whahaha log uitquote:Op woensdag 7 november 2018 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
Als die erin was gegaan, had je verloren dankzij Ziyech... Wat een kansloos schot van hem daarvoor.
Leuke Afrikacup verwijzing!quote:Op woensdag 7 november 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Ziyech met zijn ebolaschoten altijd
Kan beter jaquote:Op woensdag 7 november 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
we hebben de punten binnen JRquote:Op woensdag 7 november 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Niets mis met de Lidl.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent ben ik van mening dat Lidlgoden altijd leuke reclames weten te maken
Ik was toen ook mad. Op zo'n moment moet je de bal daar voorin houden, en geduld hebben.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan beter ja
Maar verloren dankzij Ziyech is wel weer overdreven na zo een wereld assist..
zou dr sierenquote:Op woensdag 7 november 2018 23:01 schreef skysherrif het volgende:
ik vraag me af of helene na zon wedstrijd een jasje heeft uitgedaan
nu niet verzaken in athene en in eigen arena die duitsers bekkenstotenquote:Op woensdag 7 november 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De volgende ronde is wel binnen ja.
quote:Op woensdag 7 november 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De volgende ronde is wel binnen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |