ED is niet decentralized en kan gewoon aangepakt wordenquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:51 schreef ZetaOS het volgende:
Loopt Etherdelta kans om gesloten te worden door de SEC?
En is het technische erg lastig dit af te sluiten? Wat zijn de gevolgen voor gebruikers?
Hmmm, Maar je coins kan je gewoon nog bereiken via de private key van ED als de exchange plat gaat right? Gebuik EtherDelta (nooit vandaar)quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
ED is niet decentralized en kan gewoon aangepakt worden
quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Ik wel, mag weer terug naar ziekenhuis 🙄 virus gevonden die mijn lichaam op dit moment niet kan afslaan.
Sterkte maat. Laat die kutziekte je er niet onder krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Ik wel, mag weer terug naar ziekenhuis 🙄 virus gevonden die mijn lichaam op dit moment niet kan afslaan.
Sterkte boy...quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Jij kan ditquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
zet hem op ouwe pik ouwe pijpquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Vervelend, hoop dat je snel weer hersteld.quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Sterkte!!!quote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Zith wordt een beetje kriegel van iedereen die denkt dat ie gelijk in kritieke toestand is. Is allemaal goed bedoeld hè Zith!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:44 schreef Zith het volgende:
Kap ff 😠 is niet zo serieus, moet alleen de hele dag aan het infuus voor een weekje
Oooh wat lul je dan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:44 schreef Zith het volgende:
Kap ff 😠 is niet zo serieus, moet alleen de hele dag aan het infuus voor een weekje
Sterkte pik, kom op ! Jij kunt ditquote:Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
https://support.cryptopia(...)e780d7e096888a961976quote:Delisted
Rating (*)(*) (*) (*) ( )
Cryptopia has permanently delisted the following coins. After conducting thorough reviews, we determined that the following coins did not comply with our Listing Policy and as such, have been removed from the exchange.
We would like to reassure our users that Cryptopia only delists coins that could expose our users to risk and do so to maintain strict security protocols. For further information regarding Cryptopia's delisting guidelines, our full policy can be viewed here.
BATCoin ook, wel gelist worden op Coinbase maar gedelist worden op Cryptopia...quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:59 schreef kthxbye het volgende:
GEERT gedelist van Cryptopia.
Lijstje shitcoins (~70) gedelist, zie:
[..]
https://support.cryptopia(...)e780d7e096888a961976
Raad eens welke er tussen staat?
Het begint met een WAVE en eindigt met een S. JAJAJAJANANSAHSHABROEK
Cryptopia kon het update tempo van Waves niet bijhouden, daarom zaten ze telkens op een fork na een mandatory update.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:59 schreef kthxbye het volgende:
GEERT gedelist van Cryptopia.
Lijstje shitcoins (~70) gedelist, zie:
[..]
https://support.cryptopia(...)e780d7e096888a961976
Raad eens welke er tussen staat?
Het begint met een WAVE en eindigt met een S. JAJAJAJANANSAHSHABROEK
Liquidatiteit is listig bij veel exchanges.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is de liquidatiteit op topia ook kut. Voor hun is zoveel coins (met een eigen blockchain) listen ook helemaal niet rendabel. Al die erc20 bagger wel.
Een autocorrect proberen op te lossen en het dan maar half doenquote:
De famfare gaat uit zodra hij het leert.quote:Op zondag 11 november 2018 00:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, duh, chanant dat je dat niet weet.
MAND.quote:Op zondag 11 november 2018 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De famfare gaat uit zodra hij het leert.
Hont.
Net ¤450 geinvesteerd in saffraanquote:Op zondag 11 november 2018 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De famfare gaat uit zodra hij het leert.
Hont.
Heb ik gekocht voor 50 cent.quote:
Mijn saffraan... wat doe je? 😢quote:Op zondag 11 november 2018 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb ik gekocht voor 50 cent.
Daarna ben ik erop gaan stampen.
Vond het apart dat jullie het allebei zo typten.quote:Op zondag 11 november 2018 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een autocorrect proberen op te lossen en het dan maar half doen
Ik denk een copy pasta van zijn kantquote:Op zondag 11 november 2018 14:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Vond het apart dat jullie het allebei zo typten.
Heb het overgetyptquote:Op zondag 11 november 2018 14:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk een copy pasta van zijn kant
Waarom doen die tering plaatjes het niet.quote:Op zondag 11 november 2018 18:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
En terecht. EOS is echt een totale ramp.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2018 18:07 schreef KapBak het volgende:
[..]
Waarom doen die tering plaatjes het niet.
Roger Ver en Craig Wright zijn BCH ook echt finaal de grond in aan het werkenquote:Op zondag 11 november 2018 18:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi, hopelijk keert dan iedereen weer terug naar de enige echte Bitcoin. Al dat gezeik rondom BCH lijkt mij ook schadelijk voor BTC, ze hebben immers toch een beetje de naam gejat. BCH, shitcoinquote:Op zondag 11 november 2018 22:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Roger Ver en Craig Wright zijn BCH ook echt finaal de grond in aan het werkenDie coin is straks waardeloos.
Of je het nu wel of niet met de visie van de BCH fork eens bent, de mensen die zich hebben opgeworpen als vertegenwoordigers voor die forks slopen de gehele community en idee achter de afsplitsing van bitcoin.
Shitshow galore
Misschien wat meer background info? Wat is hetgeen je basht hier, dat iemand private keys heeft weten te bemachtigen? Is dat door laksheid van de account eigenaar gebeurd? Ik kan ook m'n ETH private keys laten slingeren, en dan zou ik weinig hoop hebben dat dat naar mij ("rightful owner") weer teruggekeerd zou worden.quote:Op zondag 11 november 2018 18:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In december x12, anders ben je echt gek in je hoofd.quote:
Toen die persoon dat max $12 EOY riep kreeg die zo`n lading bagger over zich heen dat dat echt veel te weinig was. En moet je het nu eens zien.quote:Op maandag 12 november 2018 11:27 schreef Zith het volgende:
[..]
In december x12, anders ben je echt gek in je hoofd.
Maakt wel duidelijk hoe ziek hard het omhoog en omlaag kan jaquote:Op maandag 12 november 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toen die persoon dat max $12 EOY riep kreeg die zo`n lading bagger over zich heen dat dat echt veel te weinig was. En moet je het nu eens zien.
De bearmarkt is real maar in retrospect laat dit wel zien hoe bizar de tijd toen was.
Bron? Volgens mij viel dat wel mee.quote:Op maandag 12 november 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toen die persoon dat max $12 EOY riep kreeg die zo`n lading bagger over zich heen dat dat echt veel te weinig was. En moet je het nu eens zien.
Ik ga geen bron voor je zoeken. Dat is echt belachelijk veel topics geleden. Zoek het zelf maar op als je het niet gelooftquote:Op maandag 12 november 2018 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij viel dat wel mee.
Die guldenshiller Jean-Luc ofzo zie je ook nooit meer. Dat was ook altijd lachenquote:Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef fathank het volgende:
VET $12, Universa dat iedereen miljonair zou gaan maken, GUTS dat de ticketindustrie zou gaan disrupten, MODUM met z'n werkende product dat hoge ogen zou gaan gooien, XVG + Playstation partnership etcetc. Zo zijn er nog wel 1000 uitspraken die gedaan zijn in de bullmarket uit z'n verband te rukken.
nichemarkt, gaat nooit wat wordenquote:Op maandag 12 november 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeggen dat VEN máár 12 dollah eoy zou zijn werd zelfs weggezet als "trollen".![]()
![]()
![]()
Maikuul die 6 cijfers euro had aan XVG en niet wilde verkopen 😎quote:Op maandag 12 november 2018 12:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die guldenshiller Jean-Luc ofzo zie je ook nooit meer. Dat was ook altijd lachen. PoW2 jongeeee.
Of DGB met die minecraft onzin.
quote:Op maandag 12 november 2018 12:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ga geen bron voor je zoeken. Dat is echt belachelijk veel topics geleden. Zoek het zelf maar op als je het niet gelooft.
De echte universa shill is nog steeds ondergedoken. vigen98.quote:Op maandag 12 november 2018 12:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Maikuul die 6 cijfers euro had aan XVG en niet wilde verkopen 😎
Het Universa geshill hier tijdens ICO en Typisch die gelijk erna een paar maanden moest onderduiken 😎
Idd jaquote:Op maandag 12 november 2018 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
De echte universa shill is nog steeds ondergedoken. vigen98.
Die kerel was net een digitale Tommy Teleshopping
ja hij ging wachten tot juni (lekker arbitrair ook). Wtfquote:Op maandag 12 november 2018 12:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Maikuul die 6 cijfers euro had aan XVG en niet wilde verkopen 😎
Het Universa geshill hier tijdens ICO en Typisch die gelijk erna een paar maanden moest onderduiken 😎
Het punt is dat er een arbiter is die on-chain met assets kan schuiven.quote:Op maandag 12 november 2018 06:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien wat meer background info? Wat is hetgeen je basht hier, dat iemand private keys heeft weten te bemachtigen? Is dat door laksheid van de account eigenaar gebeurd? Ik kan ook m'n ETH private keys laten slingeren, en dan zou ik weinig hoop hebben dat dat naar mij ("rightful owner") weer teruggekeerd zou worden.
EOS wordt veel gebashed, en er zal ook wel veel mis mee zijn, eigenlijk ga ik nooit zo diep op dat soort dingen in omdat ik alleen trade. Maar ben benieuwd wat dan toch die bottlenecks zijn.
Voor een #hodler best interessant lijkt me.
twitter:VladZamfir twitterde op zaterdag 10-11-2018 om 12:36:45it is nice to get stolen funds back, but is this governance process something EOS should be proud of? Who is Ben Gates? Where does his presumed authority come from? https://t.co/NMFZUIwocp reageer retweet
Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.quote:Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin
quote:Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.
maar 10x sneller dan ethereumquote:Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?quote:Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.quote:Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Maar goed dat ik geen dochtertje heb, anders was ze haar spaargeld wel kwijt.quote:Op maandag 12 november 2018 15:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.
De missie van GoChain is om de markt van een snel, energiezuinig, en kostenefficiënt netwerk te voorzien. De nadruk ligt daarbij op decentraliteit (door te forceren om nodes in verschillende landen te draaien), snelheid (vanaf 1300 transacties per seconde), en energie (energieverbruik tot 1000 keer lager dan Bitcoin en Ethereum).
Het team achter GoChain bestaat voornamelijk uit techneuten. Dat is goed om te zien, aangezien tegenwoordig veel bedrijven worden opgestart zonder drijvende kracht van een development team. Na de livegang van het netwerk ligt de nadruk op het uitbreiden van de mogelijkheden van smart contracts, en het verder verhogen van de transactiesnelheid.
Gochain;quote:Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.quote:
Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weetquote:Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.
quote:Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef KapBak het volgende:
[..]
Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet
Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.quote:
Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weetquote:Op maandag 12 november 2018 17:32 schreef KapBak het volgende:
[..]
Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.
Oh wacht PoA is omgevormd naar proof or reputation. Maar dit is niet permissionless, de value proposition van Ethereum (en Bitcoin) zit hem er juist in dat iedereen een node kan draaien, dat kan bij Gochain niet want je moet door een centraal systeem heen -> "apply to run a node". Dan kan je niet zo goed AWS gebruiken of EOS.
Daardoor is het ook een appels met peren vergelijking om Ethereum en Gochain te vergelijken. Ethereum kan heel eenvoudig 1.5 miljoen TPS aan maar dan ben je niet permissionless en decentraal meer. De uitdaging zit hem er juist in om een dat wel te zijn en dan nog schaalbaar te zijn. Gochain kiest in de scalability trillema gewoon ervoor om permissionless op te geven voor schaalbaarheid, prima, maar dan kan je het niet vergelijken met een netwerk dat wel permissionless is.
Als ik een groep ondernemingen was en Gochain wilde gebruiken zou ik gewoon even samenkomen en een consortium chain draaien.
Permissionless en permissioned is een verschil.quote:Op maandag 12 november 2018 17:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet
Het doet er ook niet echt toe, want ook ETH is niet decentraal, simple as that.quote:Op maandag 12 november 2018 17:35 schreef KapBak het volgende:
[..]
Permissionless en permissioned is een verschil.
Iedereen kan een Ethereum node draaien, niet iedereen kan een Gochain node draaien. Dat is een trade off (die prima verdedigbaar is he) maar die je vergeet te vermelden in je posts en dat is niet echt eerlijk
Decentraal is geen binary keuze.quote:Op maandag 12 november 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het doet er ook niet echt toe, want ook ETH is niet decentraal, simple as that.
Dit is toch echt wat anders dan een netwerk waar jij en ik zonder toestemming in en uit kunnen stappen.quote:To get accepted as a GoChain signer, you must meet some minimum requirements. All of these are compared with other nodes in the network to decide if your company would be a good fit.
Annual recurring revenue
Number of employees
Years in business
Funding level
Public/private
Klopt, maar dan nog is je argument niets waard wat betreft decentraliteit. Je moet genoeg decentraal zijn, en dat is GoChain prima, met trusted topnodesquote:
Mijn argument gaat over permissioned en permissionless. Gochain is permissioned, Ethereum is permissionless.quote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is je argument niets waard wat betreft decentraliteit. Je moet genoeg decentraal zijn, en dat is GoChain prima, met trusted topnodes
Dit is juist goed voor de stabiliteit van het netwerk straks.quote:Op maandag 12 november 2018 17:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit is toch echt wat anders dan een netwerk waar jij en ik zonder toestemming in en uit kunnen stappen.
Helemaal mee eens. Maar benoem die trade off dan.quote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is juist goed voor de stabiliteit van het netwerk straks.
Ja, nou als je 100x sneller, minder fee, en groener bent... mag dat "less" er wel vanaf van mijquote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Mijn argument gaat over permissioned en permissionless. Gochain is permissioned, Ethereum is permissionless.
Klopt, maar het is dermate insignificant dat ik niet eens dacht dat het noemenswaardig was.quote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar benoem die trade off dan.
Helemaal prima, maar het is wel een vrij belangrijk feit wat je vergeet te benoemen.quote:Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, nou als je 100x sneller, minder fee, en groener bent... mag dat "less" er wel vanaf van mij
quote:Op maandag 12 november 2018 17:41 schreef KapBak het volgende:
Helemaal prima, maar het is wel een vrij belangrijk feit wat je vergeet te benoemen.
quote:Op maandag 12 november 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar het is dermate insignificant dat ik niet eens dacht dat het noemenswaardig was.
Hoe kan je dit insignificant noemen joh? Het zit in de kern van een publieke blockchain dat het peer-to-peer is.quote:Op maandag 12 november 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar het is dermate insignificant dat ik niet eens dacht dat het noemenswaardig was.
Ik vind het insignificant omdat geen enkele asset 100% decentraal is, daarbij worden nu alle nextgen blockchains gebouwd op trusted nodes, bijna alle... Als er een paar peers zijn (users) die eraan meedoen, gaat dat A) snel weg, want particulieren hebben niet de resources om een node te draaien zodra een blockchain groot genoeg wordt, en B) maakt dat het niet extreem veel decentraler, daar particulieren slechts beperkte capaciteit hebben om de transacties te confirmen. Waar de "trusted nodes", dus vrijwel 90% van al het werk op zich zullen nemen.quote:Op maandag 12 november 2018 17:41 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hoe kan je dit insignificant noemen joh? Het zit in de kern van een publieke blockchain dat het peer-to-peer is.
Het gaat niet om decentraal. Het gaat om permissioned tegen permissionless.quote:Op maandag 12 november 2018 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind het insignificant omdat geen enkele asset 100% decentraal is, daarbij worden nu alle nextgen blockchains gebouwd op trusted nodes, bijna alle... Als er een paar peers zijn (users) die eraan meedoen, gaat dat A) snel weg, want particulieren hebben niet de resources om een node te draaien zodra een blockchain groot genoeg wordt, en B) maakt dat het niet extreem veel decentraler, daar particulieren slechts beperkte capaciteit hebben om de transacties te confirmen. Waar de "trusted nodes", dus vrijwel 90% van al het werk op zich zullen nemen.
Derhalve insignificant.
Ja maar wat heeft het voor meerwaarde, permissionless? Mocht er in een vaag geval tóch fraude gepleegd gaan worden door samenspannen van nodes die dus transacties ongeldig maken, dan is dat binnen notime wijdverspreid op alle kanalen die je kunt bedenken, en dan zal de coin eraan gaan. Mensen kunnne ook bekijken of het eerlijk gaat met permissionnodes, of zonder... dat maakt niet uit, zodra oneerlijkheid wordt geconstateerd, ben je exit met je hele coin. Het heeft 0 meerwaarde omdat het inzichtelijk is.quote:Op maandag 12 november 2018 17:45 schreef KapBak het volgende:
[..]
Het gaat niet om decentraal. Het gaat om permissioned tegen permissionless.
Ik verwijs je graag door naar deze recente paper ( https://scholar.princeton(...)kchain_paper_v3g.pdf ) waar in paragraaf 2.2 (bladzijde 8) het verschil wordt uitgelegd tussen private, consortium en publiek.
De meerwaarde moet uiteindelijk nog blijken, dat laat ik graag aan de markt over. Wat voor meerwaarde heeft een blockchain überhaupt?quote:Op maandag 12 november 2018 17:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft het voor meerwaarde, permissionless? Mocht er in een vaag geval tóch fraude gepleegd gaan worden door samenspannen van nodes die dus transacties ongeldig maken, dan is dat binnen notime wijdverspreid op alle kanalen die je kunt bedenken, en dan zal de coin eraan gaan. Mensen kunnne ook bekijken of het eerlijk gaat met permissionless nodes, of zonder... dat maakt niet uit, zodra oneerlijkheid wordt geconstateerd, ben je exit met je hele coin. Het heeft 0 meerwaarde omdat het inzichtelijk is.
De blockchain heeft als meerwaarde, dat mensen niet meer geflest worden. Vertrouwensissue wordt opgelost doordat alles geregistreerd wordt en onomkeerbaar is. Zodra het door gaat lekken dat nodes hier fraude mee plegen, is je coin exit, simple as that... hoe groot je ook bent als asset.quote:Op maandag 12 november 2018 17:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
De meerwaarde moet uiteindelijk nog blijken, dat laat ik graag aan de markt over. Wat voor meerwaarde heeft een blockchain überhaupt?
Ik zeg alleen dat je vergelijking van Ethereum vs Gochain niet eerlijk is omdat er een fundamenteel verschil tussen de twee zit.
Nou ja je kunt iets meer vertrouwen als je zelf de blockchain kan valideren bij een permissionless blockchain dan bij een permissioned blockchain.quote:Op maandag 12 november 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De blockchain heeft als meerwaarde, dat mensen niet meer geflest worden. Vertrouwensissue wordt opgelost doordat alles geregistreerd wordt en onomkeerbaar is. Zodra het door gaat lekken dat nodes hier fraude mee plegen, is je coin exit, simple as that... hoe groot je ook bent als asset.
Herinner je je de ETH snapshot nog, toen ETC en ETH uit elkaar gingen? Permissionless of permissioned... de zaak werd teruggedraaid dmv een snapshot. Dus ZELFS toen was het omkeerbaar...quote:Op maandag 12 november 2018 17:53 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja je kunt iets meer vertrouwen als je zelf de blockchain kan valideren bij een permissionless blockchain dan bij een permissioned blockchain.
En dat dat niet foutloos gaat blijkt wel uit hoeveel problemen sommige mensen hebben met het draaien van een Ethereum node hoor, zie bijvoorbeeld deze lijst met sync issues.
Ik zeg toch ook nergens dat Gochain een verkeerde trade off maakt? Misschien wordt het wel het enterprise platform. Nogmaals dat laat ik lekker aan de markt over. Maar er zit een fundamenteel verschil tussen de twee.quote:Op maandag 12 november 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
Naast dat, zullen er tig nodes meedoen, trusted nodes, en hoe meer er mee doen, hoe moeilijker het wordt om een fraude van dat formaat te plegen.
Ze zetten de hele chain op het spel voor 1 transactie? Dan moet dat een miljarden transactie zijn, en dan nog... de coin is exit na het plegen van zulke fraude, het werkt tegen henzelf als ze dat doen.
Zal wel, voorlopig klapt Go ze op alle fronten, GO gaat moon.quote:Op maandag 12 november 2018 17:55 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat Gochain een verkeerde trade off maakt? Misschien wordt het wel het enterprise platform. Nogmaals dat laat ik lekker aan de markt over. Maar er zit een fundamenteel verschil tussen de twee.
quote:Op maandag 12 november 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zal wel, voorlopig klapt Go ze op alle fronten, GO gaat moon.
Wat boeit mij die prijs nou.quote:Op maandag 12 november 2018 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lach maar, we gaan het zienNiet huilen als je buiten de GoFlagship valt he
Nee, t gaat me erom dat ze een veel beter platform hebben dan dat ETH nu heeft, ze zijn wat ETH wilde bereiken, en nog verder dan dat. Behalve je permissionless gebull, iets wat totaal insignificant is, zoals ik net uitlegde.quote:Op maandag 12 november 2018 18:00 schreef KapBak het volgende:
[..]
Wat boeit mij die prijs nou.
Je loopt iets te shillen en vergelijkt appels met peren, maar de gemiddelde retail user heeft dat nooit door en als ik dan met wat commentaar kom is je uiteindelijke reactie "zal wel, allemaal rijk geen gezeik".
Mja, dit voelt net als BCH users die claimen innovatief te zijn door 1mb in 32mb te veranderen in de config...quote:Op maandag 12 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, t gaat me erom dat ze een veel beter platform hebben dan dat ETH nu heeft, ze zijn wat ETH wilde bereiken, en nog verder dan dat. Behalve je permissionless gebull, iets wat totaal insignificant is, zoals ik net uitlegde.
Ja maar dan pak je 1 voorbeeld... GO is niet innovatief op 1 front... maar op tientalllen fronten.quote:Op maandag 12 november 2018 18:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, dit voelt net als BCH users die claimen innovatief te zijn door 1mb in 32mb te veranderen in de config...
Zoals gezegd kan Eth dit ook allemaal bereiken maar kiezen ze ervoor het niet te doen (met imo goede redenen, maar ik ben nog van de oude garde / ouderwets).
Ja naja, als ze zich daarmee zo extreem beperken, om dat maar niet los te kunnen laten.quote:Op maandag 12 november 2018 18:14 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nee want Ethereum wilde dus altijd een permissionless platform zijn.
Dit is letterlijk wat ik al 5x post. Het is een trade-off en die moet iedereen lekker zelf maken. Maar jij claimt dat ze "zijn wat Ethereum wilde bereiken" wat gewoon niet zo is want Ethereum is een permissionless platform en niet permissionedquote:Op maandag 12 november 2018 18:16 schreef EggsTC het volgende:
Kosten versus baten. Soms moet je inleveren
Ja, en dat is wat ik al 5 keer zeg; dat permisionless geeft niet zulke extreme voordelen, dat je ALLES wat gochain nu heeft liggen, maar wegwuift want "omg het is niet permissionless".... als je je daaraan wilt houden, prima, maar dan ga je achterlopen, zoals ETH nu al dik doetquote:Op maandag 12 november 2018 18:17 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit is letterlijk wat ik al 5x post. Het is een trade-off en die moet iedereen lekker zelf maken. Maar jij claimt dat ze "zijn wat Ethereum wilde bereiken" wat gewoon niet zo is want Ethereum is een permissionless platform en niet permissioned
Ik wuif niet alles wat Gochain nu heeft liggen weg, ik zeg alleen dat de vergelijking Ethereum vs Gochain niet opgaat. Je moet Gochain met andere permissioned platformen vergelijken, maar dat doe je niet omdat dan de voordelen minder gigantisch zijn.quote:Op maandag 12 november 2018 18:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat ik al 5 keer zeg; dat permisionless geeft niet zulke extreme voordelen, dat je ALLES wat gochain nu heeft liggen, maar wegwuift want "omg het is niet permissionless".... als je je daaraan wilt houden, prima, maar dan ga je achterlopen, zoals ETH nu al dik doet
Ja dus eigenlijk is wat je zegt;quote:Op maandag 12 november 2018 18:22 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik wuif niet alles wat Gochain nu heeft liggen weg, ik zeg alleen dat de vergelijking Ethereum vs Gochain niet opgaat. Je moet Gochain met andere permissioned platformen vergelijken, maar dat doe je niet omdat dan de voordelen minder gigantisch zijn.
Wat je nu doet is Ripple (permissioned) vergelijken met Bitcoin (permissionless) en dan claimen dat Ripple schaalbaarder is dan Bitcoin.
Nee. Ik zeg je moet niet permissioned platformen met permissionless platformen gaan vergelijken want dat is een oneerlijke vergelijking.quote:Op maandag 12 november 2018 18:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dus eigenlijk is wat je zegt;
"je kunt het beter permissionless houden en mijlen ver achter gaan lopen, dan overstappen naar permissioned wat DOZIJNEN voordelen met zich meebrengt".... dat is wat je zegt?
Ok, dan zal ik de vergelijking niet maken, maar dan kan ik nog wel zeggen; GOCHAIN is LICHTJAREN voorbij ETH. Want dat is nu gewoon duidelijk, behalve het permissionless gedeelte, for what its worth.quote:Op maandag 12 november 2018 18:25 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg je moet niet permissioned platformen met permissionless platformen gaan vergelijken want dat is een oneerlijke vergelijking.
quote:Op maandag 12 november 2018 18:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik de vergelijking niet maken, maar dan kan ik nog wel zeggen; GOCHAIN is LICHTJAREN voorbij ETH. Want dat is nu gewoon duidelijk, behalve het permissionless gedeelte, for what its worth.
EOSquote:Op maandag 12 november 2018 18:27 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Hyperledger, Quorom, Ripple, Corda, EOS etc zijn Ethereum op al die factoren ook al lichtjaren voorbij. Dat is opzich niet heel indrukwekkend.
EOS is schaalbaarder (4000 vs 1300 TPS) dan GoChain en heeft meer developer activiteit en gebruikers van dapps. Censorship resistance is irrelevant want ze zijn beide permissioned.quote:Op maandag 12 november 2018 18:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
EOSHeb je de recentelijke nieuwtjes gevolgd? laat me liet lachen.
Ripple is een jed caleb coin, daar ga ik niet eens op in.
Hyperledger, legit argument.
De rest ken ik niet.
EOS klopt van geen kant meer als je de laatste berichtgeving mag geloven. TPS wordt niet gehaald, er is gelazer met die authoritynoodes, het smartcontract systeem zou 1 grote gatenkaas zijn securitywise met meerdere security issues. Dus EOS wil ik niet eens als competitor nemen, daar speelt intern zoveel shit, ik ben benieuwd of ze daaruit komen.quote:Op maandag 12 november 2018 18:32 schreef KapBak het volgende:
[..]
EOS is schaalbaarder (4000 vs 1300 TPS) dan GoChain en heeft meer developer activiteit en gebruikers van dapps. Censorship resistance is irrelevant want ze zijn beide permissioned.
Onvoorstelbaar vind ik dat, was er maar een soort reputatie score ofzo waarmee je die nodes kon beoordelen.quote:
https://stats.gochain.io/quote:Op maandag 12 november 2018 18:46 schreef KapBak het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar vind ik dat, was er maar een soort reputatie score ofzo waarmee je die nodes kon beoordelen.
Maar toch https://eostracker.io/ & https://explorer.gochain.io/home
EOS haalt consequent rond de 30-40 Tx per block, Gochain nog geen 1.
Ja dat noemde ik even hierboven al, de transacties izjn nog niet wat het moet zijn, maar het is er wel op ingericht, het is mogelijk, dus invalid argumentquote:Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja daar staat toch dat het vaak 0 en soms 1 is? Met een uitschieter van 4 transacties maar ja
Er zijn zoveel voorbeelden dat is het probleem. Wanchain (waar ook een GoChain advisor achter zit trouwens, diezelfde dude lanceert nu trouwens weer een nieuw platform misschien is dat iets voor je?) die ook gewoon een Ethereum fork met PoA zijn, of VeChain wat ook permissioned en schaalbaar is of NEO die ook permissioned en schaalbaar zijn.quote:Op maandag 12 november 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:
Dit bijv of dit of een bitfinex wat nodes van EOS beheerst... tja, of EOS het nou is durf ik ook gerust mn vraagtekens bij te stellen. Dat playfield heeft zware shit ook wat betreft die nodes en decentralisatie. Dus misschien kun je beter een ander voorbeeld erbij pakken, ipv EOS.
Ok... ja ik zie niets waar ik op in kan gaan ofzo.quote:Op maandag 12 november 2018 19:00 schreef KapBak het volgende:
[..]
Er zijn zoveel voorbeelden dat is het probleem. Wanchain (waar ook een GoChain advisor achter zit trouwens, diezelfde dude lanceert nu trouwens weer een nieuw platform misschien is dat iets voor je?) die ook gewoon een Ethereum fork met PoA zijn, of VeChain wat ook permissioned en schaalbaar is of NEO die ook permissioned en schaalbaar zijn.
En dan heb je nog die GoChain virtuele hackathon met dat AmAZIX scammers groepje erbij![]()
En wat houdt Bitfinex tegen om een GoChain node te draaien?
Aan al deze eisen kunnen ze voldoen en de hardware kopen is ook niet zo listig voor ze.
ETH is dan ook een grote shitshow atm met een gigantisch single point of failure.quote:Op maandag 12 november 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Herinner je je de ETH snapshot nog, toen ETC en ETH uit elkaar gingen? Permissionless of permissioned... de zaak werd teruggedraaid dmv een snapshot. Dus ZELFS toen was het omkeerbaar...
Is allemaal lucht.quote:Op maandag 12 november 2018 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
dat jullie hier nog geloven in cryptomuntjes
Wacht maar, straks komen al die cryptomunten jouw reet afvegen wanneer je oud bent.quote:Op maandag 12 november 2018 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
dat jullie hier nog geloven in cryptomuntjes
V.?quote:Op maandag 12 november 2018 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
ETH is dan ook een grote shitshow atm met een gigantisch single point of failure.
In een kluis. Nu op papier, maar wil eigenlijk nog een graveerpen kopen om ze in een strip metaal te graveren.quote:Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
waar / hoe bewaren jullie je private keys eigenlijk
Hidden in plain sight.quote:Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
goedquote:Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Monero na de succesvolle Bulletproof implementatiequote:Op maandag 12 november 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welke shitcoins heb je te shillen?
Voor een paar keys? Beetje overkill niet?quote:Op maandag 12 november 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk om een kluisje te huren bij de ABN AMRO bank
Betreft de laatste 100 dingen waarvan je zei "Doe er wat mee", ben ik blij dat ik er niks mee heb gedaan behalve negeren.quote:Op maandag 12 november 2018 23:21 schreef Dwaalboy het volgende:
Ripple gaat deze week met groots nieuws komen!!
Doe er wat mee
Echt hequote:Op maandag 12 november 2018 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Betreft de laatste 100 dingen waarvan je zei "Doe er wat mee", ben ik blij dat ik er niks mee heb gedaan behalve negeren.
Tips die eindigen met "doe er wat mee" negeren!!quote:Op maandag 12 november 2018 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Betreft de laatste 100 dingen waarvan je zei "Doe er wat mee", ben ik blij dat ik er niks mee heb gedaan behalve negeren.
I see what you did therequote:Op dinsdag 13 november 2018 00:18 schreef KapBak het volgende:
[..]
Tips die eindigen met "doe er wat mee" negeren!!
Doe er wat mee
Bank X gaat Ripple-techniek gebruikenquote:Op maandag 12 november 2018 23:21 schreef Dwaalboy het volgende:
Ripple gaat deze week met groots nieuws komen!!
Doe er wat mee
Dat blijft er toch als een zwaard van Damocles boven hangen.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 06:36 schreef fathank het volgende:
Jammer dat het niks met XRP van doen heeft.
Mooi man, crypto kopen want "fuck de banken!" en vervolgens je private keys opslaan in een bankquote:Op maandag 12 november 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk om een kluisje te huren bij de ABN AMRO bank
Ah, lekker bashen op VBO/MAVOquote:Op dinsdag 13 november 2018 10:06 schreef fathank het volgende:
Gewoon uit je hoofd leren
Hoe moeilijk kan het zijn 12 woordjes
Zelfs op het vmbo kunnen ze dat nog.
Dan begrijp je het verkeerd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, lekker bashen op VBO/MAVOniveautje hoor
quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd.
Aldus de middelbare school-dropout.
Ik ben wel de laatste die recht van spreken heeft als het over opleidingsniveau gaat.
https://cryptosteel.com/quote:Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Inderdaad, lekker elitair en moeilijk doen met private keys en dergelijke, noobs. Gewoon alles op Binance, kan niks mis mee gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:13 schreef illusions het volgende:
Ik ga ze in stenen tabletten graveren.
Welke keys trouwens, heb toch alles op exchange staan.
Scheiten doe je naar beneden, trappen doe je naar boven.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:55 schreef KapBak het volgende:
Nooit bashen op vmbo/mavo/havo/hbo, naar beneden trappen is niet netjes.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Scheiten doe je naar beneden, trappen doe je naar boven.
+1quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd.
Aldus de middelbare school-dropout.
Ik ben wel de laatste die recht van spreken heeft als het over opleidingsniveau gaat.
Of nieuw kid in town Gochainquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:41 schreef KapBak het volgende:
Als SEAL of VET weer een bediscussieerd wordt
[ afbeelding ]
Ethereumkillerquote:
Jep, alleen zijn er niet zoveel Ethereumkillers die 100% compatible zijn met ethereum zelf, die ook nog eens 100 keer zo snel zijn, en 1000 keer zo goedkoop met een draaiend mainnet wat dik voor elkaar isquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Alweer een Ethereumkiller? Dat worden er wel veel dan
Net alsof AI Vitalik ooit verslagen gaat worden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, alleen zijn er niet zoveel Ethereumkillers die 100% compatible zijn met ethereum zelf, die ook nog eens 100 keer zo snel zijn, en 1000 keer zo goedkoop met een draaiend mainnet wat dik voor elkaar is
twitter:MediumSqueeze twitterde op maandag 12-11-2018 om 19:08:24What the fudge... https://t.co/6vELielYyD reageer retweet
Al haalt Go het tot 20% van wat ETH doet... dan ben ik dik en dik tevredenquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Net alsof AI Vitalik ooit verslagen gaat worden.twitter:MediumSqueeze twitterde op maandag 12-11-2018 om 19:08:24What the fudge... https://t.co/6vELielYyD reageer retweet
Delta 24h -34,14%quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa in de lift, sjalalaliesjalalala
Delta heeft al tijden problemen met Universa juist doorgeven.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Delta 24h -34,14%
CMC 24h +12%
Delta liet mij schrikken!
Volume is zo klein dat ie het niet kan verwerken.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Delta heeft al tijden problemen met Universa juist doorgeven.
HAMBO.quote:Op woensdag 14 november 2018 04:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bitcoin 1 miljoen in 2020 lees ik net.
Alleen nog maar die Wagyuburgers voor ons bradder!quote:
Ewa ik sloop die ding maatje.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen nog maar die Wagyuburgers voor ons bradder!
BTC rekt, is inherent aan "alles rekt"quote:Op woensdag 14 november 2018 11:35 schreef KapBak het volgende:
[..]
Alles gaat rekt. Is klaar met de dukaten.
Ja, zo zou het al maanden gaan elke keer.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:38 schreef KapBak het volgende:
Nog even de weak hands eruit schudden, de dip kopen en dan weer op die maanmissie ja toch.
GOCHAIN OOK GOEIE KOOP.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vechain onder de 9 duizendste van een dollah. Ongekende inkoopmomentjes
12usdEOY komt eraanquote:Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vechain onder de 9 duizendste van een dollah. Ongekende inkoopmomentjes
Wat een shitshow.quote:Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef Piva het volgende:
Bitcoin Cash SV [IOU] (BCHSV) $189.87 USD (64.87%)
Bitcoin Cash ABC [IOU] (BCHABC) $305.22 USD (-22.27%)
[ afbeelding ]
Het was ook satirequote:Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, zo zou het al maanden gaan elke keer.
Jij bent er nog niet uit.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Om de laatste weakhands eruit te schudden moeten we eerst even dippen totdat de decemberwinnaars van vorig jaar in het rood gaan.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben all outquote:Op woensdag 14 november 2018 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de laatste weakhands eruit te schudden moeten we eerst even dippen totdat de decemberwinnaars van vorig jaar in het rood gaan.
Lekker cashen zo voor de whales, eerst goedkoop inslaan en dan wat hash naar SV sturen om het een dreiging te laten lijken.quote:Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef Piva het volgende:
Bitcoin Cash SV [IOU] (BCHSV) $189.87 USD (64.87%)
Bitcoin Cash ABC [IOU] (BCHABC) $305.22 USD (-22.27%)
[ afbeelding ]
mag nog wel langer deze lage prijzen zijn, kan ik meerquote:Op woensdag 14 november 2018 11:38 schreef KapBak het volgende:
Nog even de weak hands eruit schudden, de dip kopen en dan weer op die maanmissie ja toch.
DE WHALES HOUDEN HET KUNSTMATIG LAAG OM IN TE KUNNEN KOPEN!quote:Op woensdag 14 november 2018 12:06 schreef Zith het volgende:
[..]
mag nog wel langer deze lage prijzen zijn, kan ik meer
A C C U M U L E R E N
C
C
U
M
U
L
E
R
E
N
Jep.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:09 schreef KapBak het volgende:
[..]
DE WHALES HOUDEN HET KUNSTMATIG LAAG OM IN TE KUNNEN KOPEN!
quote:Op woensdag 14 november 2018 12:12 schreef KapBak het volgende:
[..]
Als je nu nog niet ziet dat dit manipulatie is, dan weet ik het ook niet meer.
Weak.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:03 schreef KapBak het volgende:
Ik ga pas out na 10 bier en twee tequila.
Ik ben al een tijdje out.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ^
En ik probeer deze post te quoten, krijg ik dit;
[ afbeelding ]
De tijd dat weak/strong aangegeven werd door hoeveel liquide middelen ik binnen kan houden ben ik wel voorbij lulloquote:
Beste bearmarketbingomeme deze wel.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:06 schreef Zith het volgende:
[..]
mag nog wel langer deze lage prijzen zijn, kan ik meer
A C C U M U L E R E N
C
C
U
M
U
L
E
R
E
N
quote:Op woensdag 14 november 2018 12:37 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje out.
[..]
De tijd dat weak/strong aangegeven werd door hoeveel liquide middelen ik binnen kan houden ben ik wel voorbij lullo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Meer tijd om te kopenquote:Op woensdag 14 november 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beste bearmarketbingomeme deze wel.
quote:Op woensdag 14 november 2018 12:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTC gaat sowieso naar 1 miljoen. En dat is conservatief. #mcaffeequote:Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Meer tijd om te kopenhopelijk zakt het naar 0... gratis coins
en daarna gaan we weer moon
over 10 jaar staat BTC 10 miljoen miljardquote:Op woensdag 14 november 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
BTC gaat sowieso naar 1 miljoen. En dat is conservatief. #mcaffee
#werkzekerheid.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, jij gaat ingehuurd worden om al het briefgeld wereldwijd te verscheuren.
Wat is deze? Kan makkelijk nog 12 dollah wollah!quote:Op woensdag 14 november 2018 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
trouwens zit die rondleiding Kuehne er niet meer in zo lijkt
Jonge, koop dan ff alles op zodat je m zelf naar 12USD brengt, heb je toch die rondleiding te pakkequote:Op woensdag 14 november 2018 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is deze? Kan makkelijk nog 12 dollah wollah!
quote:Op woensdag 14 november 2018 12:52 schreef Zith het volgende:
Is hier altijd een feestje als het instort, wel leuk te zien
whoo pwhoopquote:BRUSSEL - Er gaat een dikke rode streep door de Europese ambities van Turkije. De EU moet direct stoppen met toetredingsgesprekken met Turkije, luidt de conclusie van het nieuwste Turkije-rapport van PvdA-Europarlementariër Kati Piri.
quote:Op woensdag 14 november 2018 12:52 schreef Zith het volgende:
Is hier altijd een feestje als het instort, wel leuk te zien
Jep, wij gaan lachend rekt.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:00 schreef KapBak het volgende:
[..]
Sommige lui nemen het ook wel allemaal erg serieus.
"gaan aan" alsof we daar niet allang aan zitten.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, wij gaan lachend rekt.
KapBak en ik gaan aan de euroshopperbier als we completely rekt zijn. Terwijl we de hele avond naar die GIF kijken
Maar je kan zometteen wel je 13de maand gebruiken voor extra veel coins met korting!quote:Op woensdag 14 november 2018 13:08 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar de waarde van zijn portfolio
Daar gaan mijn spaargeld en tweede hypotheek.
quote:Op woensdag 14 november 2018 13:08 schreef KapBak het volgende:
[..]
"gaan aan" alsof we daar niet allang aan zitten.
Brood,water en bier.
Jep, die daarna nog veel rekter gaan zodra wallstreet hun bonus heeft.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar je kan zometteen wel je 13de maand gebruiken voor extra veel coins met korting!
En cryptodag voor gehandicapten met zwemles.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:10 schreef KapBak het volgende:
Oh oh er is nog een meme die we missen.
CHINEES NIEUWJAAR!
Daar ga ik niet op wachten hoor. Ik gooi gewoon mijn hele maandsalaris van november erinquote:Op woensdag 14 november 2018 13:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar je kan zometteen wel je 13de maand gebruiken voor extra veel coins met korting!
Niet je maandsalaris in Verge ontvangenquote:Op woensdag 14 november 2018 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op wachten hoor. Ik gooi gewoon mijn hele maandsalaris van november erin.
Kun je tenminste wel pornhub kijken.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:19 schreef KapBak het volgende:
[..]
Niet je maandsalaris in Verge ontvangen
Exact.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je tenminste wel pornhub kijken.
Een rubberen jasjequote:Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
Verge, wat een godencoin, het is als SEAL, maar dan in een ander jasje.
Dat gaat 'm niet worden met ome Erdogan daar aan de macht nee. Echt opvallend, in een dikke tien jaar is Turkije van een veelbelovend toekomstig lid naar bijna een vijand van Europa gegaan.quote:
Mja, dat is dan echt dom geld.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:09 schreef KapBak het volgende:
Wel opmerkelijk dat 53% van de coins op uit de top 100 op CMC minder dan Tether waard zijn (dus onder de 1 dollar). Doet me toch vermoeden dat veel lui gewoon kopen omdat ze "veel willen hebben" en dus voor een lage prijs per unit gaan.
Vanuit dat opzicht was het slim van VEN om naar VET te gaan.
Bekend truukje van shitcoins maar het enige wat ik zie is een coin die bijna niets waard is.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:09 schreef KapBak het volgende:
Wel opmerkelijk dat 53% van de coins op uit de top 100 op CMC minder dan Tether waard zijn (dus onder de 1 dollar). Doet me toch vermoeden dat veel lui gewoon kopen omdat ze "veel willen hebben" en dus voor een lage prijs per unit gaan.
Vanuit dat opzicht was het slim van VEN om naar VET te gaan.
Psychologisch gezien is het een barrier.... en dat is onbewust.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja, dat is dan echt dom geld.
Klok halve liters uit blik maatje, anders niks.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, wij gaan lachend rekt.
KapBak en ik gaan aan de euroshopperbier als we completely rekt zijn. Terwijl we de hele avond naar die GIF kijken
Aight, schultenbrau hopelijk toch, bradder? Gaan we zware brandaris zitten roken en playstation 1 zitten spelen op een kapotte bank.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Klok halve liters uit blik maatje, anders niks.
De pauperleef
Dat klinkt op 1 of andere manier heel aanlokkelijk en nostalgisch.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Aight, schultenbrau hopelijk toch, bradder? Gaan we zware brandaris zitten roken en playstation 1 zitten spelen op een kapotte bank.
Een man van cultuur, drinkt zijn Klok op kamertemperatuur.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Klok halve liters uit blik maatje, anders niks.
De pauperleef
Ja eensquote:Op woensdag 14 november 2018 15:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Bekend truukje van shitcoins maar het enige wat ik zie is een coin die bijna niets waard is.
Jij bent zelf dom geld!quote:Op woensdag 14 november 2018 15:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja, dat is dan echt dom geld.
Ja dit is wel de reden ja. Maar ja de vraag is dan of je domme investeerdersspeculanten niet een beetje aan het oplichten bent.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Psychologisch gezien is het een barrier.... en dat is onbewust.
Men koopt liever 1 van iets, dan 0,0035873425983 , dat is menselijk, half autistisch, maar het is zo. Dus het is een goeie zet.
Het gaat niet om dom, het is menselijk, psychologie.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef KapBak het volgende:
Ja dit is wel de reden ja. Maar ja de vraag is dan of je domme investeerders niet een beetje aan het oplichten bent.
When offered a beer, accept even if it's not "your brand". Your favorite brand of beer is "free". Your second favorite is "cold".quote:Op woensdag 14 november 2018 15:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Een man van cultuur, drinkt zijn Klok op kamertemperatuur.
Geloof er ook wel in, daarom zie ik ook wel heil in TA.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat niet om dom, het is menselijk, psychologie.
Ja dat snap ik. Maar professionele handelaren zijn zich daarvan bewust. Die weten dat het gewoon om het bedrag gaat dat ze erin steken, daarom zien we op de NYSE ook niet allemaal aandelen van 1 en 2 cent. In crypto zijn er minder pro's en meer amateurs en dus werkt dit trucje goed, dat neigt naar misbruikquote:Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat niet om dom, het is menselijk, psychologie.
Nee ik niet. Het is gewoon een menselijke onbewuste trek. Als je er goed over nadenkt, slaat het nergens op, dus iemand die er goed over nagedacht heeft, en NOG STEEDS liever 1 heeft als 0.01, dan ben je wel dom jaquote:Op woensdag 14 november 2018 15:37 schreef illusions het volgende:
Toch vind ik mensen die liever 1 dan 0.01 van iets hebben terwijl het hetzelfde waard is, gerust dom te noemen.
Nee ik vind het ook niet dom perse, ik vind eerder de lui die er misbruik van maken door 10 miljard in plaats van 1 miljard coins te maken niet netjes.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee ik niet. Het is gewoon een menselijke onbewuste trek. Als je er goed over nadenkt, slaat het nergens op, dus iemand die er goed over nagedacht heeft, en NOG STEEDS liever 1 heeft als 0.01, dan ben je wel dom ja
Als je je dat soort dingen niet bewust bent, ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee ik niet. Het is gewoon een menselijke onbewuste trek. Als je er goed over nadenkt, slaat het nergens op, dus iemand die er goed over nagedacht heeft, en NOG STEEDS liever 1 heeft als 0.01, dan ben je wel dom ja
Je eet ook maar gewoon een keer gezond, bolle.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:49 schreef illusions het volgende:
Kansloos dit, de pizzeria hier is dagelijks van 16:00 tot 19:00 dicht.Die Spanjoekels houden er maar rare tijden op na.
UHM PARDONquote:Op woensdag 14 november 2018 15:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je eet ook maar gewoon een keer gezond, bolle.
En natuurlijk weer deze dooddoener:quote:Op woensdag 14 november 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Positief nieuws over blockchain op nu.nl
https://www.nu.nl/cryptov(...)optie-overwegen.html
Durf te wedden dat klaas dit dan weer niet komt copy pasten
Leuk dat het "overwogen" wordt wel, maar misschien is dat meer voor de vorm?quote:Cryptomunten als de bitcoin hebben nu nog vaak een louche imago. Omdat ze anonieme betalingen mogelijk maken, zijn ze een geliefd instrument voor witwaspraktijken door criminelen.
Buy high sell lowquote:Op woensdag 14 november 2018 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme man, wou vanochtend wat de deur uit doen, lukte niet omdat Binance onderhoud had en nu dit
Dat wordt een permissioned blockchain. Ik denk GoChain.quote:Op woensdag 14 november 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Positief nieuws over blockchain op nu.nl
https://www.nu.nl/cryptov(...)optie-overwegen.html
Durf te wedden dat klaas dit dan weer niet komt copy pasten
Duidelijk BCH ABC natuurlijk, lekker gecentraliseerd. Roger en Jihan fixen die shit wel eventjesquote:Op woensdag 14 november 2018 16:29 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat wordt een permissioned blockchain. Ik denk GoChain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |