situatie:
afgelopen jaar heb ik een zeer leuk meisje ontmoet op internet, via msn, die eigenlijk bij mij op school zat, maar die ik alleen kende van aanzicht, ze was meisje die voor me zat met de les, en ze was altijd bezig met haar vriendin over de les.
er gebeurden daarna paar "vreemde" dingen, en door het vele chatten met haar, was ik wat zelfverzekerder geworden. In november vorig jaar had ik verklaard haar leuk te vinden, maar haar reactie was niet echt, verwacht
ik werd 4 dagen geblocked
toen ik over had dat ik haar uit wilde nemen
4 dagen geblocked
nou ja, ik maar snel terugkrabbelen, alhoewel...
nou ja, ik bleef vrienden met haar, en steeds gebeurden rare dingen
ene keer had ik haar uitgevraagt omdat ze net jarig was, maar ik had lek hele tijd met mijn band, en dat ging moeilijk naar huis fietsen
en volgende dag was ze kwaad op me omdat ik iets verkeerds had gezegt, en het zat me echt zo dwars dat ze kwaad op me was.
Uiteindelijk had ik mezelf er wel uitgelult, maar toch, ik was niet vaak ongerust over dat iemand kwaad op me was
ik wilde haar ook keertje meenemen naar het examenfeest, maar vreemd genoeg koos ze voor iemand die ze eigenlijk niet mocht...
in juni verklaarde ik weer dat ik haar wel beetje leuk vond, maar ze trok niet veel van aan, en het ging als soort spelletje verder, maar er kwam nooit echt iets serieus van
in juli ging ik zeer plotseling op vakantie, en na paar weken had ik eindelijk weer eens internet
toen ik haar online zag komen, tranen van geluk, wat je niet met normale vrienden verwacht.
Ze zou keertje met me meefietsen, maar dat werd grote fiasco, en ze sprak me voor 3 weken niet. Ik was geblocked, en dat wist ze, dat ik dat wist. Ze was moe van geworden dat ik wat te vaak doordramde.
Plotseling hoorde ik iets van een vriend van me van haar
Er was een raar verhaal dat ene gast zich voordeed als haar vriend gedurende college.
Ik kreeg beetje contact met haar, en ik hoorde dat deze gast nu haar vriend was geworden. Deze gast wilde inmiddels zelfs met haar gaan samenwonen, na alleen maar een week met haar te hebben gehad.
een week later was ik in amsterdam, terwijl zij met haar vriend elders waren
en ik realiseerde me in dat mooie stad dat het niet normaal was dat ik alsmaar aan haar dacht, dat ik alsmaar gevoelens voor haar koesterde, alsmaar haar gezicht overal zag.
Ik ben verliefd op haar, en ze heeft een vriend.
Ik had later een zeer goede week, alles ging perfect, dus why not
ze weet inmiddels dat ik verliefd op haar ben, alhoewel ze dat met korreltje zout neemt naar mijn mening.
En gedurende de afgelopen week heb ik niet met haar kunnen spreken op msn, en ik zat alleen maar op de computer soort poezie te schrijven, dat ze ooit zou kunnen lezen, terwijl ik bloedhekel heb daaraan
ik heb slapeloze nachten ervan, omdat ik haar niet kan hebben nu.
sorry voor de lap tekst, maar dat moest ik kwijt
Ik schijn ook continue verkeerde dingen te zeggen (zal dit ook wel weer zijn als ze dit leest).
Dus, hoop iig niet te veel, ik doe er ook niet meer aan.
quote:zij zal het inmiddels niet meer doen denk ik, maar dit was wel een van de dingen die ik opvallend vond aan het afgelopen jaar, met haar
Op dinsdag 31 december 2002 21:03 schreef RedSoniq het volgende:
Hmmm. Dat gedeelte van een leuke meid die je continue blocked herken ik iig wel. Ik trek me d'r niet zo veel meer van aan iig. Als ze dat leuk vind, hoef ik het blijkbaar niet verder te proberen, dus dat doe ik dan ook maar niet.Ik schijn ook continue verkeerde dingen te zeggen (zal dit ook wel weer zijn als ze dit leest).
quote:ik zeg ook voordurend verkeerde dingen maar word niet geblokt dus heb toch nog wat geluk
Op dinsdag 31 december 2002 21:03 schreef RedSoniq het volgende:
Hmmm. Dat gedeelte van een leuke meid die je continue blocked herken ik iig wel. Ik trek me d'r niet zo veel meer van aan iig. Als ze dat leuk vind, hoef ik het blijkbaar niet verder te proberen, dus dat doe ik dan ook maar niet.Ik schijn ook continue verkeerde dingen te zeggen (zal dit ook wel weer zijn als ze dit leest).
ik bedoel, als je zo vaak wordt geblokkeerd en genegeerd moet het voor jouw toch een teken zijn dat het "ergens" niet helemaal goed zit?
ik herken dit wel, de spelletjes die er in fiete met je kop worden gespeeld. Klamp je niet vast aan de "rare" gebeurtenissen en de weinige goeie momenten.
uiteindelijk is maar 1 die van de koude kermis thuiskomt...
Verliefdheid gaat echt over...
Vrienden block je niet zomaar even voor de gein. Allemaal leuk en aardig maar een vriend is geen tv met een uit en aan knop. Mensen die dat niet zien verdienen je aandacht niet, weet ik uit eigen ervaring.
quote:Je zegt het zelf ook al.
Op dinsdag 31 december 2002 20:56 schreef Gogetta het volgende:
[..] dat het niet normaal was dat ik alsmaar aan haar dacht, dat ik alsmaar gevoelens voor haar koesterde, alsmaar haar gezicht overal zag.
Ik ben verliefd op haar, en ze heeft een vriend.
zoals ik 2003 voor mezelf zie :
Cheers, to 2003.. and new beginnings
Hmmm, waarom komt dit zo bekend voor. O ja, had het zo net ook tegen een klasgenoot gezegd .
quote:Dat heb jij heel mooi gezegd
Vrienden block je niet zomaar even voor de gein. Allemaal leuk en aardig maar een vriend is geen tv met een uit en aan knop. Mensen die dat niet zien verdienen je aandacht niet, weet ik uit eigen ervaring.
Nja GL..
quote:Nou, ik gooi altijd iedereen eraf die mij blockt. Tja, als zij niet met mij willen praten, dan wil ik ook niet met hun praten.
Op woensdag 1 januari 2003 11:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Blocken is zo ie zo fuckin irritant, nja nog minder dan mensen die em op afwezig zetten en gewoon niet reageren. Tis wel klote want ookal weet je dat je geblocked bent, je wacht toch tot ze online komt...Nja GL..
quote:Was het maar zo makkelijk
Op woensdag 1 januari 2003 14:24 schreef Jzz het volgende:
kerelvergeten die handel
nieuw jaar, nieuwe bitchja toch?
quote:nieuw jaar, nieuw bitch, dezelfde bier.
Op woensdag 1 januari 2003 14:24 schreef Jzz het volgende:
kerelvergeten die handel
nieuw jaar, nieuwe bitchja toch?
Sterkte
Ze kent deze kerel ook van school, hij zat altijd achter hun in zichzelf te mompelen en raar te doen in zijn eentje. Om een of andere reden gaf ze deze gast haar msn adres en daar begon het gezeik... Elke dag weer vele liefdesverklaringen enzo... Mijn zusje wou niks met hem hebben en heeft hem dat ook vele malen duidelijk gemaakt. Echter dit begrijpen bleek niet zijn sterkste punt.
Hij begon ook met het schrijven van liefdesbrieven, gedichten en weet ik wat voor soort onzin, alleen het deed haar helemaal niets. Hij vroeg haar elke dag uit, en iedere keer moest zij hem weer uitleggen dat ze niet wou. Dit gedram werkte mijn zusje zo op de zenuwen dat ze deze gast wel moest blokkeren om normaal te kunnen MSN'en zonder de hele tijd te moeten horen hoe leuk hij haar wel niet vind.
Iedereen zegt tegen haar dat ze hem gewoon moet vertellen dat ze niet van hem gediend is, zeker nu ze een vaste vriend heeft. Echter dat doet ze helaas niet duidelijk genoeg. En anderen mogen het van haar ook niet doen, omdat ze het zo zielig vind voor deze jongen als iemand anders hem in harde woorden zegt dat hij gewoon op moet donderen.
Maargoed, ik denk dat je beter een ander kan zoeken dan irritant blijven doorzeuren bij iemand die je toch niet moet. Het werkt andere mensen alleen maar op de zenuwen en is voor je eigen gevoel toch ook niet fijn??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |