En BNN dan?quote:Op dinsdag 6 november 2018 15:54 schreef RipCity het volgende:
Typical weer dat ze het offline halen. Binnenkort kan niets meer op nl tv. Ze gaan in Engeland toch ook niet alle ongemakkelijke gesprekken eruit halen- dat is juist kracht van het programma. Typisch Vara.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 15:54 schreef RipCity het volgende:
Typical weer dat ze het offline halen. Binnenkort kan niets meer op nl tv. Ze gaan in Engeland toch ook niet alle ongemakkelijke gesprekken eruit halen- dat is juist kracht van het programma. Typisch Vara.BNN
Engelsen staan inderdaad bekend om hun hoffelijkheid en charmante voorkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik had gisteren nog een stukje meegekregen van dat kreng. En nu lees ik dat ze het offline gehaald hebben? Pfff. Wat is er mis met laten zien wat voor een kutwijven er rondlopen?
Verder vond ik de Engelse versie veel leuker, maar dat wist ik op voorhand al..Nederlanders zijn over het algemeen gewoon lompe horken en doen weinig moeite om aantrekkelijk over te komen.
En dan hebben we het nog niet over de voetbalfansquote:Op dinsdag 6 november 2018 17:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Engelsen staan inderdaad bekend om hun hoffelijkheid en charmante voorkomen.
Nuja, ook niet allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Engelsen staan inderdaad bekend om hun hoffelijkheid en charmante voorkomen.
Het is zo ongelukkig gepland, tegenover beide nieuwsbulletins, tegenover GTST (o.k., dat kijk ik nooit, maar vele anderen wél) en half tegenover DWDD.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:05 schreef bloempjuh het volgende:
Stom dat de voorgenoemde aflevering niet terug te kijken is! Ik kijk nooit 'live' First Dates.
Mss via NL Ziet? Eerste maand is gratis.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:05 schreef bloempjuh het volgende:
Stom dat de voorgenoemde aflevering niet terug te kijken is! Ik kijk nooit 'live' First Dates.
Ik heb die beelden van Roos nog nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik neem aan dat ze dan gewoon haar stuk eruit knippen, anders beetje lullig voor de andere deelnemers die hun date wel graag delen![]()
Is haar Instagram ook goed?quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb die beelden van Roos nog nodig.
(voor science)
Ze heeft echt iets wat enorm sexy is.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is haar Instagram ook goed?
https://www.instagram.com/broodroooster/
Soort real-life Jessica Rabbit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:55 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ze heeft echt iets wat enorm sexy is.
Prima gozer denk ik wel. Beetje een fout uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Jaimy. En die honten ook![]()
[ afbeelding ]
is ze tegen baudet? Kutwijfquote:Op dinsdag 6 november 2018 18:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is haar Instagram ook goed?
https://www.instagram.com/broodroooster/
Ik zou hem niet van de bank trappen, denk ik. De combi van een beetje fout uiterlijk met een tegenovergesteld karakter vind ik wel sexy.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima gozer denk ik wel. Beetje een fout uiterlijk.
Tenk joe!quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Alstu! via Dumpert.
https://www.dumpert.nl/me(...)van_reaguurders.html
Deze noem ik Kaal & Kammenquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:31 schreef over_hedge het volgende:
Oh het verplichte gay stel is er weer
Irritant he. Gewoon pretenderen dan 25% van de bevolking gay is. Erger me er behoorlijk aan...quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:31 schreef over_hedge het volgende:
Met matchende kledingquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:31 schreef over_hedge het volgende:
This smile is sponsored by Marloboroquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Lijstje van domste vragen:
1. hou je van eten?
2. hou je van muziek?
3. hou je van ademhalen?
4. vul maar aan.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |