abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182993621
Omdat ik mijn tv abo heb opgezegd, maar wel MotoGP wil blijven kijken heb ik Eurosport Player. Werkt prima.. alles wat ik nodig heb. En! Geen RTL bagger meer.... mooi!

Maar waarom wordt ik doodgegooid met Eurosport Player reclames als ik er al gebruik van maak? Je kan toch zien dat ik een betalende klant ben? Filter dat er dan uit ofzo.

Google ads snapt het ook niet. Had een HDMI audio extractor gekocht... En krijg nu overal te zien waar ik ze nog meer kan of had kunnen kopen. Ze zijn nog duurder ook. Dit is 2018 toch?
It was a business doing pleasure with you.
pi_182993718
Dat filteren lijkt me in ieder geval makkelijker dan "ik wordt" schrijven, hoe komt dat ooit in je op?
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_182993810
Ja hahahah dat dat nog kan in <huidig jaar> het is immer al lang niet meer <voorgaand jaar>.
pi_182993925
Mogelijk willen ze je nog een exemplaar aanpraten voor als deze kapot gaat.
pi_182993972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:04 schreef Ironisch. het volgende:
Dat filteren lijkt me in ieder geval makkelijker dan "ik wordt" schrijven, hoe komt dat ooit in je op?
Komt door een reclame die aangaf dat het zo hoordt.
It was a business doing pleasure with you.
pi_182995085
google ads zien :')
wordt ik :')
pi_182995178
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:53 schreef Q.C.Passed het volgende:
ik
hier ben ik gestopt met lezen
pi_182995222
Dus wat jij eigenlijk voorstelt is een nog diepere controle in je laptop / mobiel / desktop van advertentiediensten van wat jij allemaal gekocht hebt? Zodat zij daar hun advertenties op kunnen aanpassen?

Serieus?
pi_183027587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus wat jij eigenlijk voorstelt is een nog diepere controle in je laptop / mobiel / desktop van advertentiediensten van wat jij allemaal gekocht hebt? Zodat zij daar hun advertenties op kunnen aanpassen?

Serieus?
Weet niet wat ik wil. Wil gewoon met rust gelaten worden.
It was a business doing pleasure with you.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')