abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7645872
Afgelopen jaar was voor mij niet wat je noemt een succes.
Had al een slecht jaar achter de rug en het nieuwe jaar ging er ook niet al te best uitzien.
Net gestopt met school, in de knoei met mezelf, alles zat tegen.
De gemiddelde puber dus zo'n beetje.
En zoals ik al verwachtte was afgelopen jaar nog erger dan het jaar voorheen.
Tevergeefs meerdere pogingen gedaan om er iets aan te doen, maar simpelweg niets hielp.
Ben het nu zat. Twee jaar verder en de moed is alleen maar verder in m'n schoenen gezakt.
Is mijn leven nou echt gedoemd zo te verlopen?
Als je al zoveel hebt geprobeerd, met als enig effect een nog ellendiger leven, waarom zou je dan nog een dag langer doorgaan?
Als ik geen ouders had.. *zucht*

Sorry dat ik jullie met m'n gezeik lastig val, vooral rond deze blije dagen.
Maar op het moment is het even de enige plek waar ik het kwijt kan.

It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
  dinsdag 31 december 2002 @ 23:32:23 #2
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_7645984
klinkt bekend ja..

misschien stapje voor stapje dingen weer oppakken.. misschien weer een opleiding gaan volgen.. enzo.

morgen kan een mooie startschot zijn

Don't love if you want to die in peace.
pi_7645987
Eruit gooien wat je dwars zit is niks mis mee, dus ik denk dat niemand je dat kwalijk neemt. FOK! blijft FOK! dus je zult waarschijnlijk wel kinderachtige reacties krijgen maar ach, trek je daar maar niet teveel van aan.

Waar het om gaat, is dat ik hoop dat je echt blijft geloven dat na regen zonneschijn komt. Soms omdat je daar zelf iets aan doet, maar soms ook zomaar. De moed opgeven is geen optie, je zult dan nooit weten of het inderdaad helemaal klote zou zijn gebleven. En die kans is wel zo ontzettend klein, daar geloof ik niet in.

Tot voor kort geloofde ik ook dat mijn leven gedoemd was te mislukken. Voor degenen die me kennen zal dat misschien vreemd overkomen, maar er zijn wat dingen gebeurd dit jaar waardoor ik echt ging geloven dat dit alles het begin van het einde was. Dat ik niet veel ouder zou worden dan nu en dat alles om me heen afbrokkelde. Dit weekend is daar verandering in gekomen, ik loop haast op wolken en heb het idee dat alle dingen die nu even niet goed gaan maar tijdelijk zijn. Ik kom er wel. Iedereen kan zo'n moment krijgen, dus jij ook.

Ik wens je een goed 2003 toe, dat je maar veel positieve dingen mogen gebeuren.

pi_7645999
dit jaar was voor mij ook wel kut..
mn eerst mn oma dood.. toen mn pa hartinfarct.. toen nog een paar goede familieleden dood.. goede vriendin van me dood aan kanker..
etc.. kben blij dat dit jaar voorbij zal gaan..
pi_7646007
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 23:32 schreef Mr.Black het volgende:
klinkt bekend ja..

misschien stapje voor stapje dingen weer oppakken.. misschien weer een opleiding gaan volgen.. enzo.

morgen kan een mooie startschot zijn

Morgen kom ik m'n bed niet eens uit.
En stapje voor stapje dingen proberen te ondernemen heb ik de afgelopen twee jaar gedaan, en stom genoeg ben ik geen stap verder gekomen.
Ik heb dan ook weinig zin meer om weer een jaar zo aan te kloten.
Maarja het moet wel.
Ik kan het aankomende jaar nu al grotendeels voorspellen, en het liefst zou ik er niet eens aan beginnen.
It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
pi_7646010
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 23:34 schreef NielZjuh het volgende:
dit jaar was voor mij ook wel kut..
mn eerst mn oma dood.. toen mn pa hartinfarct.. toen nog een paar goede familieleden dood.. goede vriendin van me dood aan kanker..
etc.. kben blij dat dit jaar voorbij zal gaan..
Dan is het positieve, dat je het slechtse al hebt gehad, want veel slechter dan dit kan het niet gaan, dus zal het alleen maar beter gaan dit jaar
pi_7646088
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 23:33 schreef TripleM het volgende:
Eruit gooien wat je dwars zit is niks mis mee, dus ik denk dat niemand je dat kwalijk neemt. FOK! blijft FOK! dus je zult waarschijnlijk wel kinderachtige reacties krijgen maar ach, trek je daar maar niet teveel van aan.
Zeg dat niet te hard... En die trieste reacties weet ik alles van ja.
quote:
Waar het om gaat, is dat ik hoop dat je echt blijft geloven dat na regen zonneschijn komt. Soms omdat je daar zelf iets aan doet, maar soms ook zomaar. De moed opgeven is geen optie, je zult dan nooit weten of het inderdaad helemaal klote zou zijn gebleven. En die kans is wel zo ontzettend klein, daar geloof ik niet in.
Ze zeggen dat er na regen zonneschijn komt, maar de afgelopen twee jaar heb ik niets dan regen gezien. Hoop op zonneschijn heb ik dus niet echt.
quote:
Tot voor kort geloofde ik ook dat mijn leven gedoemd was te mislukken. Voor degenen die me kennen zal dat misschien vreemd overkomen, maar er zijn wat dingen gebeurd dit jaar waardoor ik echt ging geloven dat dit alles het begin van het einde was. Dat ik niet veel ouder zou worden dan nu en dat alles om me heen afbrokkelde. Dit weekend is daar verandering in gekomen, ik loop haast op wolken en heb het idee dat alle dingen die nu even niet goed gaan maar tijdelijk zijn. Ik kom er wel. Iedereen kan zo'n moment krijgen, dus jij ook.
Dat heb ik een maandje of twee ook even gedacht, maar vanaf daar ging het juist berg afwaards.
quote:
Ik wens je een goed 2003 toe, dat je maar veel positieve dingen mogen gebeuren.
Van zelfsprekend wens ik jou en (bijna) ieder ander mens ook een mooi 2003!
pi_7646216
Het is al weer zo ver!
pi_7646227
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 00:01 schreef RunawayTrain het volgende:
Het is al weer zo ver!
Niet zo mokken, ik zit ook alleen thuis. Maak er wat van dit jaar. Dat het tot nu niet gelukt is, wil niet zeggen dat het helemaal nooit zal lukken. .
  woensdag 1 januari 2003 @ 00:08:14 #10
17701 Bellafonte
Zoekende naar mooie vrouwkes!
pi_7646248
Tja...voel me ook kut en het is ook niet zo gelukkig jaar voor me geweest
Maar na deze eenzame nacht is het voorbij; ben echt van plan om er dit jaar iets van te pakken en begin er meteen morgen mee!
En zo niet...dan weet ik het ook niet meer maar daar ga ik lekker niet aan denken
The box said: "Use Windows 95 or better".....so I used Linux!!!
pi_7646360
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 00:04 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Niet zo mokken, ik zit ook alleen thuis. Maak er wat van dit jaar. Dat het tot nu niet gelukt is, wil niet zeggen dat het helemaal nooit zal lukken. .

Na alle ellende heb ik eigenlijk weinig hoop meer.
Ik zal wel een zwakkeling zijn, maar het zij zo.
En nu ga ik ff de kroeg in.

Toedels!

woensdag 1 januari 2003 @ 01:24:48 #12
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7646797
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 00:04 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Kijk, das pas een instelling!
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  Moderator woensdag 1 januari 2003 @ 02:50:00 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7647443
Ik hoop dat ik in slaap val en nooit meer wakker wordt...maar ja...zoals alles de afgelopen weken zal ook dat wel ijdele hoop zijn

Happy fuckin' newyear...ook aan mn ex, bedankt voor de pijn he

Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 1 januari 2003 @ 12:38:24 #14
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_7649296
Ook mijn 2003 begint niet helemaal op rozen, baan kwijt, auto kwijt, vastigheid kwijt maar bedenk allemaal wel hoe slechter je aan het nieuwe jaar begint hoe gelukkiger je kan worden dit jaar. Hoe meer je kwijt ben hoe minder je hoeft te winnen om geluk te vinden.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_7649520
Ook al is het leven zo hard en zo onwijs moeilijk... blijf toch een lichtpuntje zien.. ook al is dat misschien o zo klein... loop daar heen.. probeer het te zoeken... en dan word dat lichtpuntje heus wel een keer groter I mean, voor mij was dit jaar ook vrij tot zeer klote... maar des al niet te min blijf ik toch lopen naar dat lichtpuntje wat ik ver weg zie branden.. Good luck!
  Moderator woensdag 1 januari 2003 @ 13:50:56 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_7649831
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 02:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik hoop dat ik in slaap val en nooit meer wakker wordt...maar ja...zoals alles de afgelopen weken zal ook dat wel ijdele hoop zijn

Happy fuckin' newyear...ook aan mn ex, bedankt voor de pijn he

Kut, ik ben dus weer wakker geworden
pi_7650132
Whaaaaaa! Heb gewoon een leuke avond gehad!
Voel me nu wel zwaar beroerd maar dat moet maar een keer per jaar.
En als ik het kan kan de rest die hier postte, het ook!

Gelukkig nieuw jaar, trouwens.

pi_7650519
probeer 8 jaar regen eens Ik ben nu dpressiever dan ooit, de enige reden dat ik er nog zit is vanwege mijn moeder. Naja het zal wel weer een eveneens rotjaar worden, waarschijnlijk nog slechter, maargoed, wie weet heb ik nog eens een keer een goede dag
pi_7650671
tja jammer om te horen dat het allemaal zo kut gaat.

Als je maar onthoudt, de juiste instelling begint bij jezelf. Een goede baan/leuke vriendin valt niet zomaar uit de hemel. Eerst er zelf even wat boverop komen.

Ik wens jullie in elk geval erg veel sterkte.

blablabla wat een cliché antwoord is dit eigenlijk...

Def

pi_7651058
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:14 schreef IndoGuyver het volgende:
tja jammer om te horen dat het allemaal zo kut gaat.

Als je maar onthoudt, de juiste instelling begint bij jezelf. Een goede baan/leuke vriendin valt niet zomaar uit de hemel. Eerst er zelf even wat boverop komen.

Ik wens jullie in elk geval erg veel sterkte.

blablabla wat een cliché antwoord is dit eigenlijk...

Def

Idd wat cliché.
En ik denk dat de meeste mensen die in een dergelijke situatie verkeren geen bootschap hebben aan zulke uitspraken(no offence).
Persoonlijk heb ik heel wisselende ideeën over m'n leven.
De ene dag zie ik het helemaal zitten, en de dag er op kan de moed weer helemaal in m'n schoenen zakken.
Heeeeeel erg irritant want soms ben ik zo zwaarmoedig dat ik mezelf niet meer in de hand heb.
Zo heb ik al min of meer een zelfmoordpoging ondernomen die was genoemd te mislukken, stomweg omdat ik stront lazerus was en ik niet wist waar ik mee bezig was.
Mazzel dat m'n ouders me kort na de daad vonden anders had ik waarschijnlijk geen nieren en lever meer over.
Gisteravond was ook weer een dieptepunt voor mij. Gelukkig belde een goede vriend me op en stelde voor om iets te gaan drinken ergens.
Anders weet ik zeker dat ik me thuis lam had gezopen, met alle gevolgen van dien...
  Moderator woensdag 1 januari 2003 @ 17:13:26 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_7652433
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:02 schreef klein_lief_heksje het volgende:
probeer 8 jaar regen eens Ik ben nu dpressiever dan ooit, de enige reden dat ik er nog zit is vanwege mijn moeder. Naja het zal wel weer een eveneens rotjaar worden, waarschijnlijk nog slechter, maargoed, wie weet heb ik nog eens een keer een goede dag
8 jaar regen.. ? Meid das niet goed hoor, ik voel me nu kut ja, maar das omdat mijn relatie voorbij is....maar 8 jaar al...das wel een beetje heel erg lang nietwaar ? Hmm...als je wil praten of zo mot je t zeggen, want dan geef ik je mijn emailadres wel. 't Kan soms opluchten om tegen een totale vreemde je verhaal te doen..tis maar een aanbod
pi_7652578
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 23:18 schreef RunawayTrain het volgende:
Afgelopen jaar was voor mij niet wat je noemt een succes.
Had al een slecht jaar achter de rug en het nieuwe jaar ging er ook niet al te best uitzien.
Net gestopt met school, in de knoei met mezelf, alles zat tegen.
De gemiddelde puber dus zo'n beetje.
En zoals ik al verwachtte was afgelopen jaar nog erger dan het jaar voorheen.
Tevergeefs meerdere pogingen gedaan om er iets aan te doen, maar simpelweg niets hielp.
Ben het nu zat. Twee jaar verder en de moed is alleen maar verder in m'n schoenen gezakt.
Is mijn leven nou echt gedoemd zo te verlopen?
Als je al zoveel hebt geprobeerd, met als enig effect een nog ellendiger leven, waarom zou je dan nog een dag langer doorgaan?
Als ik geen ouders had.. *zucht*
Dat heb ik ook gehad, precies zo!
Leven aan gort omdat een van je ouders veel te vroeg overlijd, de controle over jezelf kwijt. Gestopt met school, geen stok meer achter de deur, foute dingen gaan doen, foute vrienden tot het moment dat ik werd opgepakt...

oeps...
3 jaar geisoleerd, nachtdiensten en niets anders doen dan werken en nadenken.

en nu?
Afgelopen juli mijn contract opgezegt, aangenomen op een HBO opleiding (nu eindelijk, omdat ik 21 ben en zo'n toelatingstest mocht doen) een nieuw baantje voor in de weekenden en 1 voor door de weeks, over 2 - 3 weken verhuizen..

- hoe moeilijk het ook is, uiteindelijk komt het wel weer goed.

pi_7652710
dank je coolguy, ik denk alleen niet dat ik dat kan, ik heb het vaker geprobeert, maar ik kan de juiste woorden nooit vinden.
pi_7652802
errr....no offence taken. In elk geval sterkte jullie!

Def

Moderator woensdag 1 januari 2003 @ 17:37:40 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_7652851
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:30 schreef klein_lief_heksje het volgende:
dank je coolguy, ik denk alleen niet dat ik dat kan, ik heb het vaker geprobeert, maar ik kan de juiste woorden nooit vinden.
je moet ook niet nadenken over wat je wil zeggen....je moet gewoon zeggen wat je denkt....aan de andere kant, tis natuurlijk wel een mail, dus daar ga je dan wel over nadenken wat je schrijft...anders geef jeje msn...kun je direct roepen wat je denkt en kun je t ook niet meer terugnemen....maar like I said, het is maar een aanbod, dus het hoeft niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')