abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 november 2018 @ 16:11:19 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183023343
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:48 schreef NanKing het volgende:

[..]

Leefbaarheid is een begrip wat hier niet duidelijk gemaakt wordt wat wel duidelijk gemaakt wat een onderdeel van deze leefbaarheid is:

[..]

Ja, dat is bureaucratentaal voor overlast veroorzaken. Ze noemen het alleen niet zo omdat daar wettelijke verplichtingen aan vast zitten voor de woningcorporaties. :')
pi_183023442
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:11 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, dat is bureaucratentaal voor overlast veroorzaken. Ze noemen het alleen niet zo omdat daar wettelijke verplichtingen aan vast zitten voor de woningcorporaties. :')
Mwah ik heb vaak genoeg berichten gelezen over overlastgevers waar jij het over hebt het is ook niet iets wat niet besproken mag of kan worden, ik zie het alleen echt niet in dit bericht.
Laten we ons enigen op het feit dat we het hier niet eens in worden :P
ijs_beer fan!
  donderdag 8 november 2018 @ 17:06:02 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183024480
Na m'n studie anderhalf jaar in zo'n complex gewoond. Dat leek soms inderdaad op een open inrichting. En dan zuipen/blowen ze zichzelf ook nog allemaal de tering, geen pretje om bij te wonen.
pi_183024697
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo’n gek woont ook naast familie van mij.
Vaak genoeg midden in de nacht in de tuin lullen, telefoon of met bezoek, alsof het 3 uur in de middag is.

Geneuk dat je goed kan horen, van dat overdreven gekreun blergh.
Klagen over gekreun kreunen hoort erbij punt :9~
pi_183025182
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Leuk hoor, mensen die 'anders' zijn en lekker de hele nacht hazes draaien op standje duizend of met een klewang voor je deur staan. Dan maar wat minder fatsoenlijk. :')
Beetje verwrongen beeld dit.
pi_183025246
Savonds halen we een paar kratten bier en een bbq naar buiten weet je wel... _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_183025895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:48 schreef NanKing het volgende:

[..]

Leefbaarheid is een begrip wat hier niet duidelijk gemaakt wordt wat wel duidelijk gemaakt wat een onderdeel van deze leefbaarheid is:

[..]

Ik hoef ook niet per se te hebben dat de buren naar mij omkijken, als ze niet de boel afbreken en overlast veroorzaken ben ik al wel tevreden. Maar dat zal hier wel niet het geval zijn.
pi_183026582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:37 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dat hebben ze ooit geprobeerd in Zonnedael. Was een groot succes! ;)
Kun je nagaan hoe lang er al geroepen wordt over achterstandswijken waar probleembewoners in worden gedumpt.
pi_183026814
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:27 schreef Elan het volgende:
Wat zijn tegenwoordig nog achterstandswijken, in de Randstad zijn achterstandswijken tegenwoordig hip en duur.
Onzin, ga maar eens een week wonen in de Utrechtse achterstandswijk Overvecht. Dat houd jij niet vol. In dit multicriminele kankergezwel worden buurtbewoners letterlijk knettergek van alle overlast 's nachts. Ik heb al zoveel buurtbewoners ( laatst nog een Marokkaanse vrouw) meegemaakt, die willen verhuizen omdat het 's nachts daar gierend uit de hand loopt: Herrie met scooters racen allemaal auto's die met gierende banden wegrijden. Geschreeuw vechten en allemaal ongure types in de hal van het flatgebouw. Burgers voelen zich massaal onveilig in dit getto.En dan nog vinden de beleidsmakers de multiculturele samenleving een enorme verrijking van onze cultuur. Dat groepen werkeloze Noordafrikaanse mannen de buurt terroriseren mag niet gezegd worden Dan worden jouw woorden in een buurtvergadering dus aangepast:

De uitspraak " Ik heb heel veel last van Marokkaanse hangjongeren." wordt in de notulen veranderd in "Ik heb geen last van buitenlanders alleen maar van psychisch gestoorden..." Vanavond werd er op Eenvandaag weer, netzo politiek correct, de ware oorzaak van de overlast verhuld. Een medewerker van de woningbouw vereniging BOEX zei:
"De oorzaak van de overlast is dat er allemaal psychisch gestoorden in Overvecht zijn geplaatst, met geen of weinig nazorg. Over twintig jaar is Overvecht een gewilde hippe buurt."
Hij verzuimt daarbij te melden dat het wonen in een verloederde gehorige flat in Overvecht zo ziek makend is als de pest. En het leefklimaat met de huidige bezuinigingen nog dagelijks verslechtert.
In tegenstelling tot de beruchte Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar vele miljoenen in nieuwbouw zijn gestoken en toch behoorlijk opgeknapt is, is Overvecht karig bedeeld omdat die wijk minder bekend is.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183027347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Onzin, ga maar eens een week wonen in de Utrechtse achterstandswijk Overvecht. Dat houd jij niet vol. In dit multicriminele kankergezwel worden buurtbewoners letterlijk knettergek van alle overlast 's nachts. Ik heb al zoveel buurtbewoners ( laatst nog een Marokkaanse vrouw) meegemaakt, die willen verhuizen omdat het 's nachts daar gierend uit de hand loopt: Herrie met scooters racen allemaal auto's die met gierende banden wegrijden. Geschreeuw vechten en allemaal ongure types in de hal van het flatgebouw. Burgers voelen zich massaal onveilig in dit getto.En dan nog vinden de beleidsmakers de multiculturele samenleving een enorme verrijking van onze cultuur. Dat groepen werkeloze Noordafrikaanse mannen de buurt terroriseren mag niet gezegd worden Dan worden jouw woorden in een buurtvergadering dus aangepast:

De uitspraak " Ik heb heel veel last van Marokkaanse hangjongeren." wordt in de notulen veranderd in "Ik heb geen last van buitenlanders alleen maar van psychisch gestoorden..." Vanavond werd er op Eenvandaag weer, netzo politiek correct, de ware oorzaak van de overlast verhuld. Een medewerker van de woningbouw vereniging BOEX zei:
"De oorzaak van de overlast is dat er allemaal psychisch gestoorden in Overvecht zijn geplaatst, met geen of weinig nazorg. Over twintig jaar is Overvecht een gewilde hippe buurt."
Hij verzuimt daarbij te melden dat het wonen in een verloederde gehorige flat in Overvecht zo ziek makend is als de pest. En het leefklimaat met de huidige bezuinigingen nog dagelijks verslechtert.
In tegenstelling tot de beruchte Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar vele miljoenen in nieuwbouw zijn gestoken en toch behoorlijk opgeknapt is, is Overvecht karig bedeeld omdat die wijk minder bekend is.
Toch gaat ook overvecht nog duur worden.
pi_183029588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Onzin, ga maar eens een week wonen in de Utrechtse achterstandswijk Overvecht. Dat houd jij niet vol. In dit multicriminele kankergezwel worden buurtbewoners letterlijk knettergek van alle overlast 's nachts. Ik heb al zoveel buurtbewoners ( laatst nog een Marokkaanse vrouw) meegemaakt, die willen verhuizen omdat het 's nachts daar gierend uit de hand loopt: Herrie met scooters racen allemaal auto's die met gierende banden wegrijden. Geschreeuw vechten en allemaal ongure types in de hal van het flatgebouw. Burgers voelen zich massaal onveilig in dit getto.En dan nog vinden de beleidsmakers de multiculturele samenleving een enorme verrijking van onze cultuur. Dat groepen werkeloze Noordafrikaanse mannen de buurt terroriseren mag niet gezegd worden Dan worden jouw woorden in een buurtvergadering dus aangepast:

De uitspraak " Ik heb heel veel last van Marokkaanse hangjongeren." wordt in de notulen veranderd in "Ik heb geen last van buitenlanders alleen maar van psychisch gestoorden..." Vanavond werd er op Eenvandaag weer, netzo politiek correct, de ware oorzaak van de overlast verhuld. Een medewerker van de woningbouw vereniging BOEX zei:
"De oorzaak van de overlast is dat er allemaal psychisch gestoorden in Overvecht zijn geplaatst, met geen of weinig nazorg. Over twintig jaar is Overvecht een gewilde hippe buurt."
Hij verzuimt daarbij te melden dat het wonen in een verloederde gehorige flat in Overvecht zo ziek makend is als de pest. En het leefklimaat met de huidige bezuinigingen nog dagelijks verslechtert.
In tegenstelling tot de beruchte Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar vele miljoenen in nieuwbouw zijn gestoken en toch behoorlijk opgeknapt is, is Overvecht karig bedeeld omdat die wijk minder bekend is.


NOS journaal.

Minister Kajsa Ollongren ziet dit alarmerende bericht als heel positief juist : vroeger hadden we er meer en nu minder.

En het zijn blijkbaar nu allemaal "kwetsbare mensen" waar deze wijken last van hebben.

Dus waar zeuren we over, er is eigenlijk niet veel aan de hand.

Nog meer (totaal) kansloze onderlagen toelaten en laten blijven, nog meer blijven stapelen en nog meer geld in deze kansloze shit blijven pompen.

Het glas is niet half leeg maar half vol!

Komt vanzelf goed.

Tering.
pi_183031333
Minister Ollongren, die op de Amsterdamse grachtengordel woont, heeft natuurlijk geen last van zulke aso's en kan gemakkelijk praten
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183032214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Onzin, ga maar eens een week wonen in de Utrechtse achterstandswijk Overvecht. Dat houd jij niet vol. In dit multicriminele kankergezwel worden buurtbewoners letterlijk knettergek van alle overlast 's nachts. Ik heb al zoveel buurtbewoners ( laatst nog een Marokkaanse vrouw) meegemaakt, die willen verhuizen omdat het 's nachts daar gierend uit de hand loopt: Herrie met scooters racen allemaal auto's die met gierende banden wegrijden. Geschreeuw vechten en allemaal ongure types in de hal van het flatgebouw. Burgers voelen zich massaal onveilig in dit getto.En dan nog vinden de beleidsmakers de multiculturele samenleving een enorme verrijking van onze cultuur. Dat groepen werkeloze Noordafrikaanse mannen de buurt terroriseren mag niet gezegd worden Dan worden jouw woorden in een buurtvergadering dus aangepast:

De uitspraak " Ik heb heel veel last van Marokkaanse hangjongeren." wordt in de notulen veranderd in "Ik heb geen last van buitenlanders alleen maar van psychisch gestoorden..." Vanavond werd er op Eenvandaag weer, netzo politiek correct, de ware oorzaak van de overlast verhuld. Een medewerker van de woningbouw vereniging BOEX zei:
"De oorzaak van de overlast is dat er allemaal psychisch gestoorden in Overvecht zijn geplaatst, met geen of weinig nazorg. Over twintig jaar is Overvecht een gewilde hippe buurt."
Hij verzuimt daarbij te melden dat het wonen in een verloederde gehorige flat in Overvecht zo ziek makend is als de pest. En het leefklimaat met de huidige bezuinigingen nog dagelijks verslechtert.
In tegenstelling tot de beruchte Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar vele miljoenen in nieuwbouw zijn gestoken en toch behoorlijk opgeknapt is, is Overvecht karig bedeeld omdat die wijk minder bekend is.
Alles wat jij hier nu zegt herken ik totaal niet, en ik woon toch alweer meer dan 10 jaar in Overvecht. Het is s'nachts op straat gewoon rustig, ik hoor geen scheurende auto's met piepende banden of vechtende jongeren of racende scooters, niks van dat alles, het is hier stukken rustiger dan de wijk waar ik hiervoor woonde aan de Amsterdamse Straatweg. Het enige waar ik me hier soms aan irriteer is de klussende buurman van me die soms dagenlang aan het boren, kloppen en zagen is, maar daar houdt hij s'avonds gewoon op tijd mee op, dus er is niks dat me uit mijn slaap kan houden. Van een ghetto spreken is dan ook schromelijk overdreven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183032229
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch gaat ook overvecht nog duur worden.
Mag toch hopen van niet, ik betaal nu al 650¤ in de maand voor mijn appartementje. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183032507
Er is weinig slecht nieuws dus dit wordt dan opgeblazen. Een walhalla waar elke buurt rustig is bestaat niet. De mensen aan de onderkant van de samenleving zijn ook vaak onsympathiek, dom en asociaal. Beschaving ontstaat als je actief meedoet in de samenleving. En ja, sommige mensen kunnen er niets aan doen dat ze niet kunnen meedoen maar ook die mensen zijn statistisch gezien vaker asociaal.

Dus dump ze lekker bij elkaar en zadel gewone mensen niet op met de absolute onderkant van Nederland.
pi_183032711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alles wat jij hier nu zegt herken ik totaal niet, en ik woon toch alweer meer dan 10 jaar in Overvecht. Het is s'nachts op straat gewoon rustig, ik hoor geen scheurende auto's met piepende banden of vechtende jongeren of racende scooters, niks van dat alles, het is hier stukken rustiger dan de wijk waar ik hiervoor woonde aan de Amsterdamse Straatweg. Het enige waar ik me hier soms aan irriteer is de klussende buurman van me die soms dagenlang aan het boren, kloppen en zagen is, maar daar houdt hij s'avonds gewoon op tijd mee op, dus er is niks dat me uit mijn slaap kan houden. Van een ghetto spreken is dan ook schromelijk overdreven.
Dan zit je in het betere deel van Overvecht met de eengezinswoningen, denk ik. Elke achterstandswijk heeft betere delen, waar het eigenlijk een normale woonbuurt is. Dat zag je ook in Kanaleneiland. Sommige delen hebben geen last van woonoverlast. De bewoners zijn ndaar sociaal en houden rekening met elkaar. Maar juist in de slechtere delen van zo'n wijk is het een vicieuze cirkel. Sociale bewoners vertrekken vanwege de overlast van aso's en dan glijdt een woonblok heel snel af. Dat zie je niet alleen in "gekleurde" wijken maar ook in ( blanke)volkswijken als Sterrewijk en Ondiep in Utrecht. Daar plaatsen ze soms een asielzoekersgezin of Marokkaan tussen onverdraagzame autochtonen. Dan wordt zo'n nieuweling meteen weggepest en de woningbouwvereniging doet er niets aan.

Bron:

https://www.nu.nl/utrecht(...)rokkaanse-vrouw.html

[ Bericht 17% gewijzigd door paulgo op 08-11-2018 22:42:44 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  donderdag 8 november 2018 @ 22:40:40 #43
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183032819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Onzin, ga maar eens een week wonen in de Utrechtse achterstandswijk Overvecht. Dat houd jij niet vol. In dit multicriminele kankergezwel worden buurtbewoners letterlijk knettergek van alle overlast 's nachts. Ik heb al zoveel buurtbewoners ( laatst nog een Marokkaanse vrouw) meegemaakt, die willen verhuizen omdat het 's nachts daar gierend uit de hand loopt: Herrie met scooters racen allemaal auto's die met gierende banden wegrijden. Geschreeuw vechten en allemaal ongure types in de hal van het flatgebouw. Burgers voelen zich massaal onveilig in dit getto.En dan nog vinden de beleidsmakers de multiculturele samenleving een enorme verrijking van onze cultuur. Dat groepen werkeloze Noordafrikaanse mannen de buurt terroriseren mag niet gezegd worden Dan worden jouw woorden in een buurtvergadering dus aangepast:

De uitspraak " Ik heb heel veel last van Marokkaanse hangjongeren." wordt in de notulen veranderd in "Ik heb geen last van buitenlanders alleen maar van psychisch gestoorden..." Vanavond werd er op Eenvandaag weer, netzo politiek correct, de ware oorzaak van de overlast verhuld. Een medewerker van de woningbouw vereniging BOEX zei:
"De oorzaak van de overlast is dat er allemaal psychisch gestoorden in Overvecht zijn geplaatst, met geen of weinig nazorg. Over twintig jaar is Overvecht een gewilde hippe buurt."
Hij verzuimt daarbij te melden dat het wonen in een verloederde gehorige flat in Overvecht zo ziek makend is als de pest. En het leefklimaat met de huidige bezuinigingen nog dagelijks verslechtert.
In tegenstelling tot de beruchte Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar vele miljoenen in nieuwbouw zijn gestoken en toch behoorlijk opgeknapt is, is Overvecht karig bedeeld omdat die wijk minder bekend is.
Dus toch schotelcity-problematiek. Dacht ik het niet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_183032952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:36 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dan zit je in het betere deel van Overvecht met de eengezinswoningen, denk ik. Elke achterstandswijk heeft betere delen, waar het eigenlijk een normale woonbuurt is. Dat zag je ook in Kanaleneiland. Sommige delen hebben geen last van woonoverlast. De bewoners zijn ndaar sociaal en houden rekening met elkaar. Maar juist in de slechtere delen van zo'n wijk is het een vicieuze cirkel. Sociale bewoners vertrekken vanwege de overlast van aso's en dan glijdt een woonblok heel snel af. Dat zie je niet alleen in "gekleurde" wijken maar ook in ( blanke)volkswijken als Sterrewijk en Ondiep in Utrecht. Daar plaatsen ze soms een asielzoekersgezin of Marokkaan tussen onverdraagzame autochtonen. Dan wordt zo'n nieuweling meteen weggepest en de woningbouwvereniging doet er niets aan.

Bron:

https://www.nu.nl/utrecht(...)rokkaanse-vrouw.html
Nee, ik zit midden tussen de flats, in de omgeving van de Marokkodreef. Of dat een van de betere delen van de wijk is weet ik niet. Ik hoor wel eens dat het in de buurt van station Overvecht een zooitje is, maar hier is het gewoon rustig op straat. overdag zie je wel veel hangjongeren, maar daar heb je in principe ook weinig last van.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183034034
Het begint enorm op te vallen hoe slecht de overheid op dit moment zorg levert.Ik zie steeds meer mensen op straat lopen, bij stations of in parkeergarages. Je ziet ook veel lui waggelen en in zichzelf praten langs de spoorwegovergang of bij stations in de buurt.

Vanavond werd ik weer aangesproken door een uitgemergeld bibberend vrouwtje toen ik de parkeergarage binnen kwam of ik haar een kleinigheidje kon geven voor een slaapplaats. Ik heb toen het kleinste gegeven wat ik in me jaszak had zitten (10 euro) en ze was stom verbaasd.

De parkeergarage als daklozenopvang. Nederland anno 2018.
pi_183034139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:35 schreef Nintex het volgende:
Het begint enorm op te vallen hoe slecht de overheid op dit moment zorg levert.Ik zie steeds meer mensen op straat lopen, bij stations of in parkeergarages. Je ziet ook veel lui waggelen en in zichzelf praten langs de spoorwegovergang of bij stations in de buurt.

Nederland anno 2018.
Klopt tegelijk met een beddenreductie in de zorg is de ambulante zorg ook grotendeels verdwenen
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183034225
Ik zie/hoor het van alle hoeken eigenlijk.

Een familielid van mij wordt ook het GGZ uit gezet, omdat ze plek moeten maken voor nieuwe patienten. Van genezing of therapie is geen sprake geweest, maar de persoon moet weg uit de instelling samen met een hele groep anderen. Het advies is om met een mantelzorg consulent uit te zoeken of er plek is in een bejaardentehuis voor opvang en activiteiten o.i.d. .

Aan de andere kant een maatje die voor de lange arm der wet werkt en regelmatig in zijn werk te maken krijgen met 'aangereden personen', mensen die springen of familie drama's. Waarbij al met al het leed voor families en de kosten van de hulpdiensten velen malen hoger zijn dan het organiseren van zorg voor deze mensen. Maargoed, ze zijn niet meer interessant als EU wage slave en dus mogen ze lekker dood van the powers that be. :{w

Moet daar ook bij zeggen dat de mensen wie dit gebeurd vaak de meest aardige/lieve mensen zijn die voor anderen klaar staan en wat meer 'mensen mens' waren dan ik zelf bijvoorbeeld. Hebben eigenlijk altijd netjes in de pas gelopen en belastingen betaald. En nu vinden ze zichzelf buiten enige hulp. Ze snappen dat zelf ook niet en zoeken ook geen hulp elders, want ze zijn gewend dat de overheid hen helpt.
pi_183034426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:46 schreef Nintex het volgende:
Ik zie/hoor het van alle hoeken eigenlijk.

Een familielid van mij wordt ook het GGZ uit gezet, omdat ze plek moeten maken voor nieuwe patienten. Van genezing of therapie is geen sprake geweest, maar de persoon moet weg uit de instelling samen met een hele groep anderen.
Aan de andere kant een maatje die voor de lange arm der wet werkt en regelmatig in zijn werk te maken krijgen met 'aangereden personen', mensen die springen of familie drama's. Waarbij al met al het leed voor families en de kosten van de hulpdiensten velen malen hoger zijn dan het organiseren van zorg voor deze mensen. Maargoed, ze zijn niet meer interessant als EU wage slave en dus mogen ze lekker dood van the powers that be. :{w

Al die beddenreductie en afbraak van de (ambulante) zorg is een afgrijselijke mislukking gebleken en kost de samenleving bovendien veel meer geld dan dat het bespaart. Je zou zeggen weg met het kabinet, maar alle vorige kabinetten hebben gesneden in de zorgbudgetten. Deze beddenreductie is bij de paarse kabinetten al begonnen en tot overmaat van ramp zijn er door al die fusies grote mega-instellingen ontstaan met honderd keer meer overhead dan vroeger het geval was. Dus alle politieke partijen hebben blunders begaan in het verleden. Dus Mark Rutte heeft een zeer slechte GGZ geerfd van zijn voorgangers.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183034452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:00 schreef paulgo het volgende:

[..]

Al die beddenreductie en afbraak van de (ambulante) zorg is een afgrijselijke mislukking gebleken en kost de samenleving bovendien veel meer geld dan dat het bespaart. Je zou zeggen weg met het kabinet, maar alle vorige kabinetten hebben gesneden in de zorgbudgetten. Deze beddenreductie is bij de paarse kabinetten al begonnen en tot overmaat van ramp zijn er door al die fusies grote mega-instellingen ontstaan met honderd keer meer overhead dan vroeger het geval was. Dus alle politieke partijen hebben blunders begaan in het verleden. Dus Mark Rutte heeft een zeer slechte GGZ geerfd van zijn voorgangers.
Scholen en zorg naar menselijke maat en geen leerfabrieken en sterfhuizen.

Pim had gewoon groot gelijk.
pi_183034508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Scholen en zorg naar menselijke maat en geen leerfabrieken en sterfhuizen.

Pim had gewoon groot gelijk.
Klopt PVDA en D'66 zijn schuldig aan de afbraak in het onderwijs en de zorg en het smijten met geld.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')