dit, hoewel dit goed moet gaanquote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Prima opstelling.
Als enig kritiekpuntje kan je zeggen dat beter Blind op de plek van Schöne kan zetten en Wöber centraal.
ten hag krijgt zelf een harde als die over boomstammen praatquote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die Ten Hag, die is op spraakles geweest he, praat een stuk normaler heden ten dage
Is een uitzondering die gek, de rest is wel reëel vergeleken met Ajacieden op VZ / twitter etcquote:Op woensdag 7 november 2018 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet allemaal, zo'n FireFox bijvoorbeeld
Ik vind hem ook in het algemeen een stuk plezieriger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die Ten Hag, die is op spraakles geweest he, praat een stuk normaler heden ten dage
Eens, meeste hier zijn prima.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is een uitzondering die gek, de rest is wel reëel vergeleken met Ajacieden op VZ / twitter etc
Ik denk dat ze er actief aan hebben gewerkt, in opdracht van Marc of Edwin.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:38 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik vind hem ook in het algemeen een stuk plezieriger om naar te luisteren.
Maar dat ligt ook in lijn met de prestaties van Ajax natuurlijk.
Lief.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, meeste hier zijn prima.
Vind het Ajax topic ook een stuk fijner dan het Feyenoord topic
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)quote:Op woensdag 7 november 2018 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er actief aan hebben gewerkt, in opdracht van Marc of Edwin.
Geregeld door Overmars want is gratis.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)
Haha, niet van hem, maar in opdracht vanquote:Op woensdag 7 november 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Communicatietraining van Edwin van der Sar. (lol)
quote:Op woensdag 7 november 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stadion van het licht, FEYENOORD ARE YOU WATCHING?
(lol)quote:Op woensdag 7 november 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stadion van het licht, FEYENOORD ARE YOU WATCHING?
Ik wel man. Vrouwtje is lekker aan het wokken. Fris taugetje er doorheen.quote:
Ik heb zoethout thee.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
broekje is uit
Theetje met wat honing erin
Pfoe laat hoor.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wel man. Vrouwtje is lekker aan het wokken. Fris taugetje er doorheen.²
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 07-11-2018 om 20:47:38Er gaan dingen mis in het uitvak nu. Ajaxsupporters willen op de eerste rijen staan, maar ordehandhavers willen die vrij houden. Supporters worden teruggedrongen. Er vallen rake klappen. Hopelijk loopt het niet al te erg uit de hand. #benaja reageer retweet
vriendjequote:Op woensdag 7 november 2018 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vriendjes, ik kijk gezellig met jullie mee
Er wordt ook met traangas gespoten door de politie. Lekker hoorquote:Op woensdag 7 november 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 07-11-2018 om 20:47:38Er gaan dingen mis in het uitvak nu. Ajaxsupporters willen op de eerste rijen staan, maar ordehandhavers willen die vrij houden. Supporters worden teruggedrongen. Er vallen rake klappen. Hopelijk loopt het niet al te erg uit de hand. #benaja reageer retweet
Ben vooral bang voor Etc.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zou weleens de eerste wedstrijd dit seizoen kunnen zijn waar Ajax écht finaal slaag gaat krijgen. Die Portugezen zijn:
• Gewiekst
• Balvaardig
• Technisch
• Etc.
• Fit
En ze hebben wat goed te maken.
Random houtsoort: Suske en Wiske²
Goede analysequote:Op woensdag 7 november 2018 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zou weleens de eerste wedstrijd dit seizoen kunnen zijn waar Ajax écht finaal slaag gaat krijgen. Die Portugezen zijn:
• Gewiekst
• Balvaardig
• Technisch
• Etc.
• Fit
En ze hebben wat goed te maken.
Random houtsoort: Suske en Wiske²
jaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Als trots lid van de Frenkie fanclub en president van de Neres fanclub kijk ik ook.
De laatste 2 van mijn favoriete ajax fans zijn er dus ookquote:
Zit je niet in de De Ligt fanclub?quote:Op woensdag 7 november 2018 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Als trots lid van de Frenkie fanclub en president van de Neres fanclub kijk ik ook.
Prima, moeten ze maar normaal doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er wordt ook met traangas gespoten door de politie. Lekker hoor
Koffieplanter is een PSV'er in hart en nieren.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
De laatste 2 van mijn favoriete ajax fans zijn er dus ook
Hij zit samen met klaas in de anti de ligt club.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je niet in de De Ligt fanclub?
quote:Op woensdag 7 november 2018 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, moeten ze maar normaal doen.
Uiteraard wel, maar van d'n Frenk word ik oprecht blij.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je niet in de De Ligt fanclub?
Koffie is net op, dus momenteel niets.quote:
Kapiquote:
Wat nu weerquote:Op woensdag 7 november 2018 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Meisje Miedema was echt ziedend vandaag.
De Jong is een klasseventje.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Mijn vriend Kapiteintje en ik juichen keihard voor FrenkieGOD
Er is in ieder geval één ding altijd zeker bij dit soort dingen, het ligt nooit aan de poeslieve supporters.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Zuid-Europa slaan ze er wel vaker op los om kleinigheden.
Met of zonder ui?quote:Op woensdag 7 november 2018 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet vervelend doen. Maar heb vandaag een heerlijke lekkerbek en broodje haring naar binnen gelift.²
Oké, maar 1 keer quoten was genoeg hoorquote:Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vandaag garnaalkroketjes op, genot wel hoor.
Zo is dat grote kameraad van mequote:Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Mijn vriend Kapiteintje en ik juichen keihard voor FrenkieGOD
Vrijdag is visdag mijn jongen.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet vervelend doen. Maar heb vandaag een heerlijke lekkerbek en broodje haring naar binnen gelift.²
Vorige keer moest ze invallen maar zij scoort vaker DUS HET WAS WEL DUIDELIJK wie er nu moest spelen.quote:
Ga eens on topic.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
Weet iemand of je aanwezig moet zijn geweest om te mogen herkansen (op erasmus)
vandaag was zalmdag, vrindje.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vrijdag is visdag mijn jongen.
Eh ik heb net een flink bord chinees op.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga eens on topic.
Welke chips eet je er bij vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |