Jij hebt duidelijk geen alcoholVRIJ bier op.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het debiel.
Ook al zit er officieel geen alcohol in, wat wil hij hiermee bewijzen? Zeker zo'n figuur want zelfs de 100 km per uur haalt als hij na een dag heel hard werken de parkeerplaats verlaat
Maar de baas vindt het prima blijkbaar want die levert zelf dat drinken?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Marsenal het volgende:
Ja toch he? Maar hoe beargumenteer je dat nou naar een nieuwe collega dat het gewoon een mafklapper is met z’n rare gewoontes?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen alcoholVRIJ bier op.
Amstel?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:32 schreef ETA het volgende:
Ik en mijn collega's drinken regelmatig 0.0% bier tijdens werk (hoofdkantoor bierbrouwerij). Het is volkomen normaal om tijdens een meeting in plaats van koffie een 0.0% biertje te pakken, vooral in de zomer. Ook bezoek bieden we 0.0% aan tijdens meetings, wordt erg gewaardeerd.
In het begin is het een beetje vreemd. Op mijn eerste dag werd gevraagd of ik hun 0.0% bier al had geprobeerd. Dat had ik dus nog niet en daarmee zat ik voor de lunch al de 0.0.
We hebben ook een dakterras, hartje Amsterdam. Dan is het wel erg relaxed om een meeting op het terras te houden met een 0.0% biertje
Ja hartje zomer en meetings op een bierbrouwerij, maar dit is ook gewoon op dinsdagmiddag 12.30 achter de computer een excelsheetje editenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:32 schreef ETA het volgende:
Ik en mijn collega's drinken regelmatig 0.0% bier tijdens werk (hoofdkantoor bierbrouwerij). Het is volkomen normaal om tijdens een meeting in plaats van koffie een 0.0% biertje te pakken, vooral in de zomer. Ook bezoek bieden we 0.0% aan tijdens meetings, wordt erg gewaardeerd.
In het begin is het een beetje vreemd. Op mijn eerste dag werd gevraagd of ik hun 0.0% bier al had geprobeerd. Dat had ik dus nog niet en daarmee zat ik voor de lunch al de 0.0.
We hebben ook een dakterras, hartje Amsterdam. Dan is het wel erg relaxed om een meeting op het terras te houden met een 0.0% biertje
Soms een Radler als je zin in iets zoet hebt, maar meestal een gewone 0.0.quote:
Een meeting bij een bierbrouwer is misschien wat anders. Maar ik vind het wel vreemd als iemand gewoon achter zijn computer aan het bier zit. Ik werk in de zorg, ze zien me aankomen in de pauze met een alcoholvrij biertje.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:32 schreef ETA het volgende:
Niet alleen tijdens meetings, maar genoeg mensen die het drinken achter de computer. Vaak is dit dan wel in de zomer aan het einde van de dag (in de winter zie je het wel een stuk minder). Vervanger van de 4-uur cup-a-soupquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:38 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Een meeting bij een bierbrouwer is misschien wat anders. Maar ik vind het wel vreemd als iemand gewoon achter zijn computer aan het bier zit. Ik werk in de zorg, ze zien me aankomen in de pauze met een alcoholvrij biertje.
Of op de werkvloer ipv een flesje water een flesje bier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |