abonnement Unibet Coolblue
pi_183008203
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij is een narcist, dat weet een ieder die maar iets van hem heeft gezien.
De een vind het kinderachtig de ander waaronder ik kan er enorm om lachen omdat ik oprecht geloof dat hij zijn persoonlijkheid enorm overdrijft.
Natuurlijk zou hij een groep mensen kunnen vermaken met een one man show. Het feit dat 50% van de inwoners van de machtigste en invloedrijkste democratie op zo'n clown stemt, is echter zorgwekkend. Zeker gezien de inhoud van 's mans 'overdreven' uitlatingen. Er zijn genoeg mensen die hem bloedserieus nemen. Zoals Pim Fortuyn ooit half lachend tegen een journaliste zei: "U vindt mijn uitlatingen eng? Dan moet u eens bij mijn aanhang kijken!"
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183008210
Sessions is out. :W

Prepare of MAGA part 2. No one stops this train.
  woensdag 7 november 2018 @ 20:50:06 #228
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_183008233
De shitshow gaat verder.
pi_183008309
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]

De hysterie van de democraten is dan ook een gekleurde hysterie. Van de Trump-aanhang is nog steeds een groot deel dik tevreden. De gemiddelde Republiklein die minder belasting hoeft te betalen, de gemiddelde Amerikaan die (weer) een baan heeft en een dikker loonzakje krijgt, de witte mensen die bang zijn voor alles wat een kleurtje heeft, en de evangelische christenen, die conservatieve benoemingen toejuichen en het fijn vinden dat er weer een president is die mannen en vrouwen scheidt, en die tegen abortus, genderneutralen en homohuwelijken is. Amen.
Witte mensen die bang zijn voor mensen met een kleurtje is een hardnekkig fabeltje. Ja er zijn zeker racisten tussen de republikeinen, maar het gaat vooral om illegale immigratie. Dit soort dingen is juist waarom de democraten zoveel moeite hebben om verkiezingen te winnen.
Je kan toch wel tegen illegale immigratie zijn zonder een racist te zijn?
En je gelooft toch zeker zelf niet dat Trump tegen het homohuwelijk (non issue), abortus en gelijkheid tussen mannen en vrouwen is?
Van dat laatste is totaal geen bewijs, sterker nog het was een vrouw die zijn campagne had gerund en volgens mij zitten er genoeg vrouwen in zijn team.
pi_183008317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:50 schreef Tweek het volgende:
De shitshow gaat verder.
Aangezien hij de uitslag als een Grote Victorie beschouwt...
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 7 november 2018 @ 20:53:45 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183008323
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:49 schreef Nintex het volgende:
Sessions is out. :W

Prepare of MAGA part 2. No one stops this train.
Ben je ah orakelen of heb je ook een bron?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183008347
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Witte mensen die bang zijn voor mensen met een kleurtje is een hardnekkig fabeltje. Ja er zijn zeker racisten tussen de republikeinen, maar het gaat vooral om illegale immigratie. Dit soort dingen is juist waarom de democraten zoveel moeite hebben om verkiezingen te winnen.
Je kan toch wel tegen illegale immigratie zijn zonder een racist te zijn?
En je gelooft toch zeker zelf niet dat Trump tegen het homohuwelijk (non issue), abortus en gelijkheid tussen mannen en vrouwen is?
Van dat laatste is totaal geen bewijs, sterker nog het was een vrouw die zijn campagne had gerund en volgens mij zitten er genoeg vrouwen in zijn team.
Typisch gevalletje Nederlandse projectie op de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183008360
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben je ah orakelen of heb je ook een bron?
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben je ah orakelen of heb je ook een bron?
https://www.politico.com/(...)orney-general-972776
pi_183008386
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Witte mensen die bang zijn voor mensen met een kleurtje is een hardnekkig fabeltje. Ja er zijn zeker racisten tussen de republikeinen, maar het gaat vooral om illegale immigratie. Dit soort dingen is juist waarom de democraten zoveel moeite hebben om verkiezingen te winnen.
Je kan toch wel tegen illegale immigratie zijn zonder een racist te zijn?
En je gelooft toch zeker zelf niet dat Trump tegen het homohuwelijk (non issue), abortus en gelijkheid tussen mannen en vrouwen is?
Van dat laatste is totaal geen bewijs, sterker nog het was een vrouw die zijn campagne had gerund en volgens mij zitten er genoeg vrouwen in zijn team.
Dat is precies mijn punt. Ik betwijfel of Trump werkelijk zo denkt, maar inderdaad: veel vaste aanhang denkt er WEL zo over. En hij bespeelt ze met zijn generalisaties en valse retoriek. En dat vind ik dus gevaarlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183008400
Nou Trump mag mooi een nieuwe AG kiezen met een nog grotere Republikeinse senaat :)
pi_183008425
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben je ah orakelen of heb je ook een bron?
Nee, Sessions schijnt zowat meteen bij het aanbreken van de dag eruit geschopt te zijn. Overal op (Amerikaanse) zenders is het Breaking News. Zelfs de ontslagbrief is al binnen.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 7 november 2018 @ 20:57:06 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183008430
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183008475
Reuters twitterde op woensdag 07-11-2018 om 20:54:04 MORE: Trump names Matthew G. Whitaker, chief of staff to Jeff Sessions, as acting attorney general; says permanent replacement will be nominated at a later date https://t.co/9uvgThM961 reageer retweet
  woensdag 7 november 2018 @ 20:58:41 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183008486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nee, Sessions schijnt zowat meteen bij het aanbreken van de dag eruit geschopt te zijn. Overal op (Amerikaanse) zenders is het Breaking News. Zelfs de ontslagbrief is al binnen.
Dank ^O^

Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je bij zo'n mededeling ook wel een bron mag vermelden ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 7 november 2018 @ 20:59:19 #240
408813 crew  trein2000
pi_183008503
Man man man worden weer leuke dagen dus
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183008509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:49 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Natuurlijk zou hij een groep mensen kunnen vermaken met een one man show. Het feit dat 50% van de inwoners van de machtigste en invloedrijkste democratie op zo'n clown stemt, is echter zorgwekkend. Zeker gezien de inhoud van 's mans 'overdreven' uitlatingen. Er zijn genoeg mensen die hem bloedserieus nemen. Zoals Pim Fortuyn ooit half lachend tegen een journaliste zei: "U vindt mijn uitlatingen eng? Dan moet u eens bij mijn aanhang kijken!"
Misschien als de democraten eindelijk eens gaan begrijpen waarom ze stemmen op Trump dan kunnen ze eindelijk eens die kiezers aanspreken zodat het niet meer gebeurt.
Wat dat betreft hebben de politici in de westerse wereld veel met elkaar gemeen.
Men klaagt dat de populisten een bedreiging zijn voor hun positie maar luisteren naar de bevolking zit er niet in.
Men is actief bezig om samen met de media deze mensen weg te zetten als dom etc en men bied een alternatief aan wat tegen de zorgen van die mensen in gaat.
Het is een beetje zoals toen mijn zoon nog een peuter was en hij zijn blokje niet in het driehoekje kreeg om vervolgens heel hard te huilen omdat het niet lukt.
  woensdag 7 november 2018 @ 21:00:39 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_183008541


Weer een hokje krassen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183008548
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Witte mensen die bang zijn voor mensen met een kleurtje is een hardnekkig fabeltje. Ja er zijn zeker racisten tussen de republikeinen, maar het gaat vooral om illegale immigratie. Dit soort dingen is juist waarom de democraten zoveel moeite hebben om verkiezingen te winnen.
Je kan toch wel tegen illegale immigratie zijn zonder een racist te zijn?
En je gelooft toch zeker zelf niet dat Trump tegen het homohuwelijk (non issue), abortus en gelijkheid tussen mannen en vrouwen is?
Van dat laatste is totaal geen bewijs, sterker nog het was een vrouw die zijn campagne had gerund en volgens mij zitten er genoeg vrouwen in zijn team.
Het hebben van donkere mensen of vrouwen, of moslims, of Joden, of wat dan ook, bewijst helemaal NIETS. Zolang die mensen buigen als een knipmes, zijn ze meer dan uitstekend inzetbaar.
Racisme en andere discriminatie is een vet probleem... de burgerrechtenbeweging heeft veel de kop weten in te drukken, maar het is weer helemaal hot. En niet alleen in de USA. 'We' mogen weer lekker politiek incorrect zijn, dat is inmiddels de nieuwe politieke correctheid. En Trump weet dat te voeden als geen ander, met zijn verbale rants en met dat volkomen walgelijke generaliserende campagnespotje over immigranten, dat zelfs door Fox geweigerd werd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183008586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Ik betwijfel of Trump werkelijk zo denkt, maar inderdaad: veel vaste aanhang denkt er WEL zo over. En hij bespeelt ze met zijn generalisaties en valse retoriek. En dat vind ik dus gevaarlijk.
Ik vind het prima, het word pas gevaarlijk als er een persoon aan de macht komt die er wel in gelooft.
Al moet ik zeggen dat ik mij wel redelijk kan vinden in het abortusstandpunt.
pi_183008681
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien als de democraten eindelijk eens gaan begrijpen waarom ze stemmen op Trump dan kunnen ze eindelijk eens die kiezers aanspreken zodat het niet meer gebeurt.
Wat dat betreft hebben de politici in de westerse wereld veel met elkaar gemeen.
Men klaagt dat de populisten een bedreiging zijn voor hun positie maar luisteren naar de bevolking zit er niet in.
Wie bedoel je dan precies met de bevolking?
Kennelijk heeft Trump gewonnen omdat het volk dol is op Trump en Clinton haat, maar ondertussen behaalde die laatste wel meer stemmen...
pi_183008689
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 21:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het prima, het word pas gevaarlijk als er een persoon aan de macht komt die er wel in gelooft.
Al moet ik zeggen dat ik mij wel redelijk kan vinden in het abortusstandpunt.
Ik herinner mij een eeerder discussie daarover, misschien met jou. Die standpunten waren volledig verankerd, dus ga ik er niet meer op in. We leven in een vrij land. Maar de generaliserende vuilbekkerij van vooraanstaande politici vind ik zorgwekkend. Het roept steeds meer haat en agressie op.
Het idiote van de 'intelligente' mens is dat er nooit eens van de geschiedenis wordt geleerd. Iedere 'intelligente' generatie wil z'n eigen ellendige hoofdstuk aan die geschiedenis toevoegen, zo lijkt het wel. Hoera hoera.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 07-11-2018 21:13:33 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183008709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 21:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wie bedoel je dan precies met de bevolking?
Kennelijk heeft Trump gewonnen omdat het volk dol is op Trump en Clinton haat, maar ondertussen behaalde die laatste wel meer stemmen...
Al die populisten, links of rechts, lullen over 'de bevolking'. 'De bevolking' bestaat niet.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183008838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 21:00 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Weer een hokje krassen!
Ben wel verrast dan Conway nog niet weg is :P
  woensdag 7 november 2018 @ 21:14:32 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_183009003
De interim AG is trouwens nog al kritisch op het onderzoek van Mueller:
https://edition.cnn.com/2(...)r-opinion/index.html
  woensdag 7 november 2018 @ 21:15:21 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_183009031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 21:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ben wel verrast dan Conway nog niet weg is :P
Eerder verrassend dat ze nog niet gescheiden is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')