Gezien die rijen daar kun je daar dan een dag voor uittrekkenquote:Op donderdag 8 november 2018 10:04 schreef Mr.Ping het volgende:
Terug brengen en net zo lang blijven staan tot je al je geld terug hebt!
quote:Op donderdag 8 november 2018 15:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon teruggaan naar de kassa en vragen hoe ze het op gaan lossen.
Ja dat is wel slim denk ik. Ff handschoentjes aan en ze dan voorzichtig uitpakken en in een zakje doen en dan zonder dat plastic erin doen.quote:
Ja maar ik heb er echt fucking veel dus 't is eerder 10 euro maar ja weggooien is zondequote:Op donderdag 8 november 2018 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ga dan terug om je 1,45 terug te halen.
Ja kloptquote:Op donderdag 8 november 2018 13:13 schreef valentijn101 het volgende:
Had je deze vraag 2 weken geleden niet ook al gesteld?
Ik kan ze toch ook gewoon zonder panty of plastic in het water gooien?quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:55 schreef valentijn101 het volgende:
Haal het plastic er van af, stop ze in een panty en hang die als een theezakje in je waterbak.
Maar dan heb je nog het probleem van de onopgeloste stukjes. Nu blijven die in de panty achter en kunnen ze niet je wc verstoppen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kan ze toch ook gewoon zonder panty of plastic in het water gooien?
Giet een fles WC eend in die bak, dat kan toch ook?quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kan ze toch ook gewoon zonder panty of plastic in het water gooien?
Dan is het er na 1x doortrekken al uitquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:58 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Giet een fles WC eend in die bak, dan kan toch ook?
nee die blokken zelf lossen wel op, het is dat hydrofoil of zo dat hoort op te lossen in water dat niet meer goed oplost in waterquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:58 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog het probleem van de onopgeloste stukjes. Nu blijven die in de panty achter en kunnen ze niet je wc verstoppen.
O'ja da's waar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dan is het er na 1x doortrekken al uit
Ja ik denk dat dat het is idd, action koopt sowieso oude meuk in dus misschien dat het niet meer olost na een tijdje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:01 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem met oplosbare vaatwastabletten, dingen stond al jaren achterin de kast en nu lossen ze niet meer op.
Grote kans dat jouw geliefde wc-blokken ook te oud zijn.
Met actionmeuk kan dat natuurlijk altijd het geval zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:01 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem met oplosbare vaatwastabletten, dingen stond al jaren achterin de kast en nu lossen ze niet meer op.
Grote kans dat jouw geliefde wc-blokken ook te oud zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |