abonnement Unibet Coolblue
pi_183016161
Walgelijke ontwikkelingen bij het Fake News Hoofdkwartier van Amerika, CNN. Zelfs stagiaires, vrolijke jongeren die met open vizier de wereld tegemoet treden om hem elke dag een beetje beter te maken, zijn niet veilig voor de linkse streken van deze beroepsfascisten.

Tijdens een perspraatje in het Witte Huis waar President Donald Trump wederom haarfijn uiteenzette op welke manier hij de beste President ooit is sloegen bij de 'verslaggever' Jim Acosta alle stoppen door. Geconfronteerd met zoveel keiharde waarheid greep hij naar de microfoon om zijn vuiligheid de kamer in te slingeren met als doel de persconferentie van President Donald Trump zoveel mogelijk te verstoren.

Uiteraard was President Donald Trump hier niet van gediend en diende hem van messcherpe repliek, waarna faalfeut Acosta met de smerige linkse bek vol tanden stond. Een stagiaire van het Witte Huis dacht in te grijpen en Acosta uit zijn lijden te verlossen door de microfoon van hem af te pakken, maar die kwam van een koude kermis thuis. Met een rode waas voor zijn ogen en het schuim uit de mondhoeken sloeg hij de stagiaire praktisch tegen de grond, waarna zij op een stoel moest bijkomen van deze brutale aanval.

Ik heb de beelden hieronder in de tweet neergezet, maar let op, deze kunnen als zeer schokkend worden ervaren. Zorg dat kleine kinderen en teergevoelige gütmenschen niet meekijken.

PressSec twitterde op donderdag 08-11-2018 om 04:33:19 We stand by our decision to revoke this individual’s hard pass. We will not tolerate the inappropriate behavior clearly documented in this video. https://t.co/T8X1Ng912y reageer retweet
Voor de volledigheid nog een betrouwbare bron over dit verhaal, zodat iedereen voor zichzelf kan lezen hoe de vork werkelijk in de steel zit.

https://www.breitbart.com(...)-combative-briefing/

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludachrist op 08-11-2018 10:02:53 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 09:35:41 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183016273
Jeetje, het is wat. :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183016286
Afschuwelijk dit. Dat zoiets kan in het Amerika van Trump is gewoonweg niet te bevatten. :N
  donderdag 8 november 2018 @ 09:37:10 #4
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183016295
Ja, vreselijk. Wel knap dat ze toch weer bij wijze van spreken overeind krabbelde en hem praktisch knockout sloeg terwijl ze hem min of meer met microfoon en al door de kamer sleurde.
  donderdag 8 november 2018 @ 09:37:31 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183016304
Trump _O_
Man of Steal.
pi_183016430
Ik vind die reactie van dat meisje wel mooi. Het lukt haar niet en dan kijkt ze met een pruillip naar Trump zo van : wat nu?

"daddy :( "


Jeb Bush heeft ook al gereageerd
https://twitter.com/JebBush/status/1060267206355894274?s=19

[ Bericht 14% gewijzigd door Postbus100 op 08-11-2018 09:52:04 ]
Somebody that I used to know
pi_183016443
TS.... zit te trollen .
Het is de taak van journalisten vragen te stellen aan politici en bijv aan een enge president, die zichzelf geweldig vind, liegt en bedriegt en het volk opjut tegen pers en buitenlanders .
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 november 2018 @ 09:46:17 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183016446
Gelachen om de prima satirische OP.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 8 november 2018 @ 09:48:36 #9
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183016482
De linkse pers is deze aanranding alweer aan het goedpraten.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:02:10 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183016681
WALCHELIJK!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 november 2018 @ 10:03:07 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183016695
quote:
8s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:02 schreef Copycat het volgende:
WALCHELIJK!!!
Is ook :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 november 2018 @ 10:08:38 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183016753
Smerig mannetje die Jim Acosta. Hij bracht eerder al de gesprekken tussen de USA en Noord Korea in gevaar met zijn sensatiezucht. Nu stelt hij racistische vragen, wordt met lichte dwang zijn microfoon ingenomen en dus valt hij maar een vrouw aan. Wat een zwakkeling.

Vieze, laffe hond. Maarja, CNN he. Don ''laten we allen samenkomen en blanke mannen de schuld geven van alles'' Lemon werkt daar ook nog steeds.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:09:52 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183016769
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:48 schreef Nibb-it het volgende:
De linkse pers is deze aanranding alweer aan het goedpraten.
Moet je voorstellen dat een mannelijke reporter van FOX een vrouw aanviel tijdens een Obama persco. Dan zou de toon flink anders zijn.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:10:33 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183016778
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183016783
Het was een tenenkrommende vertoning gister.
Op CNBC werd het integraal uitgezonden.
Die journalisten :'( (echt het laagste volk wat er is) die niet verder kwamen dan schreeuwend voor hun beurt "vragen" te stellen, insinuaties van racisme, en al maar dezelfde vragen over Rusland en de belasting.

Opmerkelijk is dat Trump 1,5 uur rustig bleef, een opmerkelijke prestatie.
Maar nu kan het publiek zelf zien wat voor scum deze journalisten zijn, met name die van CNN.

Moet dit nu de linkse elite voorstellen :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:11:39 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183016799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:10 schreef Oud_student het volgende:
Het was een tenenkrommende vertoning gister.
Op CNBC werd het integraal uitgezonden.
Die journalisten :'( (echt het laagste volk wat er is) die niet verder kwamen dan schreeuwend voor hun beurt "vragen" te stellen, insinuaties van racisme, en al maar dezelfde vragen over Rusland en de belasting.

Opmerkelijk is dat Trump 1,5 uur rustig bleef, een opmerkelijke prestatie.
Maar nu kan het publiek zelf zien wat voor scum deze journalisten zijn, met name die van CNN.

Moet dit nu de linkse elite voorstellen :X
Ik vind het ook heel knap van President Trump. Wat een zelfbeheersing heeft die man.

Maarja, dat een vrouwelijk lid van je staf wordt aangerand, daar schrik je van. Ik vind het innemen van zijn perspas eigenlijk nog te mild.
pi_183016855
Aanranding, laat me niet lachen.

De standaard daarvoor ligt toch heel wat hoger sinds Trump de VS het land van pussygrabbers, rapist judges en dealbreakers heeft gemaakt.
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
pi_183017505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:14 schreef Deko het volgende:
Aanranding, laat me niet lachen.

De standaard daarvoor ligt toch heel wat hoger sinds Trump de VS het land van pussygrabbers, rapist judges en dealbreakers heeft gemaakt.
Wie dan?
pi_183017701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap van President Trump. Wat een zelfbeheersing heeft die man.

Maarja, dat een vrouwelijk lid van je staf wordt aangerand, daar schrik je van. Ik vind het innemen van zijn perspas eigenlijk nog te mild.
Haha hahaha hahaha.
pi_183017710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap van President Trump. Wat een zelfbeheersing heeft die man.

Maarja, dat een vrouwelijk lid van je staf wordt aangerand, daar schrik je van. Ik vind het innemen van zijn perspas eigenlijk nog te mild.
Jij bent gewoon serieus :D
  donderdag 8 november 2018 @ 11:04:47 #21
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183017711
quote:
8s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:02 schreef Copycat het volgende:
WALCHELIJK!!!
Hed lant wortd nied meer bestuurt want IEDEREEN ZIT TE WALCHEREN. :'(
pi_183017712
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap van President Trump. Wat een zelfbeheersing heeft die man.

Maarja, dat een vrouwelijk lid van je staf wordt aangerand, daar schrik je van. Ik vind het innemen van zijn perspas eigenlijk nog te mild.
Trol neem ik aan?
  donderdag 8 november 2018 @ 11:06:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183017726
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:04 schreef Peunage het volgende:

Trol neem ik aan?
Was het maar zo'n feest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183017830
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Trol neem ik aan?
Hoop het toch.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:18:48 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183017929
Maar hoe heet dat arme meisje? En is ze nog vrijgezel?

Puur vragen om een gebaar ter ondersteuning te kunnen maken. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:21:27 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183017974
Wat lees ik nou trouwens! :o

quote:
Trump responded, “I want them to come into the country, but they have to come in legally. You know, they have to come in, Jim, through a process. I want it to be a process. And I want people to come in. And we need the people.”
Trump ook al aan de White-Genocide! :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183018180
Beetje een dubbel gevoel. De vragen van deze attack-dog van de democraten was natuurlijk puur bedoeld om te provoceren. Het was eigenlijk niet eens een vraag. En deze meneer heeft ook vaak persconferenties verstoord met zijn achterlijke en agressieve gedrag.

Maar dan denk ik, waarom geeft Trump hem de beurt om een vraag te stellen? Laat hem daar lekker zitten en wijs andere journalisten aan.
pi_183018254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:34 schreef Confetti het volgende:
Beetje een dubbel gevoel. De vragen van deze attack-dog van de democraten was natuurlijk puur bedoeld om te provoceren. Het was eigenlijk niet eens een vraag. En deze meneer heeft ook vaak persconferenties verstoord met zijn achterlijke en agressieve gedrag.

Maar dan denk ik, waarom geeft Trump hem de beurt om een vraag te stellen? Laat hem daar lekker zitten en wijs andere journalisten aan.
Dit dus.
pi_183018362
Heeft Iraq al aangeboden troepen naar de VS te sturen om deze verschrikkelijke geweldadigheden van journalisten op persconferenties te doen stoppen?

Sowieso, wat doen journalisten daar in het Wtte Huis, moeten die niet gewoon ergens anders zijn, om aan de ratings van hun zenders te werken?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:34 schreef Confetti het volgende:

De vragen van deze attack-dog van de democraten was natuurlijk puur bedoeld om te provoceren.
Dat kan best zijn...
Maar is dat niet het idee van de vrije pers en de bedoeling van het stellen van vragen op persconferenties...?

Dat daar soms ook vragen bijzitten die iemand uit de tent lokken of die wijzen op zaken waar een bestuurder eigenljk liever net over wil praten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183018388
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Trol neem ik aan?
V_A? Natuurlijk. Alles voor de aandacht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 8 november 2018 @ 11:49:42 #31
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183018486
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Trol neem ik aan?
President Trump had net 68 vragen beantwoord van 35 verschillende journalisten.

Alleen met Acosta zijn er steeds problemen. Ligt het aan Trump, of aan Acosta, of roepen we voor het gemak maar dat Trump alle journalisten haat? :')

https://twitter.com/PressSec/status/1060334400368533510
pi_183018491
Grab her by the cat >:O O+
  donderdag 8 november 2018 @ 11:51:03 #33
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183018527
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:44 schreef nostra het volgende:

[..]

V_A? Natuurlijk. Alles voor de aandacht.
Ik kan niet ontkennen dat ik het prettig vind jullie idiote, gekleurde zeepbel te doorprikken met de harde feiten en wat basislogica. De hysterie rond Trump bestrijden is een beetje als dokter spelen en een psychisch gestoorde patiënt trachten te genezen.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:51:58 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183018549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Ik kan niet ontkennen dat ik het prettig vind jullie idiote, gekleurde zeepbel te doorprikken met de harde feiten en wat basislogica. De hysterie rond Trump bestrijden is een beetje als dokter spelen en een psychisch gestoorde patiënt trachten te genezen.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183018609
pi_183018717
CNN :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183018746
KEN TOCH NEET!! Ik eis kamervragen!
  donderdag 8 november 2018 @ 12:02:13 #38
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_183018777
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:44 schreef nostra het volgende:

[..]

V_A? Natuurlijk. Alles voor de aandacht.
Wel jammer dat de finesse van een goede troll ontbreekt. Toegegeven, het werkt af en toe, maar het blijft de gemakkelijke, laagdrempelige variant van trollen. Beetje pijnlijk dat sommigen zelfs daarin weinig talent vertonen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_183018792
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:04 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Jij bent gewoon serieus :D
Ligt er een beetje te dik op.
pi_183018802
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Wel jammer dat de finesse van een goede troll ontbreekt. Toegegeven, het werkt af en toe, maar het blijft de gemakkelijke, laagdrempelige variant van trollen. Beetje pijnlijk dat sommigen zelfs daarin weinig talent vertonen.
Da's wel jammer, ja. Er zijn er betere geweest.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 8 november 2018 @ 12:08:40 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183018892
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:03 schreef Leandra het volgende:

Is ook :Y
Jeweetz!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183018966
zow
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 8 november 2018 @ 12:15:38 #43
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183019035
Die vrouw moet hem nu ook aanklagen wegens aanranding.
pi_183019059
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
President Trump had net 68 vragen beantwoord van 35 verschillende journalisten.

Alleen met Acosta zijn er steeds problemen. Ligt het aan Trump
Dat kan iedereen natuurlijk goed bekjken door bv de manier waarop Trump de vraag van Acosta beantword te bekijken...

Ik geloof niet dat die andere journlasten gelijk persoonlijk aangevallen werden op het medium waarvan ze kwamen en verteld kregen dat ze eigenlijk ergens anders zouden moeten zijn, terwijl hun vraag genegeerd werd.

Waarom kan Trump dat wel bij anderen, maar draait hij helemaal door als een vraag door een CNN-medewerker gesteld wordt?

het waren overigens geen 35, maar eerder 3 of 4, voordat Acosta aan de beurt kwam...

hier een transcript, vanaf het moment dat Acosta aan de beurt kwam (er waren daarvoor door drie of vier andere vragen gesteld, onder meer of Trump Oprah mocht)

quote:
Q Well, since it’s Jim, I’ll let it go.

Q Okay. Thank you, Mr. President. I wanted to challenge you on one of the statements that you made in the tail end of the campaign in the midterms, that this —

THE PRESIDENT: Here we go.

Q Well, if you don’t mind, Mr. President —

THE PRESIDENT: Let’s go. Let’s go. Come on.

Q That this caravan was an “invasion.” As you know, Mr. President —

THE PRESIDENT: I consider it to be an invasion.

Q As you know, Mr. President, the caravan was not an invasion. It’s a group of migrants moving up from Central America towards the border with the U.S.

THE PRESIDENT: Thank you for telling me that. I appreciate it.

Q Why did you characterize it as such? And —

THE PRESIDENT: Because I consider it an invasion. You and I have a difference of opinion.

Q But do you think that you demonized immigrants in this election —

THE PRESIDENT: Not at all. No, not at all.

Q — to try to keep —

THE PRESIDENT: I want them — I want them to come into the country, but they have to come in legally. You know, they have to come in, Jim, through a process. I want it to be a process.

And I want people to come in. And we need the people.

Q Right. But your campaign had — your campaign —

THE PRESIDENT: Wait. Wait. Wait. You know why we need the people, don’t you? Because we have hundreds of companies moving in. We need the people.

Q Right. But your campaign had an ad showing migrants climbing over walls and so on.

THE PRESIDENT: Well, that’s true. They weren’t actors. They weren’t actors.

Q They’re not going to be doing that.

THE PRESIDENT: They weren’t actors. Well, no, it was true. Do you think they were actors? They weren’t actors. They didn’t come from Hollywood. These were — these were people — this was an actual — you know, it happened a few days ago. And —

Q They’re hundreds of miles of way though. They’re hundreds and hundreds of miles away.

THE PRESIDENT: You know what?

Q That’s not an invasion.

THE PRESIDENT: I think you should — honestly, I think you should let me run the country, you run CNN —

Q All right.

THE PRESIDENT: — and if you did it well, your ratings would be much better.

Q But let me ask, if I — if I may ask one other question —

THE PRESIDENT: Okay, that’s enough.

Q Mr. President, if I may — if I may ask one other question.

THE PRESIDENT: Okay, Peter, go ahead.

Q Are you worried —

THE PRESIDENT: That’s enough. That’s enough. That’s enough.

Q Mr. President, I didn’t — well, I was going to ask one other. The other folks that had —

THE PRESIDENT: That’s enough. That’s enough.

Q Pardon me, ma’am, I’m — Mr. President —

THE PRESIDENT: Excuse me, that’s enough.

Q Mr. President, I had one other question if —

THE PRESIDENT: Peter. Let’s go.

Q — I may ask on the Russia investigation. Are you concerned that you may have indictments —

THE PRESIDENT: I’m not concerned about anything with the Russia investigation because it’s a hoax.

Q — that you may indictments coming down? Are you —

THE PRESIDENT: That’s enough. Put down the mic.

Q Mr. President, are you worried about indictments coming down in this investigation?

Q Mr. President —

THE PRESIDENT: I’ll tell you what: CNN should be ashamed of itself having you working for them. You are a rude, terrible person. You shouldn’t be working for CNN.

Go ahead.

Q I think that’s unfair.

THE PRESIDENT: You’re a very rude person. The way you treat Sarah Huckabee is horrible. And the way you treat other people are horrible. You shouldn’t treat people that way.

Go ahead. Go ahead, Peter. Go ahead.

Q In Jim’s defense, I’ve traveled with him and watched him. He’s a diligent reporter who busts his butt like the rest of us.

THE PRESIDENT: Well, I’m not a big fan of yours either. So, you know.

(Laughter.)

Q I understand.

THE PRESIDENT: To be honest with you.

Q So let me — so let me ask you a question if I can —

Q (Inaudible.)

THE PRESIDENT: You aren’t — you aren’t the best.

Q You repeatedly said — Mr. President, you repeatedly — over the course of the —

Q (Off-mic.) (Inaudible) called the enemy of the people —

THE PRESIDENT: Okay, just sit down, please.

Q (Off-mic.) (Inaudible) campaign (inaudible) and sent pipe bombs. That’s just (inaudible).

THE PRESIDENT: Well, when you report fake news —

Q (Off-mic.) (Inaudible.)

THE PRESIDENT: No. When you report fake news, which CNN does a lot, you are the enemy of the people.
https://chicago.suntimes.(...)ce-midterm-election/
(hier de transcript van de complete personferentie, zodat je ook kunt lezen dat er hooguit 3 of 4 journalisten voor de CNN-man vragen gesteld hebben

Nergens is de journalist onbeschoft of onbeleefd, hij is juist extra voorzichtig, gaat niet in op de provocaties die Trump direkt plaatst als die hem interrumpeert nog voordat hij zn eerste vraag geheel kan stellen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183019130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat kan iedereen natuurlijk goed bekjken door bv de manier waarop Trump de vraag van Acosta beantword te bekijken...

Ik geloof niet dat die andere journlasten gelijk persoonlijk aangevallen werden op het medium waarvan ze kwamen en verteld kregen dat ze eigenlijk ergens anders zouden moeten zijn, terwijl hun vraag genegeerd werd.

Waarom kan Trump dat wel bij anderen, maar draait hij helemaal door als een vraag door een CNN-medewerker gesteld wordt?

het waren overigens geen 35, maar eerder 3 of 4, voordat Acosta aan de beurt kwam...

hier een transcript, vanaf het moment dat Acosta aan de beurt kwam (er waren daarvoor door drie of vier andere vragen gesteld, onder meer of Trump Oprah mocht)

[..]

https://chicago.suntimes.(...)ce-midterm-election/
(hier de transcript van de complete personferentie, zodat je ook kunt lezen dat er hooguit 3 of 4 journalisten voor de CNN-man vragen gesteld hebben

Nergens is de journalist onbeschoft of onbeleefd, hij is juist extra voorzichtig, gaat niet in op de provocaties die Trump direkt plaatst als die hem interrumpeert nog voordat hij zn eerste vraag geheel kan stellen
_O-

Southpark is de nieuwe realiteit.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:22:41 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183019173
quote:
THE PRESIDENT: You’re a very rude person. The way you treat Sarah Huckabee is horrible. And the way you treat other people are horrible. You shouldn’t treat people that way.

Go ahead. Go ahead, Peter. Go ahead.

Q In Jim’s defense, I’ve traveled with him and watched him. He’s a diligent reporter who busts his butt like the rest of us.

THE PRESIDENT: Well, I’m not a big fan of yours either. So, you know.
Toegegeven, dit was wel lollig van 'm.
We have always been at war with Eastasia.
pi_183019177
Beetje een tokkiegebeuren van beide kanten maar wat ik zie op dat filmpje is dat die stagiaire de microfoon wil pakken en Acosta hem blijft vasthouden.
Beetje hysterisch gedoe,niet echt schokkend.
pi_183019223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O-

Southpark is de nieuwe realiteit.
Ze beginnen op The Simpsons te lijken qua voorspellend vermogen ;)
pi_183019229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Toegegeven, dit was wel lollig van 'm.
Daar kon ik ook wel om lachen ja.
pi_183019299
Wel grappig, ook in dit voorbeeld doet Trump een Obama-tje. Die heeft de persaccreditatie van Fox news destijds ook ingetrokken.

Toch zijn grootste voorbeeld dus :P
pi_183019318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel grappig, ook in dit voorbeeld doet Trump een Obama-tje. Die heeft de persaccreditatie van Fox news destijds ook ingetrokken.

Toch zijn grootste voorbeeld dus :P
Maar geldt dit nou alleen voor Acosta of voor het hele CNN?
pi_183019394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel grappig, ook in dit voorbeeld doet Trump een Obama-tje. Die heeft de persaccreditatie van Fox news destijds ook ingetrokken.
Bron?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:36:21 #53
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183019402
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron?
Hij lijkt enigszins gelijk te hebben, ik zat ook al te zoeken:

https://www.factcheck.org(...)-and-the-free-press/
We have always been at war with Eastasia.
pi_183019416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij lijkt enigszins gelijk te hebben, ik zat ook al te zoeken:

https://www.factcheck.org(...)-and-the-free-press/
Daar staat nergens dat hij een accreditatie intrekt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183019426
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar staat nergens dat hij een accreditatie intrekt.
Hij liet alleen een journalist uit de zaal verwijderen toch?
  donderdag 8 november 2018 @ 12:39:01 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183019432
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar staat nergens dat hij een accreditatie intrekt.
ging me ook meer om de algehele teneur, vandaar dat 'enigszins'.
We have always been at war with Eastasia.
  Eindredactie Games donderdag 8 november 2018 @ 12:39:55 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183019445
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Gelachen om de prima satirische OP.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183019457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:38 schreef Twinkel2018 het volgende:

[..]

Hij liet alleen een journalist uit de zaal verwijderen toch?
Wie, Obongo of God Emperor Trump?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183019464
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wie, Obongo of God Emperor Trump?
Obama indertijd toch als ik het mij goed herinner?
pi_183019487
'Muricah
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183019519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:40 schreef Twinkel2018 het volgende:

[..]

Obama indertijd toch als ik het mij goed herinner?
Goed gezien, en daar hoor je links niet over. Daar ga je al, met het Fake News.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:49:21 #62
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_183019606
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Gelachen om de prima satirische OP.
Dat satirische heeft niet iedereen door geloof ik
Feyenoord!!! * Barça
pi_183019636
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron?
De reporter van NOS op de radio net
  donderdag 8 november 2018 @ 12:57:50 #64
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_183019738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:38 schreef Twinkel2018 het volgende:

[..]

Hij liet alleen een journalist uit de zaal verwijderen toch?
Hij liet alleen wat journalisten afluisteren, maar Obama is goed jeweetz.
Oja #FAKENEWSMEDIA

En Jim Acosta, April Ryan en Peter Alexander zijn naast onbeschoft en heel erg zelfingenomen enkel politieke activisten. Niets meer en niet minder.
Dit is satire.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_183020086
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hij liet alleen wat journalisten afluisteren, maar Obama is goed jeweetz.
Oja #FAKENEWSMEDIA

En Jim Acosta, April Ryan en Peter Alexander zijn naast onbeschoft en heel erg zelfingenomen enkel politieke activisten. Niets meer en niet minder.
Dit is satire.
Ik denk dat de journalisten het serieus bedoelen, zij zijn overtuigd van hun morele suprematie en ontlenen daaraan het recht om Trump op alle mogelijke manieren dwars te zitten.

Trump gaf een opening voor samenwerking met de Democraten, maar daar ging het journaille niet op in, deze mensen zijn alleen met zichzelf en hun eigen vooringenomen mening bezig.
Gelukkig hebben veel mensen in de USA en daarbuiten kunnen zien hoe deze mensen werkelijk zijn.
Ik vond de uitspraak van Trump eerst wat overdreven "vijanden van het volk" , maar na het zien van de beelden en het horen van de insinuaties (er waren eigenlijk geen vragen) moet ik hem toch wel gelijk geven.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183020122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik denk dat de journalisten het serieus bedoelen, zij zijn overtuigd van hun morele suprematie en ontlenen daaraan het recht om Trump op alle mogelijke manieren dwars te zitten.
Trump gaat vaak als eerste in de aanval, maar dat negeer je voor het gemak maar even.

quote:
Ik vond de uitspraak van Trump eerst wat overdreven "vijanden van het volk" , maar na het zien van de beelden en het horen van de insinuaties (er waren eigenlijk geen vragen) moet ik hem toch wel gelijk geven.
Erdogan-aanhanger gespot.
pi_183020148
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Trump gaat vaak als eerste in de aanval, maar dat negeer je voor het gemak maar even.

[..]

Erdogan-aanhanger gespot.
Wat ik gisteren zag was van beide kanten tokkiegedrag.
  donderdag 8 november 2018 @ 13:16:44 #68
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_183020149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik denk dat de journalisten het serieus bedoelen, zij zijn overtuigd van hun morele suprematie en ontlenen daaraan het recht om Trump op alle mogelijke manieren dwars te zitten.

Trump gaf een opening voor samenwerking met de Democraten, maar daar ging het journaille niet op in, deze mensen zijn alleen met zichzelf en hun eigen vooringenomen mening bezig.
Gelukkig hebben veel mensen in de USA en daarbuiten kunnen zien hoe deze mensen werkelijk zijn.
Ik vond de uitspraak van Trump eerst wat overdreven "vijanden van het volk" , maar na het zien van de beelden en het horen van de insinuaties (er waren eigenlijk geen vragen) moet ik hem toch wel gelijk geven.


bron

#FAKENEWSMEDIA
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_183020312
quote:
THE PRESIDENT: I think you should — honestly, I think you should let me run the country, you run CNN —

Q All right.

THE PRESIDENT: — and if you did it well, your ratings would be much better.
What an absolute madlad _O_
pi_183020374
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hij liet alleen wat journalisten afluisteren, maar Obama is goed jeweetz.
Ah, den hij zat in je verbeelding vast zelf achter het afluister-apparaat?

Nee, in werkelijkheid liep er een onderzoek wegens het doorgeven van illegale informatie en was er serieuze verdenking van een strafbaar feit (waarvoor een medewerker van de inlichtingendienst ook tot 13 maanden gevangenisstraf veroordeeld is, omdat deze ongeauthoriseerd CIA-informatie doorgegeven had, die informatie gaf over bronnen en leaks die de CIA kon benutten binnen noord-koreaanse regeringskringen, wat natuurljk iets is dat ze ultra-geheim willen houden om zulke informatie te kunnen blijven benutten): https://www.politico.com/(...)ment-fox-news-103265) ,

Waarvoor ook dit onderzoek gewoon toegestaan is en goedgekeurd door een rechter...
De beslissing dat onderzoek te doen as verder geen politieke beslissing, en is ook niet door Obama genomen
Sterker nog, ook Trump heeft het volste recht strafonderzoeken uit te laten voeren tegen het lekken van classified CIA-informatie, als hieraan een duidelijk veiligheids-gevaar bestaat, en dat zal ook tijdens de Trump-regering gedaan worden, hooguit als hij zelf classified informatie aan de russen doorgeeft wat hij van de Israeli's niet mocht doen, kan het DoJ hem zelf niet vervolgen, tegen iedere andere amerikaan was dat wél gedaan.

Met de beslissing een onderzoek te doen had Obama zelf niks mee te maken, het was een onderzoek door het DoJ, waarvan je hooguit kunt stellen dat Obama de allerhoogste chef was toen.
(daarom wordt het in de titel gebracht als 'obama-doj' genoemd)

Maar net zo min dat je kunt zeggen dat het Mueller-onderzoek door Trump zelf tegen zichzelf opgezet is, al wordt het vanuit het DoJ aangestuurd, kun je dat van dat onderzoek naar die journalist zeggen...

alhoewel het natuurlijk vast een prettg gevoel geeft voor sommigen om hun eigen sneeuwvlok-gedrag over die reporter die door Trump aangevallen werd ook nog te pogen te verhullen achter een kleuterschool-argumentatie van "jamaar, jamaar, Obama deed het oohook!" (inclusief een "ik herinner me dat ergens of heb het op de intrawebs gelezen"-verklaring)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183020380
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Grab her by the cat >:O O+
Newsthump is het met je eens.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_183020416
quote:
11s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Maar hoe heet dat arme meisje? En is ze nog vrijgezel?

Puur vragen om een gebaar ter ondersteuning te kunnen maken. 8-)
Ik zou haar doen.
  donderdag 8 november 2018 @ 13:56:18 #73
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_183020853
Niemand van jullie die erover valt dat het filmpje wat mevrouw op twitter heeft gezet een bewerkte clip is waardoor het hele gebeuren veel erger lijkt dan het is?
rafaelshimunov twitterde op donderdag 08-11-2018 om 09:34:49 1) Took @PressSec Sarah Sanders' video of briefing2) Tinted red and made transparent over CSPAN video3) Red motion is when they doctored video speed4) Sped up to make Jim Acosta's motion look like a chop5) I've edited video for 15+ years6) The White House doctored it https://t.co/q6arkYSx0V reageer retweet
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 8 november 2018 @ 14:04:31 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_183021030
In B4 "het komt van een andere bron, niet onze fout, wij zijn niet verantwoordelijk voor wat we zelf zeggen of posten".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_183021146
Het valt me op dat radio 1 iets genuanceerder wordt in dit soort kwesties - nog niet om 10.00, toen was het nog einde van de democratie etc, groot schandaal dat deze journalist was aangepakt - maar tussen de middag was er iemand die Trump wel begreep!
DWDD had gisteren ook al een tweede Amerika-deskundige die genuanceerder was dan die vervelende Rosenthal, die er ook zat.
pi_183021368
Het barst - ook in Nederland - van de Trump-aanhangers die dit soort gebeurtenissen heel normaal vinden en de president door dik en dun blijven verdedigen. Het is natuurlijk je reinste waanzin dat een journalist de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd: een aantasting van de persvrijheid.

Trump heeft in FOX News al een kritiekloos propagandakanaal. Hij heeft de kritische pers gewoon te woord te staan. Op Twitter stelt een ervaren video-editor dat het Witte Huis zelfs heeft geknoeid met het beeldmateriaal, zodat de beweging van Acosta erger lijkt.

rafaelshimunov twitterde op donderdag 08-11-2018 om 09:34:49 1) Took @PressSec Sarah Sanders' video of briefing2) Tinted red and made transparent over CSPAN video3) Red motion is when they doctored video speed4) Sped up to make Jim Acosta's motion look like a chop5) I've edited video for 15+ years6) The White House doctored it https://t.co/q6arkYSx0V reageer retweet
NB: CSPAN is een soort NPO Politiek, een zender die voortdurend live-beelden van politiek uitzendt.

Dan houden we alleen nog Sarah Sanders over: een persvoorlichter die niet kijkt op een leugentje meer of minder. Deze vrouw windt zich op over "inappropriate behavior", dat niet wordt getolereerd. Ondertussen werkt ze zelf voor president Trump :') Dagelijks zien we deze onbeschofte mafklapper ongepast gedrag vertonen. Aan de lopende band scheldt hij mensen uit, slingert hij via Twitter beledigingen de wereld in en kraamt hij opruiende taal uit. Om nog maar te zwijgen over vreemdgaan met een pornoster terwijl je vrouw zwanger is, of uitspraken als "grab 'em by the pussy".

Deze gevaarlijke idioot en iedereen die hem faciliteert in zijn rol en er lustig op los liegt, zijn een gevaar voor de democratie.
pi_183021415
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:56 schreef YuckFou het volgende:
Niemand van jullie die erover valt dat het filmpje wat mevrouw op twitter heeft gezet een bewerkte clip is waardoor het hele gebeuren veel erger lijkt dan het is?
rafaelshimunov twitterde op donderdag 08-11-2018 om 09:34:49 1) Took @PressSec Sarah Sanders' video of briefing2) Tinted red and made transparent over CSPAN video3) Red motion is when they doctored video speed4) Sped up to make Jim Acosta's motion look like a chop5) I've edited video for 15+ years6) The White House doctored it https://t.co/q6arkYSx0V reageer retweet
Ah, je was me al voor, zie ik.

Zeer terechte aanvulling. Het toont aan dat niks het Witte Huis te min is. Ironisch gezien is het Trump die *anderen* beticht van "fake news"...
  donderdag 8 november 2018 @ 14:29:00 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_183021536
The Bowling Green Massacre
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_183021537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het barst - ook in Nederland - van de Trump-aanhangers die dit soort gebeurtenissen heel normaal vinden en de president door dik en dun blijven verdedigen. Het is natuurlijk je reinste waanzin dat een journalist de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd: een aantasting van de persvrijheid.

Trump heeft in FOX News al een kritiekloos propagandakanaal. Hij heeft de kritische pers gewoon te woord te staan. Op Twitter stelt een ervaren video-editor dat het Witte Huis zelfs heeft geknoeid met het beeldmateriaal, zodat de beweging van Acosta erger lijkt.

rafaelshimunov twitterde op donderdag 08-11-2018 om 09:34:49 1) Took @PressSec Sarah Sanders' video of briefing2) Tinted red and made transparent over CSPAN video3) Red motion is when they doctored video speed4) Sped up to make Jim Acosta's motion look like a chop5) I've edited video for 15+ years6) The White House doctored it https://t.co/q6arkYSx0V reageer retweet
NB: CSPAN is een soort NPO Politiek, een zender die voortdurend live-beelden van politiek uitzendt.

Dan houden we alleen nog Sarah Sanders over: een persvoorlichter die niet kijkt op een leugentje meer of minder. Deze vrouw windt zich op over "inappropriate behavior", dat niet wordt getolereerd. Ondertussen werkt ze zelf voor president Trump :') Dagelijks zien we deze onbeschofte mafklapper ongepast gedrag vertonen. Aan de lopende band scheldt hij mensen uit, slingert hij via Twitter beledigingen de wereld in en kraamt hij opruiende taal uit. Om nog maar te zwijgen over vreemdgaan met een pornoster terwijl je vrouw zwanger is, of uitspraken als "grab 'em by the pussy".

Deze gevaarlijke idioot en iedereen die hem faciliteert in zijn rol en er lustig op los liegt, zijn een gevaar voor de democratie.
Wat ik op 1 van de filmpjes zag was dat de stagiaire de microfoon wilde pakken en Acosta die bleef vasthouden.
Niks schokkends of gewelddadig.
Ik vond het van zowel Trump als Acosta provocerend tokkiegedrag.
En verder eens met dat het bizar is om een journalist de toegang tot het WH te ontzeggen.
Ik stel de vraag nog maar keer: Geldt dit alleen voor Acosta of voor het hele CNN?
pi_183021539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het barst - ook in Nederland - van de Trump-aanhangers die dit soort gebeurtenissen heel normaal vinden en de president door dik en dun blijven verdedigen. Het is natuurlijk je reinste waanzin dat een journalist de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd: een aantasting van de persvrijheid.

Trump heeft in FOX News al een kritiekloos propagandakanaal. Hij heeft de kritische pers gewoon te woord te staan. Op Twitter stelt een ervaren video-editor dat het Witte Huis zelfs heeft geknoeid met het beeldmateriaal, zodat de beweging van Acosta erger lijkt.

rafaelshimunov twitterde op donderdag 08-11-2018 om 09:34:49 1) Took @PressSec Sarah Sanders' video of briefing2) Tinted red and made transparent over CSPAN video3) Red motion is when they doctored video speed4) Sped up to make Jim Acosta's motion look like a chop5) I've edited video for 15+ years6) The White House doctored it https://t.co/q6arkYSx0V reageer retweet
NB: CSPAN is een soort NPO Politiek, een zender die voortdurend live-beelden van politiek uitzendt.

Dan houden we alleen nog Sarah Sanders over: een persvoorlichter die niet kijkt op een leugentje meer of minder. Deze vrouw windt zich op over "inappropriate behavior", dat niet wordt getolereerd. Ondertussen werkt ze zelf voor president Trump :') Dagelijks zien we deze onbeschofte mafklapper ongepast gedrag vertonen. Aan de lopende band scheldt hij mensen uit, slingert hij via Twitter beledigingen de wereld in en kraamt hij opruiende taal uit. Om nog maar te zwijgen over vreemdgaan met een pornoster terwijl je vrouw zwanger is, of uitspraken als "grab 'em by the pussy".

Deze gevaarlijke idioot en iedereen die hem faciliteert in zijn rol en er lustig op los liegt, zijn een gevaar voor de democratie.
_O_
pi_183021575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:29 schreef Twinkel2018 het volgende:

[..]

Wat ik op 1 van de filmpjes zag was dat de stagiaire de microfoon wilde pakken en Acosta die bleef vasthouden.
Niks schokkends of gewelddadig.
Ik vond het van zowel Trump als Acosta provocerend tokkiegedrag.
En verder eens met dat het bizar is om een journalist de toegang tot het WH te ontzeggen.
Ik stel de vraag nog maar keer: Geldt dit alleen voor Acosta of voor het hele CNN?
Alleen voor Acosta: https://www.washingtonpos(...)m_term=.1b342ba4ed82
pi_183021613
quote:
Ah dankje het was mij niet helemaal duidelijk.
pi_183021820
Ik begrijp trouwens sowieso weinig van de hele Amerikaanse politiek.
Ik zit soms met verbazing te kijken hoe het er daar aan toe gaat.
Het is soms echt van beide kanten bizar.
  donderdag 8 november 2018 @ 14:46:18 #84
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_183021857
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 8 november 2018 @ 14:48:29 #85
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183021886
quote:
Dit filmpje is zojuist een paar posts hierboven al ontkracht, dus je bent een beetje laat.

Maar goeie poging.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183022024
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:43 schreef Twinkel2018 het volgende:
Ik begrijp trouwens sowieso weinig van de hele Amerikaanse politiek.
Ik zit soms met verbazing te kijken hoe het er daar aan toe gaat.
Het is soms echt van beide kanten bizar.
En een goed voorbeeld van waar we niet naartoe moeten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183022171
Trump heeft gewoon gelijk. Acosta is geen journalist, het is een activist. Een zuiger, die opinie brengt als nieuws

Typisch voor het hedendaagse journalistenvolk.

[ Bericht 20% gewijzigd door Serieus_Persoon op 08-11-2018 15:28:00 ]
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183022517
Een boze witte man die een jongedame haar werk probeert te belemmeren door fysiek te worden. Dit moet een republikein eens proberen :D
pi_183023077
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Trump heeft gewoon gelijk. Acosta is geen journalist, het is een activist. Een zuiger, die opinie brengt als nieuws

Typisch voor het hedendaagse journalistenvolk.
Maar wij hebben gelukkig Erik Mouthaan. ;)
pi_183023107
Ze moeten hem 10 jaar opsluiten voor verkrachting, aanranding en mishandeling.

#metoo
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183023231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:27 schreef RobbieRonald het volgende:
Een boze witte man die een jongedame haar werk probeert te belemmeren door fysiek te worden. Dit moet een republikein eens proberen :D
Een jongedame die tracht een journalist het werk te belemmeren door fysiek te worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 8 november 2018 @ 16:36:10 #92
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183023895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:46 schreef Bluesdude het volgende:
TS.... zit te trollen .
Het is de taak van journalisten vragen te stellen aan politici en bijv aan een enge president, die zichzelf geweldig vind, liegt en bedriegt en het volk opjut tegen pers en buitenlanders .
Jezus, jij bent scherp vandaag.
  donderdag 8 november 2018 @ 17:25:30 #93
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183024899


Als Acosta van Fox News was geweest.
pi_183025379
AshaRangappa_ twitterde op donderdag 08-11-2018 om 12:51:05 .@PressSec you are seriously tweeting out an obviously doctored video – from InfoWars no less – to substantiate a false accusation of assault against a journalist???The standard for libel against a public figure is acting with “actual malice,” and your tweet is Exhibit A. https://t.co/G6JKx3ZrpN reageer retweet
Asha Rangappa is a former FBI Special Agent, and is now the director of admissions and a senior lecturer at Yale University's Jackson Institute for Global Affairs, where she teaches National Security Law, aldus haar Wiki pagina. Dus ik ga er vanuit dat ze niet helemaal onbekend is met de bijbehorende wetgeving.

[ Bericht 11% gewijzigd door Litpho op 08-11-2018 18:09:30 ]
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 8 november 2018 @ 17:53:39 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183025397
wow
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183025498
Wie is zij eigenlijk?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 8 november 2018 @ 18:03:24 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183025550
Zielige fucking shit daar in de US. Je mag als verslaggever nog niet eens de microfoon vasthouden, gelijk een dumbass die hem weg wilt halen als de vraag meneer de kinderpresident niet aanstaat.

Wat een klein kind is het ook. " You're a bad person" zegt hij tegen die journo. Jezus christus man, look who's talking.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183025587
Trump _O_
pi_183025588
Ik heb me net toch een partijtje lekker gescheten
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183025668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]

Als Acosta van Fox News was geweest.
Ah, daar is de "but they..."-kaart weer. Getroefd met de feministenbeweging die de arme witte man achterna zit.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 8 november 2018 @ 18:13:46 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183025747
Ongeacht of het waar is of niet, lijkt het me geen slecht idee om Acosta buiten te sluiten.
Walgelijk individu die helemaal niks te maken heeft met journalistiek. Beetje niveautje Djeez.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183026351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]

Als Acosta van Fox News was geweest.
Houd toch op met deze onzin. De enige reden dat Acosta niet langer welkom is in het Witte Huis, is omdat Trump zijn kritische en soms ietwat venijnige manier van vragen stellen niet kan waarderen.

Dat gedoe met die stagiaire wordt opgeklopt zodat het kan dienen als stok om mee te slaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 8 november 2018 @ 18:54:19 #103
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183026436
Baas die Jim Acosta. Heerlijk Trump even op zn donder geven en plein public.

En idd wat de post boven mij zegt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183026556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:27 schreef RobbieRonald het volgende:
Een boze witte man die een jongedame haar werk probeert te belemmeren door fysiek te worden. Dit moet een republikein eens proberen :D
klik om te spelen
pi_183026970
Mooi.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 november 2018 @ 19:22:29 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183026972
quote:
Niet alles meegekregen, maar hoe komt ze erbij om ineens die microfoon uit z'n handen te trekken? _O- Behalve dus "hij vroeg iets wat we niet leuk vonden"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183026993
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch op met deze onzin. De enige reden dat Acosta niet langer welkom is in het Witte Huis, is omdat Trump zijn kritische en soms ietwat venijnige manier van vragen stellen niet kan waarderen.

Dat gedoe met die stagiaire wordt opgeklopt zodat het kan dienen als stok om mee te slaan.
Ah. Vandaar dat Trump rustig blijft staan en Acosta niet koeltjes kan blijven.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 november 2018 @ 19:25:27 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183027033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:23 schreef havanagila het volgende:

[..]

Ah. Vandaar dat Trump rustig blijft staan en Acosta niet koeltjes kan blijven.
Dat iemand hem letterlijk probeert te beletten zijn werk te doen door zijn microfoon uit de handen te trekken is ook wel van enige invloed, vermoedelijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183027039
Vraag mij af of de users die zich ergeren aan Acosta en het terecht vinden dat hem de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd, ook zo verontwaardigd reageren op de zuigerige verslaggeving van een PowNed.

Gok van niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183027062
Walgelijk dat een journalist wat kritische vragen wil stellen aan de president van Amerika.
Terecht dat Trump dit soort mensen monddood wil maken. Wat denken ze wel niet ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_183027084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag mij af of de users die zich ergeren aan Acosta en het terecht vinden dat hem de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd, ook zo verontwaardigd reageren op de zuigerige verslaggeving van een PowNed.

Gok van niet.
Maar goed dat de mensen die Acosta tof vinden het dan ook jammer vinden als Powned geen toegang zou krijgen....

Gok van niet.
pi_183027125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:23 schreef havanagila het volgende:

[..]

Ah. Vandaar dat Trump rustig blijft staan en Acosta niet koeltjes kan blijven.
Geen idee hoe dat mijn constatering weerspreekt, maar goed.

Trump bleef overigens niet bepaald rustig. Hij reageerde geagiteerd en probeert Acosta af te kappen, waarna dat meisje de microfoon af wil pakken. Acosta moet z'n stem verheffen omdat Trump hem niet laar uitpraten.

Als Rutte zich zo had gedragen richting journalisten was hij door alles en iedereen afgemaakt. Vooral hier op FOK! En terecht trouwens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183027152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:27 schreef havanagila het volgende:

[..]

Maar goed dat de mensen die Acosta tof vinden het dan ook jammer vinden als Powned geen toegang zou krijgen....

Gok van niet.
Kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar de politiek zou een PowNed(-verslaggever) nooit de toegang tot een persco mogen ontzeggen in mijn optiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 8 november 2018 @ 19:45:05 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183027435
quote:
OfDonald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183027538
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

OfDonald.
:D

Goeie serie dat.
  donderdag 8 november 2018 @ 19:56:47 #116
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_183027714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit filmpje is zojuist een paar posts hierboven al ontkracht, dus je bent een beetje laat.

Maar goeie poging.
Anders lees je ff terug wat ik over dat filmpje postte, voor Elfletterig ;)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_183027809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

President Trump had net 68 vragen beantwoord van 35 verschillende journalisten.

Alleen met Acosta zijn er steeds problemen. Ligt het aan Trump, of aan Acosta, of roepen we voor het gemak maar dat Trump alle journalisten haat? :')

https://twitter.com/PressSec/status/1060334400368533510
Okay, geef eens aan wanneer hij haar aanrandt?

En laten we niet vergeten dat deze zielige geschrokken stagiaire een 35 jarige vrouw is. Het asistentje van Kavanaugh tijdens de ondervraging.
pi_183027936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet alles meegekregen, maar hoe komt ze erbij om ineens die microfoon uit z'n handen te trekken? _O- Behalve dus "hij vroeg iets wat we niet leuk vonden"
Zijn beurt was voorbij.
pi_183027944
Verrast mij niet, links acteert de moraliteit, maar heeft nogal moeite om daadwerkelijk naar dit verwrongen zelfbeeld te handelen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183027952
quote:
Wat een schatje.
  donderdag 8 november 2018 @ 20:19:46 #121
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183028416
Die Republikeinen weten wel vaak een lekkertje of een 'familie van' op de mooie posities te krijgen. Doen die old boys toch steeds wel netjes.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183028467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:19 schreef VeX- het volgende:
Die Republikeinen weten wel vaak een lekkertje of een 'familie van' op de mooie posities te krijgen. Doen die old boys toch steeds wel netjes.
Ik heb in een topic in POL al duidelijk gemaakt dat rechts aantrekkelijker en intelligenter is dan links. Niet gek, van de zelfhaat waar links hele samenlevingen deelgenoot wil maken wordt je er doorgaans niet knapper op.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183028850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik heb in een topic in POL al duidelijk gemaakt dat rechts aantrekkelijker en intelligenter is dan links. Niet gek, van de zelfhaat waar links hele samenlevingen deelgenoot wil maken wordt je er doorgaans niet knapper op.
Anderen van zelfhaat betichten terwijl je zelf heel onzeker bent over je identiteit en cultuur. :D
pi_183029038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:10 schreef Oud_student het volgende:
Het was een tenenkrommende vertoning gister.
Op CNBC werd het integraal uitgezonden.
Die journalisten :'( (echt het laagste volk wat er is) die niet verder kwamen dan schreeuwend voor hun beurt "vragen" te stellen, insinuaties van racisme, en al maar dezelfde vragen over Rusland en de belasting.

Opmerkelijk is dat Trump 1,5 uur rustig bleef, een opmerkelijke prestatie.
Maar nu kan het publiek zelf zien wat voor scum deze journalisten zijn, met name die van CNN.

Moet dit nu de linkse elite voorstellen :X
Dit is de linkse elite als ze de elite niet kunnen spelen. Dan worden ze heel pedant.
Waar ze onder de vorige president tegen rechts altijd vertelde dat ze zaken maar te respecteren want democratisch gekozen, zijn ze nu aan het naaien, zuigen en zeuren omdat ze het niet eens zijn met een rechtse president. Die volgens het democratische proces gekozen is.

Heerlijk om te zien dat het cnn is met hun dagelijkse geframe, nepnieuws campagne en staging. Koekje van eigen deeg dat hij gepakt is op een sjw onderwerp.
Kansloos dat een armpje wegdrukken gezien wordt als aanranding. Dit kan je namelijk wel gewoon doen als mannen onderling. Dat dan ook wel weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183029111
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Anderen van zelfhaat betichten terwijl je zelf heel onzeker bent over je identiteit en cultuur. :D
Iemand anders van hypocrisie betichten terwijl je zelf allerminst zuivere koffie bent.

Goed bezig, mannetje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183029477
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch op met deze onzin. De enige reden dat Acosta niet langer welkom is in het Witte Huis, is omdat Trump zijn kritische en soms ietwat venijnige manier van vragen stellen niet kan waarderen.

Dat gedoe met die stagiaire wordt opgeklopt zodat het kan dienen als stok om mee te slaan.
De wereld is te klein als rechts met nepnieuws aan komt, maar cnn kan gewoon hele protesten in scene zetten en groot laten lijken.

Maak jij je niet druk om.

En stop even met 'opgeklopt om als stok mee te slaan', we hebben 2 maanden terug een heel showproces gezien omdat iemand met 20 jaar oude beschuldigingen kwam om Trumps mannetje buiten de deur te houden.

Maak jij je ook niet druk om.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183029532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De wereld is te klein als rechts met nepnieuws aan komt, maar cnn kan gewoon hele protesten in scene zetten en groot laten lijken.

Maak jij je niet druk om.

En stop even met 'opgeklopt om als stok mee te slaan', we hebben 2 maanden terug een heel showproces gezien omdat iemand met 20 jaar oude beschuldigingen kwam om Trumps mannetje buiten de deur te houden.

Maak jij je ook niet druk om.
Het witte huis heeft letterlijk een gemanipuleerd gifje getwitterd in de hoop dat mensen geloven dat Acosta die vrouw geslagen heeft. Een regering zit zijn volk actief te manipuleren, maar jij bent bang voor de journalisten?
pi_183029634
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De wereld is te klein als rechts met nepnieuws aan komt, maar cnn kan gewoon hele protesten in scene zetten en groot laten lijken.

Maak jij je niet druk om.

En stop even met 'opgeklopt om als stok mee te slaan', we hebben 2 maanden terug een heel showproces gezien omdat iemand met 20 jaar oude beschuldigingen kwam om Trumps mannetje buiten de deur te houden.

Maak jij je ook niet druk om.
Wees eerlijk: heeft Acosta die dame op enige wijze mishandeld of onheus bejegend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games donderdag 8 november 2018 @ 20:56:26 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183029650
quote:
Wel meteen op haar knietjes.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_183029707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het witte huis heeft letterlijk een gemanipuleerd gifje getwitterd in de hoop dat mensen geloven dat Acosta die vrouw geslagen heeft. Een regering zit zijn volk actief te manipuleren, maar jij bent bang voor de journalisten?
Dat zijn dezelfde users die van mening zijn dat de NOS onze regering naar de mond praat en de omroep daarom verguisen.

Maar blijkbaar is het ook weer niet goed als media de politiek het vuur aan de schenen legt.

Heel verwarrend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183029776
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde users die van mening zijn dat de NOS onze regering naar de mond praat en de omroep daarom verguisen.

Maar blijkbaar is het ook weer niet goed als media de politiek het vuur aan de schenen legt.

Heel verwarrend.
En moord en brand roepen om de handelswijze van Erdogan. Maar als Trump die handelswijze kopieert is het een held. :D
pi_183030402
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Anderen van zelfhaat betichten terwijl je zelf heel onzeker bent over je identiteit en cultuur. :D
Dat is een meervoudige onjuiste aanname van jouw kant.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183030433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:19 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is een meervoudige onjuiste aanname van jouw kant.
Neuh, je keurt geweld tegen 'buitenlanders' goed omdat ze onze cultuur en identiteit zouden bedreigen. Dat is toch wel het sterkste staaltje zelfhaat wat ik me kan bedenken.
pi_183030459
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, je keurt geweld tegen 'buitenlanders' goed omdat ze onze cultuur en identiteit zouden bedreigen. Dat is toch wel het sterkste staaltje zelfhaat wat ik me kan bedenken.
Waar keur ik geweld goed?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183030480
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde users die van mening zijn dat de NOS onze regering naar de mond praat en de omroep daarom verguisen.

Maar blijkbaar is het ook weer niet goed als media de politiek het vuur aan de schenen legt.

Heel verwarrend.
Het is maar CNN hoor, dat is geen objectieve media, dat is uitzendtijd voor de Democraten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183030579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waar keur ik geweld goed?
Je pleit voor een monocultuur en geweld zie je als noodzakelijk middel. :D
pi_183030603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je pleit voor een monocultuur en geweld zie je als noodzakelijk middel. :D
Nee. Posts van mij waaruit dit blijkt?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183030804
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees eerlijk: heeft Acosta die dame op enige wijze mishandeld of onheus bejegend?
Je leest echt niks he?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183030966
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je leest echt niks he?
Ik heb geen interesse in een discussie over de kwaliteit van CNN of Kavanaugh. Daar gaat het topic ook niet over.

Acosta wordt geweigerd omdat hij die vrouw iets zou hebben aangedaan. Daar gaat dit topic over. Nu vraag ik jou: heeft Acosta die vrouw mishandeld of onheus bejegend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 8 november 2018 @ 21:45:26 #140
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_183031274
quote:
De TT slaat hierop? Dit is een aanval? :?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_183031290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:45 schreef monkyyy het volgende:

[..]

De TT slaat hierop? Dit is een aanval? :?
Jep.
  donderdag 8 november 2018 @ 21:48:10 #142
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_183031379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 8 november 2018 @ 21:54:11 #143
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_183031575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:27 schreef RobbieRonald het volgende:
Een boze witte man die een jongedame haar werk probeert te belemmeren door fysiek te worden. Dit moet een republikein eens proberen :D

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 8 november 2018 @ 22:00:36 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183032627
quote:
Oh ik dacht dat het om iemand anders ging, maar je hebt gelijk denk ik.
  donderdag 8 november 2018 @ 22:36:45 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183032728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het is maar CNN hoor, dat is geen objectieve media, dat is uitzendtijd voor de Democraten.
Klopt inderdaad.

En wat is FOX volgens jou?
Krekker is de bom!
pi_183033977
w_terrence twitterde op donderdag 08-11-2018 om 16:11:40 Obama kicked someone out the White House for being rude like Jim Acosta but Trump was wrong ?Somebody Retweet or Tag a Democrat and ask them where was the outrage when this happened https://t.co/5uW5gHaKSX reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 9 november 2018 @ 00:01:38 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183034446
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb geen interesse in een discussie over de kwaliteit van CNN of Kavanaugh. Daar gaat het topic ook niet over.

Acosta wordt geweigerd omdat hij die vrouw iets zou hebben aangedaan. Daar gaat dit topic over. Nu vraag ik jou: heeft Acosta die vrouw mishandeld of onheus bejegend?
Je leest dus niet en je quote mij alleen om me de les te proberen te lezen.
Lees eerst voordat je gaat blaten.

En die discussie wil je niet aan gaan idd, lekker wijzen op 'off topic!!'. Maar in andere topics wel 'whataboutisms' gaan lopen spuien. Ik weet al waarom, koosje kan gewezen worden dat hij ongelijk heeft en hypocriet is. Kan meneertje niet tegen.

Maar door dat te zeggen, geeft hij dus aan dat hij een enorme hypocriet is. Geen whataboutisms hoor. Echt niet, houd je strikt ontopic, exact hetzelfde maar dan in mijn nadeel heb ik geen zin in.

[ Bericht 21% gewijzigd door Red_85 op 09-11-2018 00:11:52 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 november 2018 @ 00:07:21 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183034550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.

En wat is FOX volgens jou?
Verschil is, is dat de wereld cnn wel als 'serieus' en 'feitelijk' zag. Fox was korrel of 60 kilo rechts zout.

Wat dat betreft heeft cnn zich ontpopt in de afgelopen 3 jaar als zelfde twijfelachtige niveau.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183036068
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:31 schreef SpaceOddity het volgende:
w_terrence twitterde op donderdag 08-11-2018 om 16:11:40 Obama kicked someone out the White House for being rude like Jim Acosta but Trump was wrong ?Somebody Retweet or Tag a Democrat and ask them where was the outrage when this happened https://t.co/5uW5gHaKSX reageer retweet
Werden daar destijds ook leugens over gefabriceerd vanuit het witte huis, met daarbij gemanipuleerde filmpjes?
pi_183036274
Witte huis heeft op hun Twitter een gemanipuleerd filmpje gezet, en de armbeweging versneld, waardoor het agressiever lijkt (rest van het filmpje wel op normale snelheid)
pi_183036357
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 03:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Werden daar destijds ook leugens over gefabriceerd vanuit het witte huis, met daarbij gemanipuleerde filmpjes?
Het is ook nooit gebeurd... de "But Obama.."-response is gewoon een reflex als ze zich betrapt voelen en weten fout te zitten.

Er was ooit een incident wasrbij Obama tijdens een officiele ontvangst door een schreeuwer onderbroken werd.


Dat was echter géén persconferentie en een journalist die gebruik maakte van het recht vragen aan de president te stellen



Het verschil in de omgang hiermee tussen Obama en Trump spreekt boekdelen...
Trumps natte droom is dit ooit te kunnen als zn voorganger
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183037044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag mij af of de users die zich ergeren aan Acosta en het terecht vinden dat hem de toegang tot het Witte Huis wordt ontzegd, ook zo verontwaardigd reageren op de zuigerige verslaggeving van een PowNed.

Gok van niet.
Ik denk niet dat ze zichzelf van PowNed echte journalisten vinden, het is meer een satireprogramma.
CNN daarentegen wil zich profileren als kwaliteitsjournalistiek, maar komen niet verder dan insinuaties en al 2 jaar lang dezelfde suggestieve vragen stellen, daar zou ik, zelfs als ik zo links als de pest zou zijn, geen genoegen mee nemen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183037497
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je leest dus niet en je quote mij alleen om me de les te proberen te lezen.
Lees eerst voordat je gaat blaten.

En die discussie wil je niet aan gaan idd, lekker wijzen op 'off topic!!'. Maar in andere topics wel 'whataboutisms' gaan lopen spuien. Ik weet al waarom, koosje kan gewezen worden dat hij ongelijk heeft en hypocriet is. Kan meneertje niet tegen.

Maar door dat te zeggen, geeft hij dus aan dat hij een enorme hypocriet is. Geen whataboutisms hoor. Echt niet, houd je strikt ontopic, exact hetzelfde maar dan in mijn nadeel heb ik geen zin in.
Ten eerste reageer ik op jou omdat je mij quote. Lees de discussie maar terug.

Verder blijft mijn vraag staan: heeft Acosta deze vrouw mishandeld of onheus bejegend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183037517
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ten eerste reageer ik op jou omdat je mij quote. Lees de discussie maar terug.

Verder blijft mijn vraag staan: heeft Acosta deze vrouw mishandeld of onheus bejegend?
#believeallwomen
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:12:46 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183037765
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ten eerste reageer ik op jou omdat je mij quote. Lees de discussie maar terug.

Verder blijft mijn vraag staan: heeft Acosta deze vrouw mishandeld of onheus bejegend?
Verder staat mijn antwoord al in post 124.
LEZEN!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183037819
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Verder staat mijn antwoord al in post 124.
LEZEN!
Nogal logisch dat ik die reactie heb gemist. Jouw bijdragen sla ik meestal over, behalve als je op mij reageert.

Niet lullig bedoeld, maar simpelweg de waarheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:18:06 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183037835
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogal logisch dat ik die reactie heb gemist. Jouw bijdragen sla ik meestal over, behalve als je op mij reageert.

Niet lullig bedoeld, maar simpelweg de waarheid.
Je blaat dus wat zonder te lezen.
Zijn we daar ook weer over uit.

Wel eerlijk dat je er voor uit komt. Wel respect voor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183037918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je blaat dus wat zonder te lezen.
Zijn we daar ook weer over uit.

Wel eerlijk dat je er voor uit komt. Wel respect voor.
Nee, ik blaat niet.

Jij begon plots op mij te reageren met een verhaal over Kavanaugh en CNN, waarop ik aangaf dat ik geen interesse heb in een discussie over deze zaken. Enige wat ik in deze relevant vind is de vraag of de beschuldigingen aan het adres van Acosta terecht vindt.

Daarna werd jij weer eens boos, om de een of andere reden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183038459
Ik snap niet dat elke vorm van kritisch denken meteen de deur uitvliegt zo gauw pietje of paultje die toevallig een paar standpunten heeft waar jij het mee eens bent "aangevallen" wordt. Ik kan Trump enigszins volgen op immigratie, zoals ik dat met Baudet en Wilders ook kan. De uitvoering waarop daar kunnen we het lang over hebben. Maar als Trump zich als een despoot gedraagt en het witte huis filmpjes gaat manipuleren om hun gelijk te halen verliezen ze bij mij alle krediet. Verder laat hij het land economisch uitzuigen door een stel rijke mensen, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Hetzelfde met Wilders die ik op immigratie geregeld sterke punten vind hebben. Maar die volledig doorslaat als hij het over een kopvoddentaks of polenmeldpunt heeft. Baudet die ook goede punten heeft, maar bullshit uitkraamt als "global warming" bestaat niet, terwijl het bewijs van het tegendeel overweldigend is. Dan ga ik ze niet op die punten verdedigen. Het zijn voor mij geen afgoden en als ze fout zitten verdienen ze kritiek.

Dat kritiekloos volgen van bepaalde figuren als ware het een religieuze sekte is voor mij echt onbegrijpelijk. En dat hakken in het zand zetten aan beide kanten is m.i. waarom we ook nooit tot constructieve oplossingen komen voor onze maatschappij. Gebeurt de andere kant op net zo goed trouwens, waar als Wilders goede voorstellen indient partijen alsnog nee stemmen, puur omdat het Wilders is, om eens wat te noemen. Je krijgt er gewoon een puinzooi van.
pi_183038469
CNN :')

Wanneer wordt die nieuwsorganisatie eens verboden?
pi_183038620
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:53 schreef Infection het volgende:
CNN :')

Wanneer wordt die nieuwsorganisatie eens verboden?
Gewoon alles verbieden wat je niet aanstaat joh. Land of the free \o/
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:02:46 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183038630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:53 schreef Infection het volgende:
CNN :')

Wanneer wordt die nieuwsorganisatie eens verboden?
Want?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183038782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:53 schreef Infection het volgende:
CNN :')

Wanneer wordt die nieuwsorganisatie eens verboden?
Ik blijf me toch elke keer weer verbazen over hoe mensen schijnen naar tegen Erdogan zijn, maar eigenlijk heel graag een zelfde soort leider zouden willen hebben.

Tering, wat kansloos.
pi_183038812
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik blijf me toch elke keer weer verbazen over hoe mensen schijnen naar tegen Erdogan zijn, maar eigenlijk heel graag een zelfde soort leider zouden willen hebben.

Tering, wat kansloos.
Onzin. CNN heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Erdogan doet is de mond snoeren van kranten die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:21:48 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183038908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Onzin. CNN heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Erdogan doet is de mond snoeren van kranten die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
Oke.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183038943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Onzin. CNN heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.
Je weet dat dat ook onder de vrijheid van meningsuiting valt, toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183038987
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat dat ook onder de vrijheid van meningsuiting valt, toch?
In de VS al helemaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183039000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Onzin. CNN heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Erdogan doet is de mond snoeren van kranten die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
Zijn er nog meer zenders die je zou willen verbieden, of is het alleen CNN?
pi_183039001
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat dat ook onder de vrijheid van meningsuiting valt, toch?
Klopt, daarom is het ook nog niet verboden. Maar daar zou wel een wet tegen moeten komen. Vrijheid van meningsuiting is het eigenlijk niet meer te noemen.
pi_183039004
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat dat ook onder de vrijheid van meningsuiting valt, toch?
Het openlijke racisme van CNN dan ook dan

Ok
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183039026
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zijn er nog meer zenders die je zou willen verbieden, of is het alleen CNN?
CNN spant toch wel de kroon. Hun manier van journalistiek staat ver boven de andere 'linkse' media.
pi_183039034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:27 schreef Infection het volgende:

[..]

Klopt, daarom is het ook nog niet verboden. Maar daar zou wel een wet tegen moeten komen. Vrijheid van meningsuiting is het eigenlijk niet meer te noemen.
Dus dat is dan een inperking van de vrijheid van meningsuiting, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183039044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:28 schreef Infection het volgende:

[..]

CNN spant toch wel de kroon. Hun manier van journalistiek staat ver boven de andere 'linkse' media.
En, Ik noem maar iets, FOX?
pi_183039048
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Het openlijke racisme van CNN dan ook dan

Ok
Ik weet niet wat je wilt zeggen, maar ook racistische uitspraken vallen onder de vrijheid van meningsuiting ja. Bedankt voor deze bijdrage.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183039084
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En, Ik noem maar iets, FOX?
Fox wordt inmidels als betrouwbaarder gezien als CNN
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183039102
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Fox wordt inmidels als betrouwbaarder gezien als CNN
:D.

Ok.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:47:56 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183039415
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik blaat niet.

Jij begon plots op mij te reageren met een verhaal over Kavanaugh en CNN, waarop ik aangaf dat ik geen interesse heb in een discussie over deze zaken. Enige wat ik in deze relevant vind is de vraag of de beschuldigingen aan het adres van Acosta terecht vindt.

Daarna werd jij weer eens boos, om de een of andere reden.
Ik wordt niet boos hoor. Ik wijs jou gewoon op je luiheid en je eeuwige hypocrisie en dubbele moraal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183039418
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Fox wordt inmidels als betrouwbaarder gezien als CNN
Ik las juust recentelijk dat veel Trump-fans ook afstappen van Fox..
Omdat die toch té vaak een kritisch geluid laten horen.


Dag terug zat er zelfs bij 'Fox and Friends' nog een juridisch expert die correct uitlegde dat Whitaker geen 'acting' Attorney General _kon_ zijn volgens de wet, terwijl de regering dat wel beweerde.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183039526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Onzin. CNN heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Erdogan doet is de mond snoeren van kranten die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
Onzin. Die Turkse krant heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Trump doet is de mond snoeren van media die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_183039630
Van mij mag jij voortaan alle OP's in NWS voor je rekening nemen Ludachrist. :')
pi_183039660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik wordt niet boos hoor. Ik wijs jou gewoon op je luiheid en je eeuwige hypocrisie en dubbele moraal.
Dus wanneer jij Kavanaugh aanhaalt in een reactie op een post van mijn kant waarin ik stel dat het Witte Huis dit incident heeft opgeklopt en Acosta feitelijk niets heeft gedaan, leg jij mijn hypocrisie bloot?

Oké man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183040599
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Onzin. Die Turkse krant heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken.

Het is al meerdere malen gebleken dat zij een agenda hebben en er alles aan doen om tegenstanders tegen te zitten. Dit doen ze door middel van nepnieuws, agressieve manieren van journalistiek en overdreven paniekzaaien.

Wat Trump doet is de mond snoeren van media die de waarheid vertellen, dat is iets heel anders.
Grappig joh.
pi_183040657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Grappig joh.
Vind je het zelf ook niet een tikkeltje extreem om bepaalde media te willen verbieden?

Want dat zijn inderdaad acties waar Erdogan trots op zou zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183040760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Grappig joh.
Het is natuurlijk een erg dunne, vrijwel onhoudbare lijn. Trump doet niet onder voor Erdogan.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:17:50 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183041020
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een erg dunne, vrijwel onhoudbare lijn. Trump doet niet onder voor Erdogan.
Ik zie trump geen in scene gezette staatsgreep organiseren waarna alle tegenstanders vakkundig uit de maatschappij worden verwijderd.

Dus overdrijf niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183041058
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zie trump geen in scene gezette staatsgreep organiseren waarna alle tegenstanders vakkundig uit de maatschappij worden verwijderd.

Dus overdrijf niet.
Ik zie Trump de vrijheid van meningsuiting niet waarderen en dezelfde ambities hebben als Erdogan. En miljoenen mensen tuimelen met open ogen in zijn retoriek. Dat is op zijn minst gevaarlijk te noemen.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:20:12 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183041074
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus wanneer jij Kavanaugh aanhaalt in een reactie op een post van mijn kant waarin ik stel dat het Witte Huis dit incident heeft opgeklopt en Acosta feitelijk niets heeft gedaan, leg jij mijn hypocrisie bloot?

Oké man.
Probeer je er maar onder uit te lullen.
Kavanaugh was feitelijk ook niets bewezen, maar werd aangedikt door links als het proces van het afgelopen decenium. En nu maak je je wel druk om die Acosta.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:21:06 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183041094
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zie Trump de vrijheid van meningsuiting niet waarderen en dezelfde ambities hebben als Erdogan. En miljoenen mensen tuimelen met open ogen in zijn retoriek. Dat is op zijn minst gevaarlijk te noemen.
Trump heeft niet de ambities de dictator te worden van de VS.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183041203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Probeer je er maar onder uit te lullen.
Kavanaugh was feitelijk ook niets bewezen, maar werd aangedikt door links als het proces van het afgelopen decenium. En nu maak je je wel druk om die Acosta.
Nogmaals, ik heb geen idee wat Kavanaugh met deze kwestie heeft te maken en waarom het überhaupt relevant zou zijn in dit topic.

Het Witte Huis verwijt Acosta dat hij geweld heeft gebruikt tegen die dame. Op de beelden is duidelijk te zien dat dat onzin is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183041281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Trump heeft niet de ambities de dictator te worden van de VS.
Hij heeft de ambitie om media de mond te snoeren.
pi_183041610
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij heeft de ambitie om media de mond te snoeren.
Dat is wel duidelijk, ja. Een pasje ingetrokken in 2 jaar tijd.
pi_183041632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk, ja. Een pasje ingetrokken in 2 jaar tijd.
Welk deel van 'ambitie' begrijp je niet?
pi_183041648
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk deel van 'ambitie' begrijp je niet?
Als hij die ambitie had was er wel veel meer gebeurd onderhand.
pi_183041679
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als hij die ambitie had was er wel veel meer gebeurd onderhand.
Daarvoor zal toch eerst wetgeving moeten worden aangepast. Hij is al sinds z'n aantreden bezig om zo'n klimaat te scheppen. Media zijn er op uit om hem aan te vallen en worden letterlijk vijand van het volk genoemd door Trump.

Maar hij heeft alleen een pasje ingetrokken dus er is niks aan de hand.
pi_183041707
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daarvoor zal toch eerst wetgeving moeten worden aangepast. Hij is al sinds z'n aantreden bezig om zo'n klimaat te scheppen. Media zijn er op uit om hem aan te vallen en worden letterlijk vijand van het volk genoemd door Trump.

Maar hij heeft alleen een pasje ingetrokken dus er is niks aan de hand.
Hij heeft een pasje ingetrokken van 1 journalist die zich als een hork gedroeg.

hiJ wiL dE mEDia de MonD snOERuh!!1111
pi_183041787
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een erg dunne, vrijwel onhoudbare lijn. Trump doet niet onder voor Erdogan.
Je kunt ook overdrijven.
pi_183041789
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij heeft een pasje ingetrokken van 1 journalist die zich als een hork gedroeg.

hiJ wiL dE mEDia de MonD snOERuh!!1111
Door de media te bestempelen als vijand van het volk, doet hij de persvrijheid natuurlijk ook geen plezier.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183042089
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij heeft een pasje ingetrokken van 1 journalist die zich als een hork gedroeg.

hiJ wiL dE mEDia de MonD snOERuh!!1111
Laten we niet doen alsof dit niet in een bepaald patroon past bij Trump. Of wil je nu echt met droge ogen beweren dat de man die de media de vijand van het volk noemt, alle negatieve berichten over hem per definitie nepnieuws noemt, meerdere malen heeft geroepen dat hij de smaadwetgeving aan wil passen zodat hij de media daarmee aan kan pakken, roept dat hij persoonlijk een overname in medialand tegen gaat houden, de eigenaar van de WaPo financieel probeert te raken en eerder al een journalist de toegang ontzeggen wegens kritische vragen éigenlijk wel het beste voorheeft met de pers?

Die kerel maakt regelmatig gebruik van zijn macht als president om de media aan te vallen, niet alleen in woorden maar ook middels wetgeving. Als je dat niet ziet ben je niet zo goed aan het opletten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183042393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
Je bedoelt je kunt het ook onderschatten. Een president die media de vijand van het volk noemt is niet bepaald goed bezig.
pi_183042560
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bedoelt je kunt het ook onderschatten. Een president die media de vijand van het volk noemt is niet bepaald goed bezig.
Ga eerst eens kijken waarom hij hen zo noemt, en dan met name CNN, dan snap je waarom ze een vijand van het volk zijn.
pi_183042626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Ga eerst eens kijken waarom hij hen zo noemt, en dan met name CNN, dan snap je waarom ze een vijand van het volk zijn.
Snap je echt niet hoe intens, intens dom je overkomt door een medium als vijand van het volk te bestempelen? Echt ik-lik-aan-ramen-dom.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:58:40 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183042966
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb geen idee wat Kavanaugh met deze kwestie heeft te maken en waarom het überhaupt relevant zou zijn in dit topic.

Het Witte Huis verwijt Acosta dat hij geweld heeft gebruikt tegen die dame. Op de beelden is duidelijk te zien dat dat onzin is.
Je doet alsof je geen idee hebt omdat je anders jezelf moet verantwoorden voor je tomeloze hypocrisie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:59:13 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183042977
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij heeft de ambitie om media de mond te snoeren.
Omdat diezelfde media de ambitie heeft hem af te zetten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183043125
Het mag een Godswonder heten dat hier geen doden gevallen zijn! :o :o :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_183043331
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Snap je echt niet hoe intens, intens dom je overkomt door een medium als vijand van het volk te bestempelen? Echt ik-lik-aan-ramen-dom.
Goed argument ja.
pi_183043947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat diezelfde media de ambitie heeft hem af te zetten.
Dat kunnen media niet. Media kunnen kritiek leveren op iemand. Maar kritiek op iemand mag niet. Snap je echt niet hoe gevaarlijk en dom dit is?

Kunnen de mensen die democratische beginselen niet hoog hebben zitten en Erdoganesk handelen niet gewoon lekker verhuizen naar Turkije ofzo?
pi_183043955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Ga eerst eens kijken waarom hij hen zo noemt, en dan met name CNN, dan snap je waarom ze een vijand van het volk zijn.
Dat zou Erdogan ook over media zeggen die hem niet welgezind zijn.
pi_183043982
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou Erdogan ook over media zeggen die hem niet welgezind zijn.
Bij CNN zijn het gewoon feiten dat ze de burgerbevolking tegen elkaar opzetten, door telkens maar weer Trump en voorstanders van Trump zwart te maken, wat toch al gauw bijna de helft van de bevolking is. Hadden zij niet zo éénzijdig nieuws gebracht, dan hadden er een stuk minder problemen in de huidige Amerikaanse samenleving geweest en had Trump ook niet met zo'n dreigende toon tegen CNN tekeer hoeven gaan.

Wat Erdogan doet is de mond snoeren van alles wat hem niet zint. Dat is iets anders dan kritiek hebben op een nieuwsorganisatie vanwege het haatbeleid wat zij voeren.
pi_183044001
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou Erdogan ook over media zeggen die hem niet welgezind zijn.
Erdogan zou wel raad weten met deze journalisten:
Allemaal Gulen aanhangers, terroristen en levenslang opsluiten of ophangen.
Bij Erdolf krijgen de journalisten niet eens de kans om een (kritische) vraag te stellen.
Om Trump nou met Erdolf te vergelijken is veel te veel eer voor Erdolf.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183044010
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:48 schreef Infection het volgende:

[..]

Bij CNN zijn het gewoon feiten dat ze de burgerbevolking tegen elkaar opzetten, door telkens maar weer Trump en voorstanders van Trump zwart te maken
Kritiek op een regeringsleider hebben mag niet want dan zet je de burgerbevolking tegen elkaar op.

Verhuis dan lekker naar Turkije als je zo'n moeite hebt met democratische beginselen.
pi_183044028
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kritiek op een regeringsleider hebben mag niet want dan zet je de burgerbevolking tegen elkaar op.

Verhuis dan lekker naar Turkije als je zo'n moeite hebt met democratische beginselen.
Gast, wat heb jij met Turkije en Erdogan? Obsessed much?

Overigens is kritiek iets anders dan dag in, dag uit iemand zwart maken.
pi_183044049
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Gast, wat heb jij met Turkije en Erdogan? Obsessed much?
Neuh, ik zie alleen dat soort praktijken liever ver weg blijven. Dat dat tegenwoordig wordt aangemoedigd en gelegitimeerd is tamelijk schrikbarend.
pi_183044088
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, ik zie alleen dat soort praktijken liever ver weg blijven. Dat dat tegenwoordig wordt aangemoedigd en gelegitimeerd is tamelijk schrikbarend.
Waar wordt dat aangemoedigd dan? Erdogan mag van mij ook een enkeltje Siberië krijgen hoor.
pi_183044115
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je doet alsof je geen idee hebt omdat je anders jezelf moet verantwoorden voor je tomeloze hypocrisie.
Vertel. Want ik heb helemaal niet meegedaan aan die discussie over Kavanaugh.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044122
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:50 schreef Infection het volgende:
Overigens is kritiek iets anders dan dag in, dag uit iemand zwart maken.
Die grens is flinterdun en uiterst subjectief. Baudet roept ook al dat-ie wordt gedemoniseerd omdat domme uitspraken afkomstig uit zijn partij onder een vergrootglas worden gelegd. Yernaz raakt in opspraak om uitspraken die die doet; jij vindt ze wellicht niet zo gek en terecht terwijl ik de strekking vrij heftig vind. Jij kunt vervolgens roepen dat hij wordt zwart gemaakt terwijl ik de ophef wel snap.

En je kunt er nog wat verder in gaan en een theorie bedenken waarbij je roept dat Baudet een gevaar zou zijn voor de gevestigde orde en daarom zo wordt zwart gemaakt.
pi_183044138
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:53 schreef Infection het volgende:

[..]

Waar wordt dat aangemoedigd dan?
Ehm, hier.
pi_183044176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat diezelfde media de ambitie heeft hem af te zetten.
Nee, de media willen de zittende macht kritisch volgen, zoals zij behoren te doen. En ja, soms is dat niet voor de zittende macht.

Maar jij geeft blijkbaar de voorkeur aan volgzame media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044189
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ehm, hier.
:?
pi_183044199
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Gast, wat heb jij met Turkije en Erdogan? Obsessed much?

Overigens is kritiek iets anders dan dag in, dag uit iemand zwart maken.
Trump doet en zegt dag in, dag uit nou eenmaal idiote dingen. Dat kunnen de media moeilijk negeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044246
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump doet en zegt dag in, dag uit nou eenmaal idiote dingen. Dat kunnen de media moeilijk negeren.
Mwah, het zijn niet alleen Trump's onhandige uitspraken. Het zijn eigenlijk al zijn uitspraken die onder een vergrootglas gelegd worden. Zo erg dat het uitermate triest begint te worden.

Dankzij die CNN-mentaliteit geeft de gemiddelde crackjunk nu zelfs al Trump de schuld van zijn / haar falen.
pi_183044281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, het zijn niet alleen Trump's onhandige uitspraken. Het zijn eigenlijk al zijn uitspraken die onder een vergrootglas gelegd worden. Zo erg dat het uitermate triest begint te worden.

Dankzij die CNN-mentaliteit geeft de gemiddelde crackjunk nu zelfs al Trump de schuld van zijn / haar falen.
Natuurlijk liggen al zijn woorden onder het vergrootglas. De man is president van de VS, het machtigste land ter wereld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044291
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, het zijn niet alleen Trump's onhandige uitspraken. Het zijn eigenlijk al zijn uitspraken die onder een vergrootglas gelegd worden.
Dat is inherent aan zo'n functie. Jezus. Denk je dat dat bij Obama bijvoorbeeld niet gebeurde?
pi_183044335
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is inherent aan zo'n functie. Jezus. Denk je dat dat bij Obama bijvoorbeeld niet gebeurde?
Natuurlijk wel. Maar dan was het vooral een zeer positief vergrootglas, want democratisch en dat past in het straatje van CNN. Zelfs al zou Trump nu wereldvrede stichten, dan gaat men er nog van uit dat dat een leugen is en dat er wat achter zit.
pi_183044356
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is inherent aan zo'n functie. Jezus. Denk je dat dat bij Obama bijvoorbeeld niet gebeurde?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Maar dan was het vooral een zeer positief vergrootglas, want democratisch en dat past in het straatje van CNN. Zelfs al zou Trump nu wereldvrede stichten, dan gaat men er nog van uit dat dat een leugen is en dat er wat achter zit.
Obama is vaak genoeg onder vuur genomen door de media. Vooral vanwege zijn buitenlandbeleid. Wat trouwens ook terecht was.

Alleen creëerde Obama niet dagelijks een schandaal door idioterie de wereld in te slingeren via Twitter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044470
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Obama is vaak genoeg onder vuur genomen door de media. Vooral vanwege zijn buitenlandbeleid. Wat trouwens ook terecht was.

Alleen creëerde Obama niet dagelijks een schandaal door idioterie de wereld in te slingeren via Twitter.
Bij Obama waren het vooral achterkamertjes inderdaad. Trump is eerlijk en eerlijkheid wordt bestraft in onze huidige samenleving.
  vrijdag 9 november 2018 @ 16:13:01 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183044501
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Bij Obama waren het vooral achterkamertjes inderdaad. Trump is eerlijk en eerlijkheid wordt bestraft in onze huidige samenleving.
Trump en eerlijk _O- je mag van alles van hem vinden maar eerlijk?
  vrijdag 9 november 2018 @ 16:14:27 #230
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183044535
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, de media willen de zittende macht kritisch volgen, zoals zij behoren te doen. En ja, soms is dat niet voor de zittende macht.

Maar jij geeft blijkbaar de voorkeur aan volgzame media.
Nee. Gewoon een neutrale, eerlijke en feitelijke media. Niet zoals cnn doet. Lofzang over obama en smaad naar trump.
Die bias is te groot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183044554
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Bij Obama waren het vooral achterkamertjes inderdaad. Trump is eerlijk en eerlijkheid wordt bestraft in onze huidige samenleving.
De man die aan de lopende band leugens loopt te verspreiden, is goudeerlijk? Juist. In wat voor universum leef jij in vredesnaam?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044627
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee. Gewoon een neutrale, eerlijke en feitelijke media. Niet zoals cnn doet. Lofzang over obama en smaad naar trump.
Die bias is te groot.
Zo rollen ze in de VS. FOX kruipt de Republikeinen in de reet en CNN is meer op de hand van de Democraten.

Lijkt mij geen reden om de zenders te verbieden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183044629
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De man die aan de lopende band leugens loopt te verspreiden, is goudeerlijk? Juist. In wat voor universum leef jij in vredesnaam?
Die "leugens" zijn veelal aangedikt. En veel van die zogenaamde "feiten" zijn afkomstig van (je raad het al) democraten. Dat Trump's uitspraken dan als een leugen gezien worden als de media ook vooral democratisch is, tja.
pi_183044665
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Die "leugens" zijn veelal aangedikt. En veel van die zogenaamde "feiten" zijn afkomstig van (je raad het al) democraten. Dat Trump's uitspraken dan als een leugen gezien worden als de media ook vooral democratisch is, tja.
Neuh, de meeste leugens van Trump zijn gewoon te fact-checken. Er wordt niets aangedikt. De man verspreidt gewoon bergen onzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 november 2018 @ 17:18:48 #235
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183045637
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo rollen ze in de VS. FOX kruipt de Republikeinen in de reet en CNN is meer op de hand van de Democraten.

Lijkt mij geen reden om de zenders te verbieden.
Waar zeg ik dat de zender verboden moet worden dan? Wijs die ff aan..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183046063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Die "leugens" zijn veelal aangedikt. En veel van die zogenaamde "feiten" zijn afkomstig van (je raad het al) democraten. Dat Trump's uitspraken dan als een leugen gezien worden als de media ook vooral democratisch is, tja.
Wat vind je er eigenlijk van dat ze een gemanipuleerd filmpje vanuit het witte huis hebben gedeeld?
pi_183046572
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon een neutrale, eerlijke en feitelijke media.
Les één bij maatschappijleer is natuurlijk wel dat dat in absolute zin niet bestaan heeft, niet bestaat en nooit zal bestaan, om te beginnen al omdat die termen niet objectief zijn. De kern is dus juist dat je volwassen omgaat met verschillen in bias bij media en niet het 'andere kamp' al op voorhand kwalificeert als incompetente vijanden van het volk, puur omdat hun wereldbeeld niet aansluit op het jouwe. Iets dat van een gemiddelde forumposter al wordt verwacht, laat staan van de president van de VS.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 9 november 2018 @ 19:05:42 #238
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_183047245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:29 schreef RM-rf het volgende:

Ah, den hij zat in je verbeelding vast zelf achter het afluister-apparaat?

Nee, in werkelijkheid liep er een onderzoek wegens het doorgeven van illegale informatie en was er serieuze verdenking van een strafbaar feit (waarvoor een medewerker van de inlichtingendienst ook tot 13 maanden gevangenisstraf veroordeeld is, omdat deze ongeauthoriseerd CIA-informatie doorgegeven had, die informatie gaf over bronnen en leaks die de CIA kon benutten binnen noord-koreaanse regeringskringen, wat natuurljk iets is dat ze ultra-geheim willen houden om zulke informatie te kunnen blijven benutten): https://www.politico.com/(...)ment-fox-news-103265) ,

Waarvoor ook dit onderzoek gewoon toegestaan is en goedgekeurd door een rechter...
De beslissing dat onderzoek te doen as verder geen politieke beslissing, en is ook niet door Obama genomen
Sterker nog, ook Trump heeft het volste recht strafonderzoeken uit te laten voeren tegen het lekken van classified CIA-informatie, als hieraan een duidelijk veiligheids-gevaar bestaat, en dat zal ook tijdens de Trump-regering gedaan worden, hooguit als hij zelf classified informatie aan de russen doorgeeft wat hij van de Israeli's niet mocht doen, kan het DoJ hem zelf niet vervolgen, tegen iedere andere amerikaan was dat wél gedaan.

Met de beslissing een onderzoek te doen had Obama zelf niks mee te maken, het was een onderzoek door het DoJ, waarvan je hooguit kunt stellen dat Obama de allerhoogste chef was toen.
(daarom wordt het in de titel gebracht als 'obama-doj' genoemd)

Maar net zo min dat je kunt zeggen dat het Mueller-onderzoek door Trump zelf tegen zichzelf opgezet is, al wordt het vanuit het DoJ aangestuurd, kun je dat van dat onderzoek naar die journalist zeggen...
Er staat in mijn bericht geen enkele aanzet om te spinnen dat de strekking daarvan is dat Barack Obama met een omgekeerd glas aan zijn oor tegen een kantoormuur staat van een of andere journalist.

In de thread waaruit deze polemiek is voortgekomen werd in het begin iets gesteld over het intrekken van de accreditatie, vergezeld met de vraag of dit door Donald Trump of Barack Obama werd gedaan. Ook deze vraag moet niet letterlijk worden opgevat. Althans ik had op geen enkel moment de neiging, in tegenstelling tot jouw schijnbaar ontembare impuls, naar aanleiding van dat bericht, een getriggerde opmerking hierover te maken, bijvoorbeeld dat Donald Trump helemaal niet aan de poort van het Witte Huis het perspasje van Abillio Acosta heeft geblokkeerd -en daarbij gratuit een bronvermelding vragen.

Er staat letterlijk in mijn bericht “liet afluisteren” en er staat niet “heeft afgeluisterd”, dus het is lijdende vorm en niet bedrijvende vorm.
Over bovenstaande puntje moet ik meteen een persoonlijke ontboezeming doen. Ik vind het onvoorstelbaar, dat ik dit nader moet toelichten.
Echter ben ik hiertoe genoodzaakt. Het komt namelijk bij mij over, dat jij het blijkbaar nodig vindt om goedkoop punten te willen scoren door een karikatuur te maken van hetgeen ik stelde of je bent getriggerd geraakt omdat jij simpelweg niet zo heel erg goed bent in begrijpend lezen.
Ik neig aan te nemen dat het de tweede optie is, want ik kan het me niet zo heel goed voorstellen dat mensen moedwillig zichzelf op deze manier voor schut willen zetten.

Inhoudelijk vind ik ook het een en ander van jouw bericht. Ik had het namelijk over journalisten en niet één journalist; meervoud. Dit is een taalkundige vorm die betrekking heeft op meer dan één zaak. Ik vind het een beetje oneerlijk dat jij in jouw bericht het alleen hebt over de zaak James Rosen, alsof dit de enige kwestie zou zijn die als voorbeeld kan dienen in de metadiscussie over persvrijheid, The First Amendement en wat dies meer zij aangaande het verhaal van deze topic en de “schandaalvrije jaren” van de Obama-regering waaraan ik refereerde.

In het artikel, dat ik ter referentie bij mijn bericht aanbied, staat een schreeuwende kop waar wordt verwezen naar meerdere journalisten, dus mijn bericht en het artikel komen wat dit betreft met elkaar overeen. In de eerste alinea staan twee voorbeelden. Naast jouw beperkte weergave van dit artikel wordt er verwezen naar het AP-schandaal. Daarnaast kan ik verwijzen naar het verhaal over Sharyl Attkinson en als ik heel even off-topic ga kan ik in deze ook verwijzen naar het Congres, Europese leiders, andere wereldleiders en op eigen grondgebied tegen de Constitutie in miljoenen Amerikanen, om nog maar eens andere voorbeelden te noemen.

Terug naar jouw weergave van het James Rosen-schandaal, waar je waarschijnlijk abusievelijk vergeet te vermelden dat James Rosen aan de hand van de Espionage Act werd bestempeld als een niet aangeklaagde mede-samenzweerder -hij is op geen enkel moment in staat van beschuldiging gesteld- voor simpelweg het verslaan van nieuws en dat in deze machtsmisbruik van de overheid ook de telefoongegevens van de ouders van Rosen zijn getapt. Maar dit moet allemaal kunnen, want Obama is tha bomb jeweetz..!!

In de referenties die ik hierboven heb toegevoegd staan linkjes naar pagina's van Wikileaks.
Ik wil jou graag attent maken dat de acties van bijvoorbeeld een David Patraeus, Chelsea Manning, Reality Winner of Edward Snowden strafbaar zijn, maar het publiceren van informatie dat al onthuld is niet -althans niet volgens de Espionage Act.

Verder lijk je voorbij te gaan aan de informatie uit het artikel aangaande FISA. De journalisten, zoals James Rosen en die van de Associated Press, zijn doelwit geworden van de Obama-regering met behulp van FISA.
Om een dagvaarding te bemachtigen via normale juridische wegen is de DoJ gebonden aan mediarichtlijnen en het afgeven van meervoudige garanties, dat informatie cruciaal is voor het onderzoek, niet op andere manieren kan worden verkregen en dat alle mogelijkheden zijn uitgeput.
Via FISA bestaan deze check and balances niet, maar heeft men enkel te maken met de procedures van de FISC-rechtbank. Met andere woorden, zoals het artikel aangeeft, heeft de Obama-regering geheime regels gecreëerd om journalisten af te luisteren.

Verder is het goed om te weten dat gerechtelijke bevelen van deze rechtbank inherent geheim zijn en haar doelwitten bijna nooit geïnformeerd worden dat ze bestaan.
En FISA-verzoeken worden bijna altijd verleend. Van de 38169 verzoeken die zijn gedaan tussen 1975 en 2015 zijn er slechts 12 afgewezen. bron

Dan beweer je vervolgens dat Barack Obama niets met het onderzoek te maken zou hebben. Daar ben ik het ook niet mee eens, want het gebruik van de Espionage Act -dus FISA- is iets dat in de Presidential Daily Briefings terecht komt. En ondertussen heeft men uit de "Russia collusion"-delusion, wat betreft de insurance policy, kunnen leren dat Barack Obama nogal een control-freak is.



bron

Verder zijn de National Security letters een regeringsinstrument dat ook niet buiten de PDB blijven.

De manier waarop jij als in een reflex machtsmisbruik van de overheid meent te moeten verdedigen is heel opvallend, maar wel heel voorspelbaar in mijn opinie.
Ik kom ze namelijk regelmatig tegen, van die deugdkampioenen die een totale blinde vlek hebben hebben als het om hun verafgoding gaat van de “schandaalvrije” Obama en tegelijkertijd lopen te schuimbekken dat Donald Trump een marionet van Vladimir Putin is en zijn presidentschap niet legitiem kan zijn.
Ik blijf het toch zeggen voor deze mensen; zoek alstublieft professionele hulp!

Tot slot nog een stukje uit een op-ed van een slachtoffer van de Stasi-praktijken van de Obama-regering.



bron



quote:
alhoewel het natuurlijk vast een prettg gevoel geeft voor sommigen om hun eigen sneeuwvlok-gedrag over die reporter die door Trump aangevallen werd ook nog te pogen te verhullen achter een kleuterschool-argumentatie van "jamaar, jamaar, Obama deed het oohook!" (inclusief een "ik herinner me dat ergens of heb het op de intrawebs gelezen"-verklaring)
Ik heb het eerder in deze topic al gedeeld, maar om het nog eens te benadrukken vind ik Abillio Acosta, April Ryan en Peter Alexander allen onbeschoft, heel erg zelfingenomen en enkel politieke activisten. Niets meer en niet minder. En juist niet pas na deze intermezzo. Al heel lang.
Verder vind ik de beslissing van de Secret Service wat minder en zou die van mij zijn geweest hem te negeren en op zijn minst het eerste jaar hem geen enkele vraag te gunnen.
Omdat zogenaamd zijn vrije meningsuiting wordt beperkt -huilde Abilio nog geen paar uur later op nationale televisie bij Anderson Cooper- kan deze ongemanierde narcistische bullebak dwepen in zelfmedelijden en het slachtoffer uithangen, iets dat ik niet zou willen verschaffen.
Acosta is een toneelspeler, een heel slechte, die alleen zichzelf belangrijk vind. Niet het nieuws verslaan of het informeren van het publiek; alleen Abillio.
Hij had geenszins de intentie vragen te stellen, maar om de president te bestrijden. "I want to challenge you" was zijn MO en daarmee trapte hij letterlijk af.
Hij wilde debatteren, maar het was natuurlijk geen één op één interview. Hij wilde de president de maat nemen door feitelijk het standpunt in te nemen, dat alleen de opinie van Acosta geldig is en er geen tegengestelde opvattingen kunnen bestaan.
Hij heeft een statement gemaakt en vragen gesteld, die beantwoord zijn. Ik durf zelfs te beweren dat hij er meer heeft kunnen stellen -en beantwoord zijn- dan in de gevallen van zijn collega's.
Zelfs toen de president genoeg had van het lompe gedrag beantwoordde hij zelfs nog een vraag.
Het was niet zijn microfoon. Hij raakte dat staflid/medewerker aan. En hij praatte door de vragen van zijn collega's heen.
Met andere woorden heel voorbeeldig en collegiaal gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 10-11-2018 08:35:28 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_183047358
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat vind je er eigenlijk van dat ze een gemanipuleerd filmpje vanuit het witte huis hebben gedeeld?
Wat vindt je dat CNN precies hetzelfde heeft gedaan en dat Acosta erbij zit te liegen?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183047608
Dat er bewust met het filmpje gerommeld is al ontkracht:

https://twitchy.com/dougp(...)video-of-jim-acosta/

Dat CNN bewust heeft zitten knippen en plakken is gewoon een feit (en liegen uiteraard)
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183049321
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Wat vindt je dat CNN precies hetzelfde heeft gedaan en dat Acosta erbij zit te liegen?
Te laf om een vraag gewoon te beantwoorden?
pi_183049612
Er is een CNN filmpje opgedoken, waarin Acosta gewoon de microfoon terug geeft en de stagiaire een bos bloemen overhandigt met complimenten van CNN voor de goede leiding :)

Wat een idioten hier allemaal, ik heb de beelden live gezien, dus iedereen kon en kan zich een oordeel vormen. Als het het ook nog eens binnen de context plaatst van 1,5 uur getrol en gezuig door deze "journalisten" dan lijkt mij de conclusie vrij duidelijk
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183050006
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Te laf om een vraag gewoon te beantwoorden?
Het filmpje is niet gemanipuleerd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Serieus_Persoon op 09-11-2018 21:10:37 ]
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183050978
I´m back.
pi_183051588
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 21:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Het filmpje is niet gemanipuleerd.

https://www.apnews.com/a07c43aaa697490c9bb3f74c0c6af033

En je bron baseert zich op deze tweets

BuzzFeedNews twitterde op donderdag 08-11-2018 om 18:39:01 A viral clip tweeted by an editor of a conspiracy theory website purports to show that CNN reporter Jim Acosta touched an aide's hand as she tried to take a microphone away from him. reageer retweet
BuzzFeedNews twitterde op donderdag 08-11-2018 om 18:39:23 The clip was picked up by press secretary Sarah Sanders as proof that Acosta "put his hands on a young woman just trying to do her job." But observers online said the clip was allegedly doctored and that Watson might have sped up Acosta's arm to "amp up the conflict." reageer retweet
BuzzFeedNews twitterde op donderdag 08-11-2018 om 18:39:45 There's no evidence that the video was deliberately sped up — but the change in format, from a high quality video to a low quality gif, turns the question of whether it was "doctored" into a semantic debate. reageer retweet
BuzzFeedNews twitterde op donderdag 08-11-2018 om 18:41:05 Video-to-gif conversion cuts frame rates by removing frames. A gif-making tool might reduce a source video to 10 frames per second from a raw, televised rate of 29.97 fps. When frames drop out, the video appears jumpier. Acosta's arm seems to move faster. Everything accelerates. reageer retweet
Dus in het beste geval heeft Sanders een shitty gif van een conspiracysite gebruikt.
  vrijdag 9 november 2018 @ 23:09:31 #246
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183052957
Altijd goed om zo'n propaganda-artiest (in net jargon heten ze journalisten) een lesje te leren.
  vrijdag 9 november 2018 @ 23:11:09 #247
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183052991
Die Trump is wel kleurrijk, flamboyant. Nog lang niet zo extreem als Mao, Hitler of Stalin maar zeker wel even flamboyant en kleurrijk (en dezelfde aura van autoriteit om zich heen).
pi_183057201
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Les één bij maatschappijleer is natuurlijk wel dat dat in absolute zin niet bestaan heeft, niet bestaat en nooit zal bestaan, om te beginnen al omdat die termen niet objectief zijn. De kern is dus juist dat je volwassen omgaat met verschillen in bias bij media en niet het 'andere kamp' al op voorhand kwalificeert als incompetente vijanden van het volk, puur omdat hun wereldbeeld niet aansluit op het jouwe. Iets dat van een gemiddelde forumposter al wordt verwacht, laat staan van de president van de VS.
Trump was al een idioot volgens de pc-babys en cnn voordat hij uberhaupt ging mee doen.
Dit gaat beide kanten op he.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183058390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:

Dus in het beste geval heeft Sanders een shitty gif van een conspiracysite gebruikt.
een shitty gif dat haar account het beste uitkomt :')

mensen zien wat ze willen zien :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_183058433
Nieuw bewijsmateriaal opgedoken:
Stop_Trump20 twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 20:11:37 I can't laugh no more 😂🤣😂 These videos are getting better and better 😱https://t.co/SCXDFs5AFY reageer retweet
https://twitter.com/Refor(...)574954835970/video/1
pi_183058455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 11:06 schreef Bluesdude het volgende:
Nieuw bewijsmateriaal opgedoken:
Stop_Trump20 twitterde op vrijdag 09-11-2018 om 20:11:37 I can't laugh no more 😂🤣😂 These videos are getting better and better 😱https://t.co/SCXDFs5AFY reageer retweet
deze is beter

twitrarn twitterde op zaterdag 10-11-2018 om 09:34:07 @haveigotnews @gee_nkpg I like the subtle ones https://t.co/qO2KcIQSXL reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_183058541
Je moet wel een verschrikkelijke verliezer zijn om aanranding te zien in dat filmpje :D

Maargoed, Trumps gonna Trump. Professioneel slachtoffertje.
Conscience do cost.
pi_183058895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Die "leugens" zijn veelal aangedikt. En veel van die zogenaamde "feiten" zijn afkomstig van (je raad het al) democraten. Dat Trump's uitspraken dan als een leugen gezien worden als de media ook vooral democratisch is, tja.
Die zijn meestal afkomstig van z'n eigen Twetter, ik zal even een van de laatste pareltjes erbij pakken trouwens waar hij gisteren beweerde Whitaker(die onderzocht wordt door de FBI) niet kende. En de show Fox & Friends waar hij een maand ofzo terug nog beweerde dat Whitaker een hele toffe peer was:


Gaat vooral om de eerste 2/3 minuten. Trouwens ook de leugen dat hij Sessions niet zou ontslaan en vervangen met de genoemde Whitaker, wat hij nu uiteraard wel heeft gedaan. Maar de wsj verzint dat allemaal, aldus Trump.
pi_183069283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.

En wat is FOX volgens jou?
FOX is hetzelfde, maar dan voor de Republikeinen. Alleen vraag ik mij direct af: waarom begin je over FOX in een topic dat over een aanrander en potentiële vrouwenmishandelaar van CNN gaat?

Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183069450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:47 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

FOX is hetzelfde, maar dan voor de Republikeinen. Alleen vraag ik mij direct af: waarom begin je over FOX in een topic dat over een aanrander en potentiële vrouwenmishandelaar van CNN gaat?

Een aanrander en vrouwenmishandelaar _O-.

Is het lekker weer, in imaginaryland?
pi_183071347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 20:47 schreef Oostwoud het volgende:
Alleen vraag ik mij direct af: waarom begin je over FOX in een topic dat over een aanrander en potentiële vrouwenmishandelaar van CNN gaat?
Als je dat serieus meent spoor je gewoon niet.
pi_183071991
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 11:13 schreef ems. het volgende:
Je moet wel een verschrikkelijke verliezer zijn om aanranding te zien in dat filmpje :D

Maargoed, Trumps gonna Trump. Professioneel slachtoffertje.
yep

it was very very very bad; mkay

just sayin'
  Beste debater 2022 zondag 11 november 2018 @ 02:50:13 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183073709
Dat de zelotische fanboys die doorgaans van hun stoel glibberen wanneer de Baas het over in poesjes knijpen heeft thans massaal de moraalridders lopen uithangen is voorbij tragikomisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 11 november 2018 @ 02:55:37 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183073735
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:04 schreef Oostwoud het volgende:
Verrast mij niet, links acteert de moraliteit, maar heeft nogal moeite om daadwerkelijk naar dit verwrongen zelfbeeld te handelen.
Ja, zoals die super religieuze achterban van je held Trump die ondanks Jezus' preken tegen de doodstraf, het dragen van wapens, het ageren tegen de overheid en belastingen, het vergaren van materiële rijkdom, het wandelen met de Mammon en zo verder het niet zal laten zichzelf als waarlijk en vroom christelijk te presenteren.

Met andere woorden: weer je gewoonlijke ongenuanceerde geblaat. Of, om in bijbelse termen te blijven, weer fijn de splinter in het oog van de ander aanwijzen met die loeier van een balk in die van jezelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 11 november 2018 @ 07:33:55 #262
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183074215
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 02:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, zoals die super religieuze achterban van je held Trump die ondanks Jezus' preken tegen de doodstraf, het dragen van wapens, het ageren tegen de overheid en belastingen, het vergaren van materiële rijkdom, het wandelen met de Mammon en zo verder het niet zal laten zichzelf als waarlijk en vroom christelijk te presenteren.

Met andere woorden: weer je gewoonlijke ongenuanceerde geblaat. Of, om in bijbelse termen te blijven, weer fijn de splinter in het oog van de ander aanwijzen met die loeier van een balk in die van jezelf.
Ik ben het tot op bepaalde hoogte met je eens, maar helaas zit de bijbel zo vol tegenstrijdigheden dat voor bijna elke uitspraak met inhoud x wel weer een andere passage aan te voeren is die kan worden gebruikt om het tegendeel te onderbouwen. De agressievere teksten staan doorgaans in het primitievere OT, de vriendelijkere in het meer burgerlijke NT.
pi_183075113
De Trump had trouwens geen zin aan de herdenking van WO1 omdat het regende. Heeft z'n land weer eens geweldig gerepresenteerd.
pi_183075395
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 02:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, zoals die super religieuze achterban van je held Trump die ondanks Jezus' preken tegen de doodstraf, het dragen van wapens, het ageren tegen de overheid en belastingen, het vergaren van materiële rijkdom, het wandelen met de Mammon en zo verder het niet zal laten zichzelf als waarlijk en vroom christelijk te presenteren.

Met andere woorden: weer je gewoonlijke ongenuanceerde geblaat. Of, om in bijbelse termen te blijven, weer fijn de splinter in het oog van de ander aanwijzen met die loeier van een balk in die van jezelf.
Oh is Trump opeens mijn held? Dan weet je meer dan ik. Tip: niet je eigen gedachten over een andere user ongevraagd aan hem of haar toeschrijven.

Ik ben ook al niet christelijk.

Je zit er weer volkomen naast te fietsen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 november 2018 @ 11:01:08 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183075416
quote:
Prima uiteenzetting, de beste man slaat nog maar eens een flater van jewelste.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183075485
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Oh is Trump opeens mijn held? Dan weet je meer dan ik. Tip: niet je eigen gedachten over een andere user ongevraagd aan hem of haar toeschrijven.

Ik ben ook al niet christelijk.

Je zit er weer volkomen naast te fietsen.
Etto beweert dan ook niet dat je christelijk bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Beste debater 2022 zondag 11 november 2018 @ 12:19:03 #268
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183076327
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Oh is Trump opeens mijn held? Dan weet je meer dan ik. Tip: niet je eigen gedachten over een andere user ongevraagd aan hem of haar toeschrijven.

Ik ben ook al niet christelijk.

Je zit er weer volkomen naast te fietsen.
Joke or reference?

Reference



[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 11-11-2018 12:30:02 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 11 november 2018 @ 12:28:07 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183076461
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 07:33 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik ben het tot op bepaalde hoogte met je eens, maar helaas zit de bijbel zo vol tegenstrijdigheden dat voor bijna elke uitspraak met inhoud x wel weer een andere passage aan te voeren is die kan worden gebruikt om het tegendeel te onderbouwen. De agressievere teksten staan doorgaans in het primitievere OT, de vriendelijkere in het meer burgerlijke NT.
Maar die achterban heeft dat zelf gefixed hoor: sinds Jezus is de Oude Wet niet meer van toepassing, aldus de doorsnee evangelical, want anders zouden ze zich moeten besnijden, mochten ze geen garnalen meer eten en hadden ze nog 631 wetten waar ze zich aan dienen te houden.

Die wet komt alleen van pas wanneer het over homo's gaat. Het nooit mogen dragen van kleding gemaakt van een mixture van stoffen is dan weer wel afgeschaft, kennelijk.

M.a.w.: het is één hypocriete bende die zichzelf met grote termen als religie, bijbel, Jezus en God maskeert maar gewoon pure zelfzucht, plat materialisme en ongebreideld egoïsme nastreeft. Is conservatief rechts een kei in.

Moral Majority :')

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 11 november 2018 @ 12:50:31 #270
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183076739
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar die achterban heeft dat zelf gefixed hoor: sinds Jezus is de Oude Wet niet meer van toepassing, aldus de doorsnee evangelical, want anders zouden ze zich moeten besnijden, mochten ze geen garnalen meer eten en hadden ze nog 631 wetten waar ze zich aan dienen te houden.

Die wet komt alleen van pas wanneer het over homo's gaat. Het nooit mogen dragen van kleding gemaakt van een mixture van stoffen is dan weer wel afgeschaft, kennelijk.

M.a.w.: het is één hypocriete bende die zichzelf met grote termen als religie, bijbel, Jezus en God maskeert maar gewoon pure zelfzucht, plat materialisme en ongebreideld egoïsme nastreeft. Is conservatief rechts een kei in.

Moral Majority :')

Intuïtief gaat het inderdaad niet goed samen met de blijde boodschap. Je kunt je misschien afvragen wat daarvan was overgebleven als Jezus zelf de politiek in was gegaan, maar goed.
pi_183093891
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183187146
quote:
BREAKING: Judge grants CNN’s request for a temporary restraining order to restore Jim Acosta’s press pass in a limited ruling on Fifth Amendment grounds.
Acosta mag z'n werk weer doen.

quote:
During the hearing, the judge commented on:

-Acosta allegedly “laying hands” on White House staffer: “likely untrue”

-Under Sherrill precedent, US government must give Acosta due process in order to revoke his press pass

-CNN established that Acosta suffered irreparable harm
quote:
Federal judge Timothy J. Kelly sided with CNN on Friday, ordering the White House to reinstate chief White House correspondent Jim Acosta's press pass.
quote:
Judge Kelly was nominated by @realDonaldTrump, confirmed by the Senate on a 94-2 vote last year
  vrijdag 16 november 2018 @ 17:42:53 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183187856
Mooi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183190039
Jammer.
pi_183191294
Deep state in actie weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 16 november 2018 @ 20:35:34 #277
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183191567
Dat is het leuke van het Amerikaanse rechtssysteem. Gewoon eentje zoeken die jouw politieke kant op leunt. Net als met die Hawaiaanse rechter die continue dat reisverbod afwees. :')

Schandalig dat een agressieve mongool als Acosta zonder enige straf weer terug mag.
  Beste debater 2022 vrijdag 16 november 2018 @ 20:37:37 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183191623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat is het leuke van het Amerikaanse rechtssysteem. Gewoon eentje zoeken die jouw politieke kant op leunt. Net als met die Hawaiaanse rechter die continue dat reisverbod afwees. :')

Schandalig dat een agressieve mongool als Acosta zonder enige straf weer terug mag.
Gast, echt alles is een complot bij jou of niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_183192484
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat is het leuke van het Amerikaanse rechtssysteem. Gewoon eentje zoeken die jouw politieke kant op leunt. Net als met die Hawaiaanse rechter die continue dat reisverbod afwees. :')

Schandalig dat een agressieve mongool als Acosta zonder enige straf weer terug mag.
Deze rechter is aangesteld door Trumpgod zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183192540
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze rechter is aangesteld door Trumpgod zelf.
Fake news. Trump stelt alleen rechters aan die in zijn voordeel beslissen :{w
  vrijdag 16 november 2018 @ 21:06:55 #281
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183192686
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zoals die hele #metoo bandwagon... :')
Dit vind ik wel een goed punt. Figuren die de laatste jaren riepen dat een vrouw om haar nummer vragen zowat gelijk staat aan haar aanranden zijn nu stil. Cherry picking.
pi_183194561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:37 schreef SuperNeger het volgende:
Trump _O_
Dit sowieso want er is er maar één en Hij is er voor America, het is America first.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 16 november 2018 @ 22:11:46 #283
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183194585
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit sowieso want er is er maar één en Hij is er voor America, het is America first.
Netherlands second hé, vergeet dat niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 17 november 2018 @ 08:34:10 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183200350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 17:07 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Acosta mag z'n werk weer doen.

[..]

[..]

[..]

Terecht. Tantrump haalt weer eens bakzeil.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183200414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat is het leuke van het Amerikaanse rechtssysteem. Gewoon eentje zoeken die jouw politieke kant op leunt. Net als met die Hawaiaanse rechter die continue dat reisverbod afwees. :')

Schandalig dat een agressieve mongool als Acosta zonder enige straf weer terug mag.
Waar zat je aan te denken? Jaartje celstraf voor Trump in de rede vallen en de microfoon hoggen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183200659
quote:
Bijna 2 minuten gezien, valt me mee dat-ie er niet een anderhalf uur durende documentaire van heeft gemaakt eigenlijk... :').
I´m back.
pi_183202074
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze rechter is aangesteld door Trumpgod zelf.
Dat stond inderdaad in mijn tekst en het lijkt me sterk dat hij dat niet gelezen heeft, dus of hij is aan het trollen of, eh, iets anders kan ik eigenlijk niet bedenken als je alle info tot je neemt.
  woensdag 28 november 2018 @ 05:51:16 #289
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183413828
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

Tijdens een perspraatje in het Witte Huis waar President Donald Trump wederom haarfijn uiteenzette op welke manier hij de beste President ooit is ....
Trump verdedigen? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 28 november 2018 @ 05:53:15 #290
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183413835
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:35 schreef AchJa het volgende:

Net zoals die hele #metoo bandwagon... :')
Homo's die #Metoo bagatelliseren.... :r
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 28 november 2018 @ 06:26:35 #291
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_183413921
quote:
Abillio Acosta = #FakeNewsMedia
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')