Praat over dingen waar je wel verstand van hebt, aubquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus kan misschien aardig zingen, maar ze haalt het toch niet bij de enige echter zangeres in Utopia, Isa ...
quote:
Die is nu toch best enthousiastquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vergeet Christel niet in deze. De belichaming van verzuring...
Ok, ik kijk niet naar die zangstream. Maar over het algemeen is die behoorlijk zuur.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die is nu toch best enthousiast
Chris, die nu heel enthousiast is voor Lotus?quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vergeet Christel niet in deze. De belichaming van verzuring...
Ja. Daar hadden ze het al over toen Manon er was.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga het nog terug zoeken, maar ik weet bijna zeker dat Brenda en Brandon het
hebben gehad over samen een song opnemen. Dit lijkt mij nu volledig van de baan ....
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef chufi het volgende:
Welk script is er voor Sjef en Jess in werking gezet ?
die zit te denken waar ze misschien een van al haar projectjes aan kan koppelen met die gastenquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley kijkt met een gemaakte smile op haar bakkus toe......
Laat toeterix t maar houden op de fck covers.... In een geluidsdichte isoleer ofzowwwquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
hebben gehad over samen een song opnemen. Dit lijkt mij nu volledig van de baan ....
Ik heb het idee en hoop ook dat Jeffry op de bank komt ipv Jessie.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.
Helaas. Het wordt dus weer voorspelbaar als de pest. Dacht dat Petertjes niet meer mochten van de Febo, maar niets is wat het lijkt blijkbaar...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.
Wat een masterclass hequote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Is die alweer weg, niets met Lotus gezongen of zo
Doe je ding,doe je dansje,drop it.Dat zou de titel zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jeff organiseert een etentje in de hut voor hem en jess en morgen gaat ie flesjes weggeven aan een Friese zanger die komt voor eventueel een videoclip...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef chufi het volgende:
Welk script is er voor Sjef en Jess in werking gezet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |