abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183044853

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
pi_183044914
_O_ TT _O-
Lambo of Rekt
pi_183045001
Echt een interessante markt waar we momenteel in verkeren, heb al een mooi rendement kunnen pakken de afgelopen weken.

VET, Universa, WAN _O_ *O*
pi_183045163
Loopt Etherdelta kans om gesloten te worden door de SEC?
En is het technische erg lastig dit af te sluiten? Wat zijn de gevolgen voor gebruikers?
pi_183045214
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:51 schreef ZetaOS het volgende:
Loopt Etherdelta kans om gesloten te worden door de SEC?
En is het technische erg lastig dit af te sluiten? Wat zijn de gevolgen voor gebruikers?
ED is niet decentralized en kan gewoon aangepakt worden
pi_183046173
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

ED is niet decentralized en kan gewoon aangepakt worden
Hmmm, Maar je coins kan je gewoon nog bereiken via de private key van ED als de exchange plat gaat right? Gebuik EtherDelta (nooit vandaar)

Ik vraag dat na aanleiding hiervan: https://www.coindesk.com/(...)es-after-etherdelta/

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2018 18:02:12 ]
pi_183048654
zijn we al rekt
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2018 @ 20:30:28 #9
230491 Zith
pls tip
pi_183049230
Ik wel, mag weer terug naar ziekenhuis 🙄 virus gevonden die mijn lichaam op dit moment niet kan afslaan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183049588
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 20:30 schreef Zith het volgende:
Ik wel, mag weer terug naar ziekenhuis 🙄 virus gevonden die mijn lichaam op dit moment niet kan afslaan.
:{

good luck men...
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 november 2018 @ 21:43:29 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183050993
quote:
Sterkte maat. Laat die kutziekte je er niet onder krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 november 2018 @ 23:08:15 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183052927
quote:
Sterkte boy...
  vrijdag 9 november 2018 @ 23:08:19 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_183052931
quote:
Jij kan dit
pi_183055279
quote:
zet hem op ouwe pik ouwe pijp
pi_183056278
quote:
Vervelend, hoop dat je snel weer hersteld.
pi_183058679
quote:
Sterkte!!!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2018 @ 11:44:21 #17
230491 Zith
pls tip
pi_183059064
Kap ff 😠 is niet zo serieus, moet alleen de hele dag aan het infuus voor een weekje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183059952
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 11:44 schreef Zith het volgende:
Kap ff 😠 is niet zo serieus, moet alleen de hele dag aan het infuus voor een weekje
Zith wordt een beetje kriegel van iedereen die denkt dat ie gelijk in kritieke toestand is. Is allemaal goed bedoeld hè Zith!!!!
pi_183060391
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 11:44 schreef Zith het volgende:
Oooh wat lul je dan. ;)
Vakman pur sang
pi_183060855
quote:
Sterkte pik, kom op ! Jij kunt dit ^O^
pi_183061042
GEERT gedelist van Cryptopia. :(

Lijstje shitcoins (~70) gedelist, zie:

quote:
Delisted
Rating (*)(*) (*) (*) ( )
Cryptopia has permanently delisted the following coins. After conducting thorough reviews, we determined that the following coins did not comply with our Listing Policy and as such, have been removed from the exchange.

We would like to reassure our users that Cryptopia only delists coins that could expose our users to risk and do so to maintain strict security protocols. For further information regarding Cryptopia's delisting guidelines, our full policy can be viewed here.
https://support.cryptopia(...)e780d7e096888a961976

:')

Raad eens welke er tussen staat?

Het begint met een WAVE en eindigt met een S. JAJAJAJANANSAHSHABROEK
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:20:23 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_183061376
Cryptopia. Echt een fantastische exchange ook :').
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:30:34 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183061513
#7 in trading volume op oceanex gisteren :D Dat is toch weer 21k gratis OCE er bij O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:38:49 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_183061669
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

BATCoin ook, wel gelist worden op Coinbase maar gedelist worden op Cryptopia...
pi_183062032
Jongens jongens.... dat is volgens mij al een jaar geleden of zo dat waves van Cryptopia gedelist werd. Oud nieuws man
pi_183063901
Frans man, laat ons lekker oud nieuws herhalen.
pi_183064080
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Cryptopia kon het update tempo van Waves niet bijhouden, daarom zaten ze telkens op een fork na een mandatory update.

Pauper exchange...
  zaterdag 10 november 2018 @ 18:03:19 #29
131603 Afwazig
Serious business
pi_183065059
Daarnaast is de liquidatiteit op topia ook kut. Voor hun is zoveel coins (met een eigen blockchain) listen ook helemaal niet rendabel. Al die erc20 bagger wel.
pi_183065100
Zelden zo'n kutexchange gezien inderdaad, een klein beetje volume en dat ding ligt op z'n gat.

Goh, zijn we het met z'n allen toch nog roerend ergens over eens (behalve over dat SEAL een shitcoin is :P)
pi_183072276
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is de liquidatiteit op topia ook kut. Voor hun is zoveel coins (met een eigen blockchain) listen ook helemaal niet rendabel. Al die erc20 bagger wel.
Liquidatiteit is listig bij veel exchanges.
pi_183072914
Liquidatiteit? :?
pi_183072998
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:32 schreef illusions het volgende:
Ja, duh, chanant dat je dat niet weet.
pi_183073055
:D
  zondag 11 november 2018 @ 13:18:32 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_183077136
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 00:32 schreef illusions het volgende:
Een autocorrect proberen op te lossen en het dan maar half doen :D
  zondag 11 november 2018 @ 13:26:41 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183077280
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 00:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, duh, chanant dat je dat niet weet.
De famfare gaat uit zodra hij het leert.

Hont.
pi_183077386
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hont.
MAND.
pi_183077430
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hont.
Net ¤450 geinvesteerd in saffraan :D
  zondag 11 november 2018 @ 13:58:59 #39
157922 fathank
pi_183077893
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Net ¤450 geinvesteerd in saffraan :D
Heb ik gekocht voor 50 cent.

Daarna ben ik erop gaan stampen.
pi_183078013
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb ik gekocht voor 50 cent.

Daarna ben ik erop gaan stampen.
Mijn saffraan... wat doe je? 😢
pi_183078147
XLM is EOS weer voorbij.
pi_183078228
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:18 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een autocorrect proberen op te lossen en het dan maar half doen :D
Vond het apart dat jullie het allebei zo typten. :P
  zondag 11 november 2018 @ 14:32:42 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_183078428
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Vond het apart dat jullie het allebei zo typten. :P
Ik denk een copy pasta van zijn kant :P
pi_183081500
Dacht dat dit crypto was maar het lijkt wel een normale markt, in het weekend is het hier compleet dood. :P
pi_183082486
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 14:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik denk een copy pasta van zijn kant :P
Heb het overgetypt :P

Old skool cool.
pi_183082499
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2018 14:16 schreef Gehrman het volgende:
XLM is EOS weer voorbij.
En terecht. EOS is echt een totale ramp.

pi_183082523
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom doen die tering plaatjes het niet.
  zondag 11 november 2018 @ 19:13:28 #48
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183084475
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:07 schreef KapBak het volgende:

[..]

Waarom doen die tering plaatjes het niet.
Hmz...
pi_183084871
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
L
E
G
E
N
D
pi_183086945
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 19:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

L
E
G
E
N
D
Lambo of Rekt
  zondag 11 november 2018 @ 22:38:22 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183091307
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Roger Ver en Craig Wright zijn BCH ook echt finaal de grond in aan het werken :') Die coin is straks waardeloos.

Of je het nu wel of niet met de visie van de BCH fork eens bent, de mensen die zich hebben opgeworpen als vertegenwoordigers voor die forks slopen de gehele community en idee achter de afsplitsing van bitcoin.

Shitshow galore
pi_183091466
Verdomme weer een rukweek.
VET onder de dollarcent morgen.
Vakman pur sang
pi_183092691
Jep, en als het even tegen zit gaan we nog een jaartje of 2 sideways.
Lambo of Rekt
pi_183092886
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Roger Ver en Craig Wright zijn BCH ook echt finaal de grond in aan het werken :') Die coin is straks waardeloos.

Of je het nu wel of niet met de visie van de BCH fork eens bent, de mensen die zich hebben opgeworpen als vertegenwoordigers voor die forks slopen de gehele community en idee achter de afsplitsing van bitcoin.

Shitshow galore
Mooi, hopelijk keert dan iedereen weer terug naar de enige echte Bitcoin. Al dat gezeik rondom BCH lijkt mij ook schadelijk voor BTC, ze hebben immers toch een beetje de naam gejat. BCH, shitcoin
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 02:04:01 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183094003
Gebeurt echt niet veel he :D Ben laatste tijd wat druk, maar iedere keer als ik kijk is het ongeveer gelijk :D
pi_183094270
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien wat meer background info? Wat is hetgeen je basht hier, dat iemand private keys heeft weten te bemachtigen? Is dat door laksheid van de account eigenaar gebeurd? Ik kan ook m'n ETH private keys laten slingeren, en dan zou ik weinig hoop hebben dat dat naar mij ("rightful owner") weer teruggekeerd zou worden.

EOS wordt veel gebashed, en er zal ook wel veel mis mee zijn, eigenlijk ga ik nooit zo diep op dat soort dingen in omdat ik alleen trade. Maar ben benieuwd wat dan toch die bottlenecks zijn.

Voor een #hodler best interessant lijkt me.
pi_183094281
Wel een high roller zie ik.

https://eosauthority.com/account/ha4tamjtguge

:P

341 hele tokens en een beetje.

Vraag me toch af, als je die zooi zo makkelijk kan hacken, hoe dan? Dan heb ik weer eens wat te doen.
  maandag 12 november 2018 @ 06:32:52 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183094296
pi_183096239
VET onder de 1 cent :W :')
  maandag 12 november 2018 @ 10:43:35 #61
157922 fathank
pi_183096564
sow koekoek
pi_183096690
quote:
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 11:27:16 #63
230491 Zith
pls tip
pi_183097277
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:18 schreef sandertjuh het volgende:
VET onder de 1 cent :W :')
In december x12, anders ben je echt gek in je hoofd.
  maandag 12 november 2018 @ 11:33:05 #64
131603 Afwazig
Serious business
pi_183097378
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:27 schreef Zith het volgende:

[..]

In december x12, anders ben je echt gek in je hoofd.
Toen die persoon dat max $12 EOY riep kreeg die zo`n lading bagger over zich heen dat dat echt veel te weinig was. En moet je het nu eens zien. :D

De bearmarkt is real maar in retrospect laat dit wel zien hoe bizar de tijd toen was.
  maandag 12 november 2018 @ 11:48:12 #65
157922 fathank
pi_183097667
VET $12, Universa dat iedereen miljonair zou gaan maken, GUTS dat de ticketindustrie zou gaan disrupten, MODUM met z'n werkende product dat hoge ogen zou gaan gooien, XVG + Playstation partnership etcetc. Zo zijn er nog wel 1000 uitspraken die gedaan zijn in de bullmarket uit z'n verband te rukken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 11:56:20 #66
416575 crew  Evenstar
pi_183097831
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Toen die persoon dat max $12 EOY riep kreeg die zo`n lading bagger over zich heen dat dat echt veel te weinig was. En moet je het nu eens zien. :D

De bearmarkt is real maar in retrospect laat dit wel zien hoe bizar de tijd toen was.
Maakt wel duidelijk hoe ziek hard het omhoog en omlaag kan ja :P
  maandag 12 november 2018 @ 12:02:25 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183097939
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij viel dat wel mee.
pi_183098014
Zeggen dat VEN máár 12 dollah eoy zou zijn werd zelfs weggezet als "trollen". :D :'( :D _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 12 november 2018 @ 12:15:55 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_183098182
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij viel dat wel mee.
Ik ga geen bron voor je zoeken. Dat is echt belachelijk veel topics geleden. Zoek het zelf maar op als je het niet gelooft :').
  maandag 12 november 2018 @ 12:17:51 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_183098219
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef fathank het volgende:
VET $12, Universa dat iedereen miljonair zou gaan maken, GUTS dat de ticketindustrie zou gaan disrupten, MODUM met z'n werkende product dat hoge ogen zou gaan gooien, XVG + Playstation partnership etcetc. Zo zijn er nog wel 1000 uitspraken die gedaan zijn in de bullmarket uit z'n verband te rukken.
Die guldenshiller Jean-Luc ofzo zie je ook nooit meer. Dat was ook altijd lachen :D. PoW2 jongeeee.

Of DGB met die minecraft onzin _O-.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 12:17:57 #71
230491 Zith
pls tip
pi_183098223
£12 eoy is niet voor niets een meme geworden.
  maandag 12 november 2018 @ 12:19:52 #72
157922 fathank
pi_183098250
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeggen dat VEN máár 12 dollah eoy zou zijn werd zelfs weggezet als "trollen". :D :'( :D _O-
nichemarkt, gaat nooit wat worden
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 12:19:52 #73
230491 Zith
pls tip
pi_183098251
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die guldenshiller Jean-Luc ofzo zie je ook nooit meer. Dat was ook altijd lachen :D. PoW2 jongeeee.

Of DGB met die minecraft onzin _O-.
Maikuul die 6 cijfers euro had aan XVG en niet wilde verkopen 😎

Het Universa geshill hier tijdens ICO en Typisch die gelijk erna een paar maanden moest onderduiken 😎
  maandag 12 november 2018 @ 12:20:03 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183098255
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:15 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ga geen bron voor je zoeken. Dat is echt belachelijk veel topics geleden. Zoek het zelf maar op als je het niet gelooft :').
  maandag 12 november 2018 @ 12:20:55 #75
157922 fathank
pi_183098277
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Het Universa geshill hier tijdens ICO en Typisch die gelijk erna een paar maanden moest onderduiken 😎
De echte universa shill is nog steeds ondergedoken. vigen98.

Die kerel was net een digitale Tommy Teleshopping :')
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 12:21:52 #76
230491 Zith
pls tip
pi_183098296
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:20 schreef fathank het volgende:

[..]

De echte universa shill is nog steeds ondergedoken. vigen98.

Die kerel was net een digitale Tommy Teleshopping :')
Idd ja :')
  maandag 12 november 2018 @ 12:23:07 #77
157922 fathank
pi_183098319
Gelukkig is er nog Oyster/Pearl dat ons gouden bergen brengen _O_

64 GB decentralised storage voor 7 cent hoe kan dat nou geen succes worden _O_ _O_
  maandag 12 november 2018 @ 13:13:50 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_183099520
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:19 schreef Zith het volgende:

[..]

ja hij ging wachten tot juni (lekker arbitrair ook). Wtf _O-
pi_183099989
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 06:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien wat meer background info? Wat is hetgeen je basht hier, dat iemand private keys heeft weten te bemachtigen? Is dat door laksheid van de account eigenaar gebeurd? Ik kan ook m'n ETH private keys laten slingeren, en dan zou ik weinig hoop hebben dat dat naar mij ("rightful owner") weer teruggekeerd zou worden.

EOS wordt veel gebashed, en er zal ook wel veel mis mee zijn, eigenlijk ga ik nooit zo diep op dat soort dingen in omdat ik alleen trade. Maar ben benieuwd wat dan toch die bottlenecks zijn.

Voor een #hodler best interessant lijkt me.
Het punt is dat er een arbiter is die on-chain met assets kan schuiven.

Stel jij verliest 1 Bitcoin door phising, dan zou je naar een "rechter" kunnen gaan en zeggen "hey ik ben opgelicht, kan je mijn BTC terugpompen?" en dan gaat er iemand naar kijken en die kan dan die Bitcoin bij de oplichter weghalen en naar jou terugbrengen.

Is natuurlijk wachten totdat dit fout gaat en de arbiter er een keertje naast zit.
pi_183100123
Dat artikel 2 alleen al, wat de fuck. Het is een distributed system, geen natiestaat die we hier opbouwen :') :') :') :')
  maandag 12 november 2018 @ 13:53:31 #82
157922 fathank
pi_183100357
EOS is echt een pareltje. GTST in cryptospace _O-

ff zoeken of ik die Blockproducers skypemeeting-shitshow nog kan vinden

Dit is ook wel een geinige.
pi_183100412
Zamfir slaat de spijker op de kop :P

VladZamfir twitterde op zaterdag 10-11-2018 om 12:36:45 it is nice to get stolen funds back, but is this governance process something EOS should be proud of? Who is Ben Gates? Where does his presumed authority come from? https://t.co/NMFZUIwocp reageer retweet
pi_183101268
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
Lambo of Rekt
pi_183101329
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Laatste keer dat ik het zeg boys; Gochain... man man man, wat een bizarre coin _O_
Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.
pi_183101385
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is dat je het zegt.

Lambo of Rekt
pi_183101521
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

maandag 12 november 2018 @ 15:02:10 #88
157922 fathank
pi_183101767
quote:
maar 10x sneller dan ethereum

kun je beter universa pakken die doet 20k tps
  maandag 12 november 2018 @ 15:02:29 #89
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183101775
quote:
Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Hmz...
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 15:20:22 #90
230491 Zith
pls tip
pi_183102092
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wat is Gochain? Wat doet Gochain? En waarom zou ik het laatste beetje spaargeld van mijn dochtertje erin moeten gooien?
Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.

De missie van GoChain is om de markt van een snel, energiezuinig, en kostenefficiënt netwerk te voorzien. De nadruk ligt daarbij op decentraliteit (door te forceren om nodes in verschillende landen te draaien), snelheid (vanaf 1300 transacties per seconde), en energie (energieverbruik tot 1000 keer lager dan Bitcoin en Ethereum).

Het team achter GoChain bestaat voornamelijk uit techneuten. Dat is goed om te zien, aangezien tegenwoordig veel bedrijven worden opgestart zonder drijvende kracht van een development team. Na de livegang van het netwerk ligt de nadruk op het uitbreiden van de mogelijkheden van smart contracts, en het verder verhogen van de transactiesnelheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 12-11-2018 15:25:58 ]
  maandag 12 november 2018 @ 15:29:16 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183102300
Ah ETH-killer numero 3048 dus. ^O^
  maandag 12 november 2018 @ 16:01:14 #92
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183103083
quote:
8s.gif Op maandag 12 november 2018 15:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Met GoChain is het mogelijk om alle Ethereum smart contracts, tools en wallets te gebruiken op een nieuw netwerk. Daarmee is de drempel om van het ene netwerk naar het andere over te stappen weggenomen, en de potentiële markt gigantisch.

De missie van GoChain is om de markt van een snel, energiezuinig, en kostenefficiënt netwerk te voorzien. De nadruk ligt daarbij op decentraliteit (door te forceren om nodes in verschillende landen te draaien), snelheid (vanaf 1300 transacties per seconde), en energie (energieverbruik tot 1000 keer lager dan Bitcoin en Ethereum).

Het team achter GoChain bestaat voornamelijk uit techneuten. Dat is goed om te zien, aangezien tegenwoordig veel bedrijven worden opgestart zonder drijvende kracht van een development team. Na de livegang van het netwerk ligt de nadruk op het uitbreiden van de mogelijkheden van smart contracts, en het verder verhogen van de transactiesnelheid.

Maar goed dat ik geen dochtertje heb, anders was ze haar spaargeld wel kwijt.
Hmz...
pi_183103301
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:02 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Gochain;

100% ETH compatible
Zijn sinds maart uit de ICO, hebben nu al een veel beter netwerk dan ETH
1300TPS op mainnet already
Betalen via Telegram werkt al, whatsapp zijn ze mee bezig
Microsoft Azure koppeling is al in bedrijf
Eerste 5 ICO's lopen
Het team is van wereldformaat.
De fee's voor transacties; 0,000002$

Ik zou zeggen, lees dit ook eens;
Binance review Gochain

Sinds maart uit de ICO, ze hebben belachelijk veel voor elkaar in die korte periode, incl Binance / Bittrex listing. Next gen smart contracts komt eraan.

Dit is Ethereum 3.0.

You heard it here. Gochain, is de verrassing van de volgende bullrun, mark the words, screenshot this. 8 cent is een KOOPJE.

Laatste shill van mijn kant :P Niet zeggen dat je het gemist hebt dus achteraf.

En als klap op de vuurpijl;
Ze missen geen deadlines, ze deliveren... sterker nog ze OVERdeliveren, ze bouwen meer dan dat ze announcen en dat lukt tot nu toe heel aardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door EggsTC op 12-11-2018 16:16:33 ]
Lambo of Rekt
pi_183103335
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Ah ETH-killer numero 3048 dus. ^O^
Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.
Lambo of Rekt
pi_183104683
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, de enige die ETH op dit moment al op ALLE fronten verslaat afgezien van de aantallen transacties. Maar dat gaat snel veranderen als ETH niet met Scalability oplossingen komt, de shitshow van Vitalik, laatst was er weer ophef om.
Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
pi_183104726
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(

Enlighten me
Lambo of Rekt
pi_183104829
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Enlighten me
Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.

Oh wacht PoA is omgevormd naar proof or reputation. Maar dit is niet permissionless, de value proposition van Ethereum (en Bitcoin) zit hem er juist in dat iedereen een node kan draaien, dat kan bij Gochain niet want je moet door een centraal systeem heen -> "apply to run a node". Dan kan je niet zo goed AWS gebruiken of EOS.

Daardoor is het ook een appels met peren vergelijking om Ethereum en Gochain te vergelijken. Ethereum kan heel eenvoudig 1.5 miljoen TPS aan maar dan ben je niet permissionless en decentraal meer. De uitdaging zit hem er juist in om een dat wel te zijn en dan nog schaalbaar te zijn. Gochain kiest in de scalability trillema gewoon ervoor om permissionless op te geven voor schaalbaarheid, prima, maar dan kan je het niet vergelijken met een netwerk dat wel permissionless is.

Als ik een groep ondernemingen was en Gochain wilde gebruiken zou ik gewoon even samenkomen en een consortium chain draaien.
pi_183104854
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een PoA zoals Gochain draait bestaat er echt allang voor Ether.

Oh wacht PoA is omgevormd naar proof or reputation. Maar dit is niet permissionless, de value proposition van Ethereum (en Bitcoin) zit hem er juist in dat iedereen een node kan draaien, dat kan bij Gochain niet want je moet door een centraal systeem heen -> "apply to run a node". Dan kan je niet zo goed AWS gebruiken of EOS.

Daardoor is het ook een appels met peren vergelijking om Ethereum en Gochain te vergelijken. Ethereum kan heel eenvoudig 1.5 miljoen TPS aan maar dan ben je niet permissionless en decentraal meer. De uitdaging zit hem er juist in om een dat wel te zijn en dan nog schaalbaar te zijn. Gochain kiest in de scalability trillema gewoon ervoor om permissionless op te geven voor schaalbaarheid, prima, maar dan kan je het niet vergelijken met een netwerk dat wel permissionless is.

Als ik een groep ondernemingen was en Gochain wilde gebruiken zou ik gewoon even samenkomen en een consortium chain draaien.
Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
Lambo of Rekt
pi_183104868
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niets is 100% decentraal, dus; Deze comment laat toch wel pijnlijk zien hoe weinig je ervan af weet :(
Permissionless en permissioned is een verschil.

Iedereen kan een Ethereum node draaien, niet iedereen kan een Gochain node draaien. Dat is een trade off (die prima verdedigbaar is he) maar die je vergeet te vermelden in je posts en dat is niet echt eerlijk :P
pi_183104882
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Permissionless en permissioned is een verschil.

Iedereen kan een Ethereum node draaien, niet iedereen kan een Gochain node draaien. Dat is een trade off (die prima verdedigbaar is he) maar die je vergeet te vermelden in je posts en dat is niet echt eerlijk :P
Het doet er ook niet echt toe, want ook ETH is niet decentraal, simple as that.
Lambo of Rekt
pi_183104912
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het doet er ook niet echt toe, want ook ETH is niet decentraal, simple as that.
Decentraal is geen binary keuze.
pi_183104922
quote:
To get accepted as a GoChain signer, you must meet some minimum requirements. All of these are compared with other nodes in the network to decide if your company would be a good fit.

Annual recurring revenue
Number of employees
Years in business
Funding level
Public/private
Dit is toch echt wat anders dan een netwerk waar jij en ik zonder toestemming in en uit kunnen stappen.
pi_183104924
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Decentraal is geen binary keuze.
Klopt, maar dan nog is je argument niets waard wat betreft decentraliteit. Je moet genoeg decentraal zijn, en dat is GoChain prima, met trusted topnodes
Lambo of Rekt
pi_183104934
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar dan nog is je argument niets waard wat betreft decentraliteit. Je moet genoeg decentraal zijn, en dat is GoChain prima, met trusted topnodes
Mijn argument gaat over permissioned en permissionless. Gochain is permissioned, Ethereum is permissionless.
pi_183104936
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is toch echt wat anders dan een netwerk waar jij en ik zonder toestemming in en uit kunnen stappen.
Dit is juist goed voor de stabiliteit van het netwerk straks.
Lambo of Rekt
pi_183104939
quote:

[..]

Dit is juist goed voor de stabiliteit van het netwerk straks.
Helemaal mee eens. Maar benoem die trade off dan.
pi_183104941
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Mijn argument gaat over permissioned en permissionless. Gochain is permissioned, Ethereum is permissionless.
Ja, nou als je 100x sneller, minder fee, en groener bent... mag dat "less" er wel vanaf van mij
Lambo of Rekt
pi_183104955
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar benoem die trade off dan.
Klopt, maar het is dermate insignificant dat ik niet eens dacht dat het noemenswaardig was.
Lambo of Rekt
pi_183104963
quote:

[..]

Ja, nou als je 100x sneller, minder fee, en groener bent... mag dat "less" er wel vanaf van mij
Helemaal prima, maar het is wel een vrij belangrijk feit wat je vergeet te benoemen.

Want doordat het permissioned is gaat het niet de concurrentie aan met permissionless netwerken zoals Ethereum maar met permissioned netwerken zoals Hyperledger, Quorom etc. En die zijn allemaal al vele malen verder dan Gochain.
pi_183104972
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:41 schreef KapBak het volgende:
Helemaal prima, maar het is wel een vrij belangrijk feit wat je vergeet te benoemen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar het is dermate insignificant dat ik niet eens dacht dat het noemenswaardig was.

Lambo of Rekt
pi_183104975
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe kan je dit insignificant noemen joh? Het zit in de kern van een publieke blockchain dat het peer-to-peer is.
pi_183105002
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:41 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe kan je dit insignificant noemen joh? Het zit in de kern van een publieke blockchain dat het peer-to-peer is.
Ik vind het insignificant omdat geen enkele asset 100% decentraal is, daarbij worden nu alle nextgen blockchains gebouwd op trusted nodes, bijna alle... Als er een paar peers zijn (users) die eraan meedoen, gaat dat A) snel weg, want particulieren hebben niet de resources om een node te draaien zodra een blockchain groot genoeg wordt, en B) maakt dat het niet extreem veel decentraler, daar particulieren slechts beperkte capaciteit hebben om de transacties te confirmen. Waar de "trusted nodes", dus vrijwel 90% van al het werk op zich zullen nemen.

Derhalve insignificant.
Lambo of Rekt
pi_183105024
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind het insignificant omdat geen enkele asset 100% decentraal is, daarbij worden nu alle nextgen blockchains gebouwd op trusted nodes, bijna alle... Als er een paar peers zijn (users) die eraan meedoen, gaat dat A) snel weg, want particulieren hebben niet de resources om een node te draaien zodra een blockchain groot genoeg wordt, en B) maakt dat het niet extreem veel decentraler, daar particulieren slechts beperkte capaciteit hebben om de transacties te confirmen. Waar de "trusted nodes", dus vrijwel 90% van al het werk op zich zullen nemen.

Derhalve insignificant.
Het gaat niet om decentraal. Het gaat om permissioned tegen permissionless.

Ik verwijs je graag door naar deze recente paper ( https://scholar.princeton(...)kchain_paper_v3g.pdf ) waar in paragraaf 2.2 (bladzijde 8) het verschil wordt uitgelegd tussen private, consortium en publiek.
pi_183105092
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:45 schreef KapBak het volgende:

[..]

Het gaat niet om decentraal. Het gaat om permissioned tegen permissionless.

Ik verwijs je graag door naar deze recente paper ( https://scholar.princeton(...)kchain_paper_v3g.pdf ) waar in paragraaf 2.2 (bladzijde 8) het verschil wordt uitgelegd tussen private, consortium en publiek.
Ja maar wat heeft het voor meerwaarde, permissionless? Mocht er in een vaag geval tóch fraude gepleegd gaan worden door samenspannen van nodes die dus transacties ongeldig maken, dan is dat binnen notime wijdverspreid op alle kanalen die je kunt bedenken, en dan zal de coin eraan gaan. Mensen kunnne ook bekijken of het eerlijk gaat met permissionnodes, of zonder... dat maakt niet uit, zodra oneerlijkheid wordt geconstateerd, ben je exit met je hele coin. Het heeft 0 meerwaarde omdat het inzichtelijk is.

En dat gaat geen enkele coin lopen, een risico van dit formaat.
Lambo of Rekt
pi_183105121
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar wat heeft het voor meerwaarde, permissionless? Mocht er in een vaag geval tóch fraude gepleegd gaan worden door samenspannen van nodes die dus transacties ongeldig maken, dan is dat binnen notime wijdverspreid op alle kanalen die je kunt bedenken, en dan zal de coin eraan gaan. Mensen kunnne ook bekijken of het eerlijk gaat met permissionless nodes, of zonder... dat maakt niet uit, zodra oneerlijkheid wordt geconstateerd, ben je exit met je hele coin. Het heeft 0 meerwaarde omdat het inzichtelijk is.
De meerwaarde moet uiteindelijk nog blijken, dat laat ik graag aan de markt over. Wat voor meerwaarde heeft een blockchain überhaupt?

Ik zeg alleen dat je vergelijking van Ethereum vs Gochain niet eerlijk is omdat er een fundamenteel verschil tussen de twee zit.
pi_183105131

Voor lui die geen zin hebben om die paper te kijken, dit plaatje vat het ook prima samen.
pi_183105149
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:49 schreef KapBak het volgende:

[..]

De meerwaarde moet uiteindelijk nog blijken, dat laat ik graag aan de markt over. Wat voor meerwaarde heeft een blockchain überhaupt?

Ik zeg alleen dat je vergelijking van Ethereum vs Gochain niet eerlijk is omdat er een fundamenteel verschil tussen de twee zit.
De blockchain heeft als meerwaarde, dat mensen niet meer geflest worden. Vertrouwensissue wordt opgelost doordat alles geregistreerd wordt en onomkeerbaar is. Zodra het door gaat lekken dat nodes hier fraude mee plegen, is je coin exit, simple as that... hoe groot je ook bent als asset.

Naast dat, zullen er tig nodes meedoen, trusted nodes, en hoe meer er mee doen, hoe moeilijker het wordt om een fraude van dat formaat te plegen.

Ze zetten de hele chain op het spel voor 1 transactie? Dan moet dat een miljarden transactie zijn, en dan nog... de coin is exit na het plegen van zulke fraude, het werkt tegen henzelf als ze dat doen.
Lambo of Rekt
pi_183105190
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De blockchain heeft als meerwaarde, dat mensen niet meer geflest worden. Vertrouwensissue wordt opgelost doordat alles geregistreerd wordt en onomkeerbaar is. Zodra het door gaat lekken dat nodes hier fraude mee plegen, is je coin exit, simple as that... hoe groot je ook bent als asset.
Nou ja je kunt iets meer vertrouwen als je zelf de blockchain kan valideren bij een permissionless blockchain dan bij een permissioned blockchain.

En dat dat niet foutloos gaat blijkt wel uit hoeveel problemen sommige mensen hebben met het draaien van een Ethereum node hoor, zie bijvoorbeeld deze lijst met sync issues. Maar het is een feit dat iedereen een node *kan* draaien (dus zonder enige toestemming van wie dan ook) waar dat bij Gochain niet zo is.

Die trade off benoem je niet en gaat dan doen alsof ze allemaal problemen opgelost hebben _O-
pi_183105202
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:53 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja je kunt iets meer vertrouwen als je zelf de blockchain kan valideren bij een permissionless blockchain dan bij een permissioned blockchain.

En dat dat niet foutloos gaat blijkt wel uit hoeveel problemen sommige mensen hebben met het draaien van een Ethereum node hoor, zie bijvoorbeeld deze lijst met sync issues.
Herinner je je de ETH snapshot nog, toen ETC en ETH uit elkaar gingen? Permissionless of permissioned... de zaak werd teruggedraaid dmv een snapshot. Dus ZELFS toen was het omkeerbaar...
Lambo of Rekt
pi_183105215
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
Naast dat, zullen er tig nodes meedoen, trusted nodes, en hoe meer er mee doen, hoe moeilijker het wordt om een fraude van dat formaat te plegen.

Ze zetten de hele chain op het spel voor 1 transactie? Dan moet dat een miljarden transactie zijn, en dan nog... de coin is exit na het plegen van zulke fraude, het werkt tegen henzelf als ze dat doen.
Ik zeg toch ook nergens dat Gochain een verkeerde trade off maakt? Misschien wordt het wel het enterprise platform. Nogmaals dat laat ik lekker aan de markt over. Maar er zit een fundamenteel verschil tussen de twee.
pi_183105222
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat Gochain een verkeerde trade off maakt? Misschien wordt het wel het enterprise platform. Nogmaals dat laat ik lekker aan de markt over. Maar er zit een fundamenteel verschil tussen de twee.
Zal wel, voorlopig klapt Go ze op alle fronten, GO gaat moon. :7
Lambo of Rekt
pi_183105251
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zal wel, voorlopig klapt Go ze op alle fronten, GO gaat moon. :7
_O- _O- _O- _O-
pi_183105261
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:56 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Lach maar, we gaan het zien :7 Niet huilen als je buiten de GoFlagship valt he :P
Lambo of Rekt
pi_183105317
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lach maar, we gaan het zien :7 Niet huilen als je buiten de GoFlagship valt he :P
Wat boeit mij die prijs nou.

Je loopt iets te shillen en vergelijkt appels met peren, maar de gemiddelde retail user heeft dat nooit door en als ik dan met wat commentaar kom is je uiteindelijke reactie "zal wel, allemaal rijk geen gezeik".
pi_183105340
Als je zoveel interesse in de permissioned platform space hebt zal ik vooral bij Hyperledger, Quorom en R3 (Corda) gaan kijken. Maar die hebben geen tokens die moon kunnen gaan dus zullen wel niet interessant zijn _O-
pi_183105375
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat boeit mij die prijs nou.

Je loopt iets te shillen en vergelijkt appels met peren, maar de gemiddelde retail user heeft dat nooit door en als ik dan met wat commentaar kom is je uiteindelijke reactie "zal wel, allemaal rijk geen gezeik".
Nee, t gaat me erom dat ze een veel beter platform hebben dan dat ETH nu heeft, ze zijn wat ETH wilde bereiken, en nog verder dan dat. Behalve je permissionless gebull, iets wat totaal insignificant is, zoals ik net uitlegde.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 18:11:24 #127
230491 Zith
pls tip
pi_183105487
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, t gaat me erom dat ze een veel beter platform hebben dan dat ETH nu heeft, ze zijn wat ETH wilde bereiken, en nog verder dan dat. Behalve je permissionless gebull, iets wat totaal insignificant is, zoals ik net uitlegde.
Mja, dit voelt net als BCH users die claimen innovatief te zijn door 1mb in 32mb te veranderen in de config...

Zoals gezegd kan Eth dit ook allemaal bereiken maar kiezen ze ervoor het niet te doen (met imo goede redenen, maar ik ben nog van de oude garde / ouderwets).
pi_183105527
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, dit voelt net als BCH users die claimen innovatief te zijn door 1mb in 32mb te veranderen in de config...

Zoals gezegd kan Eth dit ook allemaal bereiken maar kiezen ze ervoor het niet te doen (met imo goede redenen, maar ik ben nog van de oude garde / ouderwets).
Ja maar dan pak je 1 voorbeeld... GO is niet innovatief op 1 front... maar op tientalllen fronten.
Lambo of Rekt
pi_183105533
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:
ze zijn wat ETH wilde bereiken
Nee want Ethereum wilde dus altijd een permissionless platform zijn.
pi_183105556
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee want Ethereum wilde dus altijd een permissionless platform zijn.
Ja naja, als ze zich daarmee zo extreem beperken, om dat maar niet los te kunnen laten.

Dat is hetzelfde als; Mja, we kunnen een auto niet sneller en goedkoper maken, omdat we PERSEE deze motor erin willen hebben, andere motors kunnen wel, die wat andere zaken met zich meebrengen, maar we doen het niet omdat we persee die motor willen.

Kosten versus baten. Soms moet je inleveren
Lambo of Rekt
pi_183105579
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:16 schreef EggsTC het volgende:
Kosten versus baten. Soms moet je inleveren
Dit is letterlijk wat ik al 5x post. Het is een trade-off en die moet iedereen lekker zelf maken. Maar jij claimt dat ze "zijn wat Ethereum wilde bereiken" wat gewoon niet zo is want Ethereum is een permissionless platform en niet permissioned _O-
pi_183105600
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is letterlijk wat ik al 5x post. Het is een trade-off en die moet iedereen lekker zelf maken. Maar jij claimt dat ze "zijn wat Ethereum wilde bereiken" wat gewoon niet zo is want Ethereum is een permissionless platform en niet permissioned _O-
Ja, en dat is wat ik al 5 keer zeg; dat permisionless geeft niet zulke extreme voordelen, dat je ALLES wat gochain nu heeft liggen, maar wegwuift want "omg het is niet permissionless".... als je je daaraan wilt houden, prima, maar dan ga je achterlopen, zoals ETH nu al dik doet ^O^
Lambo of Rekt
pi_183105668
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en dat is wat ik al 5 keer zeg; dat permisionless geeft niet zulke extreme voordelen, dat je ALLES wat gochain nu heeft liggen, maar wegwuift want "omg het is niet permissionless".... als je je daaraan wilt houden, prima, maar dan ga je achterlopen, zoals ETH nu al dik doet ^O^
Ik wuif niet alles wat Gochain nu heeft liggen weg, ik zeg alleen dat de vergelijking Ethereum vs Gochain niet opgaat. Je moet Gochain met andere permissioned platformen vergelijken, maar dat doe je niet omdat dan de voordelen minder gigantisch zijn.

Wat je nu doet is Ripple (permissioned) vergelijken met Bitcoin (permissionless) en dan claimen dat Ripple schaalbaarder is dan Bitcoin.
pi_183105692
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik wuif niet alles wat Gochain nu heeft liggen weg, ik zeg alleen dat de vergelijking Ethereum vs Gochain niet opgaat. Je moet Gochain met andere permissioned platformen vergelijken, maar dat doe je niet omdat dan de voordelen minder gigantisch zijn.

Wat je nu doet is Ripple (permissioned) vergelijken met Bitcoin (permissionless) en dan claimen dat Ripple schaalbaarder is dan Bitcoin.
Ja dus eigenlijk is wat je zegt;
"je kunt het beter permissionless houden en mijlen ver achter gaan lopen, dan overstappen naar permissioned wat DOZIJNEN voordelen met zich meebrengt".... dat is wat je zegt?

Zo verlies je ook oorlogen, het bij oude technologie houden "want het heeft gewerkt en is moreel gezien beter"
Lambo of Rekt
pi_183105728
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dus eigenlijk is wat je zegt;
"je kunt het beter permissionless houden en mijlen ver achter gaan lopen, dan overstappen naar permissioned wat DOZIJNEN voordelen met zich meebrengt".... dat is wat je zegt?
Nee. Ik zeg je moet niet permissioned platformen met permissionless platformen gaan vergelijken want dat is een oneerlijke vergelijking.
pi_183105744
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee. Ik zeg je moet niet permissioned platformen met permissionless platformen gaan vergelijken want dat is een oneerlijke vergelijking.
Ok, dan zal ik de vergelijking niet maken, maar dan kan ik nog wel zeggen; GOCHAIN is LICHTJAREN voorbij ETH. Want dat is nu gewoon duidelijk, behalve het permissionless gedeelte, for what its worth.
Lambo of Rekt
pi_183105767
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ok, dan zal ik de vergelijking niet maken, maar dan kan ik nog wel zeggen; GOCHAIN is LICHTJAREN voorbij ETH. Want dat is nu gewoon duidelijk, behalve het permissionless gedeelte, for what its worth.
_O- _O-

Hyperledger, Quorom, Ripple, Corda, EOS etc zijn Ethereum op al die factoren ook al lichtjaren voorbij. Dat is opzich niet heel indrukwekkend.
pi_183105785
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:27 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O-

Hyperledger, Quorom, Ripple, Corda, EOS etc zijn Ethereum op al die factoren ook al lichtjaren voorbij. Dat is opzich niet heel indrukwekkend.
EOS :') Heb je de recentelijke nieuwtjes gevolgd? laat me liet lachen.

Ripple is een jed caleb coin, daar ga ik niet eens op in.

Hyperledger, legit argument.

De rest ken ik niet.
Lambo of Rekt
pi_183105876
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 18:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

EOS :') Heb je de recentelijke nieuwtjes gevolgd? laat me liet lachen.

Ripple is een jed caleb coin, daar ga ik niet eens op in.

Hyperledger, legit argument.

De rest ken ik niet.
EOS is schaalbaarder (4000 vs 1300 TPS) dan GoChain en heeft meer developer activiteit en gebruikers van dapps. Censorship resistance is irrelevant want ze zijn beide permissioned.
pi_183106087
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

EOS is schaalbaarder (4000 vs 1300 TPS) dan GoChain en heeft meer developer activiteit en gebruikers van dapps. Censorship resistance is irrelevant want ze zijn beide permissioned.
EOS klopt van geen kant meer als je de laatste berichtgeving mag geloven. TPS wordt niet gehaald, er is gelazer met die authoritynoodes, het smartcontract systeem zou 1 grote gatenkaas zijn securitywise met meerdere security issues. Dus EOS wil ik niet eens als competitor nemen, daar speelt intern zoveel shit, ik ben benieuwd of ze daaruit komen.

Hoewel, als we GoChain mogen vergelijken met EOS, dan zijn we een eind, zeker als we de marketcap gaan evenaren van EOS.

EOS zou ook even ETH omver werpen, voorlopig is het een shitshow die een leuke piek kende.

Overigens gaat Gochain naar 13K TPS in 2019

Het zou voor devvers ook moeilijk veel geld kosten om een dAPP op EOS te lanceren en te onderhouden, nu wee tik daar het fijne niet van, dit heb ik uit 2e hand info.
Lambo of Rekt
pi_183106239
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
er is gelazer met die authoritynoodes
Onvoorstelbaar vind ik dat, was er maar een soort reputatie score ofzo waarmee je die nodes kon beoordelen.

Maar toch https://eostracker.io/ & https://explorer.gochain.io/home

EOS haalt consequent rond de 30-40 Tx per block, Gochain nog geen 1.
pi_183106280
Ik weet overigens niet of die GoChain explorer klopt hoor, kon ik maar een node draaien om dat te verifiëren :(
pi_183106302
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar vind ik dat, was er maar een soort reputatie score ofzo waarmee je die nodes kon beoordelen.

Maar toch https://eostracker.io/ & https://explorer.gochain.io/home

EOS haalt consequent rond de 30-40 Tx per block, Gochain nog geen 1.
https://stats.gochain.io/
Lambo of Rekt
pi_183106367
quote:
Ja daar staat toch dat het vaak 0 en soms 1 is? Met een uitschieter van 4 transacties maar ja _O-
pi_183106400
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja daar staat toch dat het vaak 0 en soms 1 is? Met een uitschieter van 4 transacties maar ja _O-
Ja dat noemde ik even hierboven al, de transacties izjn nog niet wat het moet zijn, maar het is er wel op ingericht, het is mogelijk, dus invalid argument
Lambo of Rekt
pi_183106505
Dit bijv of dit of een bitfinex wat nodes van EOS beheerst... tja, of EOS het nou is durf ik ook gerust mn vraagtekens bij te stellen. Dat playfield heeft zware shit ook wat betreft die nodes en decentralisatie. Dus misschien kun je beter een ander voorbeeld erbij pakken, ipv EOS.
Lambo of Rekt
pi_183106615
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:
Dit bijv of dit of een bitfinex wat nodes van EOS beheerst... tja, of EOS het nou is durf ik ook gerust mn vraagtekens bij te stellen. Dat playfield heeft zware shit ook wat betreft die nodes en decentralisatie. Dus misschien kun je beter een ander voorbeeld erbij pakken, ipv EOS.
Er zijn zoveel voorbeelden dat is het probleem. Wanchain (waar ook een GoChain advisor achter zit trouwens, diezelfde dude lanceert nu trouwens weer een nieuw platform misschien is dat iets voor je?) die ook gewoon een Ethereum fork met PoA zijn, of VeChain wat ook permissioned en schaalbaar is of NEO die ook permissioned en schaalbaar zijn.

En dan heb je nog die GoChain virtuele hackathon met dat AmAZIX scammers groepje erbij _O- _O-

En wat houdt Bitfinex tegen om een GoChain node te draaien?

Aan al deze eisen kunnen ze voldoen en de hardware kopen is ook niet zo listig voor ze.
pi_183106665
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er zijn zoveel voorbeelden dat is het probleem. Wanchain (waar ook een GoChain advisor achter zit trouwens, diezelfde dude lanceert nu trouwens weer een nieuw platform misschien is dat iets voor je?) die ook gewoon een Ethereum fork met PoA zijn, of VeChain wat ook permissioned en schaalbaar is of NEO die ook permissioned en schaalbaar zijn.

En dan heb je nog die GoChain virtuele hackathon met dat AmAZIX scammers groepje erbij _O- _O-

En wat houdt Bitfinex tegen om een GoChain node te draaien?

Aan al deze eisen kunnen ze voldoen en de hardware kopen is ook niet zo listig voor ze.
Ok... ja ik zie niets waar ik op in kan gaan ofzo.
Lambo of Rekt
pi_183106768
Lambo of Rekt
pi_183106796
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:09 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem net posten O+ _O- _O-
  maandag 12 november 2018 @ 20:09:17 #151
157922 fathank
pi_183108205
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Herinner je je de ETH snapshot nog, toen ETC en ETH uit elkaar gingen? Permissionless of permissioned... de zaak werd teruggedraaid dmv een snapshot. Dus ZELFS toen was het omkeerbaar...
ETH is dan ook een grote shitshow atm met een gigantisch single point of failure.
pi_183108500
dat jullie hier nog geloven in cryptomuntjes :')
pi_183109671
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Is allemaal lucht.

pi_183109827
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is allemaal lucht.

[ afbeelding ]
Welke shitcoins heb je te shillen?
Lambo of Rekt
pi_183110120
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Wacht maar, straks komen al die cryptomunten jouw reet afvegen wanneer je oud bent.
Ook geen 38
pi_183110475
waar / hoe bewaren jullie je private keys eigenlijk
  † In Memoriam † maandag 12 november 2018 @ 21:40:46 #157
230491 Zith
pls tip
pi_183110867
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:09 schreef fathank het volgende:

[..]

ETH is dan ook een grote shitshow atm met een gigantisch single point of failure.
V.?
  maandag 12 november 2018 @ 22:04:48 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183111442
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
In een kluis. Nu op papier, maar wil eigenlijk nog een graveerpen kopen om ze in een strip metaal te graveren.
pi_183112084
quote:
Hidden in plain sight.
Lambo of Rekt
pi_183112268
quote:
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 22:51:05 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183112723
quote:
goed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_183113059
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welke shitcoins heb je te shillen?
Monero na de succesvolle Bulletproof implementatie _O_ _O_
pi_183113073
Ik denk om een kluisje te huren bij de ABN AMRO bank
pi_183113236
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Voor een paar keys? Beetje overkill niet?

Gewoon ergens offline bewaren waar je het niet kwijtraakt, et voila.
pi_183113300
Lekker man cup a soup.
pi_183113497
Ripple gaat deze week met groots nieuws komen!!

Doe er wat mee
pi_183113719
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:21 schreef Dwaalboy het volgende:

Doe er wat mee
Betreft de laatste 100 dingen waarvan je zei "Doe er wat mee", ben ik blij dat ik er niks mee heb gedaan behalve negeren. :P
pi_183113965
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Betreft de laatste 100 dingen waarvan je zei "Doe er wat mee", ben ik blij dat ik er niks mee heb gedaan behalve negeren. :P
Echt he _O-
Dat roept hij ook al vanaf 2 euro ofzo.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 23:43:17 ]
pi_183114528
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Tips die eindigen met "doe er wat mee" negeren!!

Doe er wat mee
pi_183114567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 00:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tips die eindigen met "doe er wat mee" negeren!!

Doe er wat mee
I see what you did there
  dinsdag 13 november 2018 @ 06:36:04 #171
157922 fathank
pi_183115686
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:21 schreef Dwaalboy het volgende:

Doe er wat mee
Bank X gaat Ripple-techniek gebruiken

Jammer dat het niks met XRP van doen heeft.

quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 21:40 schreef Zith het volgende:

[..]

V.?
Dat blijft er toch als een zwaard van Damocles boven hangen.
pi_183116198
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:36 schreef fathank het volgende:
Jammer dat het niks met XRP van doen heeft.
_O- _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:10:24 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183116837
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooi man, crypto kopen want "fuck de banken!" en vervolgens je private keys opslaan in een bank :D
pi_183116875
Ik ga ze in stenen tabletten graveren.

Welke keys trouwens, heb toch alles op exchange staan. :P
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:00:37 #175
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_183117721
Private key op m'n arm getatoeëerd.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:06:51 #176
157922 fathank
pi_183117831
Gewoon uit je hoofd leren

Hoe moeilijk kan het zijn 12 woordjes

Zelfs op het vmbo kunnen ze dat nog.
pi_183117910
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:06 schreef fathank het volgende:
Gewoon uit je hoofd leren

Hoe moeilijk kan het zijn 12 woordjes

Zelfs op het vmbo kunnen ze dat nog.
Ah, lekker bashen op VBO/MAVO _O_ niveautje hoor
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:23:44 #178
157922 fathank
pi_183118101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, lekker bashen op VBO/MAVO _O_ niveautje hoor
Dan begrijp je het verkeerd.

Aldus de middelbare school-dropout.

Ik ben wel de laatste die recht van spreken heeft als het over opleidingsniveau gaat :').
pi_183118296
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ben wel de laatste die recht van spreken heeft als het over opleidingsniveau gaat :').
:@
Lambo of Rekt
pi_183118482
quote:
https://cryptosteel.com/

Ja toch
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 10:54:24 #181
416575 crew  Evenstar
pi_183118534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:13 schreef illusions het volgende:
Ik ga ze in stenen tabletten graveren.

Welke keys trouwens, heb toch alles op exchange staan. :P
Inderdaad, lekker elitair en moeilijk doen met private keys en dergelijke, noobs. Gewoon alles op Binance, kan niks mis mee gaan.
pi_183118543
Nooit bashen op vmbo/mavo/havo/hbo, naar beneden trappen is niet netjes.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:58:09 #183
157922 fathank
pi_183118581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:55 schreef KapBak het volgende:
Nooit bashen op vmbo/mavo/havo/hbo, naar beneden trappen is niet netjes.
Scheiten doe je naar beneden, trappen doe je naar boven.
pi_183118636
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Scheiten doe je naar beneden, trappen doe je naar boven.
pi_183118954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_183118975
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183119008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Lambo of Rekt
pi_183119256
Als SEAL of VET weer een bediscussieerd wordt :P

pi_183121207
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:23 schreef fathank het volgende:

[..]

+1
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:58:41 #190
157922 fathank
pi_183121263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:41 schreef KapBak het volgende:
Als SEAL of VET weer een bediscussieerd wordt :P

[ afbeelding ]
Of nieuw kid in town Gochain
pi_183122148
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Of nieuw kid in town Gochain
Wat een knaller _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 14:42:28 #192
416575 crew  Evenstar
pi_183123393
What the fuck is GoChain.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:44:42 #193
157922 fathank
pi_183123443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
What the fuck is GoChain.
Ethereumkiller

Zie stukje terug.
pi_183123851
Alweer een Ethereumkiller? Dat worden er wel veel dan
pi_183123888
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Alweer een Ethereumkiller? Dat worden er wel veel dan
Jep, alleen zijn er niet zoveel Ethereumkillers die 100% compatible zijn met ethereum zelf, die ook nog eens 100 keer zo snel zijn, en 1000 keer zo goedkoop met een draaiend mainnet wat dik voor elkaar is ^O^
Lambo of Rekt
pi_183124298
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, alleen zijn er niet zoveel Ethereumkillers die 100% compatible zijn met ethereum zelf, die ook nog eens 100 keer zo snel zijn, en 1000 keer zo goedkoop met een draaiend mainnet wat dik voor elkaar is ^O^
Net alsof AI Vitalik ooit verslagen gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2018 15:37:54 ]
pi_183124342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:36 schreef Piva het volgende:

[..]

Net alsof AI Vitalik ooit verslagen gaat worden.

Al haalt Go het tot 20% van wat ETH doet... dan ben ik dik en dik tevreden :P
Lambo of Rekt
pi_183124852
Universa in de lift, sjalalaliesjalalala
Vakman pur sang
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:20:39 #199
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183125118
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa in de lift, sjalalaliesjalalala
Delta 24h -34,14%

CMC 24h +12%

Delta liet mij schrikken :')!
Hmz...
pi_183128275
Wanneer gaat dat seal moon, waar is jinxed?
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:14:02 #201
62913 Blik
The one and Only!
pi_183128553
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:20 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Delta 24h -34,14%

CMC 24h +12%

Delta liet mij schrikken :')!
Delta heeft al tijden problemen met Universa juist doorgeven.
pi_183131746
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Delta heeft al tijden problemen met Universa juist doorgeven.
Volume is zo klein dat ie het niet kan verwerken.
Vakman pur sang
pi_183136212
Bitcoin 1 miljoen in 2020 lees ik net.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183138228
Bitcoin Cash SV [IOU] (BCHSV) $189.87 USD (64.87%)

Bitcoin Cash ABC [IOU] (BCHABC) $305.22 USD (-22.27%)

pi_183139239
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 04:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bitcoin 1 miljoen in 2020 lees ik net.
HAMBO.
pi_183139298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:07 schreef KapBak het volgende:

[..]

HAMBO.
Alleen nog maar die Wagyuburgers voor ons bradder! _O_
pi_183139304
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen nog maar die Wagyuburgers voor ons bradder! _O_
Ewa ik sloop die ding maatje.

Tot zover mijn Marokkaanse roots.
pi_183139555
Lekker marktje wel.
pi_183139664
BTC gaat rekt.
Lambo of Rekt
pi_183139693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:33 schreef EggsTC het volgende:
BTC gaat rekt.
Alles gaat rekt. Is klaar met de dukaten.
pi_183139754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Alles gaat rekt. Is klaar met de dukaten.
BTC rekt, is inherent aan "alles rekt"
Lambo of Rekt
pi_183139755
Nog even de weak hands eruit schudden, de dip kopen en dan weer op die maanmissie ja toch.
pi_183139778
Vechain onder de 9 duizendste van een dollah. Ongekende inkoopmomentjes _O_
pi_183139780
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:38 schreef KapBak het volgende:
Nog even de weak hands eruit schudden, de dip kopen en dan weer op die maanmissie ja toch.
Ja, zo zou het al maanden gaan elke keer. :D
Lambo of Rekt
pi_183139782
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
GOCHAIN OOK GOEIE KOOP.
pi_183139784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
12usdEOY komt eraan
Lambo of Rekt
pi_183139785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef Piva het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een shitshow. :P
pi_183139790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het was ook satire :@
  woensdag 14 november 2018 @ 11:48:12 #219
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183139988
quote:

[..]

Jij bent er nog niet uit.
Hmz...
pi_183140195
quote:
8s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:48 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Jij bent er nog niet uit.
Alles verkocht, redden wat er te redden valt
Lambo of Rekt
pi_183140233
quote:

[..]

Om de laatste weakhands eruit te schudden moeten we eerst even dippen totdat de decemberwinnaars van vorig jaar in het rood gaan.
pi_183140313
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Om de laatste weakhands eruit te schudden moeten we eerst even dippen totdat de decemberwinnaars van vorig jaar in het rood gaan.
Ik ben all out _O_
Lambo of Rekt
pi_183140333
Ik ga pas out na 10 bier en twee tequila.
pi_183140344
Alles helemaal naar de klote *O*
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 12:04:15 #225
230491 Zith
pls tip
pi_183140359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef Piva het volgende:

[ afbeelding ]
Lekker cashen zo voor de whales, eerst goedkoop inslaan en dan wat hash naar SV sturen om het een dreiging te laten lijken.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 12:06:19 #226
230491 Zith
pls tip
pi_183140406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:38 schreef KapBak het volgende:
mag nog wel langer deze lage prijzen zijn, kan ik meer

A C C U M U L E R E N

C

C

U

M

U

L

E

R

E

N
pi_183140464
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:06 schreef Zith het volgende:

[..]

A C C U M U L E R E N

C

C

U

M

U

L

E

R

E

N
DE WHALES HOUDEN HET KUNSTMATIG LAAG OM IN TE KUNNEN KOPEN!
pi_183140504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:09 schreef KapBak het volgende:

[..]

DE WHALES HOUDEN HET KUNSTMATIG LAAG OM IN TE KUNNEN KOPEN!
Jep.
Lambo of Rekt
pi_183140538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep.
Als je nu nog niet ziet dat dit manipulatie is, dan weet ik het ook niet meer.
pi_183140843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:12 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als je nu nog niet ziet dat dit manipulatie is, dan weet ik het ook niet meer.
Lambo of Rekt
pi_183140974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:03 schreef KapBak het volgende:
Ik ga pas out na 10 bier en twee tequila.
Weak.
pi_183141032
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Weak.
Dit ^

En ik probeer deze post te quoten, krijg ik dit;

Lambo of Rekt
pi_183141129
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ^

En ik probeer deze post te quoten, krijg ik dit;

[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje out.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Weak.
De tijd dat weak/strong aangegeven werd door hoeveel liquide middelen ik binnen kan houden ben ik wel voorbij lullo :P
pi_183141169
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:06 schreef Zith het volgende:

[..]

A C C U M U L E R E N

C

C

U

M

U

L

E

R

E

N
Beste bearmarketbingomeme deze wel. _O_
pi_183141173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:37 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje out.

[..]

De tijd dat weak/strong aangegeven werd door hoeveel liquide middelen ik binnen kan houden ben ik wel voorbij lullo :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
Lambo of Rekt
pi_183141194
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beste bearmarketbingomeme deze wel. _O_
Meer tijd om te kopen _O_ hopelijk zakt het naar 0... gratis coins _O_ en daarna gaan we weer moon
Lambo of Rekt
pi_183141211
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
pi_183141263
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Meer tijd om te kopen _O_ hopelijk zakt het naar 0... gratis coins _O_ en daarna gaan we weer moon
BTC gaat sowieso naar 1 miljoen. En dat is conservatief. #mcaffee
pi_183141265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:41 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ouwe comazuipende ETH patriotist.
Lambo of Rekt
pi_183141272
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

BTC gaat sowieso naar 1 miljoen. En dat is conservatief. #mcaffee
over 10 jaar staat BTC 10 miljoen miljard
Lambo of Rekt
pi_183141301
Einde van fiat in zicht _O_
pi_183141363
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klopt, jij gaat ingehuurd worden om al het briefgeld wereldwijd te verscheuren.
Lambo of Rekt
pi_183141364
quote:
Ze krijgen geen euro meer van me.
pi_183141375
quote:
trouwens zit die rondleiding Kuehne er niet meer in zo lijkt ;(
Lambo of Rekt
pi_183141376
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, jij gaat ingehuurd worden om al het briefgeld wereldwijd te verscheuren.
#werkzekerheid.
pi_183141380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

trouwens zit die rondleiding Kuehne er niet meer in zo lijkt ;(
Wat is deze? Kan makkelijk nog 12 dollah wollah!
pi_183141403
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is deze? Kan makkelijk nog 12 dollah wollah!
Jonge, koop dan ff alles op zodat je m zelf naar 12USD brengt, heb je toch die rondleiding te pakke
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 12:52:03 #248
230491 Zith
pls tip
pi_183141409
Is hier altijd een feestje als het instort, wel leuk te zien :P
pi_183141423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:52 schreef Zith het volgende:
:D mooi man... genieten dit. op alle media iedereen in paniek, hier valt dat tegenwoordig wel mee, maar telegram en reddit ontploffen
Lambo of Rekt
pi_183141521
quote:
BRUSSEL - Er gaat een dikke rode streep door de Europese ambities van Turkije. De EU moet direct stoppen met toetredingsgesprekken met Turkije, luidt de conclusie van het nieuwste Turkije-rapport van PvdA-Europarlementariër Kati Piri.
whoo pwhoop
Lambo of Rekt
pi_183141555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:52 schreef Zith het volgende:

Sommige lui nemen het ook wel allemaal erg serieus.
pi_183141604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Sommige lui nemen het ook wel allemaal erg serieus.
Jep, wij gaan lachend rekt.

KapBak en ik gaan aan de euroshopperbier als we completely rekt zijn. Terwijl we de hele avond naar die GIF kijken :7
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 13:08:37 #253
42184 crew  DaMart
pi_183141695
* DaMart kijkt naar de waarde van zijn portfolio

Daar gaan mijn spaargeld en tweede hypotheek :'(.
pi_183141707
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

KapBak en ik gaan aan de euroshopperbier als we completely rekt zijn. Terwijl we de hele avond naar die GIF kijken :7
"gaan aan" alsof we daar niet allang aan zitten.

Brood,water en bier.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 13:09:32 #255
230491 Zith
pls tip
pi_183141717
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:08 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar de waarde van zijn portfolio

Daar gaan mijn spaargeld en tweede hypotheek :'(.
Maar je kan zometteen wel je 13de maand gebruiken voor extra veel coins met korting!
pi_183141724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

"gaan aan" alsof we daar niet allang aan zitten.

Brood,water en bier.
:@
Lambo of Rekt
pi_183141732
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar je kan zometteen wel je 13de maand gebruiken voor extra veel coins met korting!
Jep, die daarna nog veel rekter gaan zodra wallstreet hun bonus heeft.
Lambo of Rekt
pi_183141749
Oh oh er is nog een meme die we missen.

CHINEES NIEUWJAAR!
pi_183141760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:10 schreef KapBak het volgende:
Oh oh er is nog een meme die we missen.

CHINEES NIEUWJAAR!
En cryptodag voor gehandicapten met zwemles.
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 13:17:27 #260
42184 crew  DaMart
pi_183141860
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Daar ga ik niet op wachten hoor. Ik gooi gewoon mijn hele maandsalaris van november erin *O*.
pi_183141892
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar ga ik niet op wachten hoor. Ik gooi gewoon mijn hele maandsalaris van november erin *O*.
Niet je maandsalaris in Verge ontvangen :')
pi_183141935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Niet je maandsalaris in Verge ontvangen :')
Kun je tenminste wel pornhub kijken.
Lambo of Rekt
pi_183141951
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kun je tenminste wel pornhub kijken.
Exact.
pi_183141988
Verge, wat een godencoin, het is als SEAL, maar dan in een ander jasje.
Lambo of Rekt
pi_183142010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
Verge, wat een godencoin, het is als SEAL, maar dan in een ander jasje.
Een rubberen jasje :P
pi_183142140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

whoo pwhoop
Dat gaat 'm niet worden met ome Erdogan daar aan de macht nee. Echt opvallend, in een dikke tien jaar is Turkije van een veelbelovend toekomstig lid naar bijna een vijand van Europa gegaan. :X
pi_183143404
Weer een fucking kater te pakken tering. Kutweek dit, zitten 3 katers in. Volgende week maar 2. :P
pi_183143710
Bitcoin.de neemt "be your own bank" wel heel letterlijk..

German Crypto Exchange Bitcoin Group SE Buys Investment Bank Tremmel

http://www.rttnews.com/29(...)nt-bank-tremmel.aspx
pi_183144001
Wel opmerkelijk dat 53% van de coins op uit de top 100 op CMC minder dan Tether waard zijn (dus onder de 1 dollar). Doet me toch vermoeden dat veel lui gewoon kopen omdat ze "veel willen hebben" en dus voor een lage prijs per unit gaan.

Vanuit dat opzicht was het slim van VEN om naar VET te gaan.
pi_183144072
Gaat weer lekker naar de tyfus allemaal. Zal wel weer 2 weken duren voor de alts weer op het vorige peil staan.
pi_183144079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:09 schreef KapBak het volgende:
Wel opmerkelijk dat 53% van de coins op uit de top 100 op CMC minder dan Tether waard zijn (dus onder de 1 dollar). Doet me toch vermoeden dat veel lui gewoon kopen omdat ze "veel willen hebben" en dus voor een lage prijs per unit gaan.

Mja, dat is dan echt dom geld. :')
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 15:16:44 #272
230491 Zith
pls tip
pi_183144145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:09 schreef KapBak het volgende:

Bekend truukje van shitcoins maar het enige wat ik zie is een coin die bijna niets waard is.
pi_183144250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Psychologisch gezien is het een barrier.... en dat is onbewust.

Men koopt liever 1 van iets, dan 0,0035873425983 , dat is menselijk, half autistisch, maar het is zo. Dus het is een goeie zet.
Lambo of Rekt
  woensdag 14 november 2018 @ 15:27:09 #274
157922 fathank
pi_183144317
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klok halve liters uit blik maatje, anders niks.

De pauperleef
pi_183144336
Jaaaaaaaaaaaaa de mannen die me 300mb komen brengen zijn er.

DIKKE DOEI TYFUS 3MBIT ADSL
pi_183144377
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:27 schreef fathank het volgende:

[..]

De pauperleef
Aight, schultenbrau hopelijk toch, bradder? Gaan we zware brandaris zitten roken en playstation 1 zitten spelen op een kapotte bank.
Lambo of Rekt
pi_183144396
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Aight, schultenbrau hopelijk toch, bradder? Gaan we zware brandaris zitten roken en playstation 1 zitten spelen op een kapotte bank.
Dat klinkt op 1 of andere manier heel aanlokkelijk en nostalgisch.
pi_183144429
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:27 schreef fathank het volgende:

[..]

De pauperleef
Een man van cultuur, drinkt zijn Klok op kamertemperatuur.
pi_183144449
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Bekend truukje van shitcoins maar het enige wat ik zie is een coin die bijna niets waard is.
Ja eens

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij bent zelf dom geld! :P

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Psychologisch gezien is het een barrier.... en dat is onbewust.

Men koopt liever 1 van iets, dan 0,0035873425983 , dat is menselijk, half autistisch, maar het is zo. Dus het is een goeie zet.
Ja dit is wel de reden ja. Maar ja de vraag is dan of je domme investeerdersspeculanten niet een beetje aan het oplichten bent.
pi_183144456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef KapBak het volgende:
Ja dit is wel de reden ja. Maar ja de vraag is dan of je domme investeerders niet een beetje aan het oplichten bent.
Het gaat niet om dom, het is menselijk, psychologie.
Lambo of Rekt
pi_183144469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een man van cultuur, drinkt zijn Klok op kamertemperatuur.
When offered a beer, accept even if it's not "your brand". Your favorite brand of beer is "free". Your second favorite is "cold".
pi_183144480
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geloof er ook wel in, daarom zie ik ook wel heil in TA.
pi_183144487
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar professionele handelaren zijn zich daarvan bewust. Die weten dat het gewoon om het bedrag gaat dat ze erin steken, daarom zien we op de NYSE ook niet allemaal aandelen van 1 en 2 cent. In crypto zijn er minder pro's en meer amateurs en dus werkt dit trucje goed, dat neigt naar misbruik :P
pi_183144496
Toch vind ik mensen die liever 1 dan 0.01 van iets hebben terwijl het hetzelfde waard is, gerust dom te noemen.
pi_183144602
Bitcoin moet gewoon in prijs/sat gelist gaan worden, dan kunnen ze ook mee.
pi_183144604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:37 schreef illusions het volgende:
Toch vind ik mensen die liever 1 dan 0.01 van iets hebben terwijl het hetzelfde waard is, gerust dom te noemen.
Nee ik niet. Het is gewoon een menselijke onbewuste trek. Als je er goed over nadenkt, slaat het nergens op, dus iemand die er goed over nagedacht heeft, en NOG STEEDS liever 1 heeft als 0.01, dan ben je wel dom ja :P
Lambo of Rekt
pi_183144653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee ik niet. Het is gewoon een menselijke onbewuste trek. Als je er goed over nadenkt, slaat het nergens op, dus iemand die er goed over nagedacht heeft, en NOG STEEDS liever 1 heeft als 0.01, dan ben je wel dom ja :P
Nee ik vind het ook niet dom perse, ik vind eerder de lui die er misbruik van maken door 10 miljard in plaats van 1 miljard coins te maken niet netjes.

Niet dat dat nou zo erg is als ik zeg "je bent niet netjes!" maar ik weet geen beter woord :P
pi_183144679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je je dat soort dingen niet bewust bent, ben je gewoon dom. :P
pi_183144709
Kansloos dit, de pizzeria hier is dagelijks van 16:00 tot 19:00 dicht. :') Die Spanjoekels houden er maar rare tijden op na.
pi_183144833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:49 schreef illusions het volgende:
Kansloos dit, de pizzeria hier is dagelijks van 16:00 tot 19:00 dicht. :') Die Spanjoekels houden er maar rare tijden op na.
Je eet ook maar gewoon een keer gezond, bolle.
Lambo of Rekt
pi_183144869
quote:
16s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je eet ook maar gewoon een keer gezond, bolle.
UHM PARDON

Ben altijd gezond bezig.

woensdag 14 november 2018 @ 16:01:33 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183144942
Positief nieuws over blockchain op nu.nl :o

https://www.nu.nl/cryptov(...)optie-overwegen.html

Durf te wedden dat klaas dit dan weer niet komt copy pasten :')
pi_183144993
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:

En natuurlijk weer deze dooddoener:

quote:
Cryptomunten als de bitcoin hebben nu nog vaak een louche imago. Omdat ze anonieme betalingen mogelijk maken, zijn ze een geliefd instrument voor witwaspraktijken door criminelen.
Leuk dat het "overwogen" wordt wel, maar misschien is dat meer voor de vorm?
  woensdag 14 november 2018 @ 16:15:41 #294
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_183145242
Godverdomme man, wou vanochtend wat de deur uit doen, lukte niet omdat Binance onderhoud had en nu dit :')

Zit je dan met je goeie gedrag en je zooi niet op een exchange houden
pi_183145265
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme man, wou vanochtend wat de deur uit doen, lukte niet omdat Binance onderhoud had en nu dit :')
Buy high sell low
  woensdag 14 november 2018 @ 16:18:17 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183145291
Klote Crypto.
Nooit meer.
Kga iets anders doen.
FUCK CRYPTO.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183145353
Ja jezus het pleurt wel heel snel in elkaar nu. :')

Ach, boeiend. Kijk wel weer wat de schade is als het weer wat hoger staat.
pi_183145502
Kijk 's aan jongens.

https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/

SEAL blijft in roerige tijden gewoon overeind staan hoor, zelfs een dikke vette 6.62% in de plus.

PAK AAN!
pi_183145579
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:

Dat wordt een permissioned blockchain. Ik denk GoChain.
  woensdag 14 november 2018 @ 16:30:04 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183145594
Gewoon zorgen dat je probeert meer muntjes te vergaren, de prijs zelf is pas boeiend wanneer je (gedeeltelijk) uit crypto stapt. Beetje hetzelfde als huizenprijzen, leuk dat alles enorm stijgt maar tenzij je van plan bent om je toko te verkopen is dat totaal niet interessant
  woensdag 14 november 2018 @ 16:30:51 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183145623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat wordt een permissioned blockchain. Ik denk GoChain.
Duidelijk BCH ABC natuurlijk, lekker gecentraliseerd. Roger en Jihan fixen die shit wel eventjes ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')