abonnement Unibet Coolblue
pi_183070409
quote:
A mass shooting took place on November 7, 2018, in Thousand Oaks, California, United States, at the Borderline Bar and Grill, a country-western bar frequented by college students.[4] Thirteen people were killed, including a police officer and the perpetrator, who died of a self-inflicted gunshot wound. Ten others were injured.[5]

Police identified the perpetrator as 28-year-old Ian David Long, a United States Marine Corps veteran.

Wikipedia
Aangezien ik constateer dat er bij deze schietpartij ineens enorm veel mensen op Internet aangeven te zien dat deze mass shooting fake is en volledig in scene is gezet door gebruik te maken van valse getuigenverklaringen die door crisis actors via interviews worden gepresenteerd aan het grote publiek, heb ik maar even snel een topic in elkaar gedraaid.

Met name op YouTube in de commentaarsectie onder de video's die broadcasters als CNN online gooien kun je lezen dat er veel mensen zijn die zeggen "er niet meer in te trappen". Velen noemen het een "gun grab" en vermoeden dat dit allemaal te doen is om de roep om de wapenwetgeving drastisch aan te passen luider te laten worden en om uiteindelijk de 2nd amendment te slopen. Dit tweede amendement van de grondwet geeft de burger het recht wapens te bezitten en te dragen:

quote:
A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed.
Na iedere mass shooting zie je discussie steeds verder oplaaien en wordt de roep om het verbieden van (semi-) automatische wapens steeds luider. Veel Amerikanen vinden echter dat zij zich moeten kunnen verdedigen tegen een (vijandige) overheid van binnenuit en wil niet dat de overheid het alleenrecht op dergelijke wapens heeft.

Bovenstaande lijkt zo'n beetje de aangenomen consensus te zijn over het waarom van deze in scene gezette aanslag. Uiteraard zijn er nog vele andere theorieën die soms ook raakvlak met elkaar hebben of in elkaars verlengde liggen, maar ik hou het voorlopig maar even hierop aangezien de meesten het hier wel over eens lijken te zijn.

Het zomaar even aanpassen van de grondwet is geen makkie, maar het is al eens eerder voorgekomen. Onmogelijk is het dus niet:

quote:
There is a process for it. It's right there at the end of the Constitution.
So the Founding Fathers were at least willing to be edited. They just really made it hard. First, you need to get supermajorities in Congress, two-thirds in both the House and the Senate. And that's an enormous hurdle, especially in the Senate. But even if you get it through Congress, you still need to get your amendment ratified by three-fourths of the states. That's at least 38 states. That has happened only once in the last 40-plus years, and it's a big lift even before you start to talk about the popularity of guns and the power of the NRA.
Kortom, er zullen nog vele mass shootings moeten volgen wil men dit voor elkaar gaan krijgen.

Zéér opmerkelijke beelden van binnenuit de bar ten tijde van de "schietpartij" aangevuld met scherp commentaar:


De CNN versie:


Enkele interviews met betrokkenen die door velen inmiddels worden verdacht een act op te voeren:


Zeer informatieve podcast uit 2016:
quote:
Understanding False Flag Operations In Our Time

False flag operations analyzed as a distinctively modern phenomena, post WWI; the planet being stolen by a transnational corporate financial class; ideological false flags including religions and nationalism; the propaganda spectrum including cultural values, educational system and news media; a war of corporate cultural control and imposition of a global police state; US Psychological Operations Manual; white, grey and black PSYOPs; regime change and color revolutions; NGOs; characteristics of a false flag.

Aired: January 20, 2016
Podcast Soundcloud
Hoewel de podcast over false flags gaat en deze shooting daar wat mij betreft niet helemaal onder valt is het imho wel informatief.





Let's roll!

[ Bericht 1% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 10:07:05 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 22:09:41 #2
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183070868
quote:
report.
“I hope they call me insane … (laughing emojis) wouldn’t that just be a big ball of irony?” Ian David Long, 28, wrote around the time of the attack, police officials told CNN.

“Yeah … I’m insane, but the only thing you people do after these shootings is ‘hopes and prayers’. or ‘keep you in my thoughts’ … every time … and wonder why these keep happening …”
https://www.google.nl/amp(...)bd5e8ab1e52a9feb36e3

A child is born with no state of mind.
pi_183072451
Sherrif schiet haast in de lach op het moment dat hij moet vertellen dat zijn collega in het ziekenhuis is overleden.







[ Bericht 11% gewijzigd door DupingDelight op 10-11-2018 23:56:30 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183072838
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je uitgaat van 1 filmpje voor de hele situatie dan zul je nooit veel zien inderdaad. Lijkt me vrij evident

[..]

En die vinden het overduidelijk geen strange/inappropriate behaviour. Dus als experts dat al zeggen waarom zou een random zolderkameranalist het dan wel goed hebben?

Sowieso zijn schock en rouw geen standaard emoties. Maar goed. Deze plaat staat al ruim 2 jaar op repeat
Who? The investigating police detectives? Is there an investigation at all? It seems that the 'witnesses,survivors and heroes' are on TV all around the world before the police even get the chance to interview them. It only needs a few crooked cops to be 'in on it' for whatever reason.
The hoax co-ordinators would have them 'in on it' before the event took place.

I've no doubt that there are still honest cops and detectives who see these events and know very well that there is something very inappropriate and suspicious about the behaviour of the TV witnesses etc. I'm sure (or at least hope so) that most coppers want to do their jobs in a correct and just manner, and a few would relish the opportunity of getting a confession from a fraudulent witness.....but most 'good coppers' would not even get anywhere near the (hoax) case....or understandably, don't want to get involved at all.

A real,true,honest police investigation would also reveal that this is yet another completely fake, staged event.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183072953
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Who? The investigating police detectives? Is there an investigation at all? It seems that the 'witnesses,survivors and heroes' are on TV all around the world before the police even get the chance to interview them.
Ja, dat verbaast mij ook iedere keer. Moet er geen gedegen onderzoek plaatsvinden? Waarom meteen dat mediacircus met ooggetuigen van een massamoord die hun verhaal vlak na de gebeurtenis voor heel de wereld ophangen? WTF. Je zou zeggen dat die juist eerst door de politie gehoord zouden moeten worden.

Hier zat er zelfs eentje bij die volgens eigen zeggen een meid met gebroken arm naar het ziekenhuis gebracht heeft, toen naar huis is gegaan om vervolgens weer terug te keren naar de plek des onheils om daar een interview te gaan staan geven. Je gaat dus nog even gezellig terug. Seriously?:

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183073066
Er schijnt daar nu een brand in de omgeving te woeden of in ieder geval te hebben gewoed



[ Bericht 10% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 00:52:01 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183073182
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:36 schreef DupingDelight het volgende:

Hier zat er zelfs eentje bij die volgens eigen zeggen een meid met gebroken arm naar het ziekenhuis gebracht heeft, toen naar huis is gegaan om vervolgens weer terug te keren naar de plek des onheils om daar een interview te gaan staan geven. Je gaat dus nog even gezellig terug. Seriously?:

Comes back and meets all his old friends at line-dancing clubje.
Interesting attire for a line-dancing sesh whichever way you look at it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183073189
Vader van overleden slachtoffer reageert binnen 24 uur:


"This gonna happen again, and its gonna happen again and again. If you go mowing down five year olds with an assault weapon and you have people saying its a hoax, then nothing is gonna change"

[ Bericht 7% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 01:25:21 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183073412
"vader van overleden slachtoffer had moeten weten dat hij minimaal een week moest rouwen alvorens op TV te komen omdat anders de professionele hoaxroepen dat interpreteren als bewijs voor waarom er mensen bestaan die anders over dingen denken als zijzelf."
Conscience do cost.
pi_183074698
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 01:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Comes back and meets all his old friends at line-dancing clubje.
Interesting attire for a line-dancing sesh whichever way you look at it.
Ja, heel toevallig dat diehigh-school vrienden van vroeger daar ook allemaal waren en dat terwijl hij daar pas 6 maanden woont. :)

En hij zal thuis vast even wat anders aangetrokken hebben voor hij terug ging.

[ Bericht 10% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 10:07:20 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183074815
Wat ook echt een giveaway is bij al die getuigen. Geen enkele staat stijf van de adrenaline. Ze zijn allemaal zo kalm en als er gehuild wordt vloeit er nooit een traan. En dan kun je als argument opvoeren dat iedereen anders reageert in zo'n situatie, maar het punt is nu juist dat ze vrijwel allemaal hetzelfde reageren.

Deze dames bijvoorbeeld:







Die zien er echt niet uit alsof ze net iets verschrikkelijks mee hebben gemaakt. In tegendeel, het lijkt wederom een gevalletje duping delight.

[ Bericht 69% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 10:35:21 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183075122
Nou, echt een giveaway!
Conscience do cost.
pi_183075154
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:34 schreef ems. het volgende:
Nou, echt een giveaway!
Kun jij mij vertellen waarom jij denkt dat de schietpartij echt heeft plaatsgevonden? Wat heeft jou de doorslag gegeven dit aan te nemen?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183075181
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:37 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Kun jij mij vertellen waarom jij denkt dat de schietpartij echt heeft plaatsgevonden? Wat heeft jou de doorslag gegeven dit aan te nemen?
Ik weet niet of die schietpartij echt heeft plaatsgevonden. Ik weet alleen dat jouw redenering waarom het niet zou hebben plaatsgevonden een beetje belachelijk is en dat je daar exact nergens mee gaat komen. Behalve dan in zekere sociale lagen.
Conscience do cost.
  zondag 11 november 2018 @ 10:40:45 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183075189
Joh je weet toch, niet iedereen reageert hetzelfde bij een trauma of met een groot verlies van een dierbare en op de begrafenis van mijn oma heb ik ook heel veel gelachen. Inderdaad opmerkelijk dat je dit patroon steeds terugziet bij die hoaxsterren.


Look at him Mr sick puppy himself. Hij weet best dat hij uit zijn nek staat te lullen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183075201
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik weet niet of die schietpartij echt heeft plaatsgevonden. Ik weet alleen dat jouw redenering waarom het niet zou hebben plaatsgevonden een beetje belachelijk is en dat je daar exact nergens mee gaat komen. Behalve dan in zekere sociale lagen.
Ah, jij staat natuurlijk een aantal sociale lagen boven mij.

Maar goed, je weet het dus niet? Hmm... je handelt hier op het forum wel continu alsof het heeft plaatsgevonden.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183075247
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:42 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ah, jij staat natuurlijk een aantal sociale lagen boven mij.
Nee, ik ben gewoon een andere laag.
quote:
Maar goed, je weet het dus niet? Hmm... je handelt hier op het forum wel continu alsof het heeft plaatsgevonden.
Nee hoor. Ik zou het hartstikke leuk vinden als ik hier eindelijk eens een keertje een goed argument zie waarom iets fake zou zijn. In plaats daarvan staart men zich dood op "youtubecomments zijn het met me eens", "ik zou niet zo reageren" en "als zoiets gebeurt wil je helemaal niet op TV"-argumenten.

Nogmaals, daar doe je het misschien goed mee in de youtubecomments maar in de echte wereld wordt daar terecht helemaal niets mee gedaan.
Conscience do cost.
pi_183075252
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh je weet toch, niet iedereen reageert hetzelfde bij een trauma of met een groot verlies van een dierbare en op de begrafenis van mijn oma heb ik ook heel veel gelachen. Inderdaad opmerkelijk dat je dit patroon steeds terugziet bij die hoaxsterren.


Look at him Mr sick puppy himself. Hij weet best dat hij uit zijn nek staat te lullen.
Natuurlijk weet hij dat.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183075284
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon een andere laag.

[..]

Nee hoor. Ik zou het hartstikke leuk vinden als ik hier eindelijk eens een keertje een goed argument zie waarom iets fake zou zijn. In plaats daarvan staart men zich dood op "youtubecomments zijn het met me eens", "ik zou niet zo reageren" en "als zoiets gebeurt wil je helemaal niet op TV"-argumenten.

Nogmaals, daar doe je het misschien goed mee in de youtubecomments maar in de echte wereld wordt daar terecht helemaal niets mee gedaan.
Grappig dat jij het hebt over de echte wereld terwijl je iets wat overduidelijk een fabricaat is probeert te verdedigen.

Maar goed, ik ga verder niet mee in het spel van over en weer beledigen. Zoek het maar uit.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183075351
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:48 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Grappig dat jij het hebt over de echte wereld terwijl je iets wat overduidelijk een fabricaat is probeert te verdedigen.
Als het overduidelijk een fabricaat is hoef je niet op BNW te zitten en kan je zo wat rechtszaken starten in Amerika :) Ik denk dat zelfs jij wel begrijpt dat dit soort persoonlijke analyses gepaard met "ik zou niet zo reageren" helemaal niets teweeg gaan brengen (behalve wederom in de youtubecomments). En terecht.
quote:
Maar goed, ik ga verder niet mee in het spel van over en weer beledigen. Zoek het maar uit.
Oh, negeer mij nogmaals vooral. Ik blijf wel de dommigheden die je hier plaats uitlichten.
Conscience do cost.
  zondag 11 november 2018 @ 11:02:16 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183075425
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh je weet toch, niet iedereen reageert hetzelfde bij een trauma of met een groot verlies van een dierbare en op de begrafenis van mijn oma heb ik ook heel veel gelachen. Inderdaad opmerkelijk dat je dit patroon steeds terugziet bij die hoaxsterren.


Look at him Mr sick puppy himself. Hij weet best dat hij uit zijn nek staat te lullen.
Is dat echt zo moeilijk voor te stellen dat mensen niet allemaal zijn zoals jij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183075429
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Als het overduidelijk een fabricaat is hoef je niet op BNW te zitten en kan je zo wat rechtszaken starten in Amerika :) Ik denk dat zelfs jij wel begrijpt dat dit soort persoonlijke analyses gepaard met "ik zou niet zo reageren" helemaal niets teweeg gaan brengen (behalve wederom in de youtubecomments). En terecht.

Als het hele overheidsapparaat inclusief de president en de volledige mainstream media dit supporten, denk jij dat je dan enige kans maakt als je hier een rechtszaak van wilt maken ja? Daarbij heb je ook nog de Schmit-Mundt Act die in 2012 opnieuw is opgevoerd en die het legaal maakt voor de Amerikaanse overheid om haar burgers te bestoken met propaganda.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  zondag 11 november 2018 @ 11:03:25 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183075437

Nog zo ene .. toeval? Wat zegt die dude nou toch allemaal? Met name zo rond 0:23. Vaag verhaal zeg. Krijg je als je staat te liegen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183075439
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:02 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Als het hele overheidsapparaat inclusief de president en de volledige mainstream media dit supporten, denk jij dat je dan enige kans maakt als je hier een rechtszaak van wilt maken ja?
Zelfs als dat hele apparaat aan jouw kant stond maakt het geen kans omdat het simpelweg helemaal niets met bewijs te maken heeft.
quote:
Daarbij heb je ook nog de Schmit-Mundt Act die in 2012 opnieuw is opgevoerd en die het legaal maakt voor de Amerikaanse overheid om haar burgers te bestoken met propaganda.
Ach, iedereen doet aan propaganda.
Conscience do cost.
pi_183075478
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:

Nog zo ene .. toeval? Wat zegt die dude nou toch allemaal? Met name zo rond 0:23. Vaag verhaal zeg. Krijg je als je staat te liegen.
Ze raken door de voorraad crisis actors heen dus gaan ze maar op tour door het land. Ze moeten ze herbruiken en dus krijg je van die belachelijke verhaaltjes dat ze héél toevallig 2 of zelfs meer mass shootings meegemaakt hebben.

Ik ben benieuwd waar de volgende stop is voor de crisis actor karavaan.

Over drie jaar heb je getuigen die hun 14e mass shooting meemaken :')

[ Bericht 3% gewijzigd door DupingDelight op 11-11-2018 11:15:15 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')