abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2000 @ 07:11:58 #1
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_502543
Ja hoor,het is zover Bart komt in het huis vandaag:p,dit werd net verteld in Stenders Vroeg,volgens Rob Stenders gaat Bart 3 dgn. in het huis ,en de deur van het huis gaat op slot .
Staks gaan ze Bart nog even bellen,over hoe en wat.Dus straks weten we meer.
Nou laat Bart ze maar eens even goed afpeigeren daar,en laat ie dan meteen Hieke maar over de schutting Bonjouren,Bah die aandachttrekker
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  woensdag 29 november 2000 @ 07:59:35 #2
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_502584
Afpeigeren me reet! Ze gaan in de tuin kamperen...
't zal mij weer benieuwen...wie gaat er 't eerst bokken?
Nou doe je het weer!
  woensdag 29 november 2000 @ 08:03:43 #3
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_502587
Bart,was net even in de uitzending bij Stenders,en vertelde daar dat ie vanmiddag om 12 uur het huis zal betreden ,niet zoals vorige keer over de schutting maar gewoon door de voordeur.8)
Hij blijft 48 uur in het huis en mocht er, nog niet teveel vertellen,SUPRISE SUPRISE
we wachten af,hij wilde wel eens even een goed gesprek met die gasten,kan ie direct even vragen waarom Georgie de vorige bewoners maar een stelletje pisnichten vond!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 november 2000 @ 09:03:03 #4
862 Arcee
Look closer
pi_502617
quote:
Op 29 november 2000 07:11 schreef FarahDibah het volgende:
laat ie dan meteen Hieke maar over de schutting Bonjouren,Bah die aandachttrekker
Idd!
  Moderator woensdag 29 november 2000 @ 09:51:56 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_502691
Goh, ik word helemaal warm van binnen, Bart komt.

Ik hoop dat hij flink aan het saboteren slaat, bijvoorbeeld: alle bewoners haarfijn vertellen hoe de buitenwereld over hun denkt. Als hij braaf gaat doen wat Hummie c.s. hem hebben opgedragen dan mag hij van mij wel wegblijven.

Te vrezen valt dat hij 'lekker gek' gaat doen met boy Georgie en Ferdi (Barts' favoriet). En dat dit gepaard gaat met veel en hard lachen en veel high fives: leuk voor 15-jarige jongens, die graag kijken naar Sjors&Sjimmie-achtige kameraadschap. En leuk voor 15-jarige meisjes, die graag kijken naar jongens die de puisten net ontgroeid zijn. Hoera, hoera, hoera.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_502722
Dit lijkt me leuk worden. Een aantal bewoners zullen het leuk vinden, maar er zullen ook een aantal zijn die het helemaal niets vinden. Ferdy met zijn arrogante zelfingenomen kop gaat flippen, eerst die hond van Desiree en nu die Bart.
Georgie moet zich toch even verantwoorden voor de pisnichten opmerking. Over pisnichten gesproken, ik ken er nog een paar.
Deesje begint gelijk te soppen.
Koos vindt Bart maar een rare vent.
Hieke wil stiekem toch wel een veeg van Bart. Hieke zit toch wel in de shit dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_502736
quote:
Op 29 november 2000 09:51 schreef Gert het volgende:
Te vrezen valt dat hij 'lekker gek' gaat doen met boy Georgie en Ferdi (Barts' favoriet). En dat dit gepaard gaat met veel en hard lachen en veel high fives: leuk voor 15-jarige jongens, die graag kijken naar Sjors&Sjimmie-achtige kameraadschap.
Zo gaat het, ongetwijfeld. Het hele concept stelt al niks meer voor, en nu komt hij er ook nog in? Ik begon Bart pas leuk te vinden toen-ie naar buiten kwam, een jaar geleden. Maar nu gaat-ie van z'n voetstuk vallen. Komt Ruud ook nog?

Het is natuurlijk alleen maar bedoeld om het voortijdige vertrek van H & F af te wenden...

... en om de kijkcijfers op te krikken, ja. Nou, ik wil vanavond wel heel even naar BB kijken, maar ik denk niet dat dit mij 3 dagen lang kan boeien. Zelfs Highlander is nog interessanter de laatste tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 29-11-2000 10:22]

pi_502751
Toch gaat het wel leuke tv worden denk ik de komende tijd. Voor mij in ieder geval een reden om maar weer eens te kijken. Ik denk dat vooral de mannen in het huis gaan proberen om vriendjes met Bart te worden om zo ook bij de kijkers populair te worden. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat ze hem willen overtreffen, dan wordt het helemaal leuk. Ik zie het dus wel zitten!!!
O+. Ripley. O+.
pi_502763
Hoe lang gaat ie blijven? Ik hoop wel dat hij zo spoedig mogelijk weer opzout.
pi_502773
Nee Tinkerbel..laat hem blijven..
Je weet toch dat Bianca een hekel heeft aan 'nieuwe' bewoners...
Denk aan onze Missie...
pi_502780
Oh, zoiets had ik nog niet bedacht! Ooooh, dit betekent ongekende mogelijkheden!
Misschien zal hij haar zwaar in de zeik nemen! Bart, mocht je dit nog lezen: val Bianca aan op alle mogelijke fronten!
Laat Bianca door de mand vallen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 november 2000 @ 10:44:43 #12
862 Arcee
Look closer
pi_502786
quote:
Op 29 november 2000 10:15 schreef Torp het volgende:
Komt Ruud ook nog?
Yep, en Karin en Sabine komen ook terug.

En Maurice en Willem ook.... en Georgie, Vewdy, Robin, Koos, Hieke, Desiree en Bianca gaan er uit. Heeeeeeeeej, wacht 's even?? Dan is het weer net zo leuk als vorig jaar!!

pi_502790
Alleen Bart er in voor de leut, is denk ik niet de bedoeling. Hij zal zeker een opdracht hebben.

Ze zullen zeker dingen moeten doen die Bart de groep opdraagt. Ik denk aan de tassen die ze hebben moeten inpakken.

Bianca, en moeten doen wat Bart zegt, is smullen op voorhand.

pi_502829
Waarom niet Ruuud?
die kan veel leuker knuffelen .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_502955
29-11-2000 || 11:53 uur

Wat gaat er gebeuren?

Koos en Bianca zijn de enigen die wakker zijn. De rest van de bewoners verkeert nog in diepe slaap. Wat zij niet weten, is dat hun een zeer ongewone weekopdracht te wachten staat. En dit avontuur gaat vanmiddag losbarsten.

Ex-bewoner 'Big Bart' zal dit avontuur gaan inleiden. Deze middag zal hij over de hekken van het huis klimmen. De bewoners worden door hem naar de tuin gelokt. Eenmaal daar verzameld, zal Bart hen op zeer aparte wijze laten weten wat de weekopdracht precies zal inhouden.

De bewoners hebben hun tassen twee dagen geleden al ingepakt. Big Brother bezorgt de tassen in de tuin en de survival kan beginnen. Tot vrijdagmiddag moeten de bewoners het uithouden in de tuin, zonder enig comfort. Echt back-to-basic dus!

Bart gaat over korte tijd het huis in. Volg dit avontuur op de voet. Bekijk de live-streams en lees de laatste berichten over de survival die de nietsvermoedende bewoners te wachten staat...

J.O.

van de BB site.

pi_502973
quote:
Op 29 november 2000 12:08 schreef cos-micV het volgende:
29-11-2000 || 11:53 uur


Bart gaat over korte tijd het huis in. Volg dit avontuur op de voet. Bekijk de live-streams en lees de laatste berichten over de survival die de nietsvermoedende bewoners te wachten staat...

J.O.

van de BB site.


[off-topic] Leuke clifhanger cos-micV [/off-topic]
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_503008
...(zucht) Back to Basic? En daarna weer naar binnen, met allerlei luxe overladen uiteraard. Alcohol en muziek, het kan niet op.
Ach, en het weer is toch helemaal niet basic op het moment? Veel te warm voor de tijd voor het jaar. Daarom zeker.
pi_503022
Blijft een leuke opdracht wat volgens mij veel geklaag op gaat leveren.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_503031
quote:
Op 29 november 2000 12:28 schreef Delta het volgende:
Blijft een leuke opdracht wat volgens mij veel geklaag op gaat leveren.
En anders hier wel!

Ik denk overigens dat Bianca het WEL leuk vindt.

pi_503056
En Dezeuree dan?
Ze heeft vanacht stellig besloten om ZEKER niet buiten te slapen; en Robin volgens mij ook.
Of zal Bart haar zeurgedrag de kop indrukken ??
En Koos, met z'n reumatiek?
  woensdag 29 november 2000 @ 13:20:41 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_503160
Hummie is een sluwe vos.

De hele situatie van de afgelopen paar dagen
wordt inees een stuk duidelijker.

Eerst wordt er een weekopdracht ingegooid die leuk zou zijn voor Ferdi.

En nu komt Bart er ook nog bij die al eerder heeft aangegeven dat hij denkt dat hij het met Ferdi wel naar zijn zin zou hebben.(zei Bart tijdens het interview met VIPS)

Alles wordt in stelling gebracht om de karakter moord op Hieke nog effe te vervolmaken. Want met alle aandacht van Bart voor Ferdi raakt Hieke helemaal stuurloos.

  † In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 13:47:17 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_503223
Ik zit zelf niet zo Bart te wachten. Vind het eigenlijk een armoede-scenario. De bewoners kunnen zichzelf niet vermaken. Dat is duidelijk. Maar het lukt BB kennelijk ook niet om met 'creatieve opdrachten' cq. gestook en getreiter de spanning er in te houden. Al zijn ze met Hieke op de goede weg...
Ik zie eigenlijk niet wat Bart nou in dat huis moet komen doen. Hij heeft zijn 5 minutes of fame toch al ruimschoots gehad? Yeach!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_503356
tís nu 14.30 uur....en Bart is er nog niet..
Het wordt ze wel weer erg makkelijk gemaakt..
pi_503391
Zou het niet zo kunnen zijn dat Bart gewoon naast die psych zit en op deze manier het laatste "nieuws" van en over de bewoners van hen zelf hoort....
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_503392
Is waarschijnlijk omdat de huispsych nog druk in de weer is met de gemoeds(on)rust van de bewoners.
pi_503417
quote:
Op 29 november 2000 13:20 schreef marky het volgende:
<

En nu komt Bart er ook nog bij die al eerder heeft aangegeven dat hij denkt dat hij het met Ferdi wel naar zijn zin zou hebben.(zei Bart tijdens het interview met VIPS) >


Beiden zelfde Coffeshop. C & D t.o. Molen 'De Valk'. Lijje
pi_503445
Bart is binnen!!!!!!
O+. Ripley. O+.
  woensdag 29 november 2000 @ 15:13:08 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_503520
Bart doet wel erg popie zeg !

Gebruikt woorden als gvd, fuck e.d. in menige zin.
Ook opmerkingen als 'ik zou dit', en ik had al lang in dat geitenhok geslapen...

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 29-11-2000 15:14]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_503548
Inderdaad, maar hij was altijd al een beetje een betweterig ventje....
Maar hij voelt zich wel erg tof, je ziet duidelijk dat Robin daar niet zo van houdt!!
O+. Ripley. O+.
  woensdag 29 november 2000 @ 15:54:06 #30
4434 Quinn
Slide into the Future !
pi_503661
Het is natuurlijk duidelijk dat Bart zich "De Man" voelt maar hij heeft daar ook toch een rede voor want hij heeft dit allemaal al een keer meegemaakt en hij was de winnaar................

en als ze er problemen mee hebben dan zijn dat toch hun problemen en niet die van Bart

What if you found the portal to parallel worlds ??

pi_503801
DrSMS heeft uit vertrouwlijke bronnen vernomen dat Bart een GSM telefoon achterlaat in het huis. Zonder iets erbij, bewoners mogen zelf uitvinden wat ze er mee kunnen.
pi_503805
Nu bart er is, hoor ik Bianca bijna niet meer. Heerlijk, heerlijk.
  woensdag 29 november 2000 @ 17:34:07 #33
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_503947
Toch vind ik het jammer dat ze Bart het huis in hebben gegooid. De spanning tussen de bewoners is de laatste dagen enorm opgelopen. Door er iemand tussen te gooien verandert dat weer helemaal, is de aandacht daarvoor veel kleiner.

Hoe lang zitten ze nu zonder anderen? Lang. Ik denk dat het psychologisch moeilijk voor ze is om Bart zo maar toe te laten, in 'hun huis' trouwens.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')