quote:Deep Purple is belang rijker dan Meatloaf.
Op dinsdag 31 december 2002 23:18 schreef mitt het volgende:
juh! hopelijk korten ze Meat Loaf nog ff inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want op deze manier halen ze de lange versie van Deep Purple niet.
quote:Dat wou ik zeggen, want ze lopen paar minuten achter
Op dinsdag 31 december 2002 23:19 schreef Zworld het volgende:[..]
Deep Purple is belang rijker dan Meatloaf.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 23:19 schreef Zworld het volgende:
Deep Purple is belang rijker dan Meatloaf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Owh jawel hoor.
Op dinsdag 31 december 2002 23:19 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog nooit de long version van I'll do anything for love gehoord zeker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar das een beter liedje als wat nu gaat komen
Frummelen bij een lichie
quote:Laat nou net weer me internetradio wegvallen
Op dinsdag 31 december 2002 23:21 schreef Zworld het volgende:
Here we go!Frummelen bij een lichie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag nu ook wel hoor
Maar zometeen
quote:Helemaal eens.
Op dinsdag 31 december 2002 23:20 schreef mitt het volgende:
Owh jawel hoor.Maar das een beter liedje als wat nu gaat komen
ik accepteer de cookies.
quote:Lekkerrrrr...
Op dinsdag 31 december 2002 23:21 schreef Zworld het volgende:
Here we go!Frummelen bij een lichie
ik accepteer de cookies.
Knuffel voor jou.
quote:Knuf terug Vrouwe Shmoops
Op dinsdag 31 december 2002 23:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Lekkerrrrr...
ik accepteer de cookies.Knuffel voor jou.
Blijf het nou maar doen okay
Stairway to Heaven is weer
Een lange weg naar de hemel.
Led Zeppeling met Stairway to heaven.
quote:heerlijk toch
Op dinsdag 31 december 2002 23:29 schreef Zworld het volgende:
Nou daar gaan we dan.Een lange weg naar de hemel.
Led Zeppeling met Stairway to heaven.
en der zal geen lange versie komen van Deep Purple denk ik
quote:Wordt idd krap, Dat hotel duurt ook nog 6:30.
Op dinsdag 31 december 2002 23:30 schreef mitt het volgende:[..]
heerlijk toch
ik accepteer de cookies.en der zal geen lange versie komen van Deep Purple denk ik
ik accepteer de cookies.
Hotel California van the Eagles.
Here we go!!!!!
tempo
quote:Hup in de fik
Op dinsdag 31 december 2002 23:38 schreef mitt het volgende:
Nou, hup Hotelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.tempo
ik accepteer de cookies.
Afraggen.
quote:Neh, de lange versie komt niet
Op dinsdag 31 december 2002 23:39 schreef Zworld het volgende:[..]
Hup in de fik
ik accepteer de cookies.Afraggen.
ik accepteer de cookies.
Wat een mooi nummer. *ril*
geniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop