abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 november 2018 @ 16:19:35 #51
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183044630
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:18 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Beetje erg overdreven 😉 althans dat is mijn ervaring. Ik heb er maar 1 in een relatie gehad die zo was. Gelukkig maar want anders was ik nooit meer een relatie begonnen.
Ik vind borderliners ook wel spannend anders had ik ze allang uit m'n leven gegooid. Vind het gewoon vermakelijk dat ze om niks helemaal kunnen flippen en dan lekker natrappen
Man of Steal.
pi_183044693
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik vind borderliners ook wel spannend anders had ik ze allang uit m'n leven gegooid. Vind het gewoon vermakelijk dat ze om niks helemaal kunnen flippen en dan lekker natrappen
Achteraf kan je dat idd, maar om er ooit nog een relatie mee te hebben... liever niet.
  vrijdag 9 november 2018 @ 16:27:25 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183044752
Zijn vaak geen zieken.

Gewoon zeer ernstige aandachtsverslaving.

Op het moment dat ze hun grammetje aandacht niet hebben gehad treden ontwenningsverschijnselen op die tegelijkertijd aandacht afdwingen.
Een dubbele functie heeft dat effect dus. Het is ook zo'n moeilijke verslaving, omdat je zelf de "drugs" aanmaakt die je nodig hebt door die aandacht af te dwingen.

Vaak drama figuren hebben daar last van die vaak linea recta de eerste afslag kiezen naar de slachtofferrol. "Ik ben niet verkeerd, ik ben een slachtoffer, de anderen zijn de daders en zijn verantwoordelijk dat ik verkeerd ben."

De enige andere optie zou het erkennen zijn dat je verkeerd bent en dat accepteren drama mensen niet van zichzelf. Imperfectie aan jezelf moet altijd afgewimpeld worden.

Laatst zo'n viesdik wijf die beweerde dat ze een oedeem ofzo had, waardoor haar hele lijf te dik was, verder had ze nog een zeer zeldzame afwijking waardoor ze vocht vasthield en meer van dat. Zo heb je een excuus om viesdik te zijn en mogen andere mensen geen verkeerde mening hebben over je lijf. Zo ben ben je een slachtoffer en hoef je niet te erkennen dat je een ongezonde leefstijl hebt.

Ook ken ik zo'n jongen, inmiddels man, die werkloos is en vroeger nooit naar school ging en alleen maar bezig was met drugs en gabberpartys. Nu heeft ie nooit langer dan een paar maanden ergens een kutbaantje en hij geeft alles hiervan de schuld. De politiek, het systeem, mensen met hoge functies, zijn familie, de politie, de jeugdzorg, alles. Maar met zijn jeugd en keuzes is niets mis, spelen geen enkele rol bij zijn staat van doen. Wederom lekker slachtoffer zijn, om je eigen verkeerde keuzes en eigenschappen af te dekken.
pi_183045065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik vind borderliners ook wel spannend anders had ik ze allang uit m'n leven gegooid. Vind het gewoon vermakelijk dat ze om niks helemaal kunnen flippen en dan lekker natrappen
Jij liever dan ik dan.

Ik was het zo zat om telkens op mijn tenen te lopen, telkens maar op te moeten passen wat ik zei en hoe ik het zei, op te moeten letten hoe ik keek of hoe mijn hoofd stond want als er volgens haar maar een ding niet klopte dan begon het totale drama weer.
In de laatste maand ben ik vrijwel constant bezig geweest om haar in de gaten te houden, alles te checken wat ze deed en wat ze zei, de hele tijd maar wantrouwend zijn terwijl ik dat normaal nooit geweest ben.

Ergens ben ik nu wel blij dat ik dat gedaan heb want mijn vermoeden bleek te kloppen maar hoe heb ik het in godsnaam zover laten komen? Hoe heb ik mezelf zo weggecijferd? Waarom kon ik niet tegen mezelf zeggen dat ik meer waard ben dan dit?

"Gelukkig" ga ik over 2 weken in therapie om al deze zooi op te lossen want ze heeft me helemaal gesloopt, er is niks van mezelf meer over terwijl ik ergens weet dat ik voor haar zo goed bezig was.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 9 november 2018 @ 16:48:21 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183045099
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:46 schreef renwan het volgende:

[..]

Jij liever dan ik dan.

Ik was het zo zat om telkens op mijn tenen te lopen, telkens maar op te moeten passen wat ik zei en hoe ik het zei, op te moeten letten hoe ik keek of hoe mijn hoofd stond want als er volgens haar maar een ding niet klopte dan begon het totale drama weer.
In de laatste maand ben ik vrijwel constant bezig geweest om haar in de gaten te houden, alles te checken wat ze deed en wat ze zei, de hele tijd maar wantrouwend zijn terwijl ik dat normaal nooit geweest ben.

Ergens ben ik nu wel blij dat ik dat gedaan heb want mijn vermoeden bleek te kloppen maar hoe heb ik het in godsnaam zover laten komen? Hoe heb ik mezelf zo weggecijferd? Waarom kon ik niet tegen mezelf zeggen dat ik meer waard ben dan dit?

"Gelukkig" ga ik over 2 weken in therapie om al deze zooi op te lossen want ze heeft me helemaal gesloopt, er is niks van mezelf meer over terwijl ik ergens weet dat ik voor haar zo goed bezig was.
Je moet daar gewoon schijt aan hebben en ze keihard aanpakken. You only win from crazy by being more crazy. :D
Man of Steal.
pi_183045234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Je moet daar gewoon schijt aan hebben en ze keihard aanpakken. You only win from crazy by being more crazy. :D
Haha je hebt een punt, met alles dat ik weet kan ik haar compleet kapot maken maar ik ga me niet tot haar niveau verlagen. Binnen 5 jaar is ze toch wel dood, let op mijn woorden :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183046051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:46 schreef renwan het volgende:

[..]

Jij liever dan ik dan.

Ik was het zo zat om telkens op mijn tenen te lopen, telkens maar op te moeten passen wat ik zei en hoe ik het zei, op te moeten letten hoe ik keek of hoe mijn hoofd stond want als er volgens haar maar een ding niet klopte dan begon het totale drama weer.
In de laatste maand ben ik vrijwel constant bezig geweest om haar in de gaten te houden, alles te checken wat ze deed en wat ze zei, de hele tijd maar wantrouwend zijn terwijl ik dat normaal nooit geweest ben.

Ergens ben ik nu wel blij dat ik dat gedaan heb want mijn vermoeden bleek te kloppen maar hoe heb ik het in godsnaam zover laten komen? Hoe heb ik mezelf zo weggecijferd? Waarom kon ik niet tegen mezelf zeggen dat ik meer waard ben dan dit?

"Gelukkig" ga ik over 2 weken in therapie om al deze zooi op te lossen want ze heeft me helemaal gesloopt, er is niks van mezelf meer over terwijl ik ergens weet dat ik voor haar zo goed bezig was.
Klinkt allemaal heel bekend! Als ik maar op een bepaalde manier keer volgens haar was het al niet goed. Als ik een geintje maakte met vrienden was ik kinderachtig en als een ander hetzelfde geintje maakte was het allemaal heel normaal. Als we naar de kroeg gingen en ik stond te dichtbij werd ze gek, ging ze alleen dan stond ze met iedereen te flirten en te dansen. Etc etc

Ik ben niet snel boos, eigenlijk nooit. Maar bij haar zij kon mij het bloed onder de nagels vandaan halen en binnen enkele woorden tot ontploffen brengen. Zo erg dat je aan je zelf gaat twijfelen.

Die vragen die jij stelt wat betreft het wegcijferen en hoe je het heb kunnen laten gebeuren had ik ook, en heel eerlijk heb ik ze soms nog steeds! Maar als ik dan met mijn huidige vriendin ben voel ik mij helemaal fijn en kan ik mijzelf zijn zonder dat ik op mijn hoede moet zijn. En die geeft ook aan van dat ze dat zo niet in mij herkend dat ik zo snel boos werd enzo. Iemand kan je onbewust echt slopen blijkbaar.
pi_183046472
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 17:49 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel bekend! Als ik maar op een bepaalde manier keer volgens haar was het al niet goed. Als ik een geintje maakte met vrienden was ik kinderachtig en als een ander hetzelfde geintje maakte was het allemaal heel normaal. Als we naar de kroeg gingen en ik stond te dichtbij werd ze gek, ging ze alleen dan stond ze met iedereen te flirten en te dansen. Etc etc

Ik ben niet snel boos, eigenlijk nooit. Maar bij haar zij kon mij het bloed onder de nagels vandaan halen en binnen enkele woorden tot ontploffen brengen. Zo erg dat je aan je zelf gaat twijfelen.

Die vragen die jij stelt wat betreft het wegcijferen en hoe je het heb kunnen laten gebeuren had ik ook, en heel eerlijk heb ik ze soms nog steeds! Maar als ik dan met mijn huidige vriendin ben voel ik mij helemaal fijn en kan ik mijzelf zijn zonder dat ik op mijn hoede moet zijn. En die geeft ook aan van dat ze dat zo niet in mij herkend dat ik zo snel boos werd enzo. Iemand kan je onbewust echt slopen blijkbaar.
Hahahaha ik ben een keer zonder haar naar de kroeg geweest, ik wist dat ik er gezeik mee zou krijgen maar niet wanneer. Het duurde gek genoeg toch 2 dagen maar het begon hoor "JIJ SMERIGE HOERELOPER JE BENT GESPOT MET EEN ANDER WIJF VIEZE SMERIGE KANKERLIJER IK WIST WEL DAT JE NIET TE VERTROUWEN WAS IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN VUILE SLET DIE JE BENT"

Ik had werkelijk waar geen idee waar het over ging want ik zou me niet kunnen bedenken wie mij gespot zou moeten hebben en het door zou spelen en ik wist ook dat ik helemaal niks gedaan had, een week later gaf ze toe dat het allemaal bluf was :')
Als er sowieso al een vrouw naar me keek of met me praatte was ik al een hoereloper :')

Maar hoe haalde ik het van de week in mijn hoofd om te vragen of ze echt alleen geweest was, hoe durfde ik haar ergens van te beschuldigen. En dat terwijl ik dus nu weet dat ik nog gelijk had ook :')

Het is eigenlijk een godswonder dat ik nog leef :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183046913
Dat zijn trotse leden van Lucifer's groepspoel van hoeren en strippers, in stand gehouden door vicieuze neerwaartse spiralen van jeugdtrauma's, die zij op hun beurt aan hun kinderen doorgeven.

Je hond moet je er nog vanaf trappen

Zijn vaak wel de lekkerste wijven.
pi_183046937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Hahahaha ik ben een keer zonder haar naar de kroeg geweest, ik wist dat ik er gezeik mee zou krijgen maar niet wanneer. Het duurde gek genoeg toch 2 dagen maar het begon hoor "JIJ SMERIGE HOERELOPER JE BENT GESPOT MET EEN ANDER WIJF VIEZE SMERIGE KANKERLIJER IK WIST WEL DAT JE NIET TE VERTROUWEN WAS IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN VUILE SLET DIE JE BENT"

Ik had werkelijk waar geen idee waar het over ging want ik zou me niet kunnen bedenken wie mij gespot zou moeten hebben en het door zou spelen en ik wist ook dat ik helemaal niks gedaan had, een week later gaf ze toe dat het allemaal bluf was :')
Als er sowieso al een vrouw naar me keek of met me praatte was ik al een hoereloper :')

Maar hoe haalde ik het van de week in mijn hoofd om te vragen of ze echt alleen geweest was, hoe durfde ik haar ergens van te beschuldigen. En dat terwijl ik dus nu weet dat ik nog gelijk had ook :')

Het is eigenlijk een godswonder dat ik nog leef :')
Ook dit klinkt allemaal bekend!! Bizar eigenlijk, als we ruzie hadden zei ze ook altijd je bent vreemd gegaan... terwijl zij juist degene is geweest die dat deed en keihard erom loog.
Afgelopen week was ze dus bij mij even en vertelde ze doodleuk dat ze nog met “iemand geweest” was uit mijn vriendengroep, daarna deed ze alsof er niks aan de hand was. Het deed mij ook niks gelukkig maar toch. En daarna nog durven vragen of ze de honden af en toe mocht hebben 😂😂😂
pi_183046946
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
Dat zijn trotse leden van Lucifer's groepspoel van hoeren en strippers, in stand gehouden door vicieuze neerwaartse spiralen van jeugdtrauma's, die zij op hun beurt aan hun kinderen doorgeven.

Je hond moet je er nog vanaf trappen

Zijn vaak wel de lekkerste wijven.
Helaas wel idd, de mooie vrouwen, maar een vies smerig innerlijk bah
pi_183047627
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:50 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Helaas wel idd, de mooie vrouwen, maar een vies smerig innerlijk bah
Vies en smerig is een understatement :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183047643
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Vies en smerig is een understatement :r
Dat is idd waar 😉
  Moderator vrijdag 9 november 2018 @ 19:39:00 #64
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183047921
Terechte klacht. Sterkte.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 9 november 2018 @ 21:34:49 #65
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183050760
Kan iemand me uitleggen waarom de borderline chicks altijd lekker zijn
pi_183051075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 21:34 schreef jigggy het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de borderline chicks altijd lekker zijn
Geen idee omdat je bij de lelijke al sneller de benen neemt misschien 😉
pi_183051639
Ook een borderline dame gehad, nu heb ik toevallig zelf ook borderline, maar borderline dames zijn veel onberekenbaarder dan mannen, die van mij was nogal agressief soms, lokte het vaak zelf uit, de relatie was een knipperlicht relatie, de seks was fantastisch met haar al flikte ze soms dingen die ik niet wou, ze zocht vaak de grens en ging er het liefst over.
Manipuleerde ook vaak door te zeggen dat zichzelf wat aan ging doen om haar zin te krijgen, uiteindelijk is dat ook gebeurd
pi_183052266
Ik heb zelf ook borderline. Ik ga niet ontkennen dat borderliners moeilijk zijn in de omgang. En die verslaving naar aandacht klopt ook wel, maar daar zit een heel nare reden achter. Borderliners voelen zichzelf totaal machteloos wat betreft hun identiteit, gevoel voor eigenwaarde en keuzes maken in het leven. Ze hopen dat anderen ze uit een diep dal trekken en raken teleurgesteld als dat niet gebeurt. Dat ze zo op de ander leunen, komt puur omdat ze geen enkel vertrouwen in zichzelf hebben; de ander is bij wijze van de laatste strohalm die ze nog hebben. Ze snakken naar liefde en aandacht van de ander, maar als ze dat krijgen, voelt dat heel onwennig voor ze en vinden ze dat ze het niet verdienen. Dus gaan ze onbewust de boel weer saboteren: door jou pijn te doen zijn ze erop uit dat jij hen afwijst en bevestiging geeft in dat ze heel minderwaardig zijn.

Degenen die dit patroon bij zichzelf herkennen, beseffen dat het zo niet langer kan en bereid zijn aan zichzelf te werken, dat zijn degenen die een kans maken en hun leven wat meer op de rit krijgen.

Als je een relatie hebt met een borderliner of een goede vriend of direct familielid heeft het: kijk naar het totaalplaatje en luister naar je gevoel. Laat je die persoon alleen toe in je leven omdat hij of zij je manipuleert en inspeelt op jouw gevoel en zwakheden? Is het iemand die altijd de schuld bij de ander legt? Dan kan ik je op een briefje geven dat je er helemaal aan kapot zal gaan. Als het iemand is waarbij je ondanks al het destructieve gedrag wel merkt dat hij/zij zich schuldig voelt dat jij eronder lijdt en dus oprecht begaan is met jouw welzijn ... ook daarmee omgaan is een zware beproeving, maar dat heeft mits jij dat kan handelen nog wel een kans.
pi_183052896
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb zelf ook borderline. Ik ga niet ontkennen dat borderliners moeilijk zijn in de omgang. En die verslaving naar aandacht klopt ook wel, maar daar zit een heel nare reden achter. Borderliners voelen zichzelf totaal machteloos wat betreft hun identiteit, gevoel voor eigenwaarde en keuzes maken in het leven. Ze hopen dat anderen ze uit een diep dal trekken en raken teleurgesteld als dat niet gebeurt. Dat ze zo op de ander leunen, komt puur omdat ze geen enkel vertrouwen in zichzelf hebben; de ander is bij wijze van de laatste strohalm die ze nog hebben. Ze snakken naar liefde en aandacht van de ander, maar als ze dat krijgen, voelt dat heel onwennig voor ze en vinden ze dat ze het niet verdienen. Dus gaan ze onbewust de boel weer saboteren: door jou pijn te doen zijn ze erop uit dat jij hen afwijst en bevestiging geeft in dat ze heel minderwaardig zijn.

Degenen die dit patroon bij zichzelf herkennen, beseffen dat het zo niet langer kan en bereid zijn aan zichzelf te werken, dat zijn degenen die een kans maken en hun leven wat meer op de rit krijgen.

Als je een relatie hebt met een borderliner of een goede vriend of direct familielid heeft het: kijk naar het totaalplaatje en luister naar je gevoel. Laat je die persoon alleen toe in je leven omdat hij of zij je manipuleert en inspeelt op jouw gevoel en zwakheden? Is het iemand die altijd de schuld bij de ander legt? Dan kan ik je op een briefje geven dat je er helemaal aan kapot zal gaan. Als het iemand is waarbij je ondanks al het destructieve gedrag wel merkt dat hij/zij zich schuldig voelt dat jij eronder lijdt en dus oprecht begaan is met jouw welzijn ... ook daarmee omgaan is een zware beproeving, maar dat heeft mits jij dat kan handelen nog wel een kans.
Knap van je dat je het zo opschrijft.

Ik weiger elke borderliner over dezelfde kam te scheren want ik ken er meer maar deze was echt onhandelbaar en weigerde er wat aan te doen. Nouja, je hebt het vast wel gelezen.

Ik denk ook eigenlijk niet dat het alleen borderline was, het artikel dat hier over narcisme gepost werd sluit ook voor bijna 100% bij haar aan. Daarbij zei ze dingen die ze 3 seconden later al niet meer wist, zei ze dingen niet maar was ze overtuigd dat wel te hebben gedaan en was ze inderdaad ontzettend manipulatief. Alles doen om mij maar onderuit te schoppen, zeggen dat mensen me niet mogen, zeggen dat ik lelijk ben, alles bij elkaar liegen.

Hell ze heeft me een paar dagen geleden een psychose aan proberen te praten :') :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_183055993
Oh man de pijn blijft maar komen, alsof er een mes recht tussen mijn ribben gestoken is. Ik had hier zo ver weg van moeten blijven :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 10 november 2018 @ 09:14:07 #71
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_183057000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:46 schreef renwan het volgende:
want ze heeft me helemaal gesloopt, er is niks van mezelf meer over
Whut? Naast borderliner ook kickbokser? :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 10 november 2018 @ 09:38:03 #72
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183057261
Ik hoop oprecht ooit een chick te vinden die wel spoort
pi_183057307
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 02:57 schreef renwan het volgende:
Oh man de pijn blijft maar komen, alsof er een mes recht tussen mijn ribben gestoken is. Ik had hier zo ver weg van moeten blijven :')
Het is nog vers, dus dat is logisch! Gaat echt over geloof mij en je gaat je echt beseffen dat het het beste is als je ervan af bent!

Toen ik mijn nieuwe vriendin ontmoette merkte ik al direct hoe het ook alweer anders kon en zou moeten zijn in een relatie en met elkaar!

Die mafketel van mij heeft mij ook zover gekregen dat ik aan mijzelf ging twijfelen en dacht dat de ruzies aan mij lagen. Ze zei toen van je moet echt hulp gaan zoeken... dus ben naar een psycholoog geweest. Die zei na 2 gesprekken, van ik weet niet wat jij hier doet want er is echt niks mis met je. Neem haar de volgende keer mee, zo gezegd zo gedaan. Het 4de gesprek is er nooit gekomen, ik mocht niet meer gaan.
pi_183057318
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:38 schreef jigggy het volgende:
Ik hoop oprecht ooit een chick te vinden die wel spoort
Dat komt wel goed man! Echt waar!
  zaterdag 10 november 2018 @ 09:45:08 #75
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183057367
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:41 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat komt wel goed man! Echt waar!
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')