abonnement Unibet Coolblue
pi_183526706
En toevallig hielden ze de camera's in de haven van Harlingen in de gaten :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 4 december 2018 @ 06:44:41 #102
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_183526944
Wat een suf nepprogramma...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:42:15 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183528310
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 23:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook afgehaakt. Na seizoen 1 en 2 wel gezien te hebben. Het is nu een mooiweershow of marketingcampagne voor het Nederlands opsporingsapparaat. Nee dat wil je zien -O-
Ik vind er ook echt een groot verschil zitten tussen 1-2 en nu seizoen 3. Seizoen 2 vond ik de
leukste. En natuurlijk was t toen ook al nep, maar dit seizoen slaat echt alles. Dit is idd een marketing campagne om te laten zien wat ze allemala kunnen en dat ze nooit falen. Geen bal meer aan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183539274
Net even teruggekeken _O- Bewaart Sony serieus voice chats? Lijkt me toch kras. Wat een flopsjow is dit toch. Uit leedvermaak en pure zelfkwalling blijf je toch kijken.

En die haven in Harlingen was ook pure satire :D Live meekijken. Oké dat bestaat wel maar als je ziet met welke kwaliteit de politie het moet doen met beelden in de binnensteden. Dit was nog net geen 4K en dan ook van de tig havens die er zijn in Friesland heel toevallig naar exact de juiste kijken op het moment van uitstappen.

Bezuinigen op de Publieke Omroep? Dat kan prima. Dit programma hoort thuis bij de commerciële zenders. Tenzij het idd is bedoelt als satire. Wat kost deze propaganda eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 04-12-2018 22:57:46 ]
pi_183540896
Ik heb helaas seizoen 1 en 2 nooit gezien, maar dat is wel de moeite dus?
pi_183541401
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb helaas seizoen 1 en 2 nooit gezien, maar dat is wel de moeite dus?
Seizoen 1 was nog aardig maar waardeloze finale waar de hunters in de struiken lagen omdat de vluchters in een heli moesten stappen. Vorig seizoen was minder erg dan dit seizoen maar toen werden de deelnemers ook al genaaid omdat de hunters door één aanhouding al wisten waar ze de andere kandidaten konden opwachten.
pi_183541687
quote:
Ben benieuwd naar de spelregels... Pinnen hoeft in ieder geval dan niet :+
Somebody that I used to know
pi_183545957
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 04:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
En toevallig hielden ze de camera's in de haven van Harlingen in de gaten :')
Dit was voor mij inderdaad wel de grap van de aflevering. Ik heb geen PS maar zag hier dat Sony dat wel kan doen. Dat in de gaten houden van de camera's geloof ik ook wel. Maar ze wisten heel goed dat die twee ergens in Friesland rondhangen, dus dan is het me net iets te toevallig dat ze op die camera aan het kijken zijn.

Het is op zich wel jammer vind ik. Ook dat ophalen van die code's. Ik snap dat het een spelelement toevoegt dat kijkers leuk vinden maar het werkt de Hunters natuurlijk enorm in de hand. Wat dat betreft vond ik seizoen 1 (waar het in de krant kwam volgens mij) nog het beste.
pi_183546846
quote:
9s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:23 schreef bagpiper001 het volgende:
Het is op zich wel jammer vind ik. Ook dat ophalen van die code's. Ik snap dat het een spelelement toevoegt dat kijkers leuk vinden maar het werkt de Hunters natuurlijk enorm in de hand. Wat dat betreft vond ik seizoen 1 (waar het in de krant kwam volgens mij) nog het beste.
Die marinier (Evert Kramer) was een baas. Trollde de hunters vierkant. "Dát nooit meer", moet de producent hebben gedacht.

https://www.veteraneninst(...)tv-programma-hunted/

_O_
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2018 @ 11:34:10 #110
364681 over_hedge
pi_183546947
quote:
9s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:23 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Dit was voor mij inderdaad wel de grap van de aflevering. Ik heb geen PS maar zag hier dat Sony dat wel kan doen.
Daar staat dat ze kunnen opnemen. Dat is iets anders dan alles automatisch opnemen en een gesprek opvragen.

Zoals als het nu was gingen ze pas na dat het gesprek al geweest was aan Sony vragen of ze het mogen hebben. En ze nemen niet zomaar alle gesprekken op. Dus het kan niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_183546992
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Daar staat dat ze kunnen opnemen. Dat is iets anders dan alles automatisch opnemen en een gesprek opvragen.

Zoals als het nu was gingen ze pas na dat het gesprek al geweest was aan Sony vragen of ze het mogen hebben. En ze nemen niet zomaar alle gesprekken op. Dus het kan niet
Ik weet niet of er een replay functionaliteit in zit? Want als dat er is kan het zo zijn dat het lokaal opgeslagen is en dat Sony daar, op verzoek, wel bij kan.
  woensdag 5 december 2018 @ 11:39:33 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183547031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:28 schreef alpeko het volgende:

[..]

Die marinier (Evert Kramer) was een baas. Trollde de hunters vierkant. "Dát nooit meer", moet de producent hebben gedacht.

https://www.veteraneninst(...)tv-programma-hunted/

_O_
Nee, want daarmee slaan ze natuurlijk een flater.
Vandaar dat nu alles zo getoond wordt als een onoverkomelijke strijdmacht.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183547100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, want daarmee slaan ze natuurlijk een flater.
Vandaar dat nu alles zo getoond wordt als een onoverkomelijke strijdmacht.
Denk vooral dat dat er voor heeft gezorgd dat ze nu dankzij een aanhouding van één team informatie krijgen die leidt naar iig één locatie van alle andere teams. Evert was echt totaal spoorloos totdat ie zelf maar wat ging trollen. Zowel in seizoen 2 als dit seizoen loop je gevaar door toedoen van andere teams waar je dus geen enkele invloed op hebt.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2018 @ 11:45:53 #114
230491 Zith
pls tip
pi_183547167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:28 schreef alpeko het volgende:

[..]

Die marinier (Evert Kramer) was een baas. Trollde de hunters vierkant. "Dát nooit meer", moet de producent hebben gedacht.

https://www.veteraneninst(...)tv-programma-hunted/

_O_
Alsof dat niet scripted was :') een heli kapen :') precies weten welke heli gebruikt gaat worden door het productieteam en op het juiste vliegveld staan om die heli te kapen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183547255
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Alsof dat niet scripted was :') een heli kapen :') precies weten welke heli gebruikt gaat worden door het productieteam en op het juiste vliegveld staan om die heli te kapen :')
:D Dat is waar ja. Samenraapsel van toevalligheden was dat idd... maar toch was het een baas in zijn aanpak
pi_183547296
Die cameraman bij de deelnemers verneukt het ook vind ik. Je kan als hunter het simpelweg niet niet de cameraman zien. Net als dst geval vorig seizoen in de Rotterdamse haven, tuurlijk valt het op dat er iemand met een giga camera op een bootje staat.

Waarom die deelnemers geen selfiesticks geven ofzo, of peter r de vries-achtige verborgen camera's
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2018 @ 12:04:14 #117
230491 Zith
pls tip
pi_183547561
Camera team moet mee omdat die de beelden sturen als er bijvoorbeeld in een winkeltje iets gekocht moet worden. Cameraman gaat als eerste naar binnen, plaatst de camera in een hoekje en laat dan de spelers naar binnen gaan. Als de spelers weer vertrokken zijn sturen ze de beelden naar de hunters. De hunters hebben immers geen directe toegang tot Kruidvat z'n cameras.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183547883
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 23:50 schreef svann het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo jammer!
Het idee is actueel en heeft veel potentie, maar door de uitwerking niet eens meer leuk om naar te kijken.
Ze vergeten dat je als kijker wil dat de deelnemers een redelijke kans van slagen hebben, zolang ze niet al teveel stommiteiten begaan.
Die God-mode van de hunters is niet te pruimen.
Inderdaad, er staan -ook in Friesland- duizenden camera’s waar heus wel vaker een stel of 3 personen op in beeld komen. Als ze daar echt zo door getriggerd zouden worden ( die hunters) dan renden ze zich de benen uit het lijf, heel Friesland of heel Nederland door of verspilden ze op z’n minst hun tijd door elk stel grondig te bekijken. Hier stellen ze vrijwel onmiddellijk vast dat het de gezochten met pruiken op zijn! Dat is bizar, alleen al het feit dat ze van alle op dat zelfde moment verzonden beelden juist hier naar kijken.
Ook geloof ik niet dat Nederland zo stampvol kletsende verraders zit! Maar het is duidelijk dat wie de achtervolgden helpt maar beter zelf even de grens over kan duiken of een middagje moet gaan binge-watchen in een donkere bioscoop.
pi_183548193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:04 schreef Zith het volgende:
Camera team moet mee omdat die de beelden sturen als er bijvoorbeeld in een winkeltje iets gekocht moet worden. Cameraman gaat als eerste naar binnen, plaatst de camera in een hoekje en laat dan de spelers naar binnen gaan. Als de spelers weer vertrokken zijn sturen ze de beelden naar de hunters. De hunters hebben immers geen directe toegang tot Kruidvat z'n cameras.
Ik denk dat er meer mensen gepakt worden door die cameramannen.

Vorig jaar was er iemand en die had zich op het balkon van de buren verstopt. (Waarschijnlijk was ze wel gevonden denk ik)
Nu stond ze eigenlijk verborgen (vanaf het andere balkon gezien) maar de Hunters zagen wel doodleuk die cameraman staan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_183640609
Wie gaan er vanavond uit?
Jut en Jul of die twee dames?
pi_183644115
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:07 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Wie gaan er vanavond uit?
Jut en Jul of die twee dames?
Beiden? Ik denk dat dat meisje het alleen nog wel ver schopt maar die anderen zijn echt dom bezig.
Somebody that I used to know
pi_183644570
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 16:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Beiden? Ik denk dat dat meisje het alleen nog wel ver schopt maar die anderen zijn echt dom bezig.
Nee, niet allebei. Moet wel nog 'spannend' zijn voor de finale hè ;)
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2018 @ 18:57:26 #123
364681 over_hedge
pi_183646668
In de finale zie de hunters ze, rennen naar ze toen maar zijn net te laat. zo iets zal het wel worden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_183646749
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 17:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, niet allebei. Moet wel nog 'spannend' zijn voor de finale hè ;)
Oh ja, ik was vergeten dat àlles gescript is |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 10-12-2018 19:14:45 ]
Somebody that I used to know
pi_183649811
Ze gaan de encryptie van die usb stick natuurlijk ook gewoon kraken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')