abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183060727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes - like the 'blood and bodies everywhere' style scripted BS which we hear so often.
En als er dan een foto is zoals van Bataclan destijds dan zeg je dat die fake is. En zo kan je iedere keer wel een excuus bedenken -O-
pi_183060736
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar nog steeds kan niemand uitleggen waarom het een hoax is

:{
Maybe you can explain why you (or anyone) should beleive it to be real.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183060805
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maybe you can explain why you (or anyone) should beleive it to be real.
Al vaker gezegd, ik heb gewoon nog niets gezien wat wijst op vuil spel.

Vooral niet omdat er terwijl de lijken nog in de bar liggen mensen al hoax roepen. Dat haalt alle geloofwaardigheid vol onderuit.

Zeker als het niveau van de argumenten niet verder komt dan "persoon A reageert niet zoals ik vind dat het hoort"
pi_183060815
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En als er dan een foto is zoals van Bataclan destijds dan zeg je dat die fake is. En zo kan je iedere keer wel een excuus bedenken -O-
Die bloedveeg op de vloer in de vorm van het logo van het Zaventem vliegveld was wel zeer apart. Zeker in de wetenschap dat de volgende grote aanslag precies daar plaatsvond.

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  zaterdag 10 november 2018 @ 13:44:20 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183060834
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes - like the 'blood and bodies everywhere' style scripted BS which we hear so often.
Brainwashing in progress.

De lijken liggen nog in de bar lees ik zojuist. Het wordt weer eens van stal gehaald zoals vanouds, ik heb geen lijken gezien. :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183060851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Brainwashing in progress.

De lijken liggen nog in de bar lees ik zojuist. Het wordt weer eens van stal gehaald zoals vanouds, ik heb geen lijken gezien. :N
Je weet wat ik bedoelde
Terwijl de shooting net plaatshad stonden er alweer youtuber te schreeuwen dat het een hoax was

Maar vervolgens komt de onderbouwing niet verder dan "hurr durr emotions"

Dat is geen kritisch denken, da's gewoon dom schreeuwen van dat soort lui die dat posten
pi_183060858
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vooral niet omdat er terwijl de lijken nog in de bar liggen mensen al hoax roepen. Dat haalt alle geloofwaardigheid vol onderuit.

Zeker als het niveau van de argumenten niet verder komt dan "persoon A reageert niet zoals ik vind dat het hoort"
Welke lijken? Je hebt het filmpje van de binnenkant van de club gezien. Niemand. Toko was leeg.

En nee, dat haalt niet alle geloofwaardigheid onderuit. Dat kun je zien aan de reacties van de mensen die ook zien dat het een fake mass shooting was.
pi_183060870
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

There isn't anybody in the bar to see, apart from a glimpse of some shadowy figure which may or not be a person.
As I've said before - strange, inappropriate behaviour in a REAL murder case is regarded as very suspicious by the police and will be investigated further.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 10 november 2018 @ 13:50:30 #134
189978 controlaltdelete
pi_183060911
Heb ik geen YT voor nodig. Ik check het eerst The Daily Fail, 1 artikel zegt al genoeg, same bullshit just another hoax. Als je er even induikt blijkt het weer zo te zijn: same old drama aka fake event.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183060919
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

There isn't anybody in the bar to see, apart from a glimpse of some shadowy figure which may or not be a person.
Als je uitgaat van 1 filmpje voor de hele situatie dan zul je nooit veel zien inderdaad. Lijkt me vrij evident

quote:
As I've said before - strange, inappropriate behaviour in a REAL murder case is regarded as very suspicious by the police and will be investigated further.
En die vinden het overduidelijk geen strange/inappropriate behaviour. Dus als experts dat al zeggen waarom zou een random zolderkameranalist het dan wel goed hebben?

Sowieso zijn schock en rouw geen standaard emoties. Maar goed. Deze plaat staat al ruim 2 jaar op repeat
pi_183060932
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb ik geen YT voor nodig. Ik check het eerst The Daily Fail, 1 artikel zegt al genoeg, same bullshit just another hoax. Als je er even induikt blijkt het weer zo te zijn: same old drama aka fake event.
En de andere 305 mass shootings die dit jaar in de VS hebben plaatsgevonden?
Wordt er uberhaupt wel eens iemand neergeschoten ergens ter wereld?
pi_183060956
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Natuurlijk kampt de VS met vuurwapengeweld, maar dat is weer een heel ander verhaal dan die zogenaamde lone wolfs die op killing spree gaan.
pi_183061021
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

305 'mass shootings' or 305 shooting incidents?
Wasn't it David Hogg (obnoxious spooky spokesman for the Florida 'shooting') who was also exaggerating the numbers?
pi_183061052
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je uitgaat van 1 filmpje voor de hele situatie dan zul je nooit veel zien inderdaad. Lijkt me vrij evident

Uh.. die moet je echt ff uitleggen. :?

Edit: @moderator: memes mogen niet gebruikt worden in BNW?
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 14:04:21 #140
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183061119
Beetje inhoudelijk blijven in reacties tbv de sfeer graag :)
Dat mag wel, maar leek in deze ongepast.
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:07:27 #141
189978 controlaltdelete
pi_183061181

Schone bar verder niets te zien. Je zou niet zeggen dat er een feestje binnen gaande was?

No drinks, bottles, cups or mess after everyone scattered
pi_183061199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

305 'mass shootings' or 305 shooting incidents?
Wasn't it David Hogg (obnoxious spooky spokesman for the Florida 'shooting') who was also exaggerating the numbers?
https://www.abc15.com/new(...)ave-occurred-in-2018

Gewoon hier te vinden, ook inclusief de voorwaarden voor een "mass shooting"
pi_183061275
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maybe someone somewhere wants to see how far they can go with the nonsense.
Het lijkt soms ook weleens een heel groot sociaal experiment te zijn inderdaad.
pi_183061286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:

Schone bar verder niets te zien. Je zou niet zeggen dat er een feestje binnen gaande was?

No drinks, bottles, cups or mess after everyone scattered
Amerikanen zijn heel kuis. Ze nemen zelfs al hun afval en glazen mee als er op ze geschoten wordt.

Q "Wheres everybody when the shooting was happening?"
A "outside faking it for the cameras"

:D

[ Bericht 4% gewijzigd door DupingDelight op 10-11-2018 14:21:48 ]
pi_183061473
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 00:19 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Serieus ja. Ik maak hier echt geen grappen over.

En ja, ik denk dat je naïef bent. Maar dat geeft niet, dat zijn zoveel mensen. Liever naïef dan moedwillig de boel frustreren omdat je weet hoe het zit maar niet wil dat die kennis mainstream wordt :)

Oh en om je vraag te beantwoorden: Op mijn 10de ben ik mijn eerste opa verloren, op mijn 14de een klasgenootje dat een goede vriendin van me was (ongeluk), op mijn 22ste ben ik mijn beste maat verloren aan een hartstilstand (bleek een erfelijke ziekte te hebben), kort daarna een andere opa en oma en in 2012 ben ik mijn vader verloren nadat ik hem volledig heb zien wegkwijnen en gereduceerd heb zien worden tot een levend skelet.

Dus ja vriend, ik weet wel wat verdriet is en hoe dat zich uit bij mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik zo ageer tegen emotie die in mijn ogen volkomen nep is.

Maar je mist compleet mijn punt, mijn punt is juist dat iedereen anders reageert op emotionele momenten. Vervolgens zeg je juist dat mensen die niet hetzelfde reageren als dat jij zou doen en het daarom wel nep moet zijn.

quote:
P.S. wat jullie ook doen of tegen mij zeggen hieromtrent; Ik heb echt geen enkele schaamte over wat ik zeg over dergelijke personen in de video's die ik plaats. Ik ben meer dan 200 procent zeker van mijn zaak en met wat voor figuren we te maken hebben. Een plotselinge ban, berisping of users die me daarmee een bepaalde hoek in willen framen zal daar niets aan veranderen. Ik kan hooguit meegaan in gestelde regels, maar dan moet ze wel gesteld worden.
Als jij bij de eerste nieuwsberichten direct al roept dat het een Hoax is en er ook nog eens 200 procent zeker van bent dat het zo is, bij jij in mijn ogen juist diegene die naïef is. Hoe kun je nou zo stellig zijn voordat alle kaarten op tafel liggen? Dan sta je juist niet open voor alle mogelijkheden, maar heb je menig al klaar voordat alles feiten op tafel liggen.

Dat is hetzelfde als de mensen die op de frontpage direct bij elke aanslag direct gaan roepen dat het waarschijnlijk weer een moslim voordat er überhaupt iets over de dader bekend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2018 14:29:50 ]
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:30:35 #146
189978 controlaltdelete
pi_183061515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:12 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Amerikanen zijn heel kuis. Ze nemen zelfs al hun afval en glazen mee als er op ze geschoten wordt.

Q "Wheres everybody when the shooting was happening?"
A "outside faking it for the cameras"

:D
Logisch dat steeds meer mensen zich achter de oren gaan krabben. Een lege bar en wat schoten op de achtergrond. Pop Pop Pop!
pi_183061644
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Maar je mist compleet mijn punt, mijn punt is juist dat iedereen anders reageert op emotionele momenten. Vervolgens zeg je juist dat mensen die niet hetzelfde reageren als dat jij zou doen en het daarom wel nep moet zijn.

[..]

Als jij bij de eerste nieuwsberichten direct al roept dat het een Hoax is en er ook nog eens 200 procent zeker van bent dat het zo is, bij jij in mijn ogen juist diegene die naïef is. Hoe kun je nou zo stellig zijn voordat alle kaarten op tafel liggen? Dan sta je juist niet open voor alle mogelijkheden, maar heb je menig al klaar voordat alles feiten op tafel liggen.

Dat is hetzelfde als de mensen die op de frontpage direct bij elke aanslag direct gaan roepen dat het waarschijnlijk weer een moslim voordat er überhaupt iets over de dader bekend is.
^O^
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:41:54 #148
189978 controlaltdelete
pi_183061730
Jup ik hoef maar 1 nieuwsbericht te zien, first check is The Daily Fail... oh dear vast weer dezelfde bullshit. Uit beelden erna blijkt dat het inderdaad zo is. ^O^
pi_183061896
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een neus voor dit soort fakery en hoef inderdaad maar een paar interviews te zien om de conclusie te kunnen trekken. Soms heb ik al aan één genoeg, zoals bij de Thousand Hoaks Shooting (deze dus)
pi_183062183
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')