abonnement Unibet Coolblue
pi_183077172
Grappig, als ajacied ben ik natuurlijk geen fan van Luuk de Jong en vaak vind ik hem een zeurpiet tegen de scheids, maar ik krijg wel de indruk van hem dat het een sympathieke gozer is en kan me nooit zo enorm aan hem storen. Vind het verder gewoon een goede eredivisiespits, die inderdaad niet bij Barcelona oid terecht zal komen
  zondag 11 november 2018 @ 13:25:14 #227
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_183077251
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zijn dan ook niet veel spitsen die aanvoerder zijn.
Maakt niet uit. De manier waarop hij met de arbitrage bezig is heeft niks met een aanvoerder van doen. Blijven mauwen en uiteindelijk krijg je die pingel wel.
Dit, dus.
  zondag 11 november 2018 @ 13:40:54 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183077547
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Grappig, als ajacied ben ik natuurlijk geen fan van Luuk de Jong en vaak vind ik hem een zeurpiet tegen de scheids, maar ik krijg wel de indruk van hem dat het een sympathieke gozer is en kan me nooit zo enorm aan hem storen. Vind het verder gewoon een goede eredivisiespits, die inderdaad niet bij Barcelona oid terecht zal komen
Nee, zeker geen internationale topper. Maar hij kan best een stap hoger nog.

Dat hij eerder in het buitenland niet geslaagd is doet daar weinig aan af. Middenmoot Engeland of Duitsland kan prima, hij moet alleen goed gebruikt worden. Voorheen speelde hij in die competities meermaals als '10' of buitenspeler. Niet gek dat je dan niet van hem kunt genieten.
pi_183077623
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maakt niet uit. De manier waarop hij met de arbitrage bezig is heeft niks met een aanvoerder van doen. Blijven mauwen en uiteindelijk krijg je die pingel wel.
Je bent broodvoetballer he.

Als amateur heb ik een hekel aan spelers met praatjes, maar van een prof verwacht ik niet anders. Zo lang er geen gedragscode is zodat voetballers zich als rugbyers gedragen (die hebben meer respect voor de scheids), moet je als broodvoetballer iedere kans die scheidsrechters geven tot commentaar benutten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_183077659
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, zeker geen internationale topper. Maar hij kan best een stap hoger nog.

Dat hij eerder in het buitenland niet geslaagd is doet daar weinig aan af. Middenmoot Engeland of Duitsland kan prima, hij moet alleen goed gebruikt worden. Voorheen speelde hij in die competities meermaals als '10' of buitenspeler. Niet gek dat je dan niet van hem kunt genieten.
Die eerste goal tegen Tottenham is een prachtig visitekaartje. Hij heeft lengte en een uitstekende timing. Ik gun het hem wel, een volgende stap bij een subtopper in het VK.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_183077776
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, zeker geen internationale topper. Maar hij kan best een stap hoger nog.

Dat hij eerder in het buitenland niet geslaagd is doet daar weinig aan af. Middenmoot Engeland of Duitsland kan prima, hij moet alleen goed gebruikt worden. Voorheen speelde hij in die competities meermaals als '10' of buitenspeler. Niet gek dat je dan niet van hem kunt genieten.
Ook wel omdat hij bij Twente ook van die positie af kwam. Toen was het nog een heerlijk technisch begaafde creatieveling.
Sinds zijn terugkomst is het gewoon een lomperik die aardig kan koppen en vooral herrie maakt in de 16.
  zondag 11 november 2018 @ 13:57:18 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183077855
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je bent broodvoetballer he.

Als amateur heb ik een hekel aan spelers met praatjes, maar van een prof verwacht ik niet anders. Zo lang er geen gedragscode is zodat voetballers zich als rugbyers gedragen (die hebben meer respect voor de scheids), moet je als broodvoetballer iedere kans die scheidsrechters geven tot commentaar benutten.
Zal het helpen ja door je als een nare pisvlek te profileren tegen de scheids? Zou het niet mogelijk zijn dat zoiets tegen je gaat werken?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183077890
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal het helpen ja door je als een nare pisvlek te profileren tegen de scheids? Zou het niet mogelijk zijn dat zoiets tegen je gaat werken?
Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183078077
Heerenveen verliest van Groningen. Die moet je dit keer gewoon pakken.
pi_183078222
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal het helpen ja door je als een nare pisvlek te profileren tegen de scheids? Zou het niet mogelijk zijn dat zoiets tegen je gaat werken?
Hij zal genoeg ervaring hebben om te weten wat wel of niet werkt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_183078367
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Jij kijkt dan ook door een gekleurde bril. De rest van Nederland ziet het wel juist.
Oke gelukkig :) Ik zeg ook nergens dat het de waarheid is, het is mijn mening. Ik vind de Jong geen speler die veel aan het trekken is.
pi_183078399
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook wel omdat hij bij Twente ook van die positie af kwam. Toen was het nog een heerlijk technisch begaafde creatieveling.
Sinds zijn terugkomst is het gewoon een lomperik die aardig kan koppen en vooral herrie maakt in de 16.
En een belangrijk aanspeelpunt+aanjager van het elftal, daarnaast een goede aanvoerder.
pi_183078825
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En een belangrijk aanspeelpunt+aanjager van het elftal, daarnaast een goede aanvoerder.
ja
  zondag 11 november 2018 @ 15:09:36 #239
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183079034
Zijn een paar ajacieden hier een beetje mad over Luukinho. _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183079853
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 13:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook wel omdat hij bij Twente ook van die positie af kwam. Toen was het nog een heerlijk technisch begaafde creatieveling.
Sinds zijn terugkomst is het gewoon een lomperik die aardig kan koppen en vooral herrie maakt in de 16.
Hier zit ik me ook af en toe over te verwonderen, was hij niet nou juist vrij technisch in z'n tijd bij Twente?
pi_183079860
quote:
’PSV zal vanzelf punten gaan verspelen’
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

Updated 54 min geleden
1 uur geleden in VOETBAL

Het is voor Ajax afwachten tot PSV in de fout gaat. De koploper heeft een foutloze reeks in de Eredivisie, terwijl de Amsterdammers al vijf punten lieten liggen. „Maar wij moeten vooral naar onszelf kijken”, aldus Erik ten Hag.

We moeten onze wedstrijden winnen, uiteindelijk zal PSV ergens wel punten verspelen", zei Ten Hag bij FOX Sports.

_O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183079930
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:56 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hier zit ik me ook af en toe over te verwonderen, was hij niet nou juist vrij technisch in z'n tijd bij Twente?
zou die dit nog kunnen

  zondag 11 november 2018 @ 16:06:47 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183080028
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Volgens mij is jouw begrijpend lezen een beetje kapot.

Ik doel niet op de Jong, maar over vervelende zuigers in het algemeen. Er zijn natuurlijk legio voorbeelden dat vervelend doen tegen de arbitrage juist een tegengesteld effect heeft.

Neymar anyone?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183080052
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:56 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hier zit ik me ook af en toe over te verwonderen, was hij niet nou juist vrij technisch in z'n tijd bij Twente?
Is hij nog steeds wel. Alleen functioneel technisch, niet 'het oogt fraai' technisch. Hij maakt elk jaar een stuk of 3/4 doelpunten waar je echt wel kunt zien dat hij over de nodige technische bagage bezit, ondanks dat het in balbezit soms wat houterig oogt.
pi_183082243
quote:
Hirving Lozano heeft zich afgemeld voor de komende twee vriendschappelijke interlands van Mexico tegen Argentinië. De Mexicanen oefenen op 17 en 21 november tegen de Zuid-Amerikanen, maar moeten dat zonder de aanvaller van PSV doen, aangezien de 23-jarige vleugelspeler een kwetsuur heeft opgelopen.

De Mexicaanse bond meldt dat Lozano een hamstringblessure in zijn rechterbeen heeft. De buitenspeler speelde zaterdagavond wel negentig minuten tegen De Graafschap, een duel dat met 1-4 gewonnen werd. Blijkbaar is de Mexicaan niet ongeschonden uit de strijd gekomen. Teamgenoot Erick Gutiérrez reist wel af voor de interlands tegen Argentinië.
  zondag 11 november 2018 @ 18:27:55 #246
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183083048
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:01 schreef Adames het volgende:

[..]

zou die dit nog kunnen

Dit was ook in die tijd uitzonderlijk. Hij is nooit een Bergkamp geweest en het enige verschil met een actie van Bergkamp in dit geval was dat Dennis ook had gescoord na zo'n bewegingen.

De Jong heeft nog steeds wel eens technische hoogstandjes, zoals die omhaal vorig jaar. Maar het is vooral functionele techniek. Timing, een goede pass en een aardig schot. Maar tussen vier man door slalommen, de keeper omspelen en vervolgens over een instormende verdediger heenlobben heeft hij nooit gekund.
pi_183085315
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Speelde laatste weken toch als een drol. Met Malen hebben we een prima vervanger in huis.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183085342
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-
Ten Hag is een parodie op een trainer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183085446
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 18:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit was ook in die tijd uitzonderlijk. Hij is nooit een Bergkamp geweest en het enige verschil met een actie van Bergkamp in dit geval was dat Dennis ook had gescoord na zo'n bewegingen.

De Jong heeft nog steeds wel eens technische hoogstandjes, zoals die omhaal vorig jaar. Maar het is vooral functionele techniek. Timing, een goede pass en een aardig schot. Maar tussen vier man door slalommen, de keeper omspelen en vervolgens over een instormende verdediger heenlobben heeft hij nooit gekund.
Ik heb bij De Jong toch eigenlijk alleen het idee dat het een goede kopper is. Weliswaar met afstand de beste die de eredivisie de laatste jaren gezien heeft, maar verder weinig indrukwekkend. Goede pass, aardig schot? Het zal, die momenten blijven mij niet bij in elk geval. Wel zijn duel- en kopkracht. Maar dit is zijn plafond. Wie hier zei dat subtop Engeland haalbaar is mag gewoon uitloggen. Daarvoor is 'ie in mijn ogen te beperkt.
  maandag 12 november 2018 @ 13:29:29 #250
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183099906
uit nieuwsgierigheid.
wat zijn volgens jullie PSV supporters de wedstrijden waar je punten kan gaan verspelen?
zoals Ajax het vaak lastig heeft met Utrecht bijvoorbeeld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')