quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Het zijn net Amsterdammers hequote:Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef over_hedge het volgende:
Waarom houden brabanders altijd zo van zichzelf
Beter dan een dame die nooit zin heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:00 schreef J.Caesar het volgende:
De date van Sem is volgens mij een nympho.
Twee dorpjes ernaastquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Pff, is die 21? Ze lijkt eerder dertig. Zo te horen komt ze uit Budel of omgeving?
Ja maar dan ergerquote:
Nou, vooral als ik geen inspiratie heb. Als ik weet wat ik moet/wil doen dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ze gematched zijn om hun gebit, maar er zijn serieus mensen hier die het niet leuk vinden om te koken???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ze gematched zijn om hun gebit, maar er zijn serieus mensen hier die het niet leuk vinden om te koken???![]()
![]()
beidequote:Op dinsdag 6 november 2018 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Is ze nou halfbloed of uitgeschoten met de spraytan?
Oooh, da's wat anders. Ik zie het meer als een taak, maar ik vind het niet erg om te koken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, vooral als ik geen inspiratie heb. Als ik weet wat ik moet/wil doen dan is het niet erg.
Vervelend he. Altijd hoe gezellig en tof ze zijn en hoe afschuwelijk de westerlingen. Bah....quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef over_hedge het volgende:
Waarom houden brabanders altijd zo van zichzelf
Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Beter dan een dame die nooit zin heeft.
Ja want alle brabanders zijn gezellig. En alleen brabanders kunnen gezellig zijn en feesten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vervelend he. Altijd hoe gezellig en tof ze zijn en hoe afschuwelijk de westerlingen. Bah....
quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja want alle brabanders zijn gezellig. En alleen brabanders kunnen gezellig zijn en feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |