Kun je beginnen bij Captain Americaquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:20 schreef LPFAN het volgende:
Alhoewel, ik heb woensdag t/m zondag wel weer toegang tot Netflix op tv
All Marvel movies in chronological order - IMDbquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lepel de volgorde maar even op. Dan sla ik dat op
Vraagje btw, Kan je slaappillen gewoon trouwens op herhaalrecept halen? Staat wel gewoon in mijn medicijnenlijst.quote:
Stomquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun je beginnen bij Captain America![]()
En Iron Man 2 en 3 staan er ook op, maar 1 dan weer niet
Ligt er aan wat je hebt. Benzo's moet je vaak wel even navragen bij je huisarts, maar ik heb ze al jaren op m'n herhaallijstje staanquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vraagje btw, Kan je slaappillen gewoon trouwens op herhaalrecept halen? Staat wel gewoon in mijn medicijnenlijst.
Ben er bijna door en vind het toch wel fijn om in de kast te hebben liggen als nood. (Vannacht bijvoorbeeld ook genomen omdat ik weet dat ik anders gewoon echt niet slaap) Vergeten te vragen donderdag
Ik heb Temazepamquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je hebt. Benzo's moet je vaak wel even navragen bij je huisarts, maar ik heb ze al jaren op m'n herhaallijstje staan
Zal ik ff doen dan thanks!quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat is een benzoMaandag je huisarts even bellen
oh thnx!quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
All Marvel movies in chronological order - IMDb
yes. ga ik doenquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
En 1 duidelijke regel; altijd de credits afkijken bij élke Marvel film
Leuk zeg.quote:
Erg leukquote:
Morgen spierpijn?quote:Op zondag 11 november 2018 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net naar bodybalance geweest! Twee weken geskipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |