abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 20 december 2018 @ 11:36:51 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_183851691
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:19 schreef Solstice1 het volgende:
Duitsland :') .
En eenmaal in Duitsland, zo in de rest van de EU..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_183852204
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

En eenmaal in Duitsland, zo in de rest van de EU..
Daarom. Even Duits staatsburger worden en de rest van de EU mag er ook mee dealen.
pi_184510153
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_184510562
quote:
Aan de belangrijkste factoren voor economische groei wordt helemaal niet voldaan in de meeste afrikaanse landen en er is bovendien weinig vooruitzicht dat dit snel verbeterd. Bevolkingsgroei zonder hier rekening mee te houden versterkt juist deze ondermijnende effecten zoals corruptie, politieke instabiliteit en het niet respecteren van eigendomsrechten.
We can't afford the illusion anymore
  zondag 20 januari 2019 @ 13:00:01 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184510616
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Aan de belangrijkste factoren voor economische groei wordt helemaal niet voldaan in de meeste afrikaanse landen en er is bovendien weinig vooruitzicht dat dit snel verbeterd. Bevolkingsgroei zonder hier rekening mee te houden versterkt juist deze ondermijnende effecten zoals corruptie, politieke instabiliteit en het niet respecteren van eigendomsrechten.
De infrastructuur in de meeste Afrikaanse landen is ook nog steeds om te huilen.
pi_184510665
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De infrastructuur in de meeste Afrikaanse landen is ook nog steeds om te huilen.
Dat heeft alles te maken met de door mij benoemde oorzaken en meer olie op het vuur gooien is zeker niet de oplossing.
pi_184512254
Als met de bevolkingsgroei de algehele mentaliteit om zou slaan, zou dat niks minder dan een wonder zijn.
pi_184532315
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_184538708
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Daar wordt in de meeste Afrikaanse landen in rap tempo aan gewerkt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 januari 2019 @ 05:46:27 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_184545844
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

..door China
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_184558401
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 05:46 schreef nixxx het volgende:

[..]

..door China
Neuh. In bepaalde landen door China.

Verder kunnen tenders ook door buitenlandse bedrijven gewonnen worden, dus een heel gek fenomeen is dat niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184560914
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 05:46 schreef nixxx het volgende:

[..]

..door China
En alleen van de haven naar de mijnen. De normale mensen merken er niks van.
pi_184563982
quote:
Als je de rente op 0 zet en alle loonontwikkeling stop zet dan heb je altijd een tekort aan arbeidskrachten. Dat is basis economie. En als je de rente op 0 houdt en loonontwikkeling blijft tegengaan, dan blijf je dat tekort ook houden. Helpt immigratie ook niet aan.

Bovendien is er in Spanje bijv een jeugdwerkeloosheid van 20%. Waarom horen we dat nooit als 'oplossing'
Thierry for president!
pi_184564100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je de rente op 0 zet en alle loonontwikkeling stop zet dan heb je altijd een tekort aan arbeidskrachten. Dat is basis economie. En als je de rente op 0 houdt en loonontwikkeling blijft tegengaan, dan blijf je dat tekort ook houden. Helpt immigratie ook niet aan.

Bovendien is er in Spanje bijv een jeugdwerkeloosheid van 20%. Waarom horen we dat nooit als 'oplossing'
Omdat Spaanse jongeren beter af zijn met een uitkering dan met zo'n halfbetaalde Duitse baan. Die gaan echt niet komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184564389

[ Bericht 11% gewijzigd door Jellereppe op 23-01-2019 00:29:08 (Laat maar zitten) ]
pi_184564706
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

dat horen we al 30 jaar, en er wordt ook ea opgebouwd, maar als de buitenlandse ingenieurs weggaan en de afrikanen moeten zelf het onderhoud gaan plegen, dan gaat het finaal mis.
There are only 151 Pokémon.
pi_184580291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:32 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dat horen we al 30 jaar, en er wordt ook ea opgebouwd, maar als de buitenlandse ingenieurs weggaan en de afrikanen moeten zelf het onderhoud gaan plegen, dan gaat het finaal mis.
Dat horen we ook al 30 jaar. Genoeg Afrikaanse ingenieurs die het onderhoud prima kunnen plegen inmiddels. Je stelling zal vast voor een paar Afrikaanse landen gelden. Maar het meerendeel van de landen heeft genoeg kennis in huis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184582904
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat horen we ook al 30 jaar. Genoeg Afrikaanse ingenieurs die het onderhoud prima kunnen plegen inmiddels. Je stelling zal vast voor een paar Afrikaanse landen gelden. Maar het meerendeel van de landen heeft genoeg kennis in huis.
Het probleem is niet de kennis maar de mentaliteit .... en die is om het maar heel eufemistisch uit te drukken .... anders dan bij ons
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_184822312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het probleem is niet de kennis maar de mentaliteit .... en die is om het maar heel eufemistisch uit te drukken .... anders dan bij ons
Ook dat is redelijk achterhaald. De werkethos is een andere, maar niet per definitie een mindere.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184952017
kennelijk is de EU al begonnen met het importeren van turkse werknemers voor niet te vervullen vacatures. zou me niks verbazen dat we in nederland ook dit soort constructies gaan krijgen door het grote te kort aan woningen en een tekort aan bouw medewerkers aan de vraag te kunnen voldoen.

Hundreds of Turks to be imported for construction work

They will live in makeshift mobile homes near airport

The country’s construction boom has led to the need for an influx of foreign workers.

Advanced plans have been put in place for hundreds of Turkish construction workers to be flown into Malta to work on major private construction projects across the island, The Sunday Times of Malta has been informed.

The plans include fast-track approvals by the government’s employment agency Jobsplus and the conversion of a large site next to the airport where these workers will live in makeshift mobile homes similar to those used by refugees in Ħal-Far.

A spokesman for Jobsplus declined to confirm ongoing talks with TACA Construction, the Turkish company involved, and their Maltese agents on the importation of hundreds, possibly thousands of workers.

“We do not divulge any information on specific companies,” was Jobsplus’s response when asked specifically about TACA Construction’s plans.

However, the newspaper is reliably informed that TACA told Jobsplus that it intends to bring in up to 2,500 construction employees to work on major projects on the island.

A subsidiary, called TACA Insaat Ve Ticaret AS, was registered in Malta last September.

Turkish sources told the newspaper that so far, TACA Construction has already entered into a multi-million deal with the Seabank db Group over the construction of the City Centre development in St George’s Bay.
pi_184952068
pi_184952687
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook dat is redelijk achterhaald. De werkethos is een andere, maar niet per definitie een mindere.
:) :) Hoe dan :?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_184990634
quote:
French intellectual Eric Zemmour says that the elite organized an "invasion" of Europe via mass immigration primarily because they wanted to import a servant class to replace Europeans who are no longer willing to perform menial tasks.

During a recent talk, the commentator and author outlined the main reasons why the establishment has rapidly increased mass immigration in the last five years via the refugee wave.

“Today the economic organization of the world relies on large cities, large metropolises where the winners of globalism live. And those winners of globalism, who are connected to the world, need servants. Voilŕ: they need servants to deliver the sushi, to bring them pizza, to babysit their children, to work in the restaurants, to work everywhere in the large cities.

And the servants, you know, the old European peoples: French, English, they don’t want to. They don’t want to; they decide that they don’t feel like working in this profession, they consider that they aren’t paid enough and so on. Therefore there has been an entire organized action, for the last twenty years, for the purpose of getting rid of those original peoples, who don’t want to perform the job they are asked to do, and to replace them.”

Zemmour said that the west was currently engaged in a "civilizational war" brought about by the elite-orchestrated "invasion" that is mass migration and that the hundreds of millions of predominantly African migrants who enter Europe over the next 30 years will cause an "unheard-of demographic tilt."

"We have elites that are organizing the invasion," stressed the author, adding that globalists treat individual people as if they have no roots.

"Christian universalism has gone completely rogue, by a universalism gone mad, which thinks that every human is an individual with no roots,
and that man is reduced to the condition of consumer. So he can be from any culture of any race, any origin; it doesn't matter, as long as he is consuming Nike. Voilŕ. This is the universalism of consumers," said the intellectual.

Zemmour also made the point that far from new migrants assimilating to the cultures of European countries, the reverse is happening, with Europeans assimilating to the invading culture or simply leaving altogether.

"Meaning that the assimilation happened inversely ," said Zemmour. "So this is what I call the second part. Meaning the colonization. From a certain point, you have in the neighborhoods, districts, in the cities a civilizational tilt, which is happening totally naturally by the numbers. Starting at a certain point you assimilate to the more numerous, stronger group, or else you leave."

This was emphasized in a recent story we covered where to prevent sexual harassment by male Muslim migrants in the streets of Vienna, fathers are encouraging their daughters to wear Islamic headscarves.

As we have previously explained, the Yellow Vest movement in France is partly a backlash against mass immigration and lower middle class and working class people refusing to live out their lives as a wage slave servant class for the elite.
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeeërs zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_185211910
quote:
EU en Arabische Liga treffen elkaar op eerste onderlinge top in Egypte

Onder de belangrijkste thema's van de tweedaagse top zijn naar verwachting de internationale veiligheid en migratie.

Al Sisi stelt niet toe te staan dat illegalen via Egypte naar Europa trekken, maar dat hij daarvoor geen cent van de EU krijgt. Hij benadrukt dat Turkije wel Europese steun ontvangt voor deze rol.

Ook het verscheurde Libië krijgt Europese steun om illegale migratie tegen te gaan.
In Egypte wil men nu ook geld zien voor het tegenhouden van migranten die met bootjes proberen de middellandse zee over te steken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')