Eerste 2 seizoenen zijn leuk.quote:Op zondag 11 november 2018 15:45 schreef Myrr het volgende:
Shit. Ben gisteren begonnen aan the 100. Die Lincoln godverdegodver wat een bak snoep.
Zelfs mn vriend maakte een 'ik ben geen gay maar zou hem wel pijpen' en mijn reactie was 'ik ook vrind. Ik ook.'quote:
Zou niet pijpenquote:Op zondag 11 november 2018 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
John F. Kennedy, die was pas lekker.
waar zit ik nu naar te kijken dan gvdquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
waarom zou je dat willen zienquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
via watquote:Op zondag 11 november 2018 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar zit ik nu naar te kijken dan gvd
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
Jij hebt je ogen ook overal zitten hequote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
Ja hoor, jij ook?quote:Op zondag 11 november 2018 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je een fijn weekend gehad profje
Heyyy, ook leuk weekend gehad?quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond
zo man, maak jij ook eens wat mee in t weekendquote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |