abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Designer donderdag 8 november 2018 @ 11:14:03 #51
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_183017872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben er zojuist hardhandig uitgegooid. :')


Wat een ellende. :')
🐙
  Eindredactie Games donderdag 8 november 2018 @ 11:14:31 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183017877


WIE HEEFT ER NOU GELIJK
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_183017881
Meteen deze gelezen voor de voorpret!
http://lflmagazine.nl/concertrecensies/rammstein-ahoy
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183017895
2 tickets kunnen krijgen, toch uur bezig geweest en 30x opnieuw klikken :+
pi_183017896
quote:
4s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:14 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]

WIE HEEFT ER NOU GELIJK
Ik wil het niet weten, ik heb liever een zitplek dan geen plek. _O-

* IJsdraakje heeft kaartjes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183017900
"Mogelijk beperkt zicht".

Ben wel bang voor deze disclaimer.
pi_183017908
quote:
Reminder voor de volgende keer.. 6 tickets kopen a 99 euro en dan doorverkopen voor 125 per stuk is eigen ticket gratis + hapje en drankje :')
  Designer donderdag 8 november 2018 @ 11:17:43 #58
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_183017910
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:17 schreef Bronson het volgende:
"Mogelijk beperkt zicht".

Ben wel bang voor deze disclaimer.
Sorry, je rij heeft stoeltjes met de rug naar het veld toe.
🐙
pi_183017914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten, ik heb liever een zitplek dan geen plek. _O-

* IJsdraakje heeft kaartjes
idd had ik ook.
-mRc-
pi_183017930
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Sorry, je rij heeft stoeltjes met de rug naar het veld toe.
:'(
  Designer donderdag 8 november 2018 @ 11:19:01 #61
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_183017934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:17 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Reminder voor de volgende keer.. 6 tickets kopen a 99 euro en dan doorverkopen voor 125 per stuk is eigen ticket gratis + hapje en drankje :')
Of we gaan eens verplicht kaartjes op naam verkopen zodat we niet hoeven te vechten met scalpers bij de verkoop.
🐙
pi_183017941
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:19 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Of we gaan eens verplicht kaartjes op naam verkopen zodat we niet hoeven te vechten met scalpers bij de verkoop.
Yup (was in Duitsland wel begreep ik, naam opgeven per kaartje)
  Designer donderdag 8 november 2018 @ 11:19:39 #63
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_183017944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:18 schreef Bronson het volgende:

[..]

:'(
He! Niet omdraaien! Voor je kijken!
🐙
pi_183017955
Kaarten voor Gelsenkirchen en Rotterdam baaammmmmm \m/ \m/
Staanplaatsen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 8 november 2018 @ 11:22:19 #65
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_183017988
Nou uiteindelijk toch gelukt. 1 staanplaats en voor iemand anders 4 zitplaatsen.
Wat een gedoe zeg.
Blijft een gezeur, die topconcerten proberen te bezoeken.
pi_183018098
Iemand hier die een stoelindeling heeft gevonden?
pi_183018109
Ausverkauft..
pi_183018124
Vriend van me is het gelukt, dus wir sind dabei in Gelsenkirchen mit dem pussy sound.
pi_183018189
Of hoe noem je kutgeluid in het Duits?
pi_183018299
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:17 schreef Bronson het volgende:
"Mogelijk beperkt zicht".

Ben wel bang voor deze disclaimer.
ik heb die opmerking ook. Rij 25 vak V. Vermoed door de overhangende 2e ring erboven
-mRc-
pi_183018385
gvd eruit gegooid en dat na verkeerslichten, brandweerkranen aangeklikt, elke 3 min klikken op opnieuw proberen en dat vanaf stipt 10h00 pffff
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_183018400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:40 schreef blue_tiger99 het volgende:

[..]

ik heb die opmerking ook. Rij 25 vak V. Vermoed door de overhangende 2e ring erboven
Oh ja, dat is ook nog een optie.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:45:36 #73
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_183018407
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:34 schreef Cyanide- het volgende:
Of hoe noem je kutgeluid in het Duits?
Kutgeluid en een concert bij daglicht, waarom ga ik ook alweer :D
  donderdag 8 november 2018 @ 12:03:16 #74
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183018798
Inmiddels kan ik ook geen tickets meer selecteren. ;(
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_183018922
Het concert van Rammstein in De Kuip is UITVERKOCHT!

Geen tickets gescoord voor Rammstein in De Kuip? Momenteel zijn er omwille van productionele redenen tickets geblokkeerd die mogelijk later nog kunnen vrijkomen - iedereen op de wachtlijst ontvangt dan een e-mail met informatie over de verkoop van de eventueel vrij te komen tickets: www.greenhousetalent.com/nl/rammstein-aanmelden.
-mRc-
pi_183019343
Een uur geleden kaartjes gekocht en betaald via eventim, maar nog geen bevestigingsmail. Jullie wel?
pi_183019362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:32 schreef Bas242 het volgende:
Een uur geleden kaartjes gekocht en betaald via eventim, maar nog geen bevestigingsmail. Jullie wel?
Vrijwel direct gekregen.
pi_183019419
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
pi_183019597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
Zonde, dat is echt megascammy toch?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183019607
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:32 schreef Bas242 het volgende:
Een uur geleden kaartjes gekocht en betaald via eventim, maar nog geen bevestigingsmail. Jullie wel?
Ook niet, maar komt wel goed
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183019672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
Zijn dat wel echte kaarten waar je mee binnen kunt komen dan...?
pi_183019690
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
Zo, jij durft. :o
pi_183020072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
Ik snap je helemaal, maar aan de andere kant zijn het wel de mensen zoals jij die dit soort sites in leven houdt. Als iedereen nou zou besluiten niet bij dit soort bedrijven hun kaartjes te kopen hebben ze ook geen bestaansrecht meer.
Zie het als een investering in een scalper-vrije toekomst :)
  donderdag 8 november 2018 @ 13:32:16 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183020418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...
Sukkel :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183021098
Geld zou me ook weinig boeien maar vervolgens zit je 7 maanden in de stress of je ticket het straks doet, want organisatoren maken regelmatig tickets ongeldig als ze merken dat het aan dit soort partijen is verkocht.

Daarnaast moet je maar afwachten of/wat je krijgt, want vaak verkopen ze tickets die ze helemaal (nog) niet hebben of zelfs al als vvk nog niet is begonnen.
pi_183021403
Greenhouse Talent zijn ook prutsers. Op Twitter verstoppen ze zich lekker achter 'de artiest', want die zou willen dat de gehele tour via Eventim loopt. Ok, kan, maar hoeft toch niet tegelijkertijd zou je zeggen.

En dan komt iemand met het feit dat Brussel wel 'gewoon' via Ticketmaster ging en hij daar binnen 5 minuten tickets had.

Deze hele exercitie was echt kansloos op zoveel niveaus, los van of het nou de artiest, organisator of ticketboer was die dit verzonnen heeft.
pi_183021903
Ik vond het juist een zeldzaam fijne ervaring.

Ik vond duidelijk gecommuniceerd dat je niet moest F5'en, dat de wachtrij lang duurde, dat na drie kwartier het concert nog niet uitverkocht was. En de wachtrij begon gewoon om tien uur. Dat alles tegelijkertijd begon vind ik ook niet ideaal, maar ik vind dat er relatief weinig berichten zijn over dat de site er uit lag. Alles liep rustig door bij mij. Het duurde alleen lang, maar tsja, dat is nou eenmaal zo omdat iedereen tegelijkertijd wil.

Bij Ticketmaster sta je vanaf 9 uur in de wachtrij, gaat om 10 uur de verkoop open en is in 1,5 minuut de boel uitverkocht behalve op Seatwave (wat van Ticketmaster is) voor 10x de prijs.

Mensen doen nu net alsof als je in de wachtrij stond, je per se recht zou moeten hebben op een ticket. Dat is natuurlijk niet zo, er zullen altijd mensen teleurgesteld worden. Volgens mij ging iedereen er ook vanuit dat je een ticket toegewezen zou krijgen, maar het ging daarentegen wel echt om welke klasse je zelf had aangevinkt. Mijn collega ging om 11:15 nog eens de site op voor Gelsenkirchen en kon toen zo een zitplaats krijgen na een korte wachtrij. no problemo.

Ik vond het een prettige ervaring en dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183021955
Nah, daar was het te vaag voor met die timer die iedere keer afliep en dan toch weer opnieuw begon, plus random CAPTCHA's tussendoor, en het soms zomaar terugkomen op de pagina met ticketselectie. Ik heb 50 minuten in de rij gestaan en had niks, m'n maat die het toen overnam had binnen een kwartier twee kaarten en heeft zelfs tussendoor nog van kaarttype (en dus wachtrij) gewisseld. Kortom; het hele wachtrij gebeuren sloeg nergens op en het was totaal random of je wel/niet doorkwam

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2018 14:59:19 ]
pi_183022087
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het juist een zeldzaam fijne ervaring.

Ik vond duidelijk gecommuniceerd dat je niet moest F5'en, dat de wachtrij lang duurde, dat na drie kwartier het concert nog niet uitverkocht was. En de wachtrij begon gewoon om tien uur. Dat alles tegelijkertijd begon vind ik ook niet ideaal, maar ik vind dat er relatief weinig berichten zijn over dat de site er uit lag. Alles liep rustig door bij mij. Het duurde alleen lang, maar tsja, dat is nou eenmaal zo omdat iedereen tegelijkertijd wil.

Bij Ticketmaster sta je vanaf 9 uur in de wachtrij, gaat om 10 uur de verkoop open en is in 1,5 minuut de boel uitverkocht behalve op Seatwave (wat van Ticketmaster is) voor 10x de prijs.

Mensen doen nu net alsof als je in de wachtrij stond, je per se recht zou moeten hebben op een ticket. Dat is natuurlijk niet zo, er zullen altijd mensen teleurgesteld worden. Volgens mij ging iedereen er ook vanuit dat je een ticket toegewezen zou krijgen, maar het ging daarentegen wel echt om welke klasse je zelf had aangevinkt. Mijn collega ging om 11:15 nog eens de site op voor Gelsenkirchen en kon toen zo een zitplaats krijgen na een korte wachtrij. no problemo.

Ik vond het een prettige ervaring en dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
het is al jaren bekend dat ticketmaster tot op het bot corrupt is...

https://www.cbc.ca/news/b(...)d-managers-1.4867652
pi_183022178
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:54 schreef Cyanide- het volgende:
Nah, daar was het te vaag voor met die timer die iedere keer afliep en dan toch weer opnieuw begon, plus random CAPTCHA's tussendoor, en het soms zomaar terugkomen op de pagina met ticketselectie. Ik heb 50 minuten in de rij gestaan en had niks, m'n maat die het toen overnam had binnen een kwartier twee kaarten en heeft zelfs tussendoor nog van kaarttype (en dus wachtrij) gewisseld. Kortom; het hele wachtrij gebeuren sloeg nergens op en het was totaal random of je wel/niet doorkwam
Dit is echt zo'n conclusie op basis van een aantal belevingen, waaronder je eigen. Ik heb dit dus totaal niet zo ervaren. Maar dat betekent niet dat mijn conclusie is: Kortom: Het hele wachtrij gebeuren was superchill en je werd exact geholpen toen je aan de beurt was.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183022343
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n conclusie op basis van een aantal belevingen, waaronder je eigen. Ik heb dit dus totaal niet zo ervaren. Maar dat betekent niet dat mijn conclusie is: Kortom: Het hele wachtrij gebeuren was superchill en je werd exactgeholpen toen je aan de beurt was.
dat is niet waar. Met twee telefoons geprobeerd (vrouw en ik). Toen ik hier las dat je met gewoon compleet opnieuw beginnen er wel doorkwam ging het goed, daarvoor (bijna een uur) de wachtrij steeds verlengd. Mijn vrouw bleef in de wachtrij, die zou nu nog steeds wachten.

Een erg slechte website, slechte mechaniek en weer genoeg handelaren die er profijt van hebben. Het schijnt erg moeilijk te zijn een eerlijk systeem te bedenken. Dat je toevallig mazzel hebt betekent niet dat de software goed is, dat bewijzen de tig verhalen wel waarin het tegendeel bewezen wordt :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_183022360
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n conclusie op basis van een aantal belevingen, waaronder je eigen. Ik heb dit dus totaal niet zo ervaren. Maar dat betekent niet dat mijn conclusie is: Kortom: Het hele wachtrij gebeuren was superchill en je werd exact geholpen toen je aan de beurt was.
Ja, superchill hoor. Om 10 uur inloggen, in de rij gaan staan, 50 keer opnieuw bevestigen, het complete ticketsysteem uitgegooid worden en dan wéér in de algemene wachtrij moeten staan. Zonder melding van uitverkochte ticketsoorten. O+

Gelukkig was ik precies aan de beurt toen ik aan de beurt was volgens het systeem, heus wel. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183022379
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat is niet waar. Met twee telefoons geprobeerd (vrouw en ik). Toen ik hier las dat je met gewoon compleet opnieuw beginnen er wel doorkwam ging het goed, daarvoor (bijna een uur) de wachtrij steeds verlengd. Mijn vrouw bleef in de wachtrij, die zou nu nog steeds wachten.

Een erg slechte website, slechte mechaniek en weer genoeg handelaren die er profijt van hebben. Het schijnt erg moeilijk te zijn een eerlijk systeem te bedenken. Dat je toevallig mazzel hebt betekent niet dat de software goed is, dat bewijzen de tig verhalen wel waarin het tegendeel bewezen wordt :P
:Z :Z
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n conclusie op basis van een aantal belevingen, waaronder je eigen. Ik heb dit dus totaal niet zo ervaren. Maar dat betekent niet dat mijn conclusie is: Kortom: Het hele wachtrij gebeuren was superchill en je werd exact geholpen toen je aan de beurt was.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183022412
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

:Z :Z

[..]

er zit nog zonnebrand in mij ogen :P

Maar zijn conclusie klopt wel, het was compleet random.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_183022471
Lezen blijkt dus nog altijd moeilijk te zijn.

Ook echt de conclusie dat weer genoeg handelaren er profijt van hebben is ook compleet uit de lucht gegrepen. Zo ontzettend veel geroeptoeter.
De reden waarom de handelaren er profijt van hebben is niet alleen een falend verkoopsysteem, maar bovenal ook dit soort types:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Suncatcher het volgende:
kwartier geprobeerd, lukte niet... toen uit frustratie via toptickets (169 eu x 3 :') ) gekocht...

Blijkbaar was die wachtrij zo bugged als de kolere en moest je gewoon geduld hebben.

Ach, als je al 19 jaar naar rammstein wilt dan boeit die 240 euro ook geen reet meer.
De tickets in Gelsenkirchen staan op naam en volgens mij krijg je ook hardcopy tickets voor De Kuip toegestuurd (maar correct me if I'm wrong).

Altijd maar gejank van de mensen die achter het net vissen (wat op zich te begrijpen is, want frustrerend), maar die daardoor meteen denken dat hun situatie de enige rechtvaardige is en dat zij ergens recht op hebben is echt zo kansloos.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183022480
Maargoed, ik ga twee keer vol uit mijn plaat. Zie jullie daar :W
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_183022726
Dat uit mijn plaat gaan doe ik ook hoor :P maar de mensen die er naast grepen hebben alle reden om erover te klagen in dit geval ;)

Niet dat het bij ticketmaster beter zou gaan, het hele systeem daar is ook niet berekend op zoveel mensen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_183022919
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Maargoed, ik ga twee keer vol uit mijn plaat. Zie jullie daar :W
Maar goed, het is dus onzin dat meerdere mensen het gevoel hebben dat het totaal random is, omdat jij, als een van de weinigen, het compleet prima en logisch vond gaan?
  donderdag 8 november 2018 @ 15:55:27 #99
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183023068
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:

Altijd maar gejank van de mensen die achter het net vissen (wat op zich te begrijpen is, want frustrerend), maar die daardoor meteen denken dat hun situatie de enige rechtvaardige is en dat zij ergens recht op hebben is echt zo kansloos.
Dus het is kansloos dat concertbezoekers graag een eerlijker verkoopsysteem willen?

Ik ben 2,5 uur lang van de wachtrij voor de ticketselectie naar de wachtrij voor tickets geslingerd. Met tussendoor telkens captcha's. En dat dan op vijf browser schermen en nog mobiel. :')

Is het zoveel gevraagd om als ik mij om 10u meld me een plek in de rij te geven en dan in volgorde die rij af te werken?

Ik bedoel, vroeger ging je rond 9u naar het postkantoor, zette je naam en aantal gewenste tickets op de lijst. Om 10u probeerde ze dan zoveel mogelijk tickets te printen en daarna kon je rustig afrekenen. :s)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 8 november 2018 @ 17:19:22 #100
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_183024736
Extra show in Parijs. Morgen kaartverkoop om 10:00.

München en Wenen ook, die kaartverkoop was al begonnen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')