abonnement Unibet Coolblue
pi_183057829
Dat is niet de Aldi maar de Lidl.
We krijgen weer een hoop scènes in de Lidl 😁
pi_183058172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 10:22 schreef maaike2017 het volgende:
Dat is niet de Aldi maar de Lidl.
We krijgen weer een hoop scènes in de Lidl 😁
Promotie voor hun kerstassortiment :)
pi_183058316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 23:04 schreef GayGuy het volgende:

[..]

fijn dat er toch weer eens naar iets uit het verleden word gelinkt, deze week. Ook bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen leuk als het goed wordt gedaan. Il Figlio was destijds een of ander ultiem schilderij waar spionnen en maffia aan te pas kwamen, al dan niet ingezet door Martine. Ja, leuk als daar nu weer vanalles mee overhoop gehaald wordt, zolang het maar in het lopende verhaal blijft passen.
't Echte en 't ware!
pi_183059487
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 10:58 schreef Japepk het volgende:

[..]

Het is alleen leuk als het goed wordt gedaan. Il Figlio was destijds een of ander ultiem schilderij waar spionnen en maffia aan te pas kwamen, al dan niet ingezet door Martine. Ja, leuk als daar nu weer vanalles mee overhoop gehaald wordt, zolang het maar in het lopende verhaal blijft passen.
Iets goed doen wordt lastig denk ik :').
pi_183072571
Op zich vind ik boodschappen doen best realistisch - voor een Linda, of Q of whatever.. voor iemand die een maffia bazin is....not so much.
pi_183077179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:59 schreef Clemanyana het volgende:
Op zich vind ik boodschappen doen best realistisch - voor een Linda, of Q of whatever.. voor iemand die een maffia bazin is....not so much.
Ze is zo lekker gewoon gebleven :').
  zondag 11 november 2018 @ 13:40:56 #57
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_183077548
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 02:09 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Je laatste spoiler is leeg; nu ben ik erg benieuwd xD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183090076
Bing zit nog steeds in Maastricht? Is er een reden dat Everon al ff niet in GTST te zien is?
  zondag 11 november 2018 @ 22:15:56 #59
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183090590
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:57 schreef loezzzje het volgende:
Bing zit nog steeds in Maastricht?
Alsof dat de andere kant van de wereld is :')
pi_183090914
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Alsof dat de andere kant van de wereld is :')
Terwijl Spanje 'om de hoek' lag :) :)
pi_183090917
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Alsof dat de andere kant van de wereld is :')
Meerdijk. Waar de Rotterdam ver weg is, de zee een paar minuten lopen en Utrecht ben je zo! :D

quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Terwijl Spanje 'om de hoek' lag :) :)
Nina liep er zo heen blijkbaar. :')
  zondag 11 november 2018 @ 22:31:04 #62
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183091073
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef miaeak het volgende:

[..]

Meerdijk. Waar de Rotterdam ver weg is, de zee een paar minuten lopen en Utrecht ben je zo! :D
Dan zou het ergens in de buurt van Almere moeten liggen :P
pi_183091097
Whahaha _O-
pi_183091314
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:31 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dan zou het ergens in de buurt van Almere moeten liggen :P
En Spanje. Hoe kwam Nina daar. Ik kom er maar niet overheen dat ze dat zo totaal genegeerd hebben. :'). Waar onze Alladin zou wonen was waarschijnlijk ergens linksboven bij Porto, dat is de dichtstbijzijnde wijnstreek aan zee, want paragnost. :') (Wat vonden we daarvan? Warmte, zeelucht, wijn en bam! 5 minuten later stormen Bing en Ludo ineens het huis van Carlos binnen :') ) :D.
Maargoed los daarvan is dat al minstens 18 dagen lopen. En dat aan 1 stuk zonder slaap of pauzes meegerekend.

[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 11-11-2018 22:55:19 ]
  zondag 11 november 2018 @ 23:18:26 #65
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183092324
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:38 schreef miaeak het volgende:
En Spanje. Hoe kwam Nina daar. Ik kom er maar niet overheen dat ze dat zo totaal genegeerd hebben.


Spanje? Nina zat toch helemaal niet in Spanje? Nee, dat was Sjoerd. Of wat het nou Sjors? Anyway, Nina zat gewoon lekker met d'r hubby en kids in Rotterdam, te chillen. Of was dat nou Rikki? Maar Nina in Spanje, nee, ik kan me niet voorstellen dat een prinses als zij naar Spanje zou gaan.
pi_183092431
Ik vond de reference die Lucas laatst maakte toen het uit ging met Flo tegen Laura wel leuk, ik weet niet meer hoe het precies ging maar het was iets van "Wat wil je nou dat ik me maar op een poes ga storten als ik me wanhopig voel net als jij?"

Referentie naar Laura's relatie met Tessel in Seizoen 4/5
pi_183092475
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 23:22 schreef rikardo42 het volgende:
Ik vond de reference die Lucas laatst maakte toen het uit ging met Flo tegen Laura wel leuk, ik weet niet meer hoe het precies ging maar het was iets van "Wat wil je nou dat ik me maar op een poes ga storten als ik me wanhopig voel net als jij?"

Referentie naar Laura's relatie met Tessel in Seizoen 4/5
:D Dat soort dingen zijn goud inderdaad!

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 23:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Spanje? Nina zat toch helemaal niet in Spanje? Nee, dat was Sjoerd. Of wat het nou Sjors? Anyway, Nina zat gewoon lekker met d'r hubby en kids in Rotterdam, te chillen. Of was dat nou Rikki? Maar Nina in Spanje, nee, ik kan me niet voorstellen dat een prinses als zij naar Spanje zou gaan.
ROHAN!! We need answers!!!
pi_183098712
SPOILER: Maandag 19 Nov:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183098713
quote:
Groene tijden, slechte tijden
Milieuclub Urgenda krijgt platform in soap GTST
Door ALEXANDER BAKKER & ROB GOOSSENS

AMSTERDAM - De stichting Urgenda heeft een opvallend platform gevonden om haar strijd voor groene maatregelen buiten de rechtszaal voort te zetten. Tien weken lang is de radicale milieugroepering betrokken bij de totstandkoming van Goede tijden, slechte tijden. Volgens directeur Marjan Minnesma zou daarvoor niet betaald zijn. RTL, dat de serie uitzendt, zegt echter van wel.

De beweging verwierf landelijke bekendheid met rechtszaken tegen de overheid die ertoe moeten leiden dat opeenvolgende kabinetten meer maatregelen nemen om de CO2-uitstoot te beperken. De laatste overwinning van Urgenda, afgelopen oktober, kan, als het aan sommige politici ligt, leiden tot draconische maatregelen. Zo stelde D66-fractievoorzitter Rob Jetten toen al voor om de maximumsnelheden op onze snelwegen te verlagen.

Vlogger
Alsof de burger daar niet al genoeg mee belast zou worden, worden ze nu ook al in de populaire soapserie Goede tijden, slechte tijden (GTST) vermoeid met de opvattingen van de milieuclub. Die staat tien weken lang in de aftiteling van het programma onder het kopje ’mede mogelijk gemaakt door’. Prompt vond Lucas Sanders (Ferry Doedens) de liefde bij de knappe ’duurzaamheidsvlogger’ Flo Wagenaar (Roel Dirven).

Die romance zet duurzaamheid stevig op de kaart in Meerdijk. Dat leidde onder meer tot een bizarre scène, waarin Lucas zich aan een boom heeft vastgeketend. Die zou plaats moeten maken voor een parkeerplaats, tot onvrede van Sanders. Hij zou pas vertrekken als de boom elders gecompenseerd zou worden, zo maakte hij de toegesnelde pers duidelijk. Flo was zichtbaar onder de indruk van die toewijding.

"Lucas aan boom vastgeketend"
Als na slechts enkele weken activisme al zo wordt verheerlijkt, hoe groot is de inmenging van Urgenda dan eigenlijk geweest? „GTST gaat vaker over maatschappelijke thema’s, zoals asieldieren of automutilatie”, verduidelijkt een woordvoerder van RTL. „Als er een inhoudelijke match is met een potentiële sponsor, dan werken we soms samen. Dat hebben we eerder onder meer met de Dierenbescherming en WE Fashion gedaan, en nu dus met de stichting Urgenda.”

De beweging heeft ’ideeën’ mogen aandragen. Daarvan is een deel daadwerkelijk in de serie beland. Urgenda heeft in elk geval de vlogs gekocht die we Flo in GTST zien maken. RTL bestempelt dit als een ’bijzondere samenwerking’, mede omdat die ’verder gaat dan alleen Meerdijk’.

Zoiets gebeurde al eerder met een modecollectie die Nina Sanders (Marly van der Velden) ontwikkelde, die vervolgens te koop was bij WE. Hoeveel RTL voor dit soort deals rekent, is niet duidelijk. De RTL-woordvoerder: „Er is betaald, maar over vergoedingen doen we geen uitspraken.”

Tot 2017 werd Urgenda nog zwaar gesubsidieerd door lokale overheden. Na de klimaatzaak tegen de Staat is de club zo gevoelig komen te liggen, dat de overheden zich terugtrokken. Via de Postcodeloterij vloeit er niettemin nog steeds geld uit de zakken van bijna alle Nederlandse burgers naar de lobbyclub. De loterij, van de groenlinkse multimiljonair Boudewijn Poelmann, maakte al minimaal 6,2 miljoen euro naar Urgenda over.

Gratis
Tot openheid over haar activiteiten leiden die publieke fondsen echter niet. Zo durfde directeur Marjan Minnesma, ondanks de bevestiging van RTL dat de bemoeienis geld heeft opgeleverd, te beweren dat ze haar ideeën gratis heeft mogen spuien. „Ik ben een keer iemand tegengekomen van GTST die vertelde dat ze actuele onderwerpen behandelen”, stelt zij. „Daarop heb ik geopperd om het over duurzaamheid te hebben.”

Vervolgens zou ze een keer een presentatie hebben gegeven aan de makers van het programma over wat circulaire economie en duurzame energie is. „We willen graag dat iedereen in Nederland meer weet over koken op inductie en dat een elektrische auto normaal is. En ik heb de makers ook een boek gegeven. Daar hebben ze zichtbaar gebruik van gemaakt.”

Minnesma heeft slecht nieuws voor de fans van Flo’s vlog: die is slechts van tijdelijke aard. Wel blijft de knappe verschijning in Meerdijk wonen, zo bezweert RTL. Want zijn personage had ook in de serie gezeten zónder de betrokkenheid van Urgenda. „Verhaallijnen en personages zijn niet te koop.”
Lol, dus eerst zeggen van "er is betaald voor de invloed op de verhaallijn" en daarna afkomen met "verhaallijnen en personages zijn niet te koop". Nog een geluk dat ze Rohan niet om een verklaring gevraagd hebben :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183098838
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Lol, dus eerst zeggen van "er is betaald voor de invloed op de verhaallijn" en daarna afkomen met "verhaallijnen en personages zijn niet te koop". Nog een geluk dat ze Rohan niet om een verklaring gevraagd hebben :')
Ow jeej :').
  maandag 12 november 2018 @ 13:14:24 #71
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_183099536
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:57 schreef loezzzje het volgende:
Bing zit nog steeds in Maastricht? Is er een reden dat Everon al ff niet in GTST te zien is?
Ja hij was gisteren op het Vrijthof biertjes aan het tappen bij de 11devande11de.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door Devil010 op 12-11-2018 13:22:28 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_183101087
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:14 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ja hij was gisteren op het Vrijthof biertjes aan het tappen bij de 11devande11de.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... Mag deze weg? :{

[ Bericht 5% gewijzigd door miaeak op 12-11-2018 14:39:11 ]
pi_183102024
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:14 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ja hij was gisteren op het Vrijthof biertjes aan het tappen bij de 11devande11de.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_183102056
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:40 schreef miaeak het volgende:
SPOILER: Maandag 19 Nov:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol _O-
pi_183102941
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:40 schreef miaeak het volgende:
SPOILER: Maandag 19 Nov:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')