abonnement Unibet Coolblue
pi_183014989
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 06:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jawel. Er waren wel wat signalen, maar je kunt veel dingen via whatsapp wel verbergen of afzwakken.

@cue: denk dat zij wel enthousiast is.
Wat verschilde in het levensdoel?

Ik verschil bij vrijwel elke match in het levensdoel en altijd het idee dat dat in mijn nadeel werkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door bitterbal op 08-11-2018 07:09:09 ]
  donderdag 8 november 2018 @ 07:16:41 #52
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183015066
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 06:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jawel. Er waren wel wat signalen, maar je kunt veel dingen via whatsapp wel verbergen of afzwakken.

@cue: denk dat zij wel enthousiast is.
Dat is ook wel zo.. sommige mensen zijn ook wat lastig te peilen, is ook net waar het het van af laat hangen.. soms zijn de mensen waarvan je denkt dat het nooit gaat klikken juist de leukste irl
pi_183015076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat verschilde in het levensdoel?

Ik verschil bij vrijwel elke match in het levensdoel en altijd het idee dat dat in mijn nadeel werkt.
Over wat voor levensdoelen heb je het dan? Kinderen krijgen, emigreren, eigen bedrijf starten/hebben? Of meer, de een wil in de stad wonen en de ander een boerderij?
Gek? kan je dat eten?
pi_183015107
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:18 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Over wat voor levensdoelen heb je het dan? Kinderen krijgen, emigreren, eigen bedrijf starten/hebben? Of meer, de een wil in de stad wonen en de ander een boerderij?
Kinderen is vaak wel een verschil ja :P Maar das nog niet iets wat de kansen beperkt zo heb ik het idee. Zou meer denken aan het gebrek aan ambitie bij mij. Ben ik totaal niet en emigratie ja.

Maar tot nu toe is het natuurlijk nog niet zo ver gekomen dat dat een breekpunt is geweest.
pi_183015147
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kinderen is vaak wel een verschil ja :P Maar das nog niet iets wat de kansen beperkt zo heb ik het idee. Zou meer denken aan het gebrek aan ambitie bij mij. Ben ik totaal niet en emigratie ja.

Maar tot nu toe is het natuurlijk nog niet zo ver gekomen dat dat een breekpunt is geweest.
Lastige dingen blijven dat. En zijn ook niet dingen die je allemaal uitvoerig bespreekt vooraf. Daar kom je gaandeweg achter.
Gek? kan je dat eten?
pi_183015158
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:29 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Lastige dingen blijven dat. En zijn ook niet dingen die je allemaal uitvoerig bespreekt vooraf. Daar kom je gaandeweg achter.
Ja probeer het onderwerp kinderen toch wel te ontlopen in het begin :P Maar als iemand erg ambitieus is heb je dat wel vrij snel door natuurlijk.
pi_183015313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja probeer het onderwerp kinderen toch wel te ontlopen in het begin :P Maar als iemand erg ambitieus is heb je dat wel vrij snel door natuurlijk.
Haha, kinderen tik ik vrij vlot aan. Maarja, das omdat ik ze niet wil, dus logisch. Van het overgrote deel van de mensen mag je verwachten dat ze die wel willen.

En die ambitie... Dat jij het niet hebt, wil dat zeggen dat de ander het ook niet teveel mag hebben? Of is dat wel ok?
Gek? kan je dat eten?
pi_183015361
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Haha, kinderen tik ik vrij vlot aan. Maarja, das omdat ik ze niet wil, dus logisch. Van het overgrote deel van de mensen mag je verwachten dat ze die wel willen.

En die ambitie... Dat jij het niet hebt, wil dat zeggen dat de ander het ook niet teveel mag hebben? Of is dat wel ok?
Oh absoluut maar zie vaak in profielen staan dat zeer ambitieuze personen iemand zoeken die dat ook zijn.
pi_183015590
Het is wel handig als je daar een beetje mee op 1 lijn zit ja.
En dat soort onderwerpen bespreek ik toch echt wel het liefst zo snel mogelijk. Zit er niet op te wachten dat ik helemaal verliefd bent en de ander emigratieplannen heeft ofzo.

Mijn "goedemorgen schat"-en "slaap lekker lieverd" plaatjes-aantal dat ik kan gebruiken is vertienvoudigd, want ik gebruikte alleen de plaatjes zonder "love you/hou van je" erop. Vond dat wel erg snel na 3 weken en wilde hem niet afschrikken. Al wordt het gevoel wel met de dag sterker.
Maar hij appte vanochtend "Zal ik je eens wat vertellen schat? Stiekem hou ik al van jou😍❤, het voelt zo goed".
Dus ik kan ze nu wel veilig gebruiken *;
Benieuwd of hij het van het weekend ook al echt gaat uitspreken tegen me, das toch nog anders dan via app natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 08-11-2018 08:42:09 ]
  donderdag 8 november 2018 @ 08:29:58 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183015599
Zie ik daar nu een beetje piknijd in de TT?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183015718
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:29 schreef _Hestia_ het volgende:

Mijn "goedemorgen schat"-en "slaap lekker lieverd" plaatjes-aantal dat ik kan gebruiken is vertienvoudigd, want ik gebruikte alleen de plaatjes zonder "love you/hou van je" erop. Vond dat wel erg snel na 3 weken en wilde hem niet afschrikken. Al wordt het gevoel wel met de dag sterker.
Maar hij appte vanochtend "Zal ik je eens wat vertellen schat? Stiekem hou ik al van jou😍❤, het voelt zo goed".
Dus ik kan ze nu wel veilig gebruiken *;
Benieuwd of hij het van het weekend ook al echt gaat uitspreken tegen me, das toch nog anders dan via app natuurlijk.
Zuid Amerikaanse vond mij maar een koude lul volgens mij dat ik dat niet binnen 3 dagen deed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183015806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh absoluut maar zie vaak in profielen staan dat zeer ambitieuze personen iemand zoeken die dat ook zijn.
Neem dat maar eens met een korreltje zout. Mensen die roepen ambitieus te zijn, blijken vooral te hopen dat veel succes hen zal komen aanwaaien. En dat zoeken naar ambitieuze mensen? Wat? Wil je beiden nooit tijd voor elkaar hebben? Als je echt overloopt van ambitie is het beter om iemand te hebben die complementair is aan jou (dus flexibel, beetje de boel thuis regelen, enz).
pi_183015832
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zuid Amerikaanse vond mij maar een koude lul volgens mij dat ik dat niet binnen 3 dagen deed.
Hadden jullie het wel anaal gedaan op de 1e dag dan? Want dan kan het best na 3 dagen toch :+
pi_183015834
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Het is wel handig als je daar een beetje mee op 1 lijn zit ja.
En dat soort onderwerpen bespreek ik toch echt wel het liefst zo snel mogelijk. Zit er niet op te wachten dat ik helemaal verliefd bent en de ander emigratieplannen heeft ofzo.

Mijn "goedemorgen schat"-en "slaap lekker lieverd" plaatjes-aantal dat ik kan gebruiken is vertienvoudigd, want ik gebruikte alleen de plaatjes zonder "love you/hou van je" erop. Vond dat wel erg snel na 3 weken en wilde hem niet afschrikken. Al wordt het gevoel wel met de dag sterker.
Maar hij appte vanochtend "Zal ik je eens wat vertellen schat? Stiekem hou ik al van jou😍❤, het voelt zo goed".
Dus ik kan ze nu wel veilig gebruiken *;
Benieuwd of hij het van het weekend ook al echt gaat uitspreken tegen me, das toch nog anders dan via app natuurlijk.
Boeiend dat het snel is O+. If it feels good, go for it! Ik kreeg na 2,5 week daten een voicemessage met die woorden terwijl hij in Barcelona zat en dat was ook gewoon dikke prima :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183015854
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Boeiend dat het snel is O+. If it feels good, go for it! Ik kreeg na 2,5 week daten een voicemessage met die woorden terwijl hij in Barcelona zat en dat was ook gewoon dikke prima :Y.
Lief! En ja het voelt ook echt zo goed gewoon. En dus ook echt van beide kanten, zitten op 1 lijn. Dus idd, boeiend dan en lekker genieten *;
pi_183015879
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hadden jullie het wel anaal gedaan op de 1e dag dan? Want dan kan het best na 3 dagen toch :+
Had zij wel gewild, hebben we het gewoon over gehad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183016056
Debsterr en Hestia, jullie klinken zo heerlijk schattig O+ lief!!
Gek? kan je dat eten?
pi_183016212
Dit is vast al vaker besproken, maar ik heb vaak moeite om iets te verzinnen als eerste berichtje, zodra er geen profieltekst of iets af te leiden is uit een foto.

Hebben jullie nog tips? Of gebruiken jullie ook altijd zoiets als "Leuk dat we een match zijn, hoe gaat het"... :') :{
pi_183016254
Als je niet binnen een maand getrouwd bent doe je het ook verkeerd vind ik persoonlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183016313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is vast al vaker besproken, maar ik heb vaak moeite om iets te verzinnen als eerste berichtje, zodra er geen profieltekst of iets af te leiden is uit een foto.

Hebben jullie nog tips? Of gebruiken jullie ook altijd zoiets als "Leuk dat we een match zijn, hoe gaat het"... :') :{
Waarom heb je geliked? Uitstraling, mooie ogen, voorgevoel? Probeer dat erin te verwerken anders?
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 8 november 2018 @ 09:39:07 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183016338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is vast al vaker besproken, maar ik heb vaak moeite om iets te verzinnen als eerste berichtje, zodra er geen profieltekst of iets af te leiden is uit een foto.

Hebben jullie nog tips? Of gebruiken jullie ook altijd zoiets als "Leuk dat we een match zijn, hoe gaat het"... :') :{
hoi neuken?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183016469
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:38 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Waarom heb je geliked? Uitstraling, mooie ogen, voorgevoel? Probeer dat erin te verwerken anders?
Inderdaad haar uitstraling (zag er lief uit!) en haar ogen in haar eerste foto blonken gewoon (just how i like it). Maar is het dan slim om gelijk met complimentjes te gaan strooien op haar uiterlijk?...
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 november 2018 @ 09:52:16 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183016538
Gewoon iets in de trend van 'hey hallo. Wat leuk, we zijn gematched. Hoe gaat het? Ik zie dat je in schubbekutteveen woont, daar woon ik ook. Ga je wel eens naar [insert hippe tent waar je nooit komt]. "

Eventueel aangevuld met "ik hou van jou, schat" maar reacties daarop verschillen een beetje.
pi_183016596
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:52 schreef Kreator het volgende:

Eventueel aangevuld met "ik hou van jou, schat" maar reacties daarop verschillen een beetje.
Als je de vrouwen in dit topic gaat dm’en lijkt me dat wel een wijze aanpak.
pi_183016619
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:52 schreef Kreator het volgende:
Gewoon iets in de trend van 'hey hallo. Wat leuk, we zijn gematched. Hoe gaat het? Ik zie dat je in schubbekutteveen woont, daar woon ik ook. Ga je wel eens naar [insert hippe tent waar je nooit komt]. "

Eventueel aangevuld met "ik hou van jou, schat" maar reacties daarop verschillen een beetje.
Zou er zeker drie berichten mee wachten voordat je dat zeker weet. Daarna kun je gerust verder over samnewonen en je leven plannen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')