als wat je hier zegt werkelijk waar was en ook goed verdedigbaar dan zou men het toch niet nodig moeten hebben om deze discussie te voeren onder de mantel van een kinderfeestje, lijkt me.

Dat populistisch rechts vol op dit kinderfeestje duikt in de hop een punt te maken ten aanzien van "islamisering", "massa-immigratie" enzovoort, demonstreert wat mij betreft maar 1 ding: dat hun standpunt kansloos en onverdedigbaar is.
De 'aanval' op het kinderfeestje kwam van links.
Maar wat jij omschrijft is niet wat ik bedoel. Ik wil uitleggen waarom er van ZP zo n groot punt gemaakt wordt. En dat komt omdat ervaren wordt dat de eigen identiteit onder druk staat, genoemd de redenen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183079490
Kick out zwarte piet en daarna? Kick out roetpiet. En dan? Kick out Sinterklaas. Gevolgd door? Kick out witte Nederlander.
Ze willen geen dialoog.
pi_183079525
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:18 schreef Molurus het volgende:
Het lijkt me grotendeels een 'proxy-oorlog'. Het gaat niet over ZP an sich, het gaat over Nederlandse culturele identiteit, gelijke behandeling, immigratie, tal van lastige politieke kwesties waarin men het nogal moeilijk vindt om een degelijk standpunt in te nemen en te verdedigen.
Het gaat ook over dat mensen neurotisch reageren op het verwijt dat zp racistisch zou zijn.
Ik vind in principe zp ook niet racistisch.... maar de felheid van dit te ontkennen is het probleem.
Is het een niet-discriminerende poltiekcorrecte brave burger willen zijn en dan te horen krijgen dat men faalt? Is het gedreven discriminerende gevoelens willen wegdringen en ontkennen ?

Hoe dan ook . Wegblokkades als middel mensen de vrije meningsuiting te ontzeggen, het heeft niet veel te maken met het beschermen van kinderen die naar een intocht gaan., Dat is zo'n kutsmoes......
pi_183079539
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

De 'aanval' op het kinderfeestje kwam van links.
Maar wat jij omschrijft is niet wat ik bedoel. Ik wil uitleggen waarom er van ZP zo n groot punt gemaakt wordt. En dat komt omdat ervaren wordt dat de eigen identiteit onder druk staat, genoemd de redenen.
Nogmaals: als de eigen identiteit *werkelijk* onder druk stond, dan zou men daar een degelijk debat over moeten kunnen voeren zonder te janken over dit kinderfeestje.

Ik kan niet anders dan concluderen dat de angsten van deze mensen grotendeels waanbeelden zijn. Een zeer kwalijk soort waanbeelden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183079557
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:35 schreef Loekie1 het volgende:
Kick out zwarte piet en daarna? Kick out roetpiet. En dan? Kick out Sinterklaas. Gevolgd door? Kick out witte Nederlander.
Ze willen geen dialoog.
Overdrijf niet zo..... ojeee..... het blanke ras is in gevaar.
pi_183079572
In Nigeria kun je niet eens van het vliegveld naar een hotel komen als witmens, je moet omlaag zitten in de taxi zodat ze daar je witte kleur niet kunnen zien anders ben je de pineut. En ondertussen hebben we hier, in het minst racistische land van de wereld, een dame bij Buitenhof die beweert dat we in Nederland echt behoorlijk racistisch zijn.
pi_183079602
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:40 schreef Loekie1 het volgende:

In Nigeria kun je niet eens van het vliegveld naar een hotel komen als witmens, je moet omlaag zitten in de taxi zodat ze daar je witte kleur niet kunnen zien anders ben je de pineut.
Ik betwijfel dat jij ooit in Afrika bent geweest. En dat zeg ik als iemand die zo'n beetje de helft van de Afrikaanse landen heeft bezocht. (En ja, ik ben blank.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 11 november 2018 @ 15:43:11 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183079614
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:38 schreef Molurus het volgende:

Nogmaals: als de eigen identiteit *werkelijk* onder druk stond, dan zou men daar een degelijk debat over moeten kunnen voeren zonder te janken over dit kinderfeestje.

Ik kan niet anders dan concluderen dat de angsten van deze mensen grotendeels waanbeelden zijn. Een zeer kwalijk soort waanbeelden.
De waanbeelden van KOZP cs. bedoel je?
pi_183079618
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat jij ooit in Afrika bent geweest. En dat zeg ik als iemand die zo'n beetje de helft van de Afrikaanse landen heeft bezocht. (En ja, ik ben blank.)
Je gelooft niet dat het waar is?
pi_183079631
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 15:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

De waanbeelden van KOZP cs. bedoel je?
Nee.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183079643
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je gelooft niet dat het waar is?
Je bent er inderdaad nooit geweest dus?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183079684
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je bent er inderdaad nooit geweest dus?
Nee maar SBS6 wel: vanaf 18e minuut
https://www.sbs6.nl/progr(...)ers-op-het-internet/
pi_183079706
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee
Daarmee houdt je geloofwaardigheid wel compleet op wat mij betreft. Verder ben ik niet erg geinteresseerd in je google search results.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 11 november 2018 @ 15:49:44 #65
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183079736
Gewoon geschminkt en in Pietenpak naar de intocht(en) gaan. Een beter geweldloos statement kun je niet maken
pi_183079737
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daarmee houdt je geloofwaardigheid wel compleet op wat mij betreft. Verder ben ik niet erg geinteresseerd in je google search results.
Je kunt je ogen wel sluiten voor de waarheid, maar kijk eens als je durft.
  zondag 11 november 2018 @ 15:51:05 #67
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183079757
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daarmee houdt je geloofwaardigheid wel compleet op wat mij betreft. Verder ben ik niet erg geinteresseerd in je google search results.
Ben jij recent in Nigeria geweest dan?
pi_183079762
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Gewoon geschminkt en in Pietenpak naar de intocht(en) gaan. Een beter geweldloos statement kun je niet maken
Ja. Daar zou iemand een Facebook-pagina van moeten maken.

Volgens mij zou dat best lopen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183079774
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Gewoon geschminkt en in Pietenpak naar de intocht(en) gaan. Een beter geweldloos statement kun je niet maken
Dit ja.
  zondag 11 november 2018 @ 15:52:36 #70
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183079787
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja. Daar zou iemand een Facebook-pagina van moeten maken.

Volgens mij zou dat best lopen.
Ik heb geen Facebook maar ga gerust met het idee aan de haal
pi_183079793
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 15:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ben jij recent in Nigeria geweest dan?
Nee, maar ik heb ook geen reden om te denken dat Nigeria nu zo heel anders is dan het gros van de landen in die regio, waarvan ik zoals gezegd ongeveer de helft wel bezocht heb.

Hoe dan ook is dit allemaal nogal off topic. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183079801
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je kunt je ogen wel sluiten voor de waarheid, maar kijk eens als je durft.
Ga er anders zelf eens kijken. Dan mag je erover meepraten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 11 november 2018 @ 15:58:05 #73
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183079884
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:52 schreef Molurus het volgende:

Nee, maar ik heb ook geen reden om te denken dat Nigeria nu zo heel anders is dan het gros van de landen in die regio, waarvan ik zoals gezegd ongeveer de helft wel bezocht heb.
Dan is jouw mening net zoveel waard als die van Loeki toch?
pi_183079940
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 15:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan is jouw mening net zoveel waard als die van Loeki toch?
Nee.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183080013
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:35 schreef Loekie1 het volgende:
Ze willen geen dialoog.
Al praat je 9 vd 10 keer poep, hier heb je wel HET punt te pakken.

Het grote doel is natuurlijk herstelbetalingen. Dat weten we allemaal. Nou is alleen de vraag waarom hier in godsnaam de islam bij wordt betrokken. Ik vind blanke mannetjes -die zichzelf zwart schminken niet racistisch en ik vind ook dat er niemand op Zwarte Piet lijkt.

Dat lijken mij toch heldere constateringen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 11 november 2018 @ 16:07:55 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183080048
Is nu de veronderstelling dat omdat in Nigeria al dan niet tegen blanken gediscrimineerd wordt, mensen die vinden dat pro/anti-zwarte-Piet-aanhangers het recht hebben om vreemdzaam te demonstreren en blokkeerfriezen zich als debielen gedragen, daar voorstander van zouden zijn?
Waarom wordt Nigeria erbij gehaald?!
pi_183080062
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee.
Jawel.

Er komt voornamelijk onzin uit en jullie opereren aan de extreme zijde van links en rechts.

Dat zijn gwn feiten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183080268
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is nu de veronderstelling dat omdat in Nigeria al dan niet tegen blanken gediscrimineerd wordt, mensen die vinden dat pro/anti-zwarte-Piet-aanhangers het recht hebben om vreemdzaam te demonstreren en blokkeerfriezen zich als debielen gedragen, daar voorstander van zouden zijn?
Waarom wordt Nigeria erbij gehaald?!
Uitstekende vraag inderdaad.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183080275
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:06 schreef BoneThugss het volgende:
Het grote doel is natuurlijk herstelbetalingen. Dat weten we allemaal.
:')
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183080349
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Al praat je 9 vd 10 keer poep, hier heb je wel HET punt te pakken.

Het grote doel is natuurlijk herstelbetalingen. Dat weten we allemaal. Nou is alleen de vraag waarom hier in godsnaam de islam bij wordt betrokken. Ik vind blanke mannetjes -die zichzelf zwart schminken niet racistisch en ik vind ook dat er niemand op Zwarte Piet lijkt.

Dat lijken mij toch heldere constateringen.
Nou, de Islam is de grote concurrent als het gaat om herstelbetalingen in Nederland. Mening importmoslim zit hier in de herstelbetalingbijstand.
pi_183080351
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 15:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb geen Facebook maar ga gerust met het idee aan de haal
Je hoeft alleen maar het idee op zo een Pro-Pieten Facebook-pagina te lanceren, eigenlijk. Die nemen het dan wel over.

Bedankt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183080359
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

:')
Jij wou anders beweren?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 11 november 2018 @ 16:25:27 #83
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183080368
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar het idee op zo een Pro-Pieten Facebook-pagina te lanceren, eigenlijk. Die nemen het dan wel over.

Bedankt.
Lijkt mij in elk geval het mooiste statement
  zondag 11 november 2018 @ 16:27:01 #84
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183080399
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:24 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nou, de Islam is de grote concurrent als het gaat om herstelbetalingen in Nederland.
:?
Herstel besnijdenis?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 11 november 2018 @ 16:28:40 #85
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183080432
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:40 schreef Loekie1 het volgende:
In Nigeria kun je niet eens van het vliegveld naar een hotel komen als witmens, je moet omlaag zitten in de taxi zodat ze daar je witte kleur niet kunnen zien anders ben je de pineut.
Ja, omdat westerlingen veel losgeld opbrengen, denken ze. Niet omdat ze per se alle blanken dood willen hebben. Ik heb die aflevering ook gezien.
pi_183080472
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:24 schreef Inbox het volgende:

[..]

Nou, de Islam is de grote concurrent als het gaat om herstelbetalingen in Nederland. Mening importmoslim zit hier in de herstelbetalingbijstand.
Het heeft niks met de islam te maken.

Die gappies willen geld zien. Wie gaat er nou voor z'n lol 'demonstreren' op z'n vrije zaterdag. Die komen daar alleen om de boel te verstoren, daarom moet men ook niet bij intochten 'protesteren'. Daarbij zijn deze acties vrij vaak geallieerd aan GroenLinks en PVV. Niet aan een VVD of FvD. SP heeft ook trekjes maar zijn in het algemeen wat bewuster of zo.

CDA VVD SGP en FvD in een nieuwe collatie zie ik wel zitten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183080482
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij wou anders beweren?
Jij beweert. En frases als "dat weten we natuurlijk allemaal" zijn een nogal matig excuus om niet je eigen beweringen hard te maken.

En sja, dan kan ik eigenlijk niet anders dan je uitlachen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183080484
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lijkt mij in elk geval het mooiste statement
Al is het alleen maar om van die " Wat er in Nigeria allemaal gebeurt" discussies af te zijn..

Alleen daarom zou je jezelf er al met hart en ziel instorten.

Ik gooi dat plan op elke "pro Pieten pagina" neer, want ik ben er gewoon heel erg klaar mee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183080529
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Jij beweert. En frases als "dat weten we natuurlijk allemaal" zijn een nogal matig excuus om niet je eigen beweringen hard te maken.

En sja, dan kan ik eigenlijk niet anders dan je uitlachen.
Je doet maar kerel. Ik word er niet warm of koud van.

Feit blijft dat veel van deze marginale clubjes op geld uit zijn in de vorm van herstelbetalingen. Laat het maar voor de rechter komen dan zijn we van het gezeik af.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 11 november 2018 @ 16:35:23 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183081196
Terwijl overal discussies zijn over roetpieten en kleurenpieten, blijven deze gasten het kinderfeest overal in het land saboteren en verstieren. Dat bewijst dat ze niet voor een oplossing gaan, voor de dialoog, voor een compromis, nee gepolariseerd moet er worden en veel journalisten doen er helaas hard aan mee.

Het is alsof je samen een brug aan het bouwen bent en een of andere club komt steeds terug om die brug te vernielen.
pi_183083184
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:31 schreef Inbox het volgende:

[..]

Weleens gehoord van gesubsidieerde rechtsbijstand? Advocaten op toevoeging en 'elke verdachte heeft recht op een advocaat? De grootste geldverstrekker aan criminelen is de Nederlandse overheid.

Die Ghanese janksmoel, die zoveel last heeft van een minderwaarheidscomplex, die ook zn stichting 'Nederland wordt beter' en KOZP leidt.. Is het je even ontgaan dat dat trieste kereltje ook een veroordeelde crimineel is? Mishandeling van een agent bij zn aanhouding een paar jaar terug. Durf er gif op in te nemen dat menig van die jankballen gesubsidieerde rechtsbijstand kregen. Zo zielig zijn ze namelijk. Grote smoel, maar zelf wel leven van subsidies ed.

Maakt polarisatie Nederland beter? Dat is wat die lui namelijk doen. Een wig drijven tussen wit en zwart. Niet tussen mensen, nee tussen wit en zwart. Want daar is alles op gericht bij die knakkertjes: huidskleur.

Maar maak je geen zorgen: ik heb geen cent gegeven aan de blokkeerfriezen. Was niet meer nodig ;)
Dus wat je zegt is dat iedereen die geld geeft aan die blokkeerfriezen idioot is omdat ze al gefinancieerd worden door de overheid?

Daar ben ik het volledig mee eens! ^O^
1 + 1 = blauw
pi_183083373
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:31 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is dat iedereen die geld geeft aan die blokkeerfriezen idioot is omdat ze al gefinancieerd worden door de overheid?

Daar ben ik het volledig mee eens! ^O^
Dat zeg ik niet.
pi_183084182
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:31 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is dat iedereen die geld geeft aan die blokkeerfriezen idioot is omdat ze al gefinancieerd worden door de overheid?

Daar ben ik het volledig mee eens! ^O^
Vuile verdraaier, typisch z'n KOZP huilebalkje
pi_183085720
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:13 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-goede-demo-s-aub/

[..]

Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk en die klagen het hardste dat ze nog meer gelijk moeten worden :')
Maar is dat dan een argument voor nog meer ongelijkheid? Zo van 'persoon X kreeg geen passende straf, dus nu vind ik dat persoon Y ook geen passende straf zou moeten krijgen'.

Of toch eerder 'persoon X kreeg geen passende straf, desondanks hoop ik dat persoon Y die wel krijgt (en eventueel de straf van persoon X in hoger beroep herzien wordt).

Dat er (volgens sommigen) fouten gemaakt worden, is toch geen argument om meer fouten te blijven maken?
"Pools are perfect for holding water"
pi_183086932
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar is dat dan een argument voor nog meer ongelijkheid? Zo van 'persoon X kreeg geen passende straf, dus nu vind ik dat persoon Y ook geen passende straf zou moeten krijgen'.

Of toch eerder 'persoon X kreeg geen passende straf, desondanks hoop ik dat persoon Y die wel krijgt (en eventueel de straf van persoon X in hoger beroep herzien wordt).

Dat er (volgens sommigen) fouten gemaakt worden, is toch geen argument om meer fouten te blijven maken?
Mijn quote gaat over de varkens uit Animal Farm. Ze roepen dat iedereen gelijk is en dezelfde rechten heeft, maar ondertussen verzamelen ze steeds meer privileges. Ik vind deze straf totaal niet in verhouding staan tot het gepleegde misdrijf. Ja deze Friezen verdienden straf, maar waarom verdienen progressieve idealen die het goed doen in de randstad meer bescherming dan de tokkies van Pegida? Die dubbele maat is een grotere aanval op de rechtsstaat en democratie dan een paar bussen die op de snelweg worden tegengehouden. De eerste is een rot in het systeem zelf en de tweede de acties van een kleine groep mensen.
pi_183087435
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:23 schreef Glazenmaker het volgende:

maar waarom verdienen progressieve idealen die het goed doen in de randstad meer bescherming dan de tokkies van Pegida?
Een pegida-demonstratie krijgt vaak politiebescherming. Dezelfde rechten dus.
Bij de dokkumblokkade was er onvoldoende politiebescherming.
Men kon het niet voorkomen.
  zondag 11 november 2018 @ 21:58:08 #98
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183090092
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mijn quote gaat over de varkens uit Animal Farm. Ze roepen dat iedereen gelijk is en dezelfde rechten heeft, maar ondertussen verzamelen ze steeds meer privileges. Ik vind deze straf totaal niet in verhouding staan tot het gepleegde misdrijf. Ja deze Friezen verdienden straf, maar waarom verdienen progressieve idealen die het goed doen in de randstad meer bescherming dan de tokkies van Pegida? Die dubbele maat is een grotere aanval op de rechtsstaat en democratie dan een paar bussen die op de snelweg worden tegengehouden. De eerste is een rot in het systeem zelf en de tweede de acties van een kleine groep mensen.
Orwell schreef over het communisme. Maar het ziekelijke hokjesdenken van SJWers is ook echt herkenbaar in dat boek.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183092411
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:13 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-goede-demo-s-aub/

[..]

Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk en die klagen het hardste dat ze nog meer gelijk moeten worden :')
Heh bah, heb ik toch weer een GS link aangeklikt. Ik had natuurlijk kunnen weten dat het niet ging over Richard Feynman.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183092515
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:31 schreef Inbox het volgende:

[..]

Weleens gehoord van gesubsidieerde rechtsbijstand? Advocaten op toevoeging en 'elke verdachte heeft recht op een advocaat? De grootste geldverstrekker aan criminelen is de Nederlandse overheid.

Die Ghanese janksmoel, die zoveel last heeft van een minderwaarheidscomplex, die ook zn stichting 'Nederland wordt beter' en KOZP leidt.. Is het je even ontgaan dat dat trieste kereltje ook een veroordeelde crimineel is? Mishandeling van een agent bij zn aanhouding een paar jaar terug. Durf er gif op in te nemen dat menig van die jankballen gesubsidieerde rechtsbijstand kregen. Zo zielig zijn ze namelijk. Grote smoel, maar zelf wel leven van subsidies ed.

Maakt polarisatie Nederland beter? Dat is wat die lui namelijk doen. Een wig drijven tussen wit en zwart. Niet tussen mensen, nee tussen wit en zwart. Want daar is alles op gericht bij die knakkertjes: huidskleur.

Maar maak je geen zorgen: ik heb geen cent gegeven aan de blokkeerfriezen. Was niet meer nodig ;)
Aan je berichtje te lezen ben jij degene met een minderwaardigheidscomplex. En nee man, hij is niet veroordeeld voor mishandeling. Hij is veroordeeld omdat hij zich verzette tegen een arrestatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')