abonnement Unibet Coolblue
pi_183039836
Ik zou het overigens persoonlijk wel hilarisch vinden als hij, na ruim 70 miljoen van zijn eigen vermogen hierin te hebben gestopt, het op een paar honderd stemmen niet redt. Maar dat terzijde.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 november 2018 @ 12:27:08 #52
408813 crew  trein2000
pi_183040086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:08 schreef westwoodblvd het volgende:
Dat Scott nu paniekvoetbal aan het spelen is en dreigt bewapende agenten naar verkiezingskantoren te sturen (omdat ???) suggereert overigens wel dat zijn team inschat dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik zou zeggen 50/50.
Bewapende agenten? Daar heb ik bepaalde associaties bij. Wat is de reden?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:28:32 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_183040114
Het lijkt erop dat Kyrsten Sinema officieel de senaatszetel van de afzwaaiende Flake gewonnen heeft in Arizona, voor het eerst een democraat sinds 1994.

edit:
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:32 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Er moeten nog 300k stemmen geteld worden, is allesbehalve een zekerheid.
Ah dan las ik het verkeerd, sorry.

[ Bericht 64% gewijzigd door speknek op 09-11-2018 12:39:33 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183040160
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Bewapende agenten? Daar heb ik bepaalde associaties bij. Wat is de reden?
Hij pullt een Kemp: claimt dat er sprake is van fraude (zonder ook maar iets van bewijs) en stuurt agenten naar het kantoor van Broward County, presumably om te intimiderend en de boel te frustreren zodat ze op een gegeven moment maar gewoon opgeven. Gebeurde in 2000 ook.
pi_183040171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:28 schreef speknek het volgende:
Het lijkt erop dat Kyrsten Sinema officieel de senaatszetel van de afzwaaiende Flake gewonnen heeft in Arizona, voor het eerst een democraat sinds 1994.
Er moeten nog 300k stemmen geteld worden, is allesbehalve een zekerheid.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 november 2018 @ 12:35:40 #56
408813 crew  trein2000
pi_183040251
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij pullt een Kemp: claimt dat er sprake is van fraude (zonder ook maar iets van bewijs) en stuurt agenten naar het kantoor van Broward County, presumably om te intimiderend en de boel te frustreren zodat ze op een gegeven moment maar gewoon opgeven. Gebeurde in 2000 ook.
Man man man wat kansloos
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183040307
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Man man man wat kansloos
De aannames?
Inderdaad.
Het feit dat ze er al 3 dagen over moeten doen en nog steeds weigeren op zijn minst een totaal te geven is teken aan de wand en een behoorlijke indicator voor fraude. Geen wonder natuurlijk dat Scott daar iets aan wil doen.

Dat de agenten erop af worden gestuurd om zogenaamd de boel te frustreren en intimideren is natuurlijk dikke onzin.
Agenten worden erop af gestuurd om ervoor te zorgen dat er niks meer met die ballot boxes gebeurt en er met goede oversight geteld kan worden.
pi_183040338
Het is wel duidelijk wie hier de echte democraten zijn en wie hier democratie wel een leuk spelletje vinden maar alleen als hun kandidaat wint. :') Treurig zulke feitenloze verdenkingen.
pi_183040355
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:28 schreef speknek het volgende:
Het lijkt erop dat Kyrsten Sinema officieel de senaatszetel van de afzwaaiende Flake gewonnen heeft in Arizona, voor het eerst een democraat sinds 1994.
Zou prachtig zijn, maar het kan nog beide kanten op gaan. Pas als de overgebleven stemmen geteld zijn en ze met meer dan 0,5% voor loopt, kun je daar van uit gaan. Het wordt krap, maar is zeker mogelijk.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:42:08 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183040360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:39 schreef Refragmental het volgende:
Agenten worden erop af gestuurd om ervoor te zorgen dat er niks meer met die ballot boxes gebeurt en er met goede oversight geteld kan worden.
Dat is net zo goed een aanname.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183040403
https://www.politico.com/(...)-general-hunt-978771

Niemand wil dus dan Chris Cristie maar. Had die niet wat gedoe met een burg of zoiets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183040411
Ze hadden die vrouw allang uit haar functie moeten zetten, maar in het verleden was ze maar wat handig voor de Republikeinen. Nu ineens blijkt dat de Democraten nog wel eens zouden kunnen winnen, springen ze er bovenop. Het hele proces is treurig.
pi_183040424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De aannames?
Inderdaad.
Het feit dat ze er al 3 dagen over moeten doen en nog steeds weigeren op zijn minst een totaal te geven is teken aan de wand en een behoorlijke indicator voor fraude. Geen wonder natuurlijk dat Scott daar iets aan wil doen.

Dat de agenten erop af worden gestuurd om zogenaamd de boel te frustreren en intimideren is natuurlijk dikke onzin.
Agenten worden erop af gestuurd om ervoor te zorgen dat er niks meer met die ballot boxes gebeurt en er met goede oversight geteld kan worden.
Het is de inmiddels beruchte vlucht naar voren van de Republikeinen. Aanval is de beste verdediging, zo hebben zij geleerd van hun voorman.

Gewoon veel kabaal maken en met verdachtmakingen strooien om de aandacht af te leiden van de walgelijke technieken die ze zelf ontplooien om de democratie te ondermijnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:47:37 #64
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183040461
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is de inmiddels beruchte vlucht naar voren van de Republikeinen. Aanval is de beste verdediging, zo hebben zij geleerd van hun voorman.

Gewoon veel kabaal maken en met verdachtmakingen strooien om de aandacht af te leiden van de walgelijke technieken die ze zelf ontplooien om de democratie te ondermijnen.
Gaslight
Obstruct
Project

As per usual.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183040646
Klein beetje goed nieuws voor de natuur:
https://www.politico.com/(...)limate-change-956775
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:11:00 #66
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183040872
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou prachtig zijn, maar het kan nog beide kanten op gaan. Pas als de overgebleven stemmen geteld zijn en ze met meer dan 0,5% voor loopt, kun je daar van uit gaan. Het wordt krap, maar is zeker mogelijk.
Over het algemeen hebben de democraten het heel behoorlijk gedaan, vooral in districten waar de republikeinen over het algemeen honkvast zijn is er een soort van omslag te zien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:12:47 #67
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_183040908
Onrust in Florida:

politico twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 08:00:02 Election officials, campaign operatives and lawyers across Florida are gearing up for massive recounts in large part due to a familiar problem: Broward County. Yes, that Broward County. https://t.co/u0HHnEvqRT reageer retweet
eelcobvr twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 07:44:53 Een keihard politiek gevecht met een dreigende recount van de stemmen - u raadt nooit in welke staat https://t.co/s48JdIkDEZ reageer retweet
ForecasterEnten twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 12:43:55 Correct me if I'm wrong, Snipes destroyed ballots a few years back after making digitized copies of said ballots. This was after they had been counted. It wasn't legal ( i.e was illegal) from what I read, but she didn't make it so that those votes didn't count. reageer retweet
townhallcom twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 01:30:15 FL SEN: Provisional Ballots Left Unsecured In Sketchy Democratic County...Might Be Unverifiable https://t.co/Qb8TKFkz6n reageer retweet
Tim_Canova twitterde op donderdag 08-11-2018 om 17:51:45 Caught On Video: Concerned citizen sees ballots being transported in private vehicles & transferred to rented truck on Election night. This violates all chain of custody requirements for paper ballots. Were the ballots destroyed & replaced by set of fake ballots? Investigate now! https://t.co/GUPZnz7Gny reageer retweet
marcorubio twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 02:13:04 This video,posted by an Independent Cong candidate in 18 (who was endorsed by Bernie Sanders in 16) purports to show BrowardCounty ballots being transported from polling places in private cars.Has anyone in local media looked into this claim or asked elections dept about it? https://t.co/1JztfdRudn reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 03:38:22 Law Enforcement is looking into another big corruption scandal having to do with Election Fraud in #Broward and Palm Beach. Florida voted for Rick Scott! reageer retweet
charlescwcooke twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 02:00:24 I'm a little perplexed by the people tweeting "count every vote!" The lawsuit was filed because Broward County isn't abiding by its responsibility to provide ballot information under the Public Records Act. Nobody has sued to stop counting anything. https://t.co/WYzZgzVjw4 reageer retweet
EsotericCD twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 03:19:27 The thing about Florida is, for all that they're the butt of jokes about "Florida Man" and whatnot, their vote-tabulation on election night is actually first-class. They have massive population yet get them in and counted quickly. Except for ONE SINGLE COUNTY. reageer retweet
stevebousquet twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 02:30:23 Rick Scott accuses liberals in Broward of “trying to steal this election” from him, and orders FDLE to launch an investigation of Brenda Snipes https://t.co/ckWZRDGT3N reageer retweet
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:24:49 #68
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183041153
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:12 schreef martijnde3de het volgende:
Onrust in Florida:

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183041261
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:40 schreef westwoodblvd het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier de echte democraten zijn en wie hier democratie wel een leuk spelletje vinden maar alleen als hun kandidaat wint. :') Treurig zulke feitenloze verdenkingen.
"Broward County weigert al 3 dagen mee te werken, houdt zich niet aan de procedures, en wil geen totaal geven, ook niet hoeveel er nog geteld moet worden". Feit.

"Agenten worden erop af gestuurd om te frustreren en intimideren". Geen Feit, maar zoals je zelf al zegt, een feiteloze verdenking.

Duidelijk inderdaad :)
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 9 november 2018 @ 13:31:13 #70
408813 crew  trein2000
pi_183041282
quote:
Wat is de bedoeling met dit plaatje?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:36:21 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183041380
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:30 schreef Refragmental het volgende:
"Broward County weigert al 3 dagen mee te werken, houdt zich niet aan de procedures, en wil geen totaal geven, ook niet hoeveel er nog geteld moet worden". Feit.
Sauce?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183041481
Ik kan overigens niet wachten op iets als Blockchain voting.
1 persoon, 1 stem, traceerbaar.
Geen doden die stemmen, geen illegalen die stemmen, geen stemmen die kunnen worden weggegooid zonder de volledige blockchain opnieuw te moeten berekenen (wat dus gelijk opvalt).
Geen stemmen die aangepast kunnen worden zonder medeweten van de stemmer, ook weer vanwege
Mogelijk om te controleren of je stem geteld is.
Anoniem stemmen.
Snelle uitslag.

Dat is wel het meeste eerlijke en democratisch.

Mijn eigen aanname is dat de democraten dan opeens toch wat minder stemmen zullen binnenhalen, vooral gezien hoe vaak ze betrokken zijn bij fraude.
Maar dat is vanuit mijn eigen anti-democraten bias geef ik toe.
pi_183041540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:41 schreef Refragmental het volgende:

Mijn eigen aanname is dat de democraten dan opeens toch wat minder stemmen zullen binnenhalen, vooral gezien hoe vaak ze betrokken zijn bij fraude.
Maar dat is vanuit mijn eigen anti-democraten bias geef ik toe.
Gelukkig geef je toe dat dit feiten-loze gebazel door je bias komt maar hoe kom je er eigenlijk bij dat de democraten er zo vaak bij betrokken zijn, als je je zo verdiept hebt in deze Broward en Florida dan zul je toch moeten erkennen dat dit niet altijd in het voordeel van de democraten heeft uitgepakt.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:45:03 #74
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183041548
Ik hoor nog steeds alleen maar krekels...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183041559
Democraten zijn vaak betrokken bij stemfraude?

Daar wil ik wel wat bronnen voor zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Sauce?
Dit is gewoon algemeen bekend. Er zijn nog geen cijfers bekend van Broward county.

https://www.nationalrevie(...)ts-in-previous-race/
quote:
Brenda Snipes, the Broward County Board of Elections Supervisor previously convicted for illegally destroying ballots, is once again under scrutiny for her questionable handling of Tuesday’s elections.

Snipes has so far refused to disclose the number of Broward County ballots that have yet to be counted more than 40 hours after the polls closed, in possible violation of Florida law, which requires timely reporting of vote counts.
http://floridapolitics.co(...)failed-to-follow-law
quote:
“Florida law requires counties report early voting and vote-by-mail within 30 minutes after polls close,” he wrote on Twitter. “Forty-three hours after polls closed two Democrat strongholds Broward County and Palm Beach County are still counting and refusing to disclose how many ballots they have left to count.”
https://www.tbo.com/flori(...)sor-over-vote-count/
quote:
TALLAHASSEE — A visibly frustrated Gov. Rick Scott on Thursday accused "unethical liberals" of trying to steal a U.S. Senate seat from him, as his campaign filed a lawsuit against election officials in Broward and Palm Beach counties for allegedly refusing to release voting tabulations.
En nog tig meer bronnen.
pi_183041612
Vertel het aan Al https://en.wikipedia.org/(...)ion_in_Florida,_2000
Florida Recounts Would Have Favored Bush
But Study Finds Gore Might Have Won Statewide Tally of All Uncounted Ballots
pi_183041643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Democraten zijn vaak betrokken bij stemfraude?

Daar wil ik wel wat bronnen voor zien.
Laatste keer toen ik zo'n gigantische lijst poste werd Euribob niet blij en werd het gelijk verwijderd.
Dus daar begin ik niet aan.
Maarja, tis iedere verkiezing weer prijs met de democraten en hun verkiezingsfraude, verbaast me niks dat het nu dus ook weer plaatsvindt.
Maar nogmaals, mijn aanname, geloof me gerust niet. Ik ga ook niet weer zo'n lijst opstellen.
pi_183041669
quote:
Vandaar dat er zo snel mogelijk moet worden overgeschakeld naar veilige blockchain voting :)
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:53:22 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183041684
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laatste keer toen ik zo'n gigantische lijst poste werd Euribob niet blij en werd het gelijk verwijderd.
Dus daar begin ik niet aan.
Maarja, tis iedere verkiezing weer prijs met de democraten en hun verkiezingsfraude, verbaast me niks dat het nu dus ook weer plaatsvindt.
Maar nogmaals, mijn aanname, geloof me gerust niet. Ik ga ook niet weer zo'n lijst opstellen.
Denk je echt dat als Democraten zo massaal verkiezingsfraude plegen (zoals jij beweert) dat ze er mee wegkomen onder het huidige regime?

Het enige waar de Republikeinen zich nu druk over lijken te maken is Florida.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:55:17 #81
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_183041725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vandaar dat er zo snel mogelijk moet worden overgeschakeld naar veilige blockchain voting :)
Deze film kijken:

Recount (TV Movie 2008) - IMDb

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_183041727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laatste keer toen ik zo'n gigantische lijst poste werd Euribob niet blij en werd het gelijk verwijderd.
Dus daar begin ik niet aan.
Maarja, tis iedere verkiezing weer prijs met de democraten en hun verkiezingsfraude, verbaast me niks dat het nu dus ook weer plaatsvindt.
Maar nogmaals, mijn aanname, geloof me gerust niet. Ik ga ook niet weer zo'n lijst opstellen.
Ongetwijfeld zullen er misstanden plaats hebben gevonden, maar ik geloof inderdaad niet dat de Democraten op grote schaal verkiezingsfraude plegen. Wel is het duidelijk dat de Republikeinen met hun gerrymandering en voter supression en broertje dood hebben aan eerlijke verkiezingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Denk je echt dat als Democraten zo massaal verkiezingsfraude plegen (zoals jij beweert) dat ze er mee wegkomen onder het huidige regime?

Het enige waar de Republikeinen zich nu druk over lijken te maken is Florida.
Ik denk wel dat ze ermee weg komen.

Maar met me eens dat er zo snel mogelijk moet worden overgestapt naar blockchain voting toch?
Dan is dat gezeik met verkiezingsfraude eindelijk voorbij. (en zullen veel staten net ff wat roder kleuren :P)
pi_183041746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Denk je echt dat als Democraten zo massaal verkiezingsfraude plegen (zoals jij beweert) dat ze er mee wegkomen onder het huidige regime?

Het enige waar de Republikeinen zich nu druk over lijken te maken is Florida.
In 2016 wisten de Democraten nog miljoenen illegale stemmen binnen te harken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze ermee weg komen.

Maar met me eens dat er zo snel mogelijk moet worden overgestapt naar blockchain voting toch?
Dan is dat gezeik met verkiezingsfraude eindelijk voorbij. (en zullen veel staten net ff wat roder kleuren :P)
Stem jij SGP?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041778
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen er misstanden plaats hebben gevonden, maar ik geloof inderdaad niet dat de Democraten op grote schaal verkiezingsfraude plegen. Wel is het duidelijk dat de Republikeinen met hun gerrymandering en voter supression en broertje dood hebben aan eerlijke verkiezingen.
Gerrymandering is inderdaad een kwalijke zaak.
Voter suppression is nog nooit echt bewijs voor geweest. Al helemaal niet grootschalig.
pi_183041799
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stem jij SGP?
Ik zie de relevantie niet en mag je me even uitleggen.... maar nee, ik stem geen SGP.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:01:47 #88
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183041837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:56 schreef Refragmental het volgende:
Maar met me eens dat er zo snel mogelijk moet worden overgestapt naar blockchain voting toch?
Dan is dat gezeik met verkiezingsfraude eindelijk voorbij. (en zullen veel staten net ff wat roder kleuren :P)
Uiteraard, maar als we dan tegelijkertijd ook gerrymandering aanpakken zal het resultaat je nog wel eens tegen kunnen vallen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183041852
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gerrymandering is inderdaad een kwalijke zaak.
Voter suppression is nog nooit echt bewijs voor geweest. Al helemaal niet grootschalig.
Nou ja, naar ik begrijp wordt het bepaalde Amerikanen wel verdomd moeilik gemaakt te stemmen. Denk aan het verplaatsen van het enige stembureau naar ver buiten de stad. Is natuurlijk feitelijk geen fraude, maar het is overduidelijk wat het doel is van zo'n actie. Of het kiezers extreem moeilijk maken zich te registreren.

Man wat ben ik blij dat ik in Nederland woon, waar je tijdens verkiezingen praktisch struikelt over de stembureaus en het moeilijker is om niet te stemmen dan wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie niet en mag je me even uitleggen.... maar nee, ik stem geen SGP.
Vroeg het me af omdat je zo enthousiast lijkt te worden van het vooruitzicht van meer rode staten. Je beseft dat de Republikeinen een soort SGP'ers zijn, maar dan nog extremer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:04:23 #91
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_183041893
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:14 Long but IMPORTANT THREAT ON ELECTIONS IN #FLORIDA.#BayCounty was hit by a Cat 4 Hurricane just 4 weeks ago,yet managed to count votes & submit timely results.Yet over 41 hours after polls closed #Broward elections office is still counting votes? #Sayfie 1/6 reageer retweet
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:15 #Broward supervisor:- says she doesn’t know how many ballots are left to be counted; &- Isn’t reporting hourly or regularly,but rather releasing thousands of additional votes,often in the overnight hours,that are chipping away at GOP leads 2/6 #Sayfie reageer retweet
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:15 #Broward elections department has a history of violating the law: A court found they improperly handled votes by mail:https://t.co/NOE6qdbWlyCourt found they destroyed ballots in 2016 in violation of state & federal law:https://t.co/ywP8qE46J5 #Sayfie 3/6 reageer retweet
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:16 Now democrat lawyers are descending on #Florida. They have been very clear they aren’t here to make sure every vote is counted. - They are here to change the results of election; & - #Broward is where they plan to do it.#Sayfie 4/6 reageer retweet
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:17 A U.S. Senate seat & a statewide cabinet officer are now potentially in the hands of an elections supervisor with a history of incompetence & of blatant violations of state & federal laws. Read Here: https://t.co/empQvOOgEb 5/6#Sayfie reageer retweet
marcorubio twitterde op donderdag 08-11-2018 om 19:16:17 #Broward election supervisors ongoing violation of #Florida law requiring timely reporting isn’t just annoying incompetence. It has opened the door for lawyers to come here & try to steal a seat in the U.S. Senate & Florida Cabinet #Sayfie 6/6 reageer retweet
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_183041895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gerrymandering is inderdaad een kwalijke zaak.
Voter suppression is nog nooit echt bewijs voor geweest. Al helemaal niet grootschalig.
Eh Je verdraait weer eens het een en ander. Van voter fraud kon zelfs Trump geen substantieel bewijs leveren. Voter suppression is echter ook deze verkiezing weer pijnlijk actueel gebleken.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:05:00 #93
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_183041905
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vroeg het me af omdat je zo enthousiast lijkt te worden van het vooruitzicht van meer rode staten. Je beseft dat de Republikeinen een soort SGP'ers zijn, maar dan nog extremer?
Republikeinen zijn als je de SGP, PVV, FVD en de rechterkant van de VVD en het CDA mengt.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:05:28 #94
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183041914
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183041922
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, naar ik begrijp wordt het bepaalde Amerikanen wel verdomd moeilik gemaakt te stemmen. Denk aan het verplaatsen van het enige stembureau naar ver buiten de stad. Is natuurlijk feitelijk geen fraude, maar het is overduidelijk wat het doel is van zo'n actie. Of het kiezers extreem moeilijk maken zich te registreren.
[/quote[

Oh niks van gezien.
Laatste voter suppression wat ik heb gezien was tijdens de DNC voorverkiezingen waarbij de party affiliation van een hoop Bernie Sanders aanhangers opeens verdwenen waardoor ze niet mochten mee stemmen. Vaak met de (tien)duizenden. Maar dat is toen in dit topic ook uitgebreid besproken.

[quote]
Man wat ben ik blij dat ik in Nederland woon, waar je tijdens verkiezingen praktisch struikelt over de stembureaus en het moeilijker is om niet te stemmen dan wel.
Eens

Maar ook hier zal blockchain voting een oplossing kunnen bieden. Je zou dan in principe zelfs kunnen stemmen vanaf je telefoon.
pi_183041932
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh Je verdraait weer eens het een en ander. Van voter fraud kon zelfs Trump geen substantieel bewijs leveren. Voter suppression is echter ook deze verkiezing weer pijnlijk actueel gebleken.
Bron?
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:07:35 #97
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183041951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Eens

Maar ook hier zal blockchain voting een oplossing kunnen bieden. Je zou dan in principe zelfs kunnen stemmen vanaf je telefoon.
Met wat bijsturing van een behulpzame Russische hacker die in je mobiel zit te spoken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183041956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bron?
Van het eerste: Trumps voter fraud committee na 2016. Van het tweede: de vele gerrymandering-rechtszaken en het hele proces in Georgia.
pi_183041968
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met wat bijsturing van een behulpzame Russische hacker die in je mobiel zit te spoken..
Juist :')
Denk dat je je moet inlezen over blockchain, en blockchain voting.
pi_183041973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:05 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Republikeinen zijn als je de SGP, PVV, FVD en de rechterkant van de VVD en het CDA mengt.
Nee, gewoon SGP. Haat richting vreemdelingen zijn onze gristenbroeders immers ook gewoon vertrouwd mee. En ook op economisch vlak is de SGP pittig rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')