abonnement Unibet Coolblue
pi_191069949
Hoi Tim :W Hoe gaat het met jou? Je hebt een nieuwe SC gevonden zie ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 januari 2020 @ 11:16:49 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_191070063
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:07 schreef Sumppi het volgende:
Hoi Tim :W Hoe gaat het met jou? Je hebt een nieuwe SC gevonden zie ik.
Ja, hier was het nogal rustig de laatste tijd ;) Ik post daar nu ruim een jaar mee.

Verder gaat alles z'n gangetje. Geen al te grote veranderingen in de laatse paar jaar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191070323
Werk je nog voor tv?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191070361
Ik heb de trap geschilderd en krijg zelfs de verf met terpentine niet van mijn handen af. Iemand een tip? Het zit ook in mijn haar, maar dat moet er maar gewoon uit groeien denk ik. Nu is het net of ik grijs ben.

We hebben een lang verjaardagsweekend voor de boeg. Ik zie uit naar zondagavond als iedereen de deur uit is en we neer kunnen ploffen. B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 11:37:57 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191070388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Tnx! en waardeloos voor jullie MaJo!
Thanks :*

quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:46 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is zeker waardeloos. Echt zwaar klote dat het nog niet is gelukt. Per poging ben je ook best wat tijd kwijt en voor je het weet ben je weer maanden verder. Hoe gaan jullie ermee om? Kun je ergens buiten familie en vrienden je verhaal kwijt?
Over het algemeen kunnen we er wel goed mee omgaan, maar af en toe zitten we er wel even doorheen. We hebben ook wel bizar veel pech: 5,5 jaar bezig en 4 miskramen verder maar nog steeds met lege handen -O- Meestal lukt het me wel om positief te zijn maar ik kan ook dagen hebben dat ik echt mijn bed niet uit kan komen.

Ik liep bij een psycholoog maar de tijd was op. Leuke laatste afspraak: ik kon haar vertellen dat mijn schoonmoeder was overleden en dat ik een dag na de crematie weer een miskraam had gehad ;( Tsja niets aan te doen, zo werkt de ggz :{

Waar wij zelf veel energie en positiviteit uithalen is reizen. De afgelopen 5 jaar zijn we 4x naar de VS geweest en 1x naar Indonesië. Over een paar weken gaan we met een cruise naar Faeroër, IJsland en de Schotse eilanden. Daardoor kunnen we ons echt weer even helemaal opladen O+

Hoe is het met jullie? Ik las iets over een verhuizing?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hier ook geen kinderen, dus wat dat betreft ben je niet de enige ;)
Dat scheelt weer ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 januari 2020 @ 11:40:28 #256
39237 crew  H_T
2733
pi_191070431
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:33 schreef Sumppi het volgende:
Werk je nog voor tv?
Ja :) Zelfde groep ook en ongeveer dezelfde projecten, maar we zijn nu ondergebracht bij een ander bedrijf. Vorig jaar twee maanden part-time meegedaan met een ander project, dat beviel goed en zoiets wil ik dit jaar weer voor elkaar krijgen. Wel hou ik mijn ogen open voor mogelijk interessante vacatures, want ik wil ook niet mijn hele leven hetzelfde blijven doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 januari 2020 @ 11:41:14 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_191070445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat scheelt weer ;)
:* en sterkte MaJo :* :*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191071293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks :*
[..]

Over het algemeen kunnen we er wel goed mee omgaan, maar af en toe zitten we er wel even doorheen. We hebben ook wel bizar veel pech: 5,5 jaar bezig en 4 miskramen verder maar nog steeds met lege handen -O- Meestal lukt het me wel om positief te zijn maar ik kan ook dagen hebben dat ik echt mijn bed niet uit kan komen.

Ik liep bij een psycholoog maar de tijd was op. Leuke laatste afspraak: ik kon haar vertellen dat mijn schoonmoeder was overleden en dat ik een dag na de crematie weer een miskraam had gehad ;( Tsja niets aan te doen, zo werkt de ggz :{

Waar wij zelf veel energie en positiviteit uithalen is reizen. De afgelopen 5 jaar zijn we 4x naar de VS geweest en 1x naar Indonesië. Over een paar weken gaan we met een cruise naar Faeroër, IJsland en de Schotse eilanden. Daardoor kunnen we ons echt weer even helemaal opladen O+

Hoe is het met jullie? Ik las iets over een verhuizing?
[..]

Dat scheelt weer ;)
Allereerst, gecondoleerd nog met het verlies van je schoonmoeder.

Wat gaan jullie door een achtbaan van emoties. Wordt/ is er onderzocht hoe het mogelijk is dat je wel zwanger raakt, maar vervolgens een miskraam krijgt? En wat naar dat psychische hulp niet tijdens het -zware- traject doorloopt als mensen daar behoefte aan hebben.

Jullie hebben wat afgereisd de laatste jaren. Gelukkig dat je je daaraan kunt opladen, dat is hard nodig. De reis die eraan komt lijkt me heel erg gaaf. Zijn jullie nog druk bezig met uitzoeken en voorbereiden?

Ja, vorige week hebben we een bod gedaan op een woning en dat bod hebben ze geaccepteerd. Ik kan het pas geloven als alles getekend en rond is, dus dit is even een zenuwslopende periode. Hoe moet je daar toch mee omgaan. Het schilderen helpt, maar dat is nu wel klaar. Straks maar flink poetsen beneden. Als alles doorgaat gaan we naar het oosten van het land.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 17-01-2020 12:42:17 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191071737
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:49 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zo klopt het met waar die naam vandaan komt en ik wilde iets anoniemer na een periode van afwezigheid.
Waar komt die naam ook alweer vandaan?

Majo, nogmaals een dikke knuffel. En als je een keer wilt babyknuffelen, dan hoor ik het wel :*
(en als dat aanbod het juist erger maakt, dan doe maar alsof ik het nooit heb gezegd)

[ Bericht 11% gewijzigd door B.ertha op 17-01-2020 13:21:13 ]
pi_191072172
Sumppi (mijn usericon nu) is een trolletje uit, ik meen, een atelier uit Finland. Ze zijn ook van de Moomin trollen, die ken je misschien wel? Ik had er vroeger een spaarpot van en was in de veronderstelling dat ik zelf de naam had bedacht.

Sumppi betekent ook zoiets als smerige koffie (koffie gezet met al gebruikte koffieprut). c_/

Is het nog druk met kraambezoek?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 17-01-2020 14:01:21 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191072224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja :) Zelfde groep ook en ongeveer dezelfde projecten, maar we zijn nu ondergebracht bij een ander bedrijf. Vorig jaar twee maanden part-time meegedaan met een ander project, dat beviel goed en zoiets wil ik dit jaar weer voor elkaar krijgen. Wel hou ik mijn ogen open voor mogelijk interessante vacatures, want ik wil ook niet mijn hele leven hetzelfde blijven doen
Ah, leuk. Hopelijk lukt het dit jaar voor de afwisseling om ook mee te werken aan andere projecten. Bekijk je vacatures in dezelfde hoek? Of wil je ooit compleet wat anders?

IARL is ook iets heel anders gaan doen, las ik tussen pagina's aan 'gefeliciteerd die en die' door. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 januari 2020 @ 14:00:35 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_191072309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ah, leuk. Hopelijk lukt het dit jaar voor de afwisseling om ook mee te werken aan andere projecten. Bekijk je vacatures in dezelfde hoek? Of wil je ooit compleet wat anders?

IARL is ook iets heel anders gaan doen, las ik tussen pagina's aan 'gefeliciteerd die en die' door. :D
Voorlopig in dezelfde hoek, maar wel andere soorten programma's :). Wat het daarbij 'lastig' maakt is dat ik nu een vast contract heb en veel van de vacatures op projectbasis zijn en dus maar voor een paar maanden. Het is nou ook weer niet zo erg dat ik een vaste baan op wil geven voor een project van drie maanden met nul zekerheid erna. Dat maakt meedoen met andere projecten binnen hetzelfde bedrijf ook zo'n fijne optie. Nieuw werk, nieuwe mensen om je heen en mocht het ooit zover komen dan heb je al iets meer contacten opgedaan die je misschien verder kunnen en willen helpen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191072377
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:48 schreef Sumppi het volgende:
Sumppi (mijn usericon nu) is een trolletje uit, ik meen, een atelier uit Finland. Ze zijn ook van de Moomin trollen, die ken je misschien wel? Ik had er vroeger een spaarpot van en was in de veronderstelling dat ik zelf de naam had bedacht.

Sumppi betekent ook zoiets als smerige koffie (koffie gezet met al gebruikte koffieprut). c_/

Is het nog druk met kraambezoek?
De moomins ken ik wel ja.
Als je sumppi googelt, vindt je bijna niks maar inderdaad wel iets met koffie.

Nee, we hebben er nu nog maar een handvol staan de komende tijd. Maar we verwachten nog veel mensen dus dat zal wel weer vollopen.
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 15:13:09 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191073161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:* en sterkte MaJo :* :*
Thanks :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Allereerst, gecondoleerd nog met het verlies van je schoonmoeder.

Wat gaan jullie door een achtbaan van emoties. Wordt/ is er onderzocht hoe het mogelijk is dat je wel zwanger raakt, maar vervolgens een miskraam krijgt? En wat naar dat psychische hulp niet tijdens het -zware- traject doorloopt als mensen daar behoefte aan hebben.

Jullie hebben wat afgereisd de laatste jaren. Gelukkig dat je je daaraan kunt opladen, dat is hard nodig. De reis die eraan komt lijkt me heel erg gaaf. Zijn jullie nog druk bezig met uitzoeken en voorbereiden?

Ja, vorige week hebben we een bod gedaan op een woning en dat bod hebben ze geaccepteerd. Ik kan het pas geloven als alles getekend en rond is, dus dit is even een zenuwslopende periode. Hoe moet je daar toch mee omgaan. Het schilderen helpt, maar dat is nu wel klaar. Straks maar flink poetsen beneden. Als alles doorgaat gaan we naar het oosten van het land.
Bedankt :*

Er is onderzoek gedaan maar daar is niets uit gekomen. Aan de ene kant fijn, er is dus geen heftige oorzaak. Aan de andere kant ook k*t, want waarom gaat het dan steeds fout?

Ik zit inderdaad volop in de voorbereidingen voor de reis O+ Omdat het een cruise is hoef ik minder te regelen (normaal zoek ik ook helemaal de route plus hotels uit) maar ben me wel aan het verdiepen in de bestemmingen. En ook al een paar excursies geboekt omdat je steeds maar een paar uur op de bestemmingen bent en er daardoor meer uithaalt. Maar ben nog steeds druk met dingen uitpluizen :Y

Wat tof zeg! Dan ga je na het noorden en het zuiden dus richting het oosten :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 15:14:07 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191073174
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:15 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Waar komt die naam ook alweer vandaan?

Majo, nogmaals een dikke knuffel. En als je een keer wilt babyknuffelen, dan hoor ik het wel :*
(en als dat aanbod het juist erger maakt, dan doe maar alsof ik het nooit heb gezegd)

Is juist een heel lief aanbod O+ Babyknuffelen heb ik ook geen moeite mee, want baby's zijn cute O+ Ik ben alleen momenteel weer aan de hormonen en daardoor ontzettend moe. Misschien moeten we daarna even afspreken :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_191073964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]


Was een lange winter...
In jou geval zeker :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_191075732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Voorlopig in dezelfde hoek, maar wel andere soorten programma's :). Wat het daarbij 'lastig' maakt is dat ik nu een vast contract heb en veel van de vacatures op projectbasis zijn en dus maar voor een paar maanden. Het is nou ook weer niet zo erg dat ik een vaste baan op wil geven voor een project van drie maanden met nul zekerheid erna. Dat maakt meedoen met andere projecten binnen hetzelfde bedrijf ook zo'n fijne optie. Nieuw werk, nieuwe mensen om je heen en mocht het ooit zover komen dan heb je al iets meer contacten opgedaan die je misschien verder kunnen en willen helpen
Zo'n vast contract is maar een belemmering bij nieuwe avonturen. :P Als je binnen het bedrijf aan kortdurende, nieuwe projecten kan werken is dat wel mooi natuurlijk. Wat is het leukst dat je gedaan hebt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191075828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks :*
[..]

Bedankt :*

Er is onderzoek gedaan maar daar is niets uit gekomen. Aan de ene kant fijn, er is dus geen heftige oorzaak. Aan de andere kant ook k*t, want waarom gaat het dan steeds fout?

Ik zit inderdaad volop in de voorbereidingen voor de reis O+ Omdat het een cruise is hoef ik minder te regelen (normaal zoek ik ook helemaal de route plus hotels uit) maar ben me wel aan het verdiepen in de bestemmingen. En ook al een paar excursies geboekt omdat je steeds maar een paar uur op de bestemmingen bent en er daardoor meer uithaalt. Maar ben nog steeds druk met dingen uitpluizen :Y

Wat tof zeg! Dan ga je na het noorden en het zuiden dus richting het oosten :D
Ja, liever heb je dan een niet ernstige reden waar ze wat mee kunnen. Ik hoop net als iedereen zo hard mee voor jullie.

Wat voor excursies heb je geboekt? Lekker veel voorpret in elk geval!

Ja, en ik ben in het westen geboren. Ik ga heel NL door. In het oosten heb ik ook al eens een jaar gewoond.

Hier in de stad is het niet te doen om een huis te kopen en daar kunnen we een vrijstaand huis met enorme garage (groter dan onze beneden- en bovenverdieping nu :') ) en behoorlijk grote tuin betalen (M: de tuin is groter dan de speeltuin bij ons achter! :o ). Maargoed, er is nog niks getekend. :{w

Wiebel heeft vandaag kleiduiven geschoten in Ierland. Ben blij als hij vanavond weer thuis komt. Dan kan ik tegen hem zenuwen over alles.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191090009
Vraagje: is iemand hier wel eens in Toronto geweest? Zo ja, is het een leuke stad?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 18 januari 2020 @ 18:34:05 #270
39237 crew  H_T
2733
pi_191090065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje: is iemand hier wel eens in Toronto geweest? Zo ja, is het een leuke stad?
Ja, maar ik kan daar geen heel eerlijk antwoord op geven. De dag dat ik er was moest ik tijd doden tot m'n vlucht zou gaan aan het einde van de middag. De eerste vier uur dat ik er was heeft het non-stop geregend en hing er een dikke laag mist, wat niet bepaald bijdroeg aan een positieve indruk. Als je sportfan bent kan je er wel kijken bij honkbal, basketbal en ijshockey (of in elk geval de stadions)

De avond ervoor werd ik wel solo derde van de vijf teams bij een pubquiz daar :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191090119
Goed weer maakt de meeste steden mooier :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_191090230
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje: is iemand hier wel eens in Toronto geweest? Zo ja, is het een leuke stad?
Ik vond het een heel fijne stad. Een echte metropool met een multicultureel gevoel, maar dan beter gemixt dan je soms tegenkomt. Het voelde echt als een blend.
Er zijn volop mogelijkheden voor sightseeing en dat is grotendeels goed te belopen, maar het ov is ook goed.
pi_191090789
Ik ben wel eens in Vancouver geweest en het klinkt een beetje als hezelfde, which is nice :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 18 januari 2020 @ 19:32:26 #274
39237 crew  H_T
2733
pi_191090811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben wel eens in Vancouver geweest en het klinkt een beetje als hezelfde, which is nice :)
Nice ligt heel ergens anders ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191090832
No shit Sherlock :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')