dit, hoewel dit goed moet gaanquote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Prima opstelling.
Als enig kritiekpuntje kan je zeggen dat beter Blind op de plek van Schöne kan zetten en Wöber centraal.
ten hag krijgt zelf een harde als die over boomstammen praatquote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die Ten Hag, die is op spraakles geweest he, praat een stuk normaler heden ten dage
Is een uitzondering die gek, de rest is wel reëel vergeleken met Ajacieden op VZ / twitter etcquote:Op woensdag 7 november 2018 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet allemaal, zo'n FireFox bijvoorbeeld
Ik vind hem ook in het algemeen een stuk plezieriger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die Ten Hag, die is op spraakles geweest he, praat een stuk normaler heden ten dage
Eens, meeste hier zijn prima.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is een uitzondering die gek, de rest is wel reëel vergeleken met Ajacieden op VZ / twitter etc
Ik denk dat ze er actief aan hebben gewerkt, in opdracht van Marc of Edwin.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:38 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik vind hem ook in het algemeen een stuk plezieriger om naar te luisteren.
Maar dat ligt ook in lijn met de prestaties van Ajax natuurlijk.
Lief.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, meeste hier zijn prima.
Vind het Ajax topic ook een stuk fijner dan het Feyenoord topic
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)quote:Op woensdag 7 november 2018 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er actief aan hebben gewerkt, in opdracht van Marc of Edwin.
Geregeld door Overmars want is gratis.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)
Haha, niet van hem, maar in opdracht vanquote:Op woensdag 7 november 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)
quote:Op woensdag 7 november 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stadion van het licht, FEYENOORD ARE YOU WATCHING?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |