Gif mij ok un bekskequote:
Asjebliefquote:
Gewoon negeren. Doet ze toch nietquote:
zei hij ook hoe laat?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
zanger nodigde brenda uit om straks te toeteren
Hij zal de beelden gezien hebbenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
zanger nodigde brenda uit om straks te toeteren
Bedankt worquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een stap voor bent![]()
na dit nummer vrees ik of het was hopelijk een grapje van hemquote:
Gère gedaonquote:
Haagse Harrie?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Optieven Kale.We willen strippers.
ze breken de tent afquote:
Paar Bundesländer verderopquote:Op donderdag 8 november 2018 20:49 schreef mario390 het volgende:
dat is muziek vor jeff die kennt nur dat
22:00 pasquote:Op donderdag 8 november 2018 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Optieven Kale.We willen strippers.
Die zijn in de regel het leukste.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis net de tent daar... met de voorjaarskermis... of de najaarskermis... of de carnaval.,. of dat verdwaalde avond in de dorpskroeg.![]()
Ik trek het nietquote:
Dan tief je maar op .quote:
Al dat ivoor dat door de lucht vliegt..quote:Op donderdag 8 november 2018 20:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wordt altijd zo ongemakkelijk als ik Hiske zie mee zingen
Ik heb nog niemand zien schrijven dat ze het leuk vondenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:52 schreef Yurtovic het volgende:
Dat jullie dit leuk vinden, niveautje hoor.
Jaquote:
Ludwig von Yurthoven, is it you ?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:52 schreef Yurtovic het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:52 schreef Yurtovic het volgende:
Lekker dit , Whgooohoooquote:Op donderdag 8 november 2018 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand zien schrijven dat ze het leuk vonden
Bij hen gaat het weekend op donderdag in en eindigt op woensdag.quote:
Bek dicht , streamen jijquote:Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, weer een lekker kutfeestje zo te horen, nog iets gemist vandaag ?
Gister wilde ze het nog helemaal alcoholvrij houdenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij hen gaat het weekend op donderdag in en eindigt op woensdag.
gavondquote:Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, weer een lekker kutfeestje zo te horen, nog iets gemist vandaag ?
Michael en Wesley, die andere megoluh uit Duh Haag.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er komen twee mannen binnen
Hebben allemaal dors..quote:Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Yurtovic het volgende:
Iedereen aan de halve liters zo te zien
Ah, vandaar dat de Febo dit erin heeft gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:55 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Gister wilde ze het nog helemaal alcoholvrij houden
bijna iedereenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Yurtovic het volgende:
Iedereen aan de halve liters zo te zien
Die , Pluk bloemen dan weet je zeker dat ze sterven dag , mannen ?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Mi
[..]
Michael en Wesley, die andere megoluh uit Duh Haag.
Die zonnebank harsessen met kunstklaapers.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die , Pluk bloemen dan weet je zeker dat ze sterven dag , mannen ?
Ja,hoorde het net, Mandy Slim uit de stal van MvH .....quote:Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr komt een dame straks
ze mogen aan haar voelen,...strippert
Tim heeft steeds een Booner bij de gedachte
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het benne andere inbuselen.
quote:
Oh, gelukkig maar dat ik dat soort niet herken.quote:
zeker ook dj tegenwoordig of gaat hij een poging doen om te zingen?quote:
Shotje heroïne samen delen?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mag dat ook al niet
bekrompeh gedoe steeds in de cos
brrrrquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzies van gisteravond voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Christel en Hiske - 7 november 2018.
x6wu5n9
[ afbeelding ]
Hiske spreekt Merel aan - 7 november 2018.
x6wu3io
[ afbeelding ]
Discussie om de bierproeverij - 7 november 2018.
x6wuixn
Een lijntje voor jou en mij Struis.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mag dat ook al niet
bekrompeh gedoe steeds in de cos
Denkt die Michael dat ie populair is ofzo.. met zijn mottenkop! Wat een patjakkert!quote:Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mooie verrassing voor Shelley. Na al die jaren ziet ze haar echte vader![]()
[ afbeelding ]
pffffffff ze graaien allemaal van dezelfde bergquote:Op donderdag 8 november 2018 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben we de ex van.
Las dat hij ook meedoet in het programma temptation island
yess pliesquote:Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzies van gisteravond voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Christel en Hiske - 7 november 2018.
x6wu5n9
[ afbeelding ]
Hiske spreekt Merel aan - 7 november 2018.
x6wu3io
[ afbeelding ]
Discussie om de bierproeverij - 7 november 2018.
x6wuixn
In de 12 jaar sinds haar talentenjachtoptreden geen enkele vooruitgang geboekt wat betreft zangkunsten of ukulelespel. Zonde hoor. Hoop dat ze heeft genoten van die grote tampeloeris en alle rotzooi die ze heeft geslikt.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:59 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ze nooit uit volle borst zingt..
Een babyarmpjequote:Op donderdag 8 november 2018 21:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In de 12 jaar sinds haar talentenjachtoptreden geen enkele vooruitgang geboekt wat betreft zangkunsten of ukulelespel. Zonde hoor. Hoop dat ze heeft genoten van die grote tampeloeris en alle rotzooi zie ze heeft geslikt.
Lieffquote:Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shotje heroïne samen delen?
Ze zijn altijd hecht als er een wasteil met bier in de koelkast is geproptquote:
Ja en op haar 15e had ze cup c. Waar die gebleven zijn? Misschien te weinig melk gedronken. Gelukkig ziet haar gezichtje er nog leuk uit.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In de 12 jaar sinds haar talentenjachtoptreden geen enkele vooruitgang geboekt wat betreft zangkunsten of ukulelespel. Zonde hoor. Hoop dat ze heeft genoten van die grote tampeloeris en alle rotzooi zie ze heeft geslikt.
Leuk voor zijn kids waar die nu de voogdij over heeft, papa voor 'n paar weken foetsiequote:Op donderdag 8 november 2018 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben we de ex van.
Las dat hij ook meedoet in het programma temptation island
Omdat ze bier gingen drinken?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zalig zeit de rustenden:
[ afbeelding ]
Respect voor Broeder Joa.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zalig zeit de rustenden:
[ afbeelding ]
Ik heb respect voor hoe hij ermee omgaat. Hij is er ook gewoon vriendelijk en relaxed onder.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:05 schreef mazaru het volgende:
Daar lig je dan met al je vrienden![]()
[ afbeelding ]
Ze verkopen het tegenwoordig ook bij Karwei als rattengif.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:06 schreef Yurtovic het volgende:
Jef laat vol trots zijn drankje proeven aan grootheid Michael
En ze is nog veel dunner geweest dan ze nu is. Gevalletje anorexia?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:04 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ja en op haar 15e had ze cup c. Waar die gebleven zijn? Misschien te weinig melk gedronken. Gelukkig ziet haar gezichtje er nog leuk uit.
Een echte vriend blijft gewoon lekker bij je en maakt het gezellig zonder alcoholquote:Op donderdag 8 november 2018 21:06 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hoe hij ermee omgaat. Hij is er ook gewoon vriendelijk en relaxed onder.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En ze is nog veel dunner geweest dan ze nu is. Gevalletje anorexia?
Hopelijk een boom/ vangrail en geen nuchtere medeweggebruiker.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lekker zuipeh en nog otow raaijeh
![]()
![]()
Jij hebt toch wel wat op ze te zeiken, wat ze ook doen. Tim was net ook bij hem, heeft duidelijk geen schijt aan hem.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een echte vriend blijft gewoon lekker bij je en maakt het gezellig zonder alcohol
Toen wilde ze Brenda onderkotsenquote:Op donderdag 8 november 2018 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Vorige week verkondigde ze heel trots dat ze kon kotsen op commando
Kan ook door drugsgebruik komen. Ze lijkt nu zonder al te grote moeite weer te eten.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En ze is nog veel dunner geweest dan ze nu is. Gevalletje anorexia?
Joh rot toch lekker op met dat gezeik. Tim staat lekker te zuipen. Tim houdt zich totaal niet in voor Joa. Nu niet en heeft hij al die tijd ook nooit gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:09 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat op ze te zeiken, wat ze ook doen. Tim was net ook bij hem, heeft duidelijk geen schijt aan hem.
Gratis Zuipen en Gratis Hiskequote:Op donderdag 8 november 2018 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Wesley hep al 25 man die meekomen uit Den Haag.
Ik rot heulemoal niet op jonguh! Verrekte mongol!quote:Op donderdag 8 november 2018 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joh rot toch lekker op met dat gezeik. Tim staat lekker te zuipen. Tim houdt zich totaal niet in voor Joa. Nu niet en heeft hij al die tijd ook nooit gedaan.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:10 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ik rot heulemoal niet op jonguh! Verrekte mongol!
25 man? Op de gastenlijst?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Wesley hep al 25 man die meekomen uit Den Haag.
Daar moet op gedronken worden ...quote:Op donderdag 8 november 2018 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook dat Haagse kutfeessie gaat niet lopen .....
Nee scharrel van Barbiequote:Op donderdag 8 november 2018 21:11 schreef Klapskaats het volgende:
Is dat die Michael van ohohcherso ??
Hij was bezig om 2 bus vol mee te krijgen, dat zou 100 man zijn/ of 200, ben het al kwijt, hij had er nu 25.quote:
Oh ja!! Dat is toch de pappa van dat kindje van Barbie?quote:
zielugh voor die Boomquote:Op donderdag 8 november 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hopelijk een boom/ vangrail en geen nuchtere medeweggebruiker.
Broeder Joa gunt zijn Broeder een feestje met een biertje maar wil zelf ff alleen zijn?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
Timo kan het niet eens opbrengen voor zijn Broeder om niet te drinken?
Nee,wesley Bruin.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:13 schreef RiennevanPlus het volgende:
Is de zanger Wesley Bronckhorst?
Neuh, die oogt wat slanker en heb nog haar.quote:
Zo zelfingenomen zijn ze daar nu. Als je dat dan niet inziet, of snapt, dan spoor je niet. Maar o wee als het andersom zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:14 schreef mazaru het volgende:
Joa heeft het moeilijk met niet drinken en wat doet zijn beste vriendje? Die gaat naast hem staan met een blik bier
[ afbeelding ]
Sterker nog. Hij gaat naast hem staan met een blik bier in zijn klauwen terwijl Joa net tegen hem vertelde dat hij het niet meer trokquote:Op donderdag 8 november 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
Timo kan het niet eens opbrengen voor zijn Broeder om niet te drinken?
Willen alle broeders toch. Die gaan met de kippen op stok.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Broeder Joa gunt zijn Broeder een feestje met een biertje maar wil zelf ff alleen zijn?
Je draaft wat doorquote:Op donderdag 8 november 2018 21:15 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Willen alle broeders toch. Die gaan met de kippen op stok.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:15 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zo zelfingenomen zijn ze daar nu. Als je dat dan niet inziet, of snapt, dan spoor je niet. Maar o wee als het andersom zou zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja!! Dat is toch de pappa van dat kindje van Barbie?
Patjakker!quote:Op donderdag 8 november 2018 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar als je dat schrijft komen er een stel weirdo's zeggen dat je niet moet zeiken
Joa de partypooper. Wat een zeikert zeg.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:16 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Dat is die ex van Barbie toch?
correctquote:Op donderdag 8 november 2018 21:16 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Nee, Anna, met wie hij ging Bowlenquote:Op donderdag 8 november 2018 21:16 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Ik had het niet door. Dacht trouwens dat die in Spanje zatquote:
Van je beste maat moet je het hebben.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:14 schreef mazaru het volgende:
Joa heeft het moeilijk met niet drinken en wat doet zijn beste vriendje? Die gaat naast hem staan met een blik bier
[ afbeelding ]
Rapapapaaaa zo goed is goedquote:Op donderdag 8 november 2018 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar als je dat schrijft komen er een stel weirdo's zeggen dat je niet moet zeiken
Nietquote:Op donderdag 8 november 2018 21:18 schreef Yurtovic het volgende:
Ben wel benieuwd hoe goed Michael kan zingen
Den Haagquote:Op donderdag 8 november 2018 21:18 schreef Dotteke het volgende:
O nee hè weer zo bager zangertje. Waar halen ze ze toch steeds vandaan.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Rapapapaaaa zo goed is goed
zo gaat ie lekkahhh
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Joa de partypooper. Wat een zeikert zeg.
Af en toe lach op zetten is geen probleem maar heeft nu geen zin.
Dat hij een alcoholverslaafde is is zijn probleem. Maar met zijn commentaar op anderen is hij net zo vervelend aan het worden als Adriaan met zijn voedselbullshit.
22.00 volgens de berichten.quote:
De eerste keer dat Joa afzondert.. in al die tijd.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat dus.
Had ie niet Utopia in moeten gaan.
Hij had kunnen weten dat daar af en toe gedronken wordt.
Beter dat ie vertrekt dan dit gezeur nog 2 maanden aan te moeten horen.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
22.00 volgens de berichten.
Wat doe ie fout dan?? Adje mag wel met "hoofdpijn" op bed liggen??quote:Op donderdag 8 november 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat dus.
Had ie niet Utopia in moeten gaan.
Hij had kunnen weten dat daar af en toe gedronken wordt.
Beter dat ie vertrekt dan dit gezeur nog 2 maanden aan te moeten horen.
Ik heb ff voor geslapen, wil het niet missen.quote:
Gek op deeptroatuhquote:Op donderdag 8 november 2018 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom slikt die man de microfoon in?
A3 is ook een jankert.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:20 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Wat doe ie fout dan?? Adje mag wel met "hoofdpijn" op bed liggen??
Precies, van mij mag hij wegrotten in die kut caravan ....quote:Op donderdag 8 november 2018 21:22 schreef Jemoederniet het volgende:
A3 is ook een jankert.
Aan de andere kant best wel prettig dat ie even niet in beeld is.
Ik zou me hier ook zo ver mogelijk van distantiëren hoor.. zonder hoofdpijn of alcoholverslaving.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
A3 is ook een jankert.
Aan de andere kant best wel prettig dat ie even niet in beeld is.
Ik dacht het wel, maar weet het nu niet meer zeker Incaquote:Op donderdag 8 november 2018 21:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft hij daar aan meegedaan nee toch
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, van mij mag hij wegrotten in die kut caravan ....
Wormenvoerquote:Op donderdag 8 november 2018 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Left guy activates his chest communicator:
Beam me up Scotty.
[ afbeelding ]
Nee,alleen zijn ex-vrouw Barbie. Maar daarmee was hij wel samen in hun eigen real life soap.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar weet het nu niet meer zeker Inca
Ach wat boeit hetquote:Op donderdag 8 november 2018 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar weet het nu niet meer zeker Inca
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Jeff gaat bellen (voor meer bier?)
inleggertjesquote:Op donderdag 8 november 2018 21:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Jeff gaat bellen (voor meer bier?)
Geluid ook uit, dat is nog beter, Zie je alleen nog maar die rotkoppen..quote:Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef fladdie het volgende:
de regie moet de zender uit zetten word het geluid veel beter
fireballquote:Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef fladdie het volgende:
gwn alles op zwartquote:Op donderdag 8 november 2018 21:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Geluid ook uit, dat is nog beter, Zie je alleen nog maar die rotkoppen..
Laat daar maar liggen rotten tot de paddestoelen uit zijn voorhoofd groeien.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef fladdie het volgende:
quote:
quote:
waarom?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lotus: Ik heet nu Anaalus
Alsof bier sterk genoeg is om dit te kunnen verdragen.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:28 schreef SjonSlot het volgende:
En dan hier bij moeten gaan staan, ZONDER bier...
heb ik toch richtig gekijkt dat is de Stecher van Barbie de dome meisjequote:Op donderdag 8 november 2018 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ff voor geslapen, wil het niet missen.
Liever iets dan niets in dit geval..quote:Op donderdag 8 november 2018 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof bier sterk genoeg is om dit te kunnen verdragen.
Vishappen in je linsjerie al geweest?quote:Op donderdag 8 november 2018 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oja
schud met je kont
draai even ront
.. man man man man
op de opmerking van de zanger: Lotus is toch toiletpapier gaf ze dit als antwoord. Die grap zal ze ook niet voor het eerst horenquote:
Makerele..van die Gelequote:Op donderdag 8 november 2018 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vishappen in je linsjerie al geweest?
achzo,bij onz heet dat toiletpapier cosiquote:Op donderdag 8 november 2018 21:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
op de opmerking van de zanger: Lotus is toch toiletpapier gaf ze dit als antwoord. Die grap zal ze ook niet voor het eerst horen
Mag Merel eerst wel eens flink gaan afvallenquote:Op donderdag 8 november 2018 21:29 schreef yvondenise het volgende:
Jezus wat wil die Merel toch graag op Patty lijken..achterlijk mokkel.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:34 schreef Yurtovic het volgende:
Walgelijke tekst, ik ben geen stuk vlees!!
Ja echt.quote:Op donderdag 8 november 2018 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag Merel eerst wel eens flink gaan afvallen
Hij wil bij lotus zijn snap datquote:Op donderdag 8 november 2018 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Die Mike. Hij wilde niet bij de stripper zijn want hè zijn oma is dood dat past niet. Maar hij staat nu wel volop meer te zingen
erg ditquote:
Uiquote:Op donderdag 8 november 2018 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Erik slaat tactisch toe.
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Erik slaat tactisch toe.
Je nieuwe geld kostende kennisquote:Op donderdag 8 november 2018 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is dat voor blonde snol....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |